hr
jaargang -25 - laatste artikel 5-4 18:00 - 77599 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic

1 2 3 4 .... 174 175 176 [177] 178 179 180 186 187 188 189

Het Avonturen Rollenspel

02-07-08 21:56:21
Arya
Oudgediende

WMRindex: 746
OTindex: 40.038
(Arya)en dat durf jij ook maar te zeggen... bij jou denk ik niet dat er veel beters op staat
*grijnst, en kijkt rond. het merendeel lag zo onderhand op de grond.*

(Yorik)*merkte in deze staat van bewustzijn dat er iemand iets van hem aan het weten was gekomen, maar was nog niet voldoende terug om te weten was en wie het was. zijn grootste concentratie was nog altijd om hem heen*

02-07-08 21:58:15
Pablo
Oudgediende

WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
*begint de zombies een beetje zat te worden en gaat steeds agressiever slaan*
"..."
*en merkt dat het totaal niks uitmaakt*

02-07-08 21:59:00
Arya
Oudgediende

(Arya)"Pablo, je moet de goede plekken vinden om ze neer te slaan. kracht helpt hier niet!"

02-07-08 22:01:06
Pablo
Oudgediende

"Nou je kan me alvast helpen door te vertellen wat je onderhand door hebt?"
*werpt zonder te kijken een zwaard naar achteren, wetend dat hij een zekere zombie zal raken*
*kijkt naar achteren om met verbazing te zien dat die zombie nog steeds op hem af komt lopen met een zwaard die uit zijn hoofd steekt*
"Worden die dingen steeds sterker ofzo?"
*rukt het zwaard uit zijn hoofd om hem vervolgens met zijn 2 zwaarden te doorboren*

02-07-08 22:02:07
Arya
Oudgediende

(Arya)"wat zijn bij een mens nu de zwakke plekken, op de geslachtsdelen na!? richt daar eens"
*haalt een zombie neer doot een scherpe prik te geven bij de archilleshiel*

02-07-08 22:06:16
Pablo
Oudgediende

"Het zijn geen mensen"
*werpt weer een zwaard naar een zombie zijn hoofd die er gewoon in blijft steken terwijl hij doorloopt*
"Zie je nou wel, is dat soms normaal dan?"
*gooit zijn tweede zwaard op die zombie zijn been waardoor hij gelijk neervalt en hij snel zijn zwaarden weer kan pakken*
"Hmm, dat werkt wel lekker"

02-07-08 22:12:47
nietmeer
"Pablo, onthoofd ze gewoon! Dan ben je het snelst van ze af."
*Als vanuit het niets komt er een zombie van achteren op Muad af, en weet hem aan te raken. Muad's rug strekt zich in 1 klap. Als de zombie weer los laat, zakt Muad als een plumbpudding in elkaar...
De zombies lopen gewoon langs hem heen nu hij uitgeschakeld is, en concentreren zich op Arya, Pablo en Yorik*

Offtopic:
Ik ben waarschijnlijk meerdere dagen offline... je ziet maar wat je met me doet...

02-07-08 22:17:04
Pablo
Oudgediende

"Dat werkt lekker... de helft van deze zombies is al onthoofd"
*ziet Muad opeens inzakken door die zombie achter hem*
"Wat? NEE MUAD!"
*werkt zich een weg naar Muad maar hij schijnt niet sneller dan een meter per minuut vooruit te komen wat ook steeds moeilijker wordt*
"Damn hoe kom ik hier nou doorheen..."
"Arya help eens..."
*Yorik lijkt nog steeds in een trance alle zombies om hem heen af te slachten*
"Laat hem maar..."

03-07-08 07:46:26
Arya
Oudgediende

(Arya)*kijkt om, en ziet dat Muad geraakt is, en niet zacht ook*
"Muad nee!"
*rent naar Muad toe, en neemt hem langzaam omhoog in haar armen*
"Pablo, het ziet er niet best uit. we moeten weg, nu!"
*met het gewicht van Muad word ze vertraagt, maar uiteindelijk lukt het haar uit het gewoel van de zombies te komen. met Muad'Dhib in har armen baant ze zich een weg door de steegjes, en vind na minstends een half uur te hebben gerend een beschutte plek, een schuur. daar legt ze Muad'Dhib in het hooi neer*

03-07-08 10:15:58
Caster
Oudgediende

WMRindex: 2.086
OTindex: 16.129
Jongens... sh*t volgens mij ben ik te laat...
*Komt de stad in en ziet de anderen met zombies vechten*
"Ik help wel!"
*Pakt zijn werpsterren en gooit er heel wat neer*
*Pakt zijn Ninja-katana en hakt op ze in, een weg naar Pablo en Arya*
"Sorry dat ik niet op tijd was, ik hoop dat ik zo ook help...."

Offtopic:
Een dagje niet hier geweest 8-)

03-07-08 10:41:20
Madarian
Oudgediende

WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Offtopic:
Caster, jij bent samen met de anderen gevlucht voordat Kippies en ik aankomen...
*Madarian heeft de anderen heel zacht gehoord. Ze zitten te ver weg voor hem om ze te kunnen verstaan. Hij heeft echter wel een globale richting weten te bepalen.*

"Kippies, kom op. We gaan naar de anderen. Ik weet niet precies waar ze zitten, maar ik weet wel een globale richting."

*Kippies stijgt op richting de plek waar Madarian naartoe wijst. Na een paar minuten krijgt Madarian een beeld door van een dorpsplein. In de verte is een stadje te zien.*

"Kippies, volgens mij zijn ze in dat stadje in de buurt van een dorpsplein. Daar vandaan zal ik proberen of ik contact kan leggen met ze."

*Eenmaal bij het dorpsplein aangekomen zien Madarian en Kippies een enorm bloedbad. Allemaal lijken, en meerdere zombies lopen over het plein. Frostmourne begint te vibreren.*

Arya? Muad? Pablo? Zijn jullie in de buurt van het dorpsplein?

"Kippies, als jij je vermaakt met je schip, dan stap ik even uit totdat ik antwoord krijg. Wie de meeste zombies weet te pakken. Frostmourne, volgens mij wil jij ook meedoen. Of niet soms?"

*Frostmourne vliegt als eerste naar buiten en begint erop los te hakken. Madarian vliegt achter Frostmourne aan. Kippies begint erop los te schieten.*

Madarian: "Wel tegelijkertijd beginnen, valsspelers... 8)"

*Schiet een paar plasmaschoten af waardoor Madarian meteen voor ligt, maar ook een paar huizen kapot gaan. Gaat daarom over op de vechtmethodes die o.a. Kippies heeft geleerd...*

"Hmm. Ik kan beter niet schieten hier..."

03-07-08 10:44:46
Caster
Oudgediende

Hallo Madarian! Dat gedachte-communiceren is cool! Je bent net te laat, net als ik, ik zoek ze ook...

*Ontwijkt de schoten van Kippies en Madarian*

Pas een beetje op jullie!

*Hakt nog een paar zombies in mootjes*

"Mag ik mee in je schip om de anderen te zoeken, of ga je met mij mee lopen?"

03-07-08 10:59:16
tanja
Erelid

WMRindex: 1.016
OTindex: 132
*en hier zeg ik me kans om te laten zien wat ik kon *
*al wou ik eigenlijk niet dat ze wisten van mijn gave
*maar door het spelletje schaak en de tijd die ik al op het schip ben * voel ik iets van gebondenheid al moet het niet mijn opdracht in gevaar brengen * dus ik rende naar buiten en richte me hand op de zombies en ze vielen neer stuk voor stuk
er liepen er nog een paar maar wou ook iets over laten voor het geval;)
"ik dacht je kon wel een handje gebruiken "
*en wachte de reaktie af*

03-07-08 11:54:29
Madarian
Oudgediende

*De laatste zombies worden door Frostmourne in mootjes gehakt.*

Kippies, we zijn even een reddingsschip!

*Pakt Caster op en vliegt hem naar het schip toe. Daar zet hij hem neer.*

"Apart costuum heb je aan..."

"Tanja, zo te zien ben je zelf ook niet helemaal hulpeloos. Bedankt voor het helpen."

"Nou. Het lijkt erop of er geen zombies meer zijn. Ik heb er 80 te pakken. Kippies? Wat? Hetzelfde? Hmm. Geen winnaar. We zijn aan elkaar gewaagd...8)"

*Frostmourne krast 30.*

"Niet slecht voor een zwaard. Normaal doet een zwaard niets als niemand hem vasthoud.8)"

*Zetten zoektocht voort naar andere overlevenden.*

Arya? Pablo? Muad? Waar zijn jullie?

*Probeert te voelen waar ze zijn. Krijgt heel vaag de richting door.*

"Kippies, volgens mij kunnen we ze in die richting vinden."

*De zoektocht gaat door.*

03-07-08 11:58:34
Caster
Oudgediende

"Madarian, ja dat is een Ninja-kostuum. Ik weet ook niet hoe ik daar aan kom... Heb jij iets anders?"

*Snuffelt rond en vind plosteling uit dat hij diepe broekzakken heeft met nog wat attributen erin*

Arya? Pablo? Muad'Dhib? Jullie moeten nog leven, ik zal jullie toen ik de stad binnen kwam... Waar zijn jullie?

*Gaat met zijn enterhaak schuin uit het schip hangen om te kunnen zoeken*

03-07-08 12:39:44
Madarian
Oudgediende

"Ik denk dat je eventjes moet wachten tot we de anderen hebben gevonden. Ze moeten in de buurt zijn."

*Na een paar minuten vliegen zien we Arya, Pablo en Muad.*

"Kippies, daar zijn ze!"

*Kippies landt vlakbij.*

"Arya? Pablo? Muad? Hoe gaat het met jullie?"

*Ziet dat Muad op de grond ligt met een wond die door een zombie is veroorzaakt.*

"Ik moet snel zijn, anders wordt Muad ook een zombie!"

*Heelt Muad zo goed als hij kan.*

"Oké. Ik heb gedaan wat ik kan. Hou Muad in de gaten. Als hij een zombie blijkt te zijn geworden, dan moeten we misschien andere maatregelen nemen."

*Draagt Muad aan boord van het schip, en legt hem in een cabine die op slot kan.*

"Als er niemand bij hem is, dan gaat de deur op slot. Als iemand naar binnen wil, dan moet je eerst kijken of Muad geen zombie geworden is."

03-07-08 16:35:23
kippies66
Erelid

WMRindex: 983
OTindex: 1.493
*leunt moe achterover* "ik kan wel proberen een tegengif te maken tegendat virus dat iedereen in zombies verandert maar zolang ze ons maar blijven aanvallen heb ik daar de tijd en rust niet voor!" *wacht rustig af totdat iedereen klaar is*

03-07-08 17:00:39
Madarian
Oudgediende

"Wie weet kan ik helpen. Een soldaat die gewond was, is nog niet in een zombie veranderd. Misschien lukt dit met wat bloed van een zombie onder een microscoop ook. Ik zal helpen op elke manier die ik kan.."

*Staat op om Kippies te helpen.*

04-07-08 08:19:50
Arya
Oudgediende

Offtopic:
ligt het aan mij, of eheft gewoon niemand gezien dat ik Muad'Dhib al weg had genomen van het slagveld....
nogal irritant

04-07-08 12:32:56
Madarian
Oudgediende

Offtopic:
Arya, ik heb dat wel gezien. Te voet was het zo'n half uur, maar vliegend maar een paar minuten. Zie in totaal vier posts eerder, tweede stukje...8)
*Kippies en Madarian gaan aan de slag voor het maken voor een tegengif.*

04-07-08 14:10:33
Arya
Oudgediende

Offtopic:
alleen bij mijn weten is Pablo niet meegekomen... dat scheelt nogal.

04-07-08 14:26:52
Caster
Oudgediende

Offtopic:
Vanuit een vliegtuig kun je ver zien ;)
"Ik zal anders wel zorgen dat geen zombie in de buurt komt!"

*Gaat bij de deur van het schip zitten en pakt zijn werpsterren bij de hand*

"En als het moet de grote middelen..."

*Plasmakanon (6)
Zit op wacht*

04-07-08 20:07:27
Arya
Oudgediende

Offtopic:
ik ben het er niet helemaal mee eens zoals het nu loopt, maar veel heb ik er schijnbaar niet op tegen te brengen.
*Arya loopt haar kamer uit, en wandelt naar die van Muad'Dhib. ze had zich al een tijdje niet heel erg fijn gevoelt. ze wou bij hem zijn als hij zou ontwaken, zoals hij zo vak bij haar had gezeten. langzaam duwde ze daar de deur open, en keek voorzichtig naar binnen*

04-07-08 20:25:35
Arya
Oudgediende

(Yorik)
*is achtergebleven in de stad, en loopt nu rond door de steegjes. door het gevecht was iets van zijn oude instinct ontwaakt. nu merkte hij dat er iemand naar hem op zoek was. hij had te lang niks meer gedaan bij Terp.*

05-07-08 10:38:16
nietmeer
Offtopic:
@Madarian: We lagen/zaten in een schuur, dus ik vind het eerlijk gezegd nogal knap dat je ons toch nog hebt gevonden vanuit je schip. Of je moet infraroodcamera's hebben gebruikt... maar zeg dat dan even ;)
*Als Arya de kamer binnen kijkt, ziet ze dat Muad op zijn rug op zijn bed ligt. Op een schouder kan ze een duidelijke brandwond zien, die Madarian niet weg heeft weten te helen. De brandwond ziet er vreemd genoeg uit als een hand.
Als ze deze wond wat beter onderzoekt, ziet ze dat de wond nog helemaal niet dicht is, en dat er een glinsterend laagje vocht op ligt. Het bed is onder de wond ook behoorlijk nat. Het heeft daar ook een vieze gelige kleur aangenomen.*
*Het zweet staat bij Muad op zijn voorhoofd, en als ze zijn voorhoofd voelt, merkt ze dat hij brand van de koorts.*

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 174 175 176 [177] 178 179 180 186 187 188 189

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven