Het Avonturen Rollenspel |
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
"Waarvoor, het vuur brand toch al?" *vuur lijkt opeens al te branden* |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
"das niet moeilijk" *staat op, en vormt een bol van vuur in haar handen. ze knielt neet bij de grond, en laat de bol daar zweven* "zo goed?" *gaat zelf even zitten * |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
*staat met zijn onderkaak op de grond* "juist, hoe doe je dat?" |
|
Arya Oudgediende
|
"het voelen wat er om iedereen heen is, en dat dan zien te gebruiken op een zodanige manier dat het je kan helpen" *is gewend om de werking van haar magie uit te leggen, maar vind het vreemd dat iemand uit deze dimensie het niet weet, zeker na wat ze allemaal gezien had.* |
|
Pablo
Oudgediende
|
"mijn vuur doet teminste niet zo'n pijn aan je handen als je het aanraakt  " *gaat weer eens languit liggen tegen een boom met een grassprietje in z'n mond* |
|
Arya Oudgediende
|
"maar dan is wel meteen het nut weg van de warmte, Pablo" *kaatst het terug, en grijnst* |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
* Kijkt naar de nieuweling * " Hoi Andreesie, Ik ben Madarian. " * Geeft Andreesie een zeer ferme hand. Andreesie begint in elkaar te duiken van de pijn. Laat Andreesie's hand los. * " Sorry. Nog net iets te hard. Gelukkig heb ik getraind om zachtjes te knijpen, anders was je hand nu pulp.  " * Kijkt hongerig om zich heen voor voedsel. * |
|
Pablo
Oudgediende
|
*kijkt naar Madarian die weer eens zijn krachten niet kan beheersen* "Vang jij anders eens wat eten voor ons?" |
|
Madarian Oudgediende
|
* Kijkt naar Pablo *
" Is goed. "
* Schiet een kleine plasmabal in de rivier. Na de ontploffing drijven een tiental vissen dood op het water. *
" Pablo, kun je ze eventjes pakken? M'n maag zit te schreeuwen om voedsel..." |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*komt aanvliegen en landt met zijn schip* "hallo iedereen! ik dacht dat jullie wel wat eten konden gebruiken." *geeft iedereen een voedselpakketje* "ik bleef een beetje lang weg omdat ik door zo'n 500 schepen ben overvallen. ik heb er honderden neergeknald maar er kwamen toch een stuk of honderd langs omdat ik moest repareren. alles goed met jullie? ik hoop dat dit eten jullie een beetje aansterkt." |
|
Madarian Oudgediende
|
* Begint meteen te vreten! Het voedselpakket is binnen de kortst mogelijke keren op. Madarian's gezicht zit onder de saus. *
" Dat had ik nou net nodig. Heb je nog meer? " |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Ah daar bleef je dus, ik zat al te wachten op je" *pakt een pakket en begint te eten* "Weer verukkelijk, zoals altijd..." |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
*voelt alsof zijn hand verbrijzeld is* "let eens op ja!  " *gaat even wat appels plukken voor de dorst en honger* |
|
Pablo
Oudgediende
|
*kijkt naar Aindr'eas met groten ogen* "Dat jij nog kan plukken met die hand..." "Trouwens.., dat plukken hoeft helemaal niet, kippie is er! En hij kookt altijd" |
|
nietmeer
|
*Snuift* "hm... Ruik ik voedsel? Ik heb geloof ik niet meer gegeten sinds ik hier aan gekomen ben..." *Valt aan op het voedselpakket van Kippies* *met volle mond* "En, Aindr'eas, hoe kom jij zo hier aangeland?"
*Zit opgewekt naast Arya, met zijn arm om haar schouders* *Staart blijft hem plaagstootjes geven* *mompelt* "Staart... ga m'n moeder eens plagen..." *Staart begint Jessica plaagstootjes te geven* |
|
Arya Oudgediende
|
*lacht, als ze ziet dat zijn staart een beetje aandacht nodig heeft.* "tja.. en wat doe je dan" *is lekker aan het eten.* ik ben blij dat ik weer onder de anderen ben... zelfs Pablo. ik maak me alleen ongerust om Feinan.. ik weet niet waar hij heen is gegaan, al vermoed ik dat hij met die andere weg is gegaan.. |
|
Madarian Oudgediende
|
* Madarian valt uitgeput in slaap. *
* In de vorige dimensie: De commandant komt bij Muad's vader en geeft hem het verslag van de mislukte invasie en de 'dood' van Madarian. *
"Dus als ik het goed begrijp is de invasie mislukt, maar is Madarian dood? Hij had een gat in z'n hoofd, en daaruit concludeer je dat hij dood is? ZAKKEWASSER!!!! HIJ IS NIET DOOD! ALLEEN ALS Z'N HOOFD VOLLEDIG WEG IS IS HIJ DOOD!"
* Vermoord de commandant. Wijst een onderofficier aan. *
" Jij bent de nieuwe commandant. Stuur een bericht naar het achtergebleven schip. Madarian moet gevangen of vernietigd worden! Het is te gevaarlijk om zo'n sterk wapen defect te laten rondzwerven! "
* Het overgebleven schip blijft onzichtbaar en gaat naar de dimensie waar Madarian zich bevindt. Hij blijft echter onzichtbaar totdat iedereen slaapt... * |
|
Arya Oudgediende
|
"volgens mij was Madarian een beetje moe, als hij zomaar in slaap valt" *lacht, en kijkt van de een naar de ander.* "ik denk dat ik het nog wel even overleef..." nee geen wonder.. ik heb echt te weinig gedaan... ik schaam me kapot.. ik heb niks kunnen doen.. |
|
Madarian Oudgediende
|
Muad's vader denkt Zorg ervoor dat je altijd een reserveplan hebt. De invasie mislukt, een aantal schepen kwijt, dan maar proberen om het stiekem te doen.
Alleen als we hem hebben, dan kan hij het schip vernietigen. Dus moeten we ervoor zorgen dat hij dat niet zomaar doet. |
|
Arya Oudgediende
|
*voelt zich een beetje raar, maar heeft geen idee hoe het komt.* "vaag... ik heb het gevoel dat er iets naar ons aan het kijken is. maar er is niks of niemand voor de rest hier.. nou ja.. ik zal het me wel verbeeld hebben" |
|
Madarian Oudgediende
|
* Wordt iets wakker. *
Hoe zit dat eigenlijk met die dingen die ze als eerste neerzetten?
* Loopt slaapdronken naar zo'n scanner toe en bekijkt deze. Volgens mij werkt dat ding nog. Draait om naar Kippies.*
"Kippies, jij bent technisch. Kun je ons vertellen wat voor een ding dit is?"
|
|
Arya Oudgediende
|
"geen flauw idee wat het precies is.. ik kom dan misschien uit een plek waar het wat technischer was dan hier, maar ik vermeed het altijd zo veel mogelijk. het heeft mij nooit wat meer dan ongeluk gebracht, het bewijs droeg ik in me" |
|
Madarian Oudgediende
|
* Kippies heeft het te druk met koken, en heeft niet door dat ik wat gevraagd heb. *
"Jammer. Pakt de scanner op, gooit deze hoog de lucht in en schiet het kapot."
* De kapitein van de ruimteschip kijkt benauwd. *
De kapitein: "Dat was te dichtbij! Ga wat hoger vliegen stuurman. " |
|
Arya Oudgediende
|
"madarian, ik voel een verschuiving in de lucht, en dat was niet degene die jij had veroorzaakt. er is hier in de buurt ergens iets." *kijkt rond, op zoek naar een teken van een aanwezigheid* |
|
Madarian Oudgediende
|
* Kijkt slaperig rond. *
"Ik zie niets. En alle schepen waren toch verdwenen in dat dimensiegat? Ik ben te moe om daar over na te denken."
* Gaat weer liggen en valt prompt in slaap. * |
|