Het Avonturen Rollenspel |
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*vliegt rond de planeet met zijn inmiddels gerepareede schip. hij heeft ook een eigen camouflagesysteem ingebouwd zodat zijn schip onzichtbaar voor de vijand is.* "ik heb mijn vrienden nu wel gevonden, maar ik kan ze niet komen redden als ze daar gevangen zitten. ik hoop dat ze ontsnappen, dan kan ik ze oppikken en ze naar veilig heid vliegen. ze moeten het daar wel slecht hebben in die gevangenis. voortudende bewaking en niemand die voor ze kookt!" |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
* Arya wordt een gebouw ingeleid. Het gezelschap volgt nog steeds onzichtbaar Arya en worden niet opgemerkt. *
* Op een gegeven moment wordt Arya opgesloten in een andere cel. De anderen zitten nu niet meer in de cel en kunnen eindelijk een ontsnappingsroute gaan bepalen. *
* Madarian wordt nu uit het schip gehaald. Ook hij wordt door een peleton uit het schip gehaald. Hij wordt het gebouw ernaast ingeleid. Er zit een overdekte brug tussen de gebouwen. * |
|
Madarian Oudgediende
|
* Madarian wordt naar een laboratorium gebracht waar hij volledig onderzocht wordt *
De 'arts': "Het lijkt er in eerste instantie op dat hij niets mankeert. Laten we toch maar een scan maken van het implantaat."
* De scan laat alleen de hersenen zien, maar geen implantaat *
* De 'arts' schrikt. Hij schrijft wat op en geeft het bericht aan een koerier. * De 'arts': "Stuur dit rapport meteen door naar de leiding! Dit heeft bloedspoed!" |
|
Madarian Oudgediende
|
* Het peleton gaat eindelijk weg bij de cel van Arya. Een verhoorder komt bij de cel staan. *
"Heb je enig idee wat Madarian is en wat hij kan?" |
|
lily-89 Actief lid WMRindex: 42 OTindex: 131 Wnplts: amsterdam S |
offtopic; sorry, ben even niet online geweest, ik kan op zich alleen door de weeks op WMR zijn, helaas, en omdat ik jullie dan ophoud, denk ik niet dat het slim is als ik meedoe-sorry!   |
|
Madarian Oudgediende
|
Offtopic: Lily, dan neem je toch een rol waar je af en toe langs komt? Sommige anderen komen ook maar soms langs.  * Madarian wordt ook eventjes alleen gelaten. Hij probeert te 'voelen' waar Arya is, maar kan haar niet vinden. * Ik kan hier makkelijk ontsnappen, maar dat gaat ten koste van Arya!* Dan komt de vader van Muad binnen. * Vader: "Kijk eens aan. Madarian. Leuk dat je er weer bent. Ik wou je namelijk nog bedanken voor het opblazen van ons zonnestelsel!" "Waar heb je het over?" Vader:"Ik ben hier de baas! Je zegt U tegen me!" "U" Vader: "Erg grappig... Vooruit dan. Toen de die kleine maan opblies aan de rand van het zonnestelsel zorgde je voor een grotere explosie dan we konden vermoeden. De planeten met de meeste industrie werden vernietigd. Daardoor hebben we de oorlog verloren, en zijn we dat zonnestelsel kwijt. Vier planeten waren verwoest. De overige drie werden door de vijand verwoest omdat we de verliezen niet konden bijbouwen." |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
"ik zeg niks. gewoon helemaal niks over wat ik weet!" *keert zich om, wetend dat het hoe dan ook nutteloos is. maar op de een of andere manier geeft het een beter gevoel* "als jullie problemen hebben, laat anderen er dan uit. en zij die er niks aan kunnen doen ook!" *Arya bedoelde duidelijk Madarian daarmee.* |
|
Madarian Oudgediende
|
* De enige wachter kijkt naar Arya. * Wachter: "Je bent alleen maar een drukmiddel om Madarian in toom te houden. Ik ben benieuwd wat we met jou mogen doen als we met hem klaar zijn." * Kijkt met een valse lach naar Arya. * In het andere gebouw: * Vader tegen Madarian: "Het is echt veel te gevaarlijk om je los te laten. Hoewel ik me afvraag waarom je niet door de schilden kon komen tijdens de aanval. Ja, we hebben alles kunnen volgen!" Madarian: "Ik kon dat wel, maar ze hadden Arya te pakken. Het is dat ze vlakbij die schepen was, anders had ik die waardeloze dingen in één klap verrot geschoten!" Offtopic: Arya is door de anderen bevrijdbaar...  |
|
Arya Oudgediende
|
"als ik zeg dat je dat niet durft, dan zeg jij toch alleen maar dat ik op moet passen." *draait haarzelf weer op, en wijst met een priemende vinger naar de wacht* "maar hetzelfde geld voor jou. jullie mogen misschien een stel mannen zijn met behoeftes, maar Madarian is niet de enige die wat geheimpjes achter zich heeft schuilen*
*gaat op de grond zitten, en steekt haar handen in haar zakken, terwijl ze woedend naar de wacht kijkt. dan voelt de plots een stukje van het implantaat van Madarian in haar zakken zitten dat ze had opgepakt na de massieve explosie* |
|
Madarian Oudgediende
|
Vader tegen Madarian: "We gaan je krachten testen. Werk je mee, dan laten we je vriendin binnenkort gaan. Werk je niet mee, dan betaalt zij de prijs!" * Doet het krachtveld uit * Vader: "Ga op dat plateau staan." Geen keus. Laat ik voorlopig maar doen wat ze zeggen.* Madarian gaat op het plateau staan. * Vader: "Start de procedure!" * Madarian krijgt een felle hoofdpijn. Een nieuwe implantaat wordt geteleporteerd in z'n hoofd. Hij is nu weer onder controle van de demonen. * Offtopic: M.a.w. jullie moeten iets vinden om me tegen te houden. Wat dat is laat ik aan jullie fantasie over...  |
|
Arya Oudgediende
|
*voelt opeens het implantaat lichtjes opgloeien, en staat op zonder het vermoeden van de wachten te trekken. Arya gaat in het donkerste hoekje van haar cel zitten, en kijkt eventjes naar het implantaat. ze had het teken eerder gezien, kon niet thuisbrengen waar. maar nu was het aan het gloeien, er was iets bezig.*
wat gebeurt er toch allemaal.. |
|
Madarian Oudgediende
|
* De vader van Muad en Madarian komen bij Arya aan. Madarian heeft een levenloze blik in z'n ogen. *
De vader van Muad tegen Arya: "Dat is achter de rug. Madarian is weer van ons. Maar wat zal ik met jou doen. Een leuk speeldingetje voor de troepen? Wacht even. Ik ken jou ergens van..." |
|
Arya Oudgediende
|
*heeft het stukje implantaat weer terug in haar zak gestopt, en kijkt woedend op als ze de demonenvader van Muad ziet staan*
"nee dat vind ik niet raar" *er verschijnt een gemene grijns op het gezicht van Arya* "ik zie namelijk dat je staart nog steeds niet hersteld in van onze laatste ontmoeting" |
|
Madarian Oudgediende
|
Offtopic: Dat stuk heb ik dus niet gelezen. Ik laat de rol van de vader van Muad nu over aan Muad.  * Kijkt Arya aan. Van ver weg krijgt Arya een bericht door. * Help me... |
|
Arya Oudgediende
|
Offtopic: oh, was ergens in het begin van dit hele avontuur... Muads vader wou Muad weer eens vermoorden, en daarbij heb ik zn staart hevig verwond *lacht, als ze het gezicht helemaal rood van een mengeling van woede en schaamte ziet vollopen* Madarian? ben jij dat?*laat van buiten totaal niks merken, en lacht zich rot, terwijl haar innerlijke stem rustiger en bezirgt klinkt* |
|
Madarian Oudgediende
|
* Arya krijgt hetzelfde bericht weer door. Het klinkt als Madarian, maar dan erg ver weg, ook al staat hij vlakbij haar. *
Help me. |
|
Arya Oudgediende
|
Offtopic: ik wacht even voordat ik weer antwoord... ik wil graag dat Muad er even bijkomt en de rol van zn pa overneemt, want anders staat die daar ook maar zo, en ik kan moeilijk alleen maar met joubstaan praten en dingen proberen uit te vogenen.. |
|
Madarian Oudgediende
|
Offtopic: Klopt. In de tussentijd zal ik het iets makkelijker maken voor de anderen om tussenbeide te komen... De vader van Muad: "Dit is een leuke vangst. Ik wil rustig bedenken wat ik met je ga doen. Er zijn zoveel mogelijkheden..." * De vader kijkt grijnzend. * Vader: "Kom Madarian, we gaan even naar een rustiger plekje om te kijken wat we met haar kunnen doen. De folterkamer..." * Verlaten beide het cellenblok. * |
|
Arya Oudgediende
|
"en je durft het niet eens zelf te doen he, vuillak! waarschijnlijk een of ander misluket wacht. ik daag je uit om madarian het te laten doen" |
|
Madarian Oudgediende
|
* De vader loopt terug * "Dit keer wil ik zelf plezier hebben! Nadat je m'n staart te pakken hebt genomen zit ik al tijden op wraak te wachten! Ik had je alleen niet zo snel herkend..." * De vader van Muad en Madarian lopen naar de folterkamer om een paar mogelijkheden te bekijken. * Offtopic: Derden, dit is een goed moment om Arya te bevrijden... |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
"Pffft... wat illusie lukt wel maar niet zo lang..." *krijgt gelijk 'ssssst' van de rest te horen en loopt rustig door* " Zullen we ze in de kamer volgen of blijven we hier staan een valstrik bedenken?" Offtopic: moet ik nu voor alle indringers spelen? |
|
Madarian Oudgediende
|
Offtopic: @Pablo, Als je met indringers de vijand bedoelt, waarom niet? Als je het gezelschap bedoelt, gedeeltelijk, net als ik heb gedaan voor Arya. En anders wordt je moe...  P.S. Heeft Muad's vader ook al een naam? Scheelt typwerk...  * Eerst stoppen Madarian en de vader van Muad bij een folterkamer. * Vader: "Hmm. dat is een goede, die daar ook... Waarom niet allemaal?  Hmm. Laten we eerst Madarian maar eens in de cryopod stoppen..." |
|
nietmeer
|
Offtopic: Nou moe... waarom heb je hem nou weer weg laten lopen? Ik begon net ideeën te krijgen   nou ja... op een lege maag kan ik niet roleplayen... Ben zo terug om maar eens fatsoenlijk te gaan roleplayen   |
|
nietmeer
|
Als Muad's vader de hoek om is geslagen richting de martelkamers, stoot de nog steeds onzichtbare Staart een dolk een de nier van de bewaker van Arya *De bewaker zakt met een verbaasde blik en met een stille schreeuw op zijn lippen ineen* "Zo... daar zijn we ook weer vanaf" fluisterd Muad *Staart trekt snel het mes uit de rug van de man, en steekt hem voor good measures een paar keer in het hart* "Ho maar, hoor. Hij is al dood" *Staart stopt met steken* "Arya? Alles goed met je nu? Zullen we mijn vader eens de verrasing van zijn leven geven?" *Muad wacht haar atwoord niet af, maar loopt meteen rustig richting de martelkamers* "Pablo? Kun je met je krachten ook een heel leger laten verschijnen? Dat zou me eigenlijk wel heel erg goed uit kunnen komen" *Muad loopt verder, en komt uiteindelijk uit bij de martelkamers* *Hij zet een paar stappen terug, als hij de kamers weer ziet* "pfff... ik was vergeten hoe erg het hier was..." *Muad gaat tegen de derupost staan, en vraagt Arya om tegenover hem te komen staan, tegen de andere deurpost aan geleund* "Probeer zo ontspannen mogelijk te leunen, Arya" "Pablo, als je klaar ervoor bent, dan kun je ons twee zichtbaar maken" |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
"Je weet dat dat leger hem dan niks kan maken hé, zodra hij er mee gaat vechten merkt hij dat het nep is, maar ik zal het proberen..." *ademt diep in en uit* "Oké..." *maakt Arya en Muad onzichtbaar* *op hetzelfde moment komen tientallen zwaar bewapende mannen binnen stormen, en zo te horen zit het schip vol met honderden ervan* *ze houden alle bewakers onder schot en het overgrote deel mikt op Muad's vaders hoofd* "Héhéhé... laat ze hierbij ook maar iets durven uit te halen" |
|