Het Avonturen Rollenspel |
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*Frostmourne die de wacht bij de deur hield hakt er lustig op los. Eén voor één vliegen de ledematen van de zombies af die binnen weten te komen.
Frostmourne let echter niet zo goed op, en raakt Caster en Kippies bijna! Frostmourne stopt heel even met hakken, en gaat dan verder, nu wel rekening houdend met Caster en Kippies.
Madarian probeert intussen ervoor te zorgen dat de zombies niet meer door de deur komen, maar 25 zombies tegelijkertijd is ook voor hem teveel van het goede. Madarian weet 5 zombies aan te steken en het plein op te gooien, waar ze totaal verbranden.* |
|
Robjeknor Senior lid WMRindex: 106 OTindex: 210 Wnplts: Zwolle S |
*Robjeknor wordt terug gebelt, het vliegtuig kan nergens landen omdat de kerk in de weg staat*
*Dus besluit hij om kippies te helpen bij de zombies.*
*ook al zij hij dat niet nodig te hebben* |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Kippies weg daar!!
*Hakt met zijn brandende zwaarden om zich heen en probeert zich een weg naar kippies te banen om hem te ontzetten*
Hoe kom je daar ineens? Weg daar er is geen deur meer, die is weggebrand!
"Rob laat dat verdomde vliegtuig buiten de stad landen a.u.b. Elke hulp is welkom, maar een kerk opblazen voor jou gaat te ver..." |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*geeft robjeknor een laser* "ik weet niet wie jij bent,maar alle hulp is welkom!" *gaat verder met het verdedigen van de deuringang* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian vuurt een straal plasma af, die niet ontploft, maar dwars door dingen heen gaat, en weet een zombie door midden te hakken. De benen bewegen niet meer van die zombie, maar de torso probeert nog steeds naar de kerk te kruipen.* |
|
Caster Oudgediende
|
Madarian, kippies, Rob, je moet vuur gebruiken dat is het enige effectieve wapen...
*Steekt nog wat zombies aan met zijn brandende katana's* |
|
*Robjeknor kijkt niet goed uit en wordt geraakt door een van de brandende zwaarden*
*Het onverwoestbare varken blijkt toch niet onverwoestbaar*
*zijn vetlaag verschroeit al snel*
*en daar gaat de held, verloren tussen alle zombies* . . Iemand, help mij??, hoe maka ik een offtopic.. |
|
Caster Oudgediende
|
*Trekt Robjeknor uit het strijdgewoel waar de burgers en pastoor zich over hem ontfermen* Kom op jongens nog maar een paar  Offtopic: Robjeknor je moet offtopic en /offtopic tussen [deze] zetten en daartussen je boodschap typen  Quote anders mijn reactie dan zie je het  |
|
*Wordt op de lopende band gezet om af te vallen* *valt wel heel erg snel af omdat alle vet verbrandt was..* *terug is robjeknor* *bedankt Caster* Offtopic: Zo?? zal wel,, thanx mate..Waarom roze? |
|
Caster Oudgediende
|
Offtopic: Dat moet je aan Voogeltje vragen  Welkom terug Robje, je bent net op tijd om de zombies op te ruim... Aaahh!!*Wordt van achteren aangevallen en valt gewond neer* |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*Yorik draait zich om als hij de bodschap van Madarian hoort, en ook die van Muad'Dhib. even verstijft hij, en gaat zijn blik in de richting van de kerk. daar waren Madarian en de anderen, en zou Muad'Dhib ook heen gaan.* een geest... schimmen uit het verleden. als ze elkaar voelen kan het nog wel eens een probleem worden. *Yorik zijn hand glijd onwillekeurig naar de hanger van Arya aan zijn nek maar snelt dan door. hij moest de basis bereiken* |
|
*Het is een zware strijd om alle zombies aan te vallen*
*maar toch lukt het beetje bij beetje*
|
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian ziet een gesloten drankwinkel. Snel trapt Madarian de deur in, en pakt een aantal flessen sterke drank. Hij neemt een flinke slok, houdt een kaars voor zich en spuugt. Wat een steekvlam! Dit moet werken tegen die zombies!* |
|
*slim, robjeknor volgt het voorbeeld* Robjeknor, die nog steeds in het verkeerde verhaal is beland, vraagt snel in het algemeen wat er allemala gaande is*Sorry jonges, ik kan niet terug in de tijd kijken* Offtopic: Wel in de vorig epagian's maar is ene beetje vele werk  |
|
Madarian Oudgediende
|
*Geeft Robjeknor een fles. Vuurspuwend verbranden weer 10 zombies. De overigen vluchten weg voor het vuur.*
"Het ziet ernaar uit dat het gevaar op dit moment geweken is." |
|
Caster Oudgediende
|
Help... Alsjeblieft...
*Houdt met moeite de zombies uit de buurt.* |
|
*robjeknor snelt toe* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Trekt de laatste zombie van Caster af en gooit deze op de brandstapel.*
"Caster, gaat het?"
*Ziet de verwondingen. Heelt Caster.*
"Kippies, heb je nog wat tegengif? Caster is gewond geraakt. Ik heb de wonden kunnen genezen, maar dat virus..." |
|
Caster Oudgediende
|
*Voelt zich vreemd, de wereld begint te draaien...* Jongens ik probeer weerstand te bieden aan het virus, ik denk dat ik erbovenop kom. In ieder geval hebben we deze mensen in de kerk gered  |
|
Madarian Oudgediende
|
*Terwijl Kippies Caster helpt, begint Madarian de deur te barricaderen met kerkbanken. Na het barricaderen van de deur kijkt Madarian rond en ziet meerdere ledematen liggen.*
"Caster, Kippies, Robjeknor, Frostmourne, goed gedaan!" |
|
*high five..* |
|
Robjeknor loopt rondje om de kerk om te kijken of alles goed dicht zit |
|
Caster Oudgediende
|
*Merkt dat ineens de wereld weer helderder wordt...*
"Tjonge bedankt kippies en madarian! En rob ook..."
*Probeert op te staan maar zakt nog terug* |
|
Madarian Oudgediende
|
"Caster, rust nog maar wat uit. Even wat meer weerstand opbouwen."
*Madarian begint de ledematen op te rapen en te verbranden.* |
|
Caster Oudgediende
|
*Werkt zich op met zijn cape onder zijn hoofd zodat hij toch overzicht heeft* "En die mensen die hier waren? Ze zitten helemaal te shaken  " |
|