Het Avonturen Rollenspel |
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*Langzaam begint het zicht van Madarian weer wat beter te worden. Goed genoeg om Robjeknor tegen de muur te zien lopen. Madarian kan z'n lach niet inhouden.* "Pas je wel op waar je loopt met dat ding?  " |
|
Robjeknor Senior lid WMRindex: 106 OTindex: 210 Wnplts: Zwolle S |
*Robert zet de bril af en ramt een gat in de muur*
"wow, check dit"
|
|
Madarian Oudgediende
|
"Pas je wel even op met wat je doet? We zitten in een kerk! Als je dat op de verkeerde plek doet ben je een grafschenner!"
*De pastoor loopt richting Robjeknop.* |
|
*robjeknor kruipt in Gat en valt naar benenden* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian loopt nu ook naar het gat toe, waar alleen de voeten nog uitsteken van Robjeknor.* "Heeft iemand een fotocamera? Dit zou een leuke foto zijn...  Robjeknor, hulp nodig?" |
|
"Ja, help met dit boek eruithalen..." "Als je me helpt leen ik je me camera..  " "daarna" |
|
Madarian Oudgediende
|
"Hou het boek goed vast."
*Pakt de voeten van Robjeknor vast. Trekt Robjeknor uit het gat. De priester kijkt kwaad naar Robjeknor totdat hij het boek ziet.* |
|
Priester: "mijn oude alchamieboek!!!"
*De oude priester rent de trappen af naar de alchamiekamer waar dingetje bezig is* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Kijkt de priester met een scheef hoofd na.*
"Waar gaat hij nou naar toe?" |
|
"Kippies66"
*zucht*
"Die is weer een goedje aan het maken.." |
|
Madarian Oudgediende
|
"Moet m'n kop toch flink gestoten hebben bij die val...  " *Wrijft even over z'n achterhoofd. Loopt achter de priester aan naar Kippies.* "Hoi Kippies, lukt het een beetje?" Offtopic: Ben vanaf nu een tijdje offline |
|
*Robjeknor blijft getrouw op wacht staan en zal daar ook wel ff blifen staan* Offtopic: Ben ff weg |
|
*Robjeknor rent de trap af naar de alchamie kamer.*
"kom snel, naar boven!!" |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*is nog hard aan het werk* "ik heb alvast wat antigif spraybuizen voor jullie gemaakt zodat jullie de zombies op een afstand kunnen houden, maar het spul dat ze geneest duurt nog wel even, zolang ik hier kan werken zonder dat de zombies hier binnendringen. dus neem de spraybuizen en hou ze tegen!" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Pakt de spraybuizen aan.*
"Heb je er nog meer? Als de mensen in de kerk zichzelf ook een beetje kunnen verdedigen, dan hoeven we minder op ze te letten." |
|
nietmeer
|
*Na een tijdje mee te hebben genoten van Madarian's vechtwerk besluit de verschijning toch maar weer Madarian's lichaam te verlaten, maar omdat hij in een kerk zit, lukt dat niet* Getver... Irritante Godenaanbidders... nou zit ik weer vast in dit onhandige lichaam waar ik bijna niets mee kan... Madarian! Wil je me weer vrij laten? Buiten de kerk alstublieft... |
|
*de priester met het alchamie boek was ondertussen verdwaald*
"Priester kom mee!!"
*De priester en robjeknor lopen naar de alchamie kamer met het boek, waar kippie66 nog steeds bezig is*
"Hier, in dit boek staat vast wel iets wat je kan gebruiken.." |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*pakt het boek aan* "dankjewel robjeknor. dat helpt hopelijk" *kijkt naar madarian* "er ligt daar nog een hele doos voor het geval dat. zolang jullie die zombies buiten de kerk kunnen houden en ik hier kan werken zonder gevaar!" |
|
"ik doe me best" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian gaat naar de toren en vliegt een rondje. Daar laat hij de verschijning uit z'n lichaam.* Madarian tegen de verschijning: "De reden waarom we die kerk in zijn gegaan is dat kerken over het algemeen stevige gebouwen zijn. Niet omdat we gelovig zijn...  En als ik luister naar dat taalgebruik... Hoi Dhib..." |
|
nietmeer
|
grmbl... Ik had toch net iets liever moeten kletsen... *Dhib vlieg een paar rondjes mee met Madarian, als hij zich plotseling naar beneden laat storten* Maar bedankt in ieder geval![i] *Dhib vliegt door de straten op zoek naar een paar zombies, zodat hij kan uittesten way hij met zijn lichaam kan doen nu* *Als hij een stel zombies tegen komt, vliegt hij er met een noodvaart op af, lachend als een bezetene. Hij vliegt dwars door de zombie heen, die daardoor achteruit wordt geslagen. Hij kijkt hierna achterom, maar tot zijn schrik ziet hij dat de zombie nog gewoon leeft...* [i]Aaah, shit... nee heh, moet ik de controle van iets overnemen om pijn te kunnen doen ofzo? *Weer vliegt hij op de zombie af, maar dit keer stopt hij op het moment dat hij in de zombie zit. Hij neemt hem met groot geweld over, en komt erachter dat het lichaam goed naar hem luisterd. Hij loopt op een andere zombie af, die niet door heeft dat het geen maat meer is die naast hem loopt, en rukt snel de kop van het creatuur af* Dit werkt beter *Nogsteeds in de zombie, rent Dhib weer terug naar de kerk* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Ziet een zombie naar de kerk toe lopen.*
"Alarm. Minimaal 1 zombie in aantocht!"
*Vliegt van de toren af en neemt een aanvalshouding aan!* |
|
nietmeer
|
Huh? Zombie? Waar? *Loopt rustig verder richting de kerk* |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*yorik kijkt nogmaals achterom over de daken, en hoort rumoer. hij vermoed dat de andere daar bezig zijn. alleen op het moment kaan hij niet verder, vast aan zijn zoektocht. in zijn hoofd voelt hij iets van geruststelling. een kleine glimlach komt over zijn gezicht. ze was het niet vergeten. zo loopt/springt/rent hij door. hij weet dat hij in de buurt komt, maar op moet passen* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Ziet de zombie om zich heen kijken na Madarians opmerking.*
Madarian tegen de zombie: "Stop of ik val aan!" |
|