hr
jaargang -25 - laatste artikel 5-4 12:00 - 77598 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic

1 2 3 4 .... 177 178 179 [180] 181 182 183 186 187 188 189

Het Avonturen Rollenspel

06-07-08 14:05:28
Arya
Oudgediende

WMRindex: 746
OTindex: 40.038
*Yorik draait zich om, en kijkt naar Caster. dan knikt hij*
"is een goed idee.."

06-07-08 14:57:28
Pablo
Oudgediende

WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
*blijft nog een hele tijd naar Arya en Muad staren volledig in gedachten verzonken*
*staat daarna op en loopt naar buiten een beetje tussen de bomen door en is duidelijk van streek*

06-07-08 20:49:56
kippies66
Erelid

WMRindex: 983
OTindex: 1.493
*nadat hij klaar is met begraven loopt hij et schip weer binnen. even later komt hij weer naar buiten met de spraybuizen die het tegengif bevatten* "ik weet dat jullie nog treuren, maar we hebben nog één ding te doen. het wegvagen van dat vervloekte virus!" *geeft iedereen een spraybuis*
als ik dat tegengif nou eerder af had dan was muad misschien nog gered en leefden ze nog. maar niemand verslaat de tijd.

06-07-08 23:52:46
Pablo
Oudgediende

WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
*kijkt verschrikt op als kippies hem een spraybuis aanreikt*
"Hey ik raak dat spul voor geen goud aan!"
"Het heeft Muad om zeep geholpen, ik blijf er vanaf!"
*trekt zijn 2 zwaarden*
"Die zombies mogen doen wat ze willen, ze gaan d'r sowieso aan! Gaan jullie maar rond spuiten met dat gif, ik houd het hierbij!"

07-07-08 07:32:49
Arya
Oudgediende

*ook yorik trekt weg*
"liever niet.. ik heb nog andere dingen te doen, als je het niet erg vind.. nu Arya weg is, moet ik het zelf opknappen"
*Yorik pakt zijn zwaard, en gaat terug in de richting van de stad. eenmaal aan het wandelen voelt hij in zijn zak iets branden. hij kijkt in zijn zakken, en pakt iets eruit. het bleek de ketting van Arya te zijn. een glimlach kwam over zijn gezicht*
"je zou me helpen wanneer je dat kon. het blijkt dat je je belofte alsnog houd"
*Yorik maakt de ketting vast, en doet he hanger onder zijn shirt, om verwarring te voorkomen. wel voelt hij de zachte aanwezigheid, als zijnde iemand naast hem.*
"dank je."
*Yorik loopt verder, en komt uiteindelijk in de stad aan. daar gaat hij op zoek*

07-07-08 10:02:14
Madarian
Oudgediende

WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
*Is zeer verdrietig over het verlies van z'n vrienden.*

"Muad? Arya? Waarom? Die zombies zullen het krijgen!"

*Pakt een flinke lading antivirus en gaat af op de groep zombies die Caster gezien heeft. Madarian wacht niet op de anderen. Na een tijdje heeft Madarian de groep zombies gevonden en valt aan met Frostmourne en het antivirus. Door de pijn van het verlies let Madarian echter niet zo goed op.

Na 20 zombies te pakken te hebben wordt Madarian echter in de rug geraakt door een zombie. De wond heelt zich snel, maar het virus wordt niet snel onschadelijk gemaakt. Madarian heeft dit niet door en blijft vechten tegen de zombies.*

07-07-08 10:06:44
Arya
Oudgediende

Offtopic:

het verhaal duurt nu al 105 pagina's he.. 8-)

07-07-08 10:14:00
Madarian
Oudgediende

*Het virus doet iets vreemds met Madarian. Madarian vliegt omhoog en richt op de groep zombies en schiet een grote plasmabol op de groep af. De ontploffing doet alles schudden. De ledematen vliegen alle kanten op. Madarian ervaart voor het eerst hoe het is om ziek te zijn.

De ontploffing heeft een nieuwe vijand gelokt. De leider van de Russen. Een man van rond de 40 jaar oud komt aangevlogen zonder hulpmiddel. Hij heeft een snor en baardje. Ook heeft hij een zwaard dat verdacht veel lijkt op Frostmourne!*

07-07-08 10:17:06
Arya
Oudgediende

*Yorik zijn aandacht word getrokken door de explosie. hij rent in de richting van het geluid, maar blijft deze keer op veilige afstand.*
"Shitshit... dit gaat niet goed.. maar ik moet verder..."
*Yorik voelt Arya aan hem trekken, ook al is zij er niet meer.*

07-07-08 10:26:26
Madarian
Oudgediende

*De leider haalt meteen uit naar Madarian, en raakt hem in z'n been, en veroorzaakt zo de wond die al bijna niet meer zichtbaar was. Die leider is snel! Daarna haalt de leider weer uit, nu naar het hoofd.

Madarian weet deze echter net af te weren met Frostmourne. Die leider is ook hartstikke sterk! Dit wordt een lastig gevecht voor Madarian, vooral omdat hij geïnfecteerd is.*

07-07-08 10:52:32
Madarian
Oudgediende

Madarian: "En wie ben jij nou weer?"

Russische Leider: "Viktor Stalin. Je ergste nachtmerrie!"

*Viktor haalt weer uit. Madarian weert die slag weer af en haalt uit naar het hoofd. Viktor wijkt uit, maar krijgt nog net een snee in z'n wang.*

Madarian: "M'n ergste nachtmerrie ben ik zelf! Je weet niet waartegen je vecht!"

*De wond in Madarians been is inmiddels wel dicht, maar nog niet geheeld. Madarian ontwijkt een steek naar de buik, haalt uit en raakt Viktor in z'n linker onderarm.

Viktor slaat richting Madarians edele delen en raakt deze. Madarian slaat dubbel. Viktor heft z'n zwaard om Madarian te onthoofden, maar Madarian weet nog net z'n hoofd terug te trekken. Hij voelt zich beroerd, anders had hij Viktor allang aangekund.*

07-07-08 10:53:17
Arya
Oudgediende

Offtopic:
Stalin.. _O_ even iemand erbij roepen die dit moet zien _O_

07-07-08 11:23:28
kippies66
Erelid

*ziet dat madarian aan het vechten is en pakt zijn laserpistool en houdt Viktor onder schot* "pak hem Madarian!"

07-07-08 11:25:50
Madarian
Oudgediende

*Madarian laat Frostmourne los. Frostmourne lanceert de ene aanval na de andere. Viktor heeft al z'n aandacht nodig om Frostmourne af te weren, en ziet niet dat Madarian hem van achteren op zeer hoge snelheid nadert. Viktor wordt op z'n plek gehouden door Frostmourne.

Madarian heeft zoveel snelheid dat hij dwars door de buik vliegt van Viktor, die de klap niet overleeft. Uitgeput landt Madarian. Madarian ziet Frostmourne liggen en probeert hem op te pakken. Hel blijkt echter Frostmourne niet te zijn. Het zwaard haalt uit, maar Frostmourne weet de slag nog net te blokkeren.*

"Je meester is dood. Waarom vecht je nog door?"

*Het zwaard valt op de grond. Madarian pakt het zwaard op.*

"Wat is je naam? Wil je bij ons komen?"

*Het zwaard schrijft twee dingen op de grond*

"Ja. Soulshatter."

"Soulshatter, dit is Frostmourne. Welkom. Ik voel me niet al te lekker, dus ik ga terug naar de anderen. Ik zal je voorstellen als we terug zijn."

*Vliegt terug, maar halverwege valt Madarian uit de lucht.*

Pablo, Kippies, Yorik... Help. Ben geïnfecteerd! *stuurt beeld van omgeving mee*

07-07-08 11:30:24
kippies66
Erelid

*rent naar Madarian toe* "geen zorgen! ik ben deze keer op tijd! bij Muad was ik te laat, maar nu ben ik op tijd!" *pakt een genezingsbuisje en smeert dat over de wond. de wond heelt.* "maar goed dat ik deze keer op tijd was he?" *kippies en madarian gaan verder met strijden*

07-07-08 11:33:51
Caster
Oudgediende

WMRindex: 2.086
OTindex: 16.129
*Rent naar de ramp-plek toe en ziet Madarian liggen*

"Hier, ik heb alleen maar de geneeskrachtige kruiden van mijn voorvaderen uit Japan, maar ze kunnen helpen je energie-stromen weer goed te verdelen!"

*Geeft Madarian een thee-drank met kruiden*

*Rent met Kippies en madarian mee naar het strijdgewoel, vooral veroorzaakt door door het plasma verblinde zombies die op elkaar inhakken*

07-07-08 11:33:55
Arya
Oudgediende

*Yorik draait zich om bij de hulpkreet van Madarian maar word meegetrokken*
"Shit... Arya..."
*hij rent door kleine steegjes, terwijl de buurt steeds donkerder word. aan zijn riem hangt zijn zwaard nog steeds, en verborgen zijn andere wapens. hij vraagt zich af waar hij naartoe word meegenomen*

07-07-08 11:34:11
Madarian
Oudgediende

*De paar zombies die na de explosie over waren heeft Kippies snel uitgeschakeld, nog voordat Madarian op kon staan.*

"Kippies, weet jij waar ze vandaan komen?"

*Een groep zombies komt in de buurt uit de grond.*

"Dat is meteen hat antwoord op m'n vraag...8)"

*Staat op*

"Zijn de anderen in de buurt? Heb je Yorik gezien?"

07-07-08 11:36:28
Caster
Oudgediende

"Volgens mij zijn we er allemaal..."

Yorik, weet je waar we zijn? Kun je naar ons toe komen of moeten wij je helpen?

*Gooit een lading werpsterren op wat zombies die uit de grond komen*

"Gelukkig dat is de slappe soort... Alle sterren doden 8)"

07-07-08 11:37:28
Arya
Oudgediende

*Yorik stopt na een tijd met rennen, en houd zich schuil. er kwamen mannen aan, en die zagen er niet veelbelovend uit. of juist wel alleen dan op de tegenovergestelde manier*
"help me.."
*hij fluisterde het, en ging met zijn hand naar de hanger onder zijn shirt. daarna glimlachte hij zachtjes, en fluisterde hij een bedankje*

07-07-08 11:39:24
Caster
Oudgediende

Yorik? Antwoordt alsjeblieft!

"Jongens kan iemand contact met Yorik krijgen?"

*Gooit nog een lading sterren*

"Shoot to kill, Madarian })"

07-07-08 11:39:36
Madarian
Oudgediende

*Op een of andere manier voelt Madarian Arya. Hoe dat kan weet Madarian niet. Madarian gaat de richting op waar het gevoel vandaan komt, precies richting Yorik. (Het amulet...)

De anderen volgen. Hoewel Madarian genezen verklaard is van het virus, voelt hij zich toch nog zwakjes. De zombies die in de weg staan hakt Madarian met z'n zwaarden kapot. De rest laat hij echter ongemoeid.*

07-07-08 11:41:45
Caster
Oudgediende

"Goed gedaan Madarian! Yorik hoe gaat het?"

*Kijkt om zich heen...*

"Volgens mij zijn we hier redelijk veilig."

07-07-08 11:46:15
Madarian
Oudgediende

*De groep mannen die Yorik tegen kwam komt nu ons groepje tegen. Ze kijken echter niet vriendelijk.*

Madarian in het Russisch: "Wij komen in vrede."

07-07-08 11:49:06
Caster
Oudgediende

*Gaat wijdbeens naast Madarian staan en probeert dreigend te kijken als hij van boven gekraak hoort*

"Volgens mij hebben we een probleem jongens..."

*Gooit wat sterren omhoog en loopt via de muur het dak op Ninja-style 8)*

*Trekt zijn twee katana's en onthoofdt de Russen die op het dak stonden voor een hinderlaag*

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 177 178 179 [180] 181 182 183 186 187 188 189

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven