hr
jaargang -25 - laatste artikel 5-4 18:00 - 77599 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic

1 2 3 4 .... 175 176 177 [178] 179 180 181 186 187 188 189

Het Avonturen Rollenspel

05-07-08 11:48:12
Madarian
Oudgediende

WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Offtopic:
Ik kan voelen waar Arya bevindt, als ze dichtbij genoeg is, en wakker natuurlijk. Die mind link doet wonderen...8)
*Ondertussen werken Madarian en Kippies aan een tegengif.

Terwijl Kippies het virus bestudeert onder een microscoop, probeert Madarian het beetje bloed te helen im te zien wat ermee gebeurt. Madarian blijkt het bloed een tegengif te kunnen geven, maar het virus is niet meteen weg.

Als de persoon in kwestie een verzwakt immuunsysteem heeft, dan zal die persoon alsnog in een zombie veranderen.

Kippies gaat met deze kennis aan de gang om een tegengif te produceren.*

05-07-08 12:10:08
kippies66
Erelid

WMRindex: 983
OTindex: 1.493
"ik blijf aan de gang met het tegengif maken, al duurt het een eeuwigheid! ik ben er bijna... nog een paar pogingen!" *werkt onafgebroken verder*

05-07-08 12:13:14
Madarian
Oudgediende

WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
*Gaat kijken bij Muad. Ziet Arya kijken naar een wond op de rug van Muad.*

"Ik dacht dat ik hem geheeld had. Hoe gaat het met hem?"

*Legt z'n hand vlakbij de wond. Muad is ERG warm! Probeert de wond te helen, maar dat lukt niet.*

"Apart. Wat voor type wond is dat? Ik moet Kippies hier naar laten kijken."

*Gaat naar Kippies.*

"Kippies, zou je heel even naar Muad willen gaan? Hij heeft een vreemde wond op z'n rug die ik niet kan helen. Misschien weet jij wat te doen?"

05-07-08 13:09:58
kippies66
Erelid

*kijkt naar muad* "ik denk dat ik het al weet. jij kan goed wonden helen die door strijd bijvoorbeeld zijn aangeracht maar dit komt door ziekte. als ik klaar ben met het tegengif krijgt muad ook wat, en dan is dat virus hopelijk voorgoed weg!" *gaat verder met tegengif maken*

05-07-08 14:24:20
Pablo
Oudgediende

WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
*loopt door de straten van Liër*
"Niet te geloven... ben ik ze weer kwijt"
"Ik moet echt beter opletten..."
*loopt een steeg in waar hij nog een zombie tegenkomt*
"Ik had er toch echt meer verwacht..."
*klemt zijn hoofd tussen de zwaarden en onthoofd hem*
*de zombie graait opeens naar voren en Pablo ontwijkt hem maar net*
"Weer 1tje die zonder hoofd verder kan..."
*de zombie springt weer op hem af en Pablo spietst hem met beide zwaarden*
"Bye bye..."
*de zombie land op de grond en zakt gelijk in elkaar, maar staat dan met veel moeite weer op voor weer een aanval*
"Dit kun je niet menen... Ey gast mag ik mijn zwaarden die nog in je buik zitten terug?"
*de zombie springt weer op hem af en Pablo weet hem te ontwijken terwijl hij een van zijn zwaarden eruit trekt*
"Zo das 1..."
*de zombie komt weer met veel moeite op hem af terwijl Pablo hem met zijn zwaard bijna volledig splijt*
"Zo, probeer nu maar eens op te staan"
*de zombie komt weer erg ongelukkig neer maar staat bijna gelijk weer op terwijl de 2 lichaamshelften aan elkaar bungelen*
"Die weet van geen ophouden"
*Pablo helpt de zombie van al zijn ledematen af*
"Hij beweegt nog steeds hé..."
*de zombie probeert tevergeefs nog aan te vallen, maar komt maar centimeter voor centimeter vooruit*
"Zo die is.., zeg maar onschadelijk gemaakt..."
"Dat bloed dat er trouwens vanaf komt... dat ziet er ook niet normaal uit het is... groen"
*prikt met zijn zwaarden in het bloed en het reageert als een hoopje pudding*
"Weird..."

*blijft nog op een afstand een tijdje staren en merkt opeens dat het bloed zich op verschillende stukken verzameld*
"Hoort dat niet met z'n allen ergens heen te stromen..?"

*even later wordt de oppervlakten van de plasjes bloed een stuk kleiner en de hoogte groter*
"Wt..?"
*doet verschrikt een stap achteruit*

*uit de plasjes bloed vormen zich rare wezens die nog steeds op een groen hoopje pudding lijken*
*gooit verschrikt een zwaard richting een van de wezens die er dwars doorheen vliegt en minimale schade achterlaat*
"Help..?"
*rent er tussendoor pakt zijn zwaard, vergeven van die smurrie, en maakt zich uit de voeten*
*de wezens schijnen hem nog niet te kunnen volgen terwijl ze zich nog uit het bloed aan het vormen zijn*

05-07-08 17:24:22
kippies66
Erelid

*sprenkelt wat spul over de wond van muad. de wond verdwijnt.* "eindelijk! het tegengif is klaar! nu moeten we het virus dat iedereen heeft geïnfecteerd onschadelijk maken. ik hoop dat de rest nog veilig is!" *gaat over op massaproductie van het tegengif*

05-07-08 17:41:16
nietmeer
Offtopic:
zucht... en daar gaat m'n hook... nou ja... dan maar iets anders verzinnen...
*De wond lijkt verdwenen, maar hij blijft zweten. Als Arya weer zijn temperatuur voelt, blijkt hij nog heter te zijn dan voordat Kippies het tegengif toediende*

Offtopic:
Maak het ons eens moeilijk mensen... powerplay is leuk, maar 't gaat uiteindelijk wel vervelen...
Houd in gedachte: Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan ;):P
(En Pablo: Wat jij dus doet :D Maar overdrijven is ook een vak ;) Ze hoeven niet helemaal onverslaanbaar te zijn heh ;))

05-07-08 19:55:11
Pablo
Oudgediende

Offtopic:
Ik was van plan ze terug te laten komen ;)
Revenge of the zombies (6)
Kunnen we er met z'n allen wel iets aan doen, na wat research ofzo
*komt doodmoe tot stilstand*
"Oké dat was eng... ik hoop niet dat bij elke zombie zal gebeuren..."
*kijkt wanhopig in het rond*
"En ik weet ook totaal niet waar ik ben..."
"Oh... wacht... stom van me..."
Muad? Arya? Iemand? I'm kinda... lost

05-07-08 20:22:33
nietmeer
Offtopic:
@Pablo: Zit ik nou jouw hook om zeep te helpen? Sorry daar voor :D:P Ga rustig verder, en neem ons mee op jouw gedeelte van deze reis :D Ik ben benieuwd. (En nou maar hopen dat niemand anders alsnog alles wat je verzonnen hebt om zeep helpt ;))

Omdat het een beetje nutteloos is om steeds maar te verkondigen dat ik hoge koorts heb, houd ik het maar even op deze offtopic-post ;)
Veel succes met die koorts uit mij te bannen mensen :D Verzin iets leuks ;)

05-07-08 22:35:21
kippies66
Erelid

*vult buisjes met het tegengif* "ik stop deze buisjes tegengif in een soort van spraybuizen zodat we de zombies kunnen onderspuiten. ik hoop dat ik genoeg heb gemaakt." *kijkt naar muad* "hij lijkt een normale koorts te hebben. dat komt er ook nog bij voor hem. hij heeft rust nodig denk ik. arme muad." *gaat samen met madarian aan de slag met het maken van spraybuizen voor het tegengif*

06-07-08 07:29:53
Arya
Oudgediende

WMRindex: 746
OTindex: 40.038
Offtopic:
is het goed als ik het even spuugzat ben dat iedereen alles zo snel doet? er blijft niks meer over als iedereen zomaar alles kan helen, verslaan en andere dingen! vooral madarian en kippies, doe AUB eventjes iets orgineels, anders is het straks ook voor mij einde rollenspel.
(P.S Pablo, dat smurrieding is geweldig _O_ )
(Arya)
*blijft nog even in de kamer van Muad zitten, maar ziet dat de anderen te druk bezig zijn bij Muad'Dhib. ze besluit om de kamer uit te gaan, en loopt in de richting van haar eigen kamer. daar kijkt ze uit het raam, terwijl tranen op haar gezicht verschijnen*
het lijkt wel of alles dat dierbaar is van me word afgenomen...
Arya gaat met haar hand langs haar zwaard, en kijkt nogmaals naar buiten. het besluit is snel genomen, en na een beetje zoeken lukt het haar het schip uit te komen, en terug te gaan naar Liër*

Pablo? waar zit je!?

"ik geloof dat ik weet waar de koorts vandaan komt..." *ze mompelt tegen haarzelf, en ziet dan een bekend figuur de hoek omlopen*

"Yorik!"

(Yorik)
*kijkt verbaast om bij het horen van Arya haar stem, en rent snel naar haar toe*
"Arya! ben je oke? jullie waren opeens helemaal weg.."
*hij omhelst haar snel even, en trekt haar dan mee*
"ik heb je hulp nodig.."

06-07-08 09:02:50
nietmeer
*Als Kippies hem temperatuurt, blijkt Muad een lichaamstemperatuur te hebben van 43 graden. Dat is zelfs voor halfduivels enigzins extreem*
*Muad komt ondertussen wel een beetje bij*
"Wat doen we hier in dit bos? en wat is het koud hier, zeg..."
(Muad)Pablo... ik zit hier in een bos... weet jij waar ik ben?
(Dhib)Muad, broertje... je zit niet in een bos... je bent aan het ijlen...
(Muad)Maar die bomen dan? Die allemaal zo verdacht veel op Madarian lijken...
(Dhib)Die zijn er niet... Je halucineert
(Muad)Niet waar... ik zie ze toch?
(Dhib)zucht... Iedereen in de buurt... Stook het goed op hier, misschien dat hij de koorts uit kan zweten
*Muad grijpt nog even snel een paar dekens bij elkaar, en zakt weer weg in zijn bewusteloosheid*

06-07-08 09:05:42
Arya
Oudgediende

(Arya)
*remt opeens af, als ze vaag een bekende stem hoort*
"Yorik! stop eventjes!"
(Yorik)
*laat Arya los, en kijkt haar verbaast aan*
(Arya)
*luistert aandachtig, en probeert het zachte gefluister in de verte te verstaan*
Muad?Dhib? zijn jullie dat?
(Yorik)
*tilt zijn hoofd verbaast opzij. hij hoort niks van wat er aan de hand is.*
"Arya.. wat is er n"
(Arya)
*legt haar hand op de mond van Yorik, en gebaart hem stil te zijn*
(Yorik)
*houd zijn mond maar even dicht, en wacht*

06-07-08 11:48:22
nietmeer
*Plotseling slaat Muad zijn ogen weer open, en hij trapt alle dekens van zich af*
"pfff... zijn jullie gek ofzo? 't is gloeiend heet hiero"
*Een moment later zakt Muad weer in terug in zijn bewusteloosheid
(Dhib)ARYA, PABLO, Waar jullie ook zijn, We hebben jullie nodig! Kom hier heen, snel!

06-07-08 11:51:08
Arya
Oudgediende

(Arya)
"Shit... ik zit te ver weg"
*kijkt Yorik aan, met een smekende blik*
"ik moet terug... Muad'Dhib zit in de problemen. ik beloof je te helpen als ik kan maar.."
(Yorik)
*dit keer legde hij zijn hand op haar mond, en knikte begrijpelijk*
"Ga maar Arya. en snel. ik weet niet wat er precies gebeurde, maar ren!"
(Arya)
*kninkt dankbaar en rent snel terug in de richting van het schip*
ik kom eraan, mijn lief... ik kom er aan

06-07-08 11:52:55
nietmeer
*Kippies heeft Muad ondertussenaan een infuus gelegd, om zijn vocht verlies te beperken van al het zweten. Ook wordt hij ondertussen continu getemperatuurd. De termometer geeft 44.3 aan...*

06-07-08 11:53:29
Pablo
Oudgediende

*loopt voorzichtig rond en ziet ergens een halfdode zombie liggen waarvan het bloed merkwaardig gedrag vertoont*
"Het begint toch niet overal hé..."
*besluit maar snel door te lopen*

Quote Arya:
Pablo? waar zit je!?

Hé Arya? Tja... dat is het probleem... ik ben een beetje, zeg maar... de weg kwijt
Ik zie wel een of ander raar beeld hier

(na een hoop gedoe heeft Pablo eindelijk de weg terug gevonden)
"Zo, nu als de donder naar het schip toe..."

06-07-08 11:57:50
Arya
Oudgediende

(Arya)
*knalt tegen iemand op, en knalt achteruit. als ze opkijkt, ziet ze dat het Pablo is*
"Pablo! je moet snel meekomen!"
*Arya krabbelt overeind, en wil eigelijk meteen al weer wegrennen*
"Muad'Dhib zit in de problemen.. ik hoor k niet meer.."

06-07-08 11:59:02
Pablo
Oudgediende

*is nog een beetje verdoofd van de klap*
"Nou laten we maar op schieten dan..."
*staat op en begint half verward mee te rennen*

06-07-08 12:08:48
nietmeer
*Een rokerige manifestatie begint zich naast Muad te vormen*
(Dhib)Muad... 't is maar "koorts. Dat overwin" je heus wel. Kom op maatje, "kom op..."

06-07-08 12:11:37
Arya
Oudgediende

(Arya)
*eenmaal in het schip stormt Arya de kamer van Muad in, en krijgt bijna een hartverlamming van de schrik. na even rustig adem gehaalt te hebben herstelt ze zichzelf. ze reikt haar hand uit naar de zijne, die ze vastpakt. dan gaat ze dicht bij hem zitten*
"Muad'Dhib... wat is er met gebeurt..."
*Arya haar stem klinkt geschokt, fluisterend.*

06-07-08 12:14:58
nietmeer
(Dhib)"Ik weet" het niet... Hij is begonnen met dat virus van die zombie te bevechten, maar "toen die werd vernietigd met dat antigif" is zijn lichaam gewoon verder gegaan met vechten, maar nu "tegen zichzelf..."
*Heel wanhopig*"Help...."
*Muad ligt ondertussen te woelen in zijn bed, hij heeft het duidelijk heel slecht. De pijn valt ondertussen van zijn gezicht af te lezen*

06-07-08 12:16:50
Pablo
Oudgediende

"Errmm... dit lijkt me niet echt goed..."
"Helpt het als we Muad even onder een koude douche zetten ofzo? Of..."
*gaat ertegenover zitten*

06-07-08 12:17:54
Arya
Oudgediende

(Arya)
*laat wat magie door haar hand vloeien, om te proberen Muad een klein beetje te kalmeren. de magie lijd ze voorzichtig naar Muad. ze doet haar ogen zicht, om haarzelf even alleen op Muad te concenteren.*
"Dhib.. hoe komt het dat jij er nog gewoon bent?"
*ze fluistert nog steeds.*

06-07-08 12:25:17
nietmeer
"Het is zijn lichaam, weet je nog... ik ben maar een ziel zonder lichaam." Maar zelfs ik heb heel veel moeite om zo te blijven bestaan... het doet pijn... zo'n pijn...

*Muad reageert heel lichtjes op Arya's magie. Maar zijn koorts vliegt ook plotseling met een graad omhoog...*

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 175 176 177 [178] 179 180 181 186 187 188 189

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven