hr
jaargang -25 - laatste artikel 5-4 12:00 - 77598 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic

1 2 3 4 .... 179 180 181 [182] 183 184 185 186 187 188 189

Het Avonturen Rollenspel

08-07-08 19:49:53
nietmeer
*Terug bij het graf ontstaat als uit het niets een klein beetje rook. De rook breidt zich al snel uit, totdat er een menselijk figuur op het graf van Muad staat*
hm... hebben ze leuk gedaan...
*De rokerige vorm trapt in de richting van de grafsteen die boven het hoofd van Muad rust, maar trapt er dwars doorheen*
hm... jammer... maar ja, ik ben er weer in ieder geval... Laat ik eens kijken of ik contact kan krijgen met mijn 'makkers'
*De rokerige vorm veranderd iets van vorm, waardoor hij zijn gedachten nu uit kan zenden*
Madarian, Kippies, Yorik, Caster! Zijn jullie daar ergens?

Ontopic:
Roleplay-notice: Het is niet te horen of Muad of Dhib tegen jullie spreekt

08-07-08 21:35:22
Madarian
Oudgediende

WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
*Madarian opent de deur naar de catacomben. Er zijn geen zombies te ontdekken.*

Madarian: "Pastoor, is er een andere ingang naar de catacomben? Eentje van buitenaf?"

Pastoor: "Ja, maar deze zit van binnenuit dicht. Daar kunnen ze niet doorheen komen."

Madarian: "Oke, bedankt. Frostmourne, jij bewaakt de ingang van de catacomben, oke? En Soulshatter, wil jij dan de ingang van de kerk bewaken? Als je ook maar denkt een zombie te horen, maak me dan wakker als ik slaap."

*Krijgt bericht door van Muad of Dhib.*

Muad? Dhib? Wie van jullie hoor ik nou? We zitten in de kerk.

08-07-08 21:41:32
nietmeer
In een kerk?!? Wat moet je daar nou weer? Nou ja... doet er niet toe... Waar ligt die kerk ergens?
*De rokerige vorm begint zich in de richting te bewegen waar de gedachtenstroom vandaan kwam*
(tot zichzelf)Ik moet zeggen... het heeft zo zijn voordelen om verlost te zijn van dat lichaam

08-07-08 22:10:04
Madarian
Oudgediende

Het is de grootste kerk, in het midden van het stadje vlijkbij de plek waar jij en Arya overleden zijn. je moet het stadje kunnen zien liggen.

*Gaat naar de keuken en probeert zelf iets klaar te maken. Kippies kijkt verwonderd toe en geeft aanwijzingen. Het eigengekookte voedsel smaakt wel lekker, maar niet zo lekker als dat Kippies het klaarmaakt.*

"Kippies, ik wil binnenkort kookles van jou! Je bent niet altijd in de buurt...8)"

*Gaat na het koken naar de kerktoren.*

"Pablo, Caster, zullen we om beurten de wacht houden? Frostmourne en Soulshatter houden de deuren beneden in de gaten."

08-07-08 22:13:31
nietmeer
*De rokerige gestalte verheft zich boven de bomen uit, en ziet de kerk liggen. Als hij naar de klokketoren kijkt, ziet hij Pablo en Caster daar wacht houden.*
hm... kijken hoe ze reageren
*In een razende vaart vliegt hij richting de kerktoren, zodanig dat Caster en Pablo hem duidelijk kunnen zien. Ondertussen zet hij een aura die gevaarlijk roept op*

08-07-08 22:19:47
Madarian
Oudgediende

*Madarian schrikt als hij de geestverschijning ziet!*

"Wat is dat nou weer?"

*Laadt zich op, voor het geval dat het gevaarlijk blijkt te zijn!*

"Muad? Dhib? Is het een van jullie twee?"

09-07-08 10:39:19
Madarian
Oudgediende

*De geestverschijning lijkt vaag op Muad en Dhib. Madarian bekomt een beetje van de schrik, aangezien de verschijning niet meteen aanvalt. Hij blijft echter op z'n hoede aangezien hij niet weet welke van de twee het is. Muad of Dhib.*

"Leuk geintje, maar niet heus."

09-07-08 10:39:36
Caster
Oudgediende

WMRindex: 2.086
OTindex: 16.129
*Schrikt zich te pletter en richt zijn boog maar bedenkt op hetzelfde moment dat een geest niet geraakt kan worden*

"Pablo, pas op!"

*Laat zich plat op zijn buik vallen terwijl hij Pablo meesleept en wacht angstig af wat er nu gaat gebeuren*

*Hoort Madarian*

Zeg wat is hier aan de hand? Muad'Dhib was toch overleden? Ben je teruggekeerd??

09-07-08 10:44:57
Madarian
Oudgediende

*Kijkt een beetje verbaast naar de verschijning.*

"Wie van de twee ben je? Wat ben je? Kunnen we helpen?"

09-07-08 10:47:57
Caster
Oudgediende

Offtopic:
Heeft dit te maken met dat nieuwe topic?
*Krabbelt overeind en helpt Pablo met opstaan*

*Kijkt een beetje rond, ziet dat er niks aan de hand is, behalve die verschijning*

"Kunnen we iets doen? Of hebben we juist iets niet goed gedaan?"

09-07-08 10:54:34
Madarian
Oudgediende

Offtopic:
Arya en Muad zijn overleden. Ze spelen echter verder in deze met Dhib en Yorik. Arya en Muad zijn met een tweede rollenspel begonnen, waar hun karakters in zitten net nadat ze gestorven zijn.

Op een gegeven moment moet ik door een tijdgat, waar dan m'n linkeronderbeen wordt afgehakt, en een tijdje later kom ik terecht in een zwart gat in dit verhaal, maar dat laatste gebeurt pas als ik echt genoeg krijg van dit verhaal, wat nog een tijdje gaat duren...8)

Ik moet proberen consequent te blijven, en Arya heeft een klein gedeelte van dat verhaal een tijdje terug gedeeltelijk verzonnen, waar ik verder op in haak.

Wat een lang offtopic stuk is dit zeg!8O
*De geestverschijning probeert de kerktoren binnen te gaan, maar dit lukt niet omdat het duivelse gedeelte geweerd wordt door de heilige grond.*

09-07-08 10:58:00
Caster
Oudgediende

Offtopic:
Okee dan ga ik gewoon door in dit verhaal :P Twee tegelijk is een beetje teveel van het goede (A)
Dit is een korter stuk...

09-07-08 11:01:38
Madarian
Oudgediende

Offtopic:
Of je moet op een gegeven moment ook door het tijdgat gaan. Je kunt zeggen dat je niet herinnert hoe je om het leven gekomen bent. Als je dan genoeg hebt van verhaal 1, dan kan je jezelf dood laten gaan in het verleden...8)

09-07-08 11:04:56
Caster
Oudgediende

Offtopic:
Ja klopt, denk dat ik zo iets doe... Ik weet nu al niet wat ik hier doe, ik ben een Ninja of zo :P
Hmm dit wordt wel heel offtopic he? Wanneer zouden de anderen weer reageren?

09-07-08 11:10:52
Madarian
Oudgediende

Offtopic:
Goede vraag! Vanavond misschien pas?
*Madarian kijkt naar de verschijning en strekt z'n hand uit. De verschijning weet de arm aan te raken en wordt tijdelijk deel van Madarian. Madarian kan de verschijning echter uit z'n lichaam schoppen wanneer hij maar wil.*

Madarian tegen 'zichzelf':"Dit is alleen maar tijdelijk. Ik wil je niet in je eentje buiten laten zitten."

Madarian tegen de anderen: "Ik weet nog niet wie van de twee het is, maar ik wil geen vrienden buiten sluiten. Neemt één van jullie de eerste wacht? Ik ga proberen te slapen."

*De verschijning heeft beperkte controle over Madarians lichaam als Madarian slaapt...*

09-07-08 11:18:29
Caster
Oudgediende

"Ik doe de eerste wacht wel! Truste Madarian..."

*Kijkt om zich heen en rust wat op zijn boog als hij plots een legertje zombies aan ziet komen*

"ALARM!!" Alarm!!

*Vuurt pijlen af naar beneden maar merkt dat dit de zombies niet of nauwelijks deert*

"Kan iemand me een fakkel geven? Misschien helpen vuurpijlen..."

09-07-08 11:20:20
Madarian
Oudgediende

*Madarian schrikt wakker en valt bijna van de toren! Ziet zo'n 30 zombies lopen.*

"Caster, stil! Misschien lopen ze langs ons!"

*De zombies hebben Caster gehoord, en z'n schoten gezien, en lopen naar de kerkdeur toe.*

"Fakkel? Ik ga er eentje halen!"

*Loopt naar beneden.*

"Mensen, zombies in aantocht! Maak jezelf klaar om je te verdedigen! Frostmourne, Soulshatter, wees op je hoede!"

*Pakt een aantal kaarsen en een fakkel en loopt naar boven.*

09-07-08 11:22:31
Caster
Oudgediende

Oeps sorry Madarian... We zullen verder maar via gedachten communiceren dat is veiliger...

*Rent naar beneden en krijgt bij wijze van hoge uitzondering een kaars mee van de pastoor waarmee hij terug naar boven rent*

Zo eens kijken of dit helpt.

*Steekt een pijl aan en vuurt... Mis*

*Tweede pijl... Raak! De zombie vliegt verbazingwekkend snel in de hens en steekt anderen aan*

09-07-08 11:25:41
Robjeknor
Senior lid

WMRindex: 106
OTindex: 210
Wnplts: Zwolle
S
*dan.. komt er een onverwoestbaar wezen aan..*

*parachute land op het graf*

*daar staat Robjeknor.. het onverwoestbare varken om wraak te nemen op de moor dop de zombies*

09-07-08 11:26:09
Madarian
Oudgediende

*Vier zombies staan nu in de hens, en liggen na een korte tijd volledig stil.*

"Mooi schot! Hier heb je wat meer kaarsen en een fakkel!"

*Madarian stijgt op.*

"Ik ga niet schieten. Straks blaas ik een gedeelte van de kerk op. dus dan maar met de hand..."

*Vliegt naar beneden, en slaat een zombie z'n hoofd af. Die zombie landt op het stapeltje brandende lijken.*

09-07-08 11:28:20
Caster
Oudgediende

Offtopic:
Ehm Rob dit is geen powerplay-topic :nee Niemand is onverwoestbaar en niemand weet ineens precies wat er allemaal is gebeurd... 8O
Wow dat vuurt werkt goed... Bedankt Madarian!

*Vuurt nog wat schoten en richt chaos aan onder de zombies, als er ineens verandering in het gedrag van de gillend rondrennende monsters lijkt te komen. Plots gaan ze uit elkaar staan en alleen de brandende lopen naar de deur toe waar ze zich tegen aan laten vallen en dan blijven liggen*

Oh oh, volgens mij worden ze steeds slimmer... Die deur begeeft het zo!

Komt terug Madarian, dit gaat niet goed zo... 8O

09-07-08 11:30:58
Madarian
Oudgediende

Offtopic:
Nou ja... Ik ben bijna onverwoestbaar. Niet helemaal...8)
*Madarian probeert de brandende zombies weg van de deur te trekken. Dit lukt echter net niet op tijd. De deur begeeft het.*

09-07-08 11:33:28
Caster
Oudgediende

*Legt zijn boog weg en pakt zijn twee katana's, waarna hij omkijkt naar Pablo die nietsziend voor zich uistarend op de omloop zit*

Okee Madarian, het wordt wij twee tegen die bruten; van twee kanten kunnen we ze hebben!

*Rent de trap af en komt net op tijd binnen om de zombies de kerk binnen te zien komen en op de doodsbange mensen af te zien gaan*

*Gaat er voor staan terwijl hij zijn twee katana's in olie doopt en in brand steekt*

Offtopic:
Sorry ik kon het niet laten (A)

Banzai!!

09-07-08 11:36:43
Robjeknor
Senior lid

WMRindex: 106
OTindex: 210
Wnplts: Zwolle
S
*Het onverwoestbare varken pakt het script uit zijn zak en leest hem nog ene keer goed door..*

*Hij kijkt geschrokken om zich heen en biedt zijn verontschuldigingen aan.*

*En belt snel zijn vliegtuig weer op*

09-07-08 11:36:59
kippies66
Erelid

WMRindex: 983
OTindex: 1.493
*met een strijdkreet stort kippies zich op de deur en houdt hem met alle macht tegen* "hou die zombies weg! ik red me hier wel!" *als kippies een hand vrij krijgt vuurt hij een salvo af met zijn pistool of spraybuis maar de oprukkende zombies geven hem weinig ruimte*

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 179 180 181 [182] 183 184 185 186 187 188 189

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven