Het Avonturen Rollenspel |
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*Yorik blijft even bij de anderen vandaan, wil hun niet er in betrekken, maar het blijkt dat dat lastiger word dan gedacht. hij vloekt als hij de aanwezigheid van iemand voelt, die hij lang niet meer heeft gezien* |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Yorik, ik voel Arya. Of ben jij degene die ik voel?
Wil je hetgene wat je gaat doen alleen doen? Zo ja, dan zorg ik ervoor dat we op een afstandje van je blijven. Dan kunnen wij voor nepaanvallen zorgen... |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian vecht zich samen met de anderen 'rustig' een weg richting Yorik, maar zorgt ervoor dat er nog genoeg ruimte tussen hem en Yorik blijft.* |
|
Arya Oudgediende
|
*Yorik kan ze wel horen maar weet niet precies hoe hij terug moet antwoorden. hij sluit zijn ogen even, en probeert dan contact te maken met Madarian* ik ben het.. en ik moet dit even alleen doen. het spijt me. *hij kijkt even of hij bij madarian enige reactie kan zien. maar wat Yorik niet wist was dat hij ook hierin begelijd werd door Arya. Madarian kon beide voelen.* |
|
Madarian Oudgediende
|
Yorik, is goed. Zodra je een afleidingsmaneuvre nodig hebt, geef het dan door. We blijven je wel op een afstandje volgen!
"Yorik wil hetgene wat hij moet doen in z'n eentje doen. We volgen hem wel, maar op een afstandje. En als het moet zorgen we voor wat afleiding zodat hij verder kan. En als hij in de problemen komt, dan kunnen we alsnog ingrijpen."
*Madarian begint een omtrekkende beweging te maken.* |
|
Arya Oudgediende
|
*Yorik ziet dat het heeft gewerkt omdat hij antwoord terug krijgt. maar hij kan ze even niet gebruiken, ook al is het op afstand. Yorik zucht, en kijkt over de daken. in de steeg ziet hij dat hij omhoog kan klimmen, en daar maakt hij gebruik van. eenmaal op de daken houd hij zich laag. hij ziet dat de nacht begint te vallen.* "perfect.." |
|
Madarian Oudgediende
|
"De nacht valt. Jammer. Ik begin trek te krijgen en slaap. Laten we op zoek gaan naar een plek waar we ongestoord kunnen eten en slapen, zonder verrast te worden door die zombies!" |
|
Arya Oudgediende
|
*Yorik kijkt nog even naar zijn nieuwe vrienden die onderdak voor de nacht gaan zitten. hij glimlacht. dan gaat hij op weg, om in contact te kunnen komen met de Terf. hij moest wat dingen weten voordat hij binnen ging in het russische gedeelte. daar zou hij haar eindelijk weer zien. maar eerst de informatie. de Terf..* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian gaat op zoek naar een schuilplaats. Z'n oog valt op een kerk.*
"Zullen we naar die kerk toe gaan?" |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
"Ik vind het best joh..." *bekijkt de kerk eens goed* "Die dingen hebben meestal ook een grote deur die je goed kan vergrendelen..." "Hopelijk komen daar geen zombies doorheen" |
|
Madarian Oudgediende
|
"Precies mijn idee. Eén ding. Ze hebben wel geregeld een catacombe. Dus die deur moeten we ook afgrendelen!"
*Loopt richting de kerk.* |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Moeten we niet juist een ontsnappingsroute hebben?" *Kijkt omhoog naar de toren* "Zo kunnen we ze ook van ver aan zien komen, ik heb in dit geval alleen liever een boog, hopelijk hebben ze er binnen eentje liggen" |
|
Madarian Oudgediende
|
"Een ontsnappingsroute? Misschien wel. Maar dan liever niet eentje waar zombies ook makkelijk doorheen kunnen. Een touwladder van de toren naar beneden is denk ik beter. Ik ga niet graag de catacomben in. Waar is de kans nou juist groot dat je zombies tegen komt?  " |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
"waar we ook heen gaan, beslis snel!" *herlaadt zijn laser en zijn antigif-spraybuis* "en mijn munitie is bijna op! dat virus infecteert al tien anderen zodra er al één is genezen, en ik heb niet genoeg voor de hele wereldbevolking!" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Zijn aangekomen bij de kerk, maar de deur zit op slot. Klopt op de deur.* "Hallo? Is daar iemand?" *Geen reactie.* "Niemand doet open. Is iemand van jullie goed in het sloten open maken zonder sleutel?  " |
|
kippies66 Erelid
|
"tuurlijk madarian! een zeer moeilijke manier die alleen geschikt is voor zeer kundige mensen!" *trapt de deur in* " zeer moeilijk he?  " |
|
Pablo
Oudgediende
|
*steekt een zwaard in het slot en frummelt wat* *hoort opeens een klik* "Hmm" *geeft met zijn schouders een duw tegen de deur maar die blijkt niet open te gaan*Offtopic: Nvm  *loopt naar binnen en kijkt verheugd om zich heen* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Kippies wrijft over z'n been. De deur was iets te zwaar gepantserd, waardoor hij een zeer been heeft. Binnen blijken meer mensen zich verscholen te hebben in de kerk.
Madarian probeert de deur te vergrendelen, maar dat is nu onmogelijk.*
"De bedoeling was om de deur intact te houden..." |
|
kippies66 Erelid
|
"maakt niks uit hoor. bij het leger leer je deuren in te trappen." *wrijft nog eens over zijn been* "maar dat wil nog niet zeggen dat het geen pijn doet." |
|
Madarian Oudgediende
|
*Pakt een kerkbank op en vergrendelt daarmee de deur.* |
|
kippies66 Erelid
|
*loopt naar de vooraadkast en pakt een potje zout.* "het is algemeen bekend dat zombies niet tegen zout kunnen. ik heb nieuwe munitie!" *lacht en zet het potje terug* |
|
Pablo
Oudgediende
|
*kijkt zoekend rond en rent dan een gang in waarbij hij onderweg een paar kussens mee graait* *ligt even later met de kussens bovenin de open kerktoren met alleen een dak boven zijn hoofd en een stenen lage muur om zich heen* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Na de kerkdeur goed vergrendeld te hebben kijkt Madarian rond. Er zitten meerdere personen in de kerk.*
Madarian in het Russisch: "Waar is de gang naar de catacomben?"
*De pastoor laat Madarian de deur naar de catacomben zien.*
"Bent u niet bang dat die zombies hierdoor komen?"
*De pastoor schudt nee.*
"U zult het beter weten dan ik." |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
*Gaat in de omloop van de toren staan en pakt zijn boog*
"Zullen we de wacht verdelen?" |
|
kippies66 Erelid
|
*loopt naar de keuken en komt even later weer terug. kippies geeft Caster een kop koffie.* "alsjeblieft, dit zal je wel nodig hebben" |
|