Het Avonturen Rollenspel |
nietmeer
|
Welke zombie? Ik zie helemaal geen zombie! *Loopt rustig nogsteeds door naar de kerk* (Tot zichzelf)hihi, eens kijken hoe het afloopt als een gestolen lichaam vernietigd gaat worden |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*Madarian pakt z'n fles sterke drank en zet de zombie in lichterlaaie met een steekvlam.* |
|
nietmeer
|
*Dhib merkt dat hij in de brandt vliegt* huh? oooh, die zombie! Die was ik eventjes vergeten... *De zombie grijnst dwars door het vuur heen, en loopt rustig naar een paardentrog in de buurt, en springt er in, zodat de vlammen snel gedooft zijn* *Als hij weer uit de trog klimt draait hij met een paar ledematen, en merkt hij dat alles nog redelijk goed werkt, ookal is hij een paar vingers kwijt geraakt* hm... geen pijn... mooi zo *Hij loopt weer richting de kerk* |
|
Madarian Oudgediende
|
"Hmm. Een slimme zombie!"
*Pakt een spuit met tegengif en houdt deze klaar om de zombie te steken.* |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*roept naar boven* "als jullie honger hebben er ligen voedselpakketten in de keuken. ik ben hier nog we even bezig" |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
*Hoort het rumoer vanuit de toren en komt naar beneden rennen*
"Eens even dit proberen..."
*Begint heel kleine plakjes te maken van de zombie met zijn katana's, van boven naar beneden* |
|
Madarian Oudgediende
|
"Caster, wacht even! Eerst het nieuwe tegengif testen!"
*Spuit het tegengif tegen de zombie.* |
|
Caster Oudgediende
|
*Houdt zich in* "Iemand een paar plakjes zombie-hoofd?  " |
|
Madarian Oudgediende
|
"Nee dank je!  " *Kijkt hoe de zombie sterft.* |
|
Caster Oudgediende
|
"Grapje  " "Ehm Madarian, dat gif moest toch de zombie genezen? Of is dit nog de 'oude' versie?" |
|
Madarian Oudgediende
|
"Kippies is aan het proberen een genezende versie te maken. Dat lukt nog niet zo."
*De zombie is nu weer een gewoon lijk. Rokend en wel. De verschijning komt nu weer uit de zombie.*
"Dhib? Was jij het?" |
|
Caster Oudgediende
|
"Zeg Muad'Dhib wat voor spelltjes speel jij nou weer? Ben je teruggekomen om ons te plagen?  " *Gaat weer terug naar zijn toren om Pablo te instrueren* *Komt weer terug naar beneden* "Zeg het wordt licht, zullen we zo gaan kijken bij de Russen?" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Gaapt.*
"Door al dat gedoe ben ik eigenlijk niet aan slapen toe gekomen. Ik ga nog even proberen iets te slapen. Als jullie willen kijken, ga jullie gang. Ik kom wat later wel langs."
*Gaat de kerk binnen en gaat nog een beetje slapen. Helaas lukt dat niet echt met al die personen in de kerk. Dus gaat Madarian naar de toren. Daar valt Madarian eindelijk in slaap.* |
|
Caster Oudgediende
|
Truste Madarian
*Klimt een dak op en sluipt voorzichting in de richting van de kreten, waar hij het slagveld aanschouwt*
Tanks rollen over zombies terwijl soldaten met vlammenwerpers achter de tanks aanlopen en de resten verbranden. Helaas voor de Russen veranderen de geraakte soldaten in zombies; dus extra vijanden. Na een tijdje zijn er alleen nog tanks van de russen te zien die met zwaar geschut vuren terwijl ze rondrijden.
Dit kon nog wel eens spannend worden, ik ga de rest halen!
*Rent over de daken terug naar de kerk.* |
|
Madarian Oudgediende
|
*De zon begint nu wel fel te worden. Madarian wordt wakker en kijkt naar de tijd. Toch nog twee uurtjes geslapen.
Madarian gaat naar beneden. Daar ziet hij Kippies een test uitvoeren met een zombiehand. De hand wordt bijna helemaal normaal, maar even later is het toch weer een zombiehand geworden.*
"Bijna..."
*Kippies kijkt sip omhoog.*
"Zo te zien ben je dichtbij." |
|
Caster Oudgediende
|
Offtopic: Ik ben weg, tot morgen!  |
|
Madarian Oudgediende
|
"Kippies, anders ga je eventjes proberen iets te slapen. Misschien krijg je een ingeving terwijl je slaapt. En zo niet, dan ben je een stuk helderder..." |
|
kippies66 Erelid
|
*gaap* "ik kan inderdaad wel een beetje rust gebruiken. ik heb de formule bijna gevonden. de genezing is gelukt, maar de immuniteit is nog een probleem. terusten" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Test alle ingangen. Zijn goed gebarricadeerd.* "Kippies, volgens mij kunnen de zombies niet zo maar binnen vallen. Frostmourne en Soulshatter bewaken die ook nog eens. Ik ga even kijken hoe het gevecht gaat tussen de russen en russen, als je begrijpt wat ik bedoel...  " |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*een grijns vormt op het gezicht van Yorik als hij het bekende gevoel terugkrijgt. hij herkende het gevoel van de russen, en wit de tekens van de geheime basis znder moeite te ontrafelen. dus hier zou ze zijn. al die tijd wachtend op hem. hij hoopt hartgrondig dat zij hem alles zou vergeven.
Yorik springt van het dak af en kijkt rond. de hoofdingang was goed bewaakt, het zij onopvallend. Maar Arya trekt hem mee naar een andere plek. schijnbaar een andere ingang. Yorik loopt mee en volgt het vreemde gevoel.* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian gaat naar de toren. Daar stijgt hij op en vliegt laag richting het gevecht. Hij blijft op een afstandje in de lucht hangen en ziet tanks over zombies heen rijden. En voor het eerst ziet Madarian een tank die een vlammenwerper heeft als wapen!*
Dat is een effectieve methode... |
|
kippies66 Erelid
|
*staat op en rekt zich uit* "het wordt maar weer eens tijd om verder te werken, ik MOET het afkrijgen!" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Even later komt er een vliegtuig over die napalm bommen laat vallen.*
Als het leger zo doorgaat, dan moeten de zombies binenkort wel overwonnen zijn. Maar hoe sterk is hun leger nog? Die manschappen zijn al flink uitgedund. |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
"Eindelijk... Klaar" *Hij sleept allemaal onderdelen naar boven en valt bij het laatste stuk boven half dood neer* "Waarom moeten die torens altijd zo hoog zijn... Achja ik kan dat nu in ieder geval in mijn voordeel gebruiken"
*Staat na even rusten op en begint met de montage*
*Als hij onder de houten constructie vandaan komt is het nog erg duidelijk waar hij al die tijd mee bezig geweest is. Het hele gebeuren heeft een standaard waar het 360 graden op kan roteren. Het begin is heel smal dat langzaam breder wordt en uiteindelijk samenkomt met een verticaal onderdeel wat opeens een meter breed is. Het leek erg op een ballista maar zag er daarvoor veel te ingewikkeld uit wat je toch deed twijfelen.* "Zo... eindelijk volledig klaar... wat een meesterwerk" *Als hij rond kijkt ziet hij dat er in de verte gevechten wordt, en als hij door de lenzenconstructie van de ballista kijkt ziet hij allemaal tanks tegen zombies vechten* "Ach laat ik maar helpen, het blijven zombies" *Kijkend door de lens beweegt hij het hele gevaarte naar het gevecht waarbij het uiteinde gevaarlijk precies gericht staat op een zombie. Hij trekt aan een paar hendels en beweegt wat onderdelen heen en weer wat niks lijkt te doen. Als hij na even wachten aan nog een hendel trekt is er een enorme steekvlam te zien aan het einde van de ballista en vliegt een langwerpig object met grote snelheid naar een zombie wat meer een straal van vuur lijkt. Bij het raken van de zombie spat hij door de impact bijna uit elkaar en verspreid het vuur onder de andere zombies.* "Hahaha, get that!" *Na even trots te kijken wat zijn werk heeft aangericht meent hij wat rook te ruiken, als hij naar zijn ballista kijkt zijn er allemaal balken losgeslagen en staan een paar onderdelen in lichterlaaie* "Shit, ik had hem natuurlijk eerst nog moeten testen" *Hij rent naar beneden voor een emmer water en leegt die even later op zijn ballista, nadat de rook is verdwenen is een kapotte ballista te zien waar allemaal balken uit steken en een groot deel zwartgeblakerd is. Pablo lijkt enigszins toch blij* "Gelukkig... Alles is nog intact, behalve dat frame dan maar dat is gemakkelijk te herstellen, en dat vuur heeft me nog een idee gegeven" |
|
Madarian Oudgediende
|
Offtopic: Pablo, leuk gevonden! Hier kan ik wel iets mee...  *Schrikt zich het leplazarus als er een enorme steekvlam vlak langs hem vliegt!* [Censuur]!!! WAT WAS DAT?!?*Draait zich om en ziet dat de toren er anders uitziet dan daarvoor. Ook de toren staat in de hens! Madarian vliegt terug. Net als de rook opgetrokken is, komt Madarian bij de toren aan.* "Wat is dit nou weer? Zorgde jij voor die steekvlam? Je had mij bijna geraakt! Ik ben nu half doorbakken...  " |
|