Het Avonturen Rollenspel |
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
"Zou jij dat niet doen als je geen vechter bent?  Ik ga weer naar boven. Het is nu mijn beurt om de wacht te houden." *Gaat naar de toren en ziet dat Pablo in shock is en glimlacht.* "Pablo gaat het een beetje? Worden de zombies je een beetje te veel, of was het die verschijning?" |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Offtopic: Madarian, Pablo sliep niet, maar was in shock of zo... Hij staarde voor zich uit  *Kijkt eens rustig rond en drinkt een paar slokken uit de flessen van Madarian* |
|
Madarian Oudgediende
|
Offtopic: Aangepast... *Hoort in de verte schoten en ontploffingen, en ziet daarna wat lichtflitsen.* Iedereen, het lijkt erop dat er verderop ook gevochten wordt.*Madarian probeert te voelen of hij Arya of Yorik nog kan voelen. Yorik is inmiddels in de buurt van z'n doel.* |
|
Robjeknor Senior lid WMRindex: 106 OTindex: 210 Wnplts: Zwolle S |
*Robjeknor is terug van het hele lange rondje* Zo, alles zit dicht.. *Gata weer naar binen om wat te eten* Offtopic: Ik ga ff eten |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Offtopic: Okee Madarian, doei Robjeknor  *Staat op en merkt dat hij genezen is* "Dank je kippies!  Het werkt!" *Rent naar boven en komt naast Madarian staan* Dat is in de buurt van die zwarte plek...Offtopic: Ik ga ook eten en dan komt er bezoek dus tot morgen!  |
|
*ah,, dat was lekker*
Welke zwarteplek? |
|
Madarian Oudgediende
|
"Klopt. Het is in die buurt. Maar ja. Wij zijn geen nachtmensen. Ik kan niet zo goed zien in het donker, laat staan zo ver. Ideetje... Ik ben eventjes naar Kippies."
*Loopt naar beneden en gaat op zoek naar Kippies, die de mensen gerust aan het stellen is.*
"Kippies, heb je nog ergens een nachtkijker en/of een verrekijker?" |
|
Ik heb wel een fiets.. mischien kan je dat gerbuiken?? |
|
Madarian Oudgediende
|
*Kijkt Robjeknor lachend aan en begint te zweven.* "Waarom een fiets gebruiken als je kunt vliegen?  Nee, het gaat erom dat ik de wacht wil houden, maar ook wil zien wat daar verderop gebeurt." *Krijgt van Kippies een verrekijker met nachtvisie.* "Bedankt Kippies. Robjeknor, als je me volgt, dan laat ik het je zien." *Robjeknor en Madarian gaan weer naar de toren. Daar ziet Robje de zwarte gloed aan de horizon, en de lichtflitsen van een gevecht.* |
|
*aha, dat bederfte mijn eetlust dus..*
Mara vraagje, waarom zweef je niet gewoon nog hoger, dan zie je meer* |
|
Madarian Oudgediende
|
"Nu ik die verrekijker heb..." *Zweeft hoger. Kijkt eerst of het rond de kerk veilig is. Niets te zien. Gebruikt de verrekijker en volgt het gevecht tussen de Russen en de zombies. Tanks rijden over de zombies heen, vlammewerpers verbranden de achterblijfselen. Voor elke 10 zombies sneuvelt er een soldaat, die weer op staat om als zombie te vechten. Helaas zijn de zombies in de meerderheid 5 tegen 1.* Die ziet er wel leuk uit. Jammer dat ze een zombie geworden is. Euh... zombie... fakkel eerder... |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*loopt naar het alchemistenkamertje* "ik ga kijken of ik meer tegengif kan maken. en deze keer probeer ik het zo te maken dat het de zombies terugverandert in gewone mensen. wens me succes" *gaat vastberaden aan de slag* |
|
op gemaakte toon*suc6* Ademt inademt uit*ondertussen ga ik wel kijken of ik ergens me fiets kan verkopen* Offtopic: Iemand?? bieden mag |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian kijkt door de verrekijker en ziet plotseling een felle flits in de buurt van die zwarte gloed. Madarian ziet niets meer.*
"Caster, jij moet even de wacht houden. Ik zie niets meer."
*Een normaal persoon zou voor z'n leven blind zijn, maar na een paar minuten kan Madarian al weer een beetje zien, hoewel het zeer wazig is. Maar goed dat hij zich kan regenereren...* |
|
Robjeknor komt terug van de fietsverkoop, met fiets.. - zucht -
*Robjeknor gaat op een richeltje zitten*
*dan plots .... |
|
Madarian Oudgediende
|
*komt Madarian bij Robjeknor op schoot vallen.*
"Sorry. Wie is dit? Ik zie alleen maar een waas!" |
|
"dit ben ik"
*door de schok brokkelt er een dele van de muur in*
en daar ligt |
|
Madarian Oudgediende
|
"Oeps. Sorry Robjeknor." *Probeert van Robjeknor af te gaan, maar struikelt over een brokstuk en tuimelt de trap af.* "Niets aan de hand. Wel aan m'n ogen, want ik zie weinig meer...  " *Tast om zich heen.* |
|
*ondertussen kijkt robjeknor in het gat...*
"Haha.. een feetsbril, wat doet ie hier dan??"
*robjeknor loopt met de bril naar Madarian en geeft m aan m* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Voelt een vreemde bril.*
"Wat is dit nou weer?"
*Probeert zich op te trekken aan één van de weinige kerkbanken die nog heel zijn, maar trekt deze kapot en valt weer.* |
|
"Zet hem op, ik wil kunnen lachen" |
|
Madarian Oudgediende
|
"Zet wat op? Wat is het?"
*Het zicht begint al wat beter te worden, maar alles is nog steeds erg wazig.* |
|
"een bril.. dan zie je mischien wel beter " |
|
Madarian Oudgediende
|
*Zet die bril op en kijkt naar Robjeknor. Ziet dwars door z'n kleding heen.* "Ik heb geluk dat ik nog wazig zie. Jou hoef ik niet in je nakie te zien...  " |
|
 "Gooi maar snel weg.." *Madarian wil hem net wegsmijten als robjeknor zegt* "Nee, wacht, kun je er ook meee door muren kijken" *Pakt de bril en kijkt in het rond (niet naar Madarian  ), en ziet allemaal dingen in de muur liggen* "Ey wat ligt daar" *Hij loopt richting een object maar vergete dat hij de muur niet ziet..* - bam - |
|