hr
jaargang -25 - laatste artikel 6-4 14:00 - 77603 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic

1 2 3 4 .... 124 125 126 [127] 128 129 130 186 187 188 189

Het Avonturen Rollenspel

11-06-08 22:16:04
nietmeer
(Vanuit Muad's vader zijn oogpunt)
Met open mond volgt hij met zijn ogen de getransformeerde Muad naar boven, beseffende dat zijn laatste uur had geslagen.
Hij ziet dat Arya wordt opgeladen door Muad, en dan ziet hij dat verblindende wit met gouden licht op zich af komen.
Dan komt de klap...
Het was als niets wat hij ooit had meegemaakt, zelfs de martelingen die hij kreeg van zijn ouders om hem te sterken, en zelfs alle keren dat hij zeker wist dat hij dood zou gaan, maar dat niet ging waren niets vergeleken met de pijn die hij nu voelde. Iedere zenuw in zijn inmense lijf leek in brand te staan. Iedere druppel bloed in zijn lichaam leek te koken. Het geluid van de klap dreunde na in zijn oren, en de lichtflits bleef op zijn netvlies gebrand staan.
Toen begon het trillen. Het geluid dat inbeukte op zijn oren drilde door zijn spieren heen, totdat hij merkt dat hij plotseling op de grond lag, terwijl zijn ledematen spastisch in het rond sloegen.
Hij hoorde en voelde zijn botten 1 voor 1 breken, en hij voelde zijn groene bloed druppel voor druppel uit zijn poriën stromen. Daar waar zijn bloed de grond raakte, siste het, en een gat werd om hem heen geëtst.
Met zijn laatste krachten uitte hij nog 1 verwensing
"Muad'Dhib Chimerae, dat jullie gezamenlijk nog lang mogen lijden!"
Rochelend blies hij zijn laatste adem uit, en even later was er niets meer dan een plasje bloed van hem over

*Muad begint plotseling zwaar te ademen. Hij vliegt zo snel mogelijk weer naar beneden. Hij zet Arya op de grond, en stort dan neer*
"Arya, dat heb je goed gedaan, meis..."
*Hij raakt bewusteloos en zijn aura verflauwt*

11-06-08 22:22:01
Arya
Oudgediende

WMRindex: 746
OTindex: 40.038
*langzaam voelt ze dat Muad haar op de grond zet, dat haar voeten de grond weer raken. ze voelde zich duizelig,vermoeid. ze had niet alleen de krachten gebruikt die hij door haar heen had laten stromen, maar ook haar eigen. Muad viel neer, maar veel tijd om daar op te reargeren had ze zelf niet meer. ook Arya viel neer op de grond, met haar hoofd op Muad zijn rug.*
Offtopic:
eck... als ik niet had moeten stoppen, had ik er wel wat leukers van kunnen breien denk ik. maar ik laat het eventjes aan de anderen over om ons samen op te rapen van de grond. als we weer leven moeten we ook Madarian weer tot zinnen brengen. 8-)

11-06-08 22:24:04
Pablo
Oudgediende

WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
Offtopic:
crap, was nog net een leuk einde aan het verzinnen, dacht dat het nog door kon gaan na Muad's post maar nu liggen jullie daar allebei, sta op! :P
*zegt rustig, bijna fluisterend:*
"woo... wt..."
*begint opeens donker op te gloeien, allemaal stemmen klinken door zijn hoofd sommigen zelfs zo hard dat anderen ze ook kunnen horen*
"Dit is het moment... doe het!.. ze is op haar kwetstbaars nu..."
*een enorme kracht schiet zijn lichaam in klaar om afgevuurd te worden via zijn hand*
"Je moet het doen... het is je taak..."
"Nee... Nee..."
*begint nog donkerder op te gloeien terwijl er voor zijn hand een donker iets begint te verschijnen*
"nee... NEE... NEE..."
*begint langzaam te zweven*
"Je moet het doen... het is je taak... niemand is die kracht waardig... zie wat ze kan aanrichten..."
*zijn hand begint zich rustig maar toch schokkerig te verheffen richting Arya terwijl het donkere in de opening van zijn hand steeds donkerder word*
"NEE niet nog eens... niet weer..."
*zijn hand wijst inmiddels schokkerig naar Arya en het zwarte ervoor lijkt aggresief met een hoge snelheid naar voren te vliegen terwijl het toch nog voor zijn hand stil staat*
"doe het... NU..."
"NEE IK ZAL HUN NIET NOG EENS VERRADEN..."
*probeerd zijn hand ergens anders heen te laten wijzen dan Arya maar het lukt niet*
"NEEEEEE"

11-06-08 22:24:46
nietmeer
Quote Arya:
[...] met haar hoofd op Muad zijn rugbuik.*

Offtopic:
Ik heb hetzelfde probleem, vandaar dat ik pa nu dood heb laten gaan, en nu alleen maar een offtopic-post maak, met een kleine verbetering van jouw post erin :P ;)
weltruste :w *)
@Pablo: opstaanis wat lastig... ben nogal bewusteloos...

Ow ja, ik ben er norgenavond rond 19:30 weer (misschien eerder... ligt eraan hoe laat we klaar zijn...)

11-06-08 22:30:12
Pablo
Oudgediende

Offtopic:
zullen we dan zo verder gaan morgen? dan komen jullie nog net bij bewustzijn en zien wat er gebeurt enzo..? en kunnen eventueel ook actie ondernemen, of doen we dat dit nooit gebeurt is? :P

11-06-08 22:32:40
nietmeer
Offtopic:
Ik probeer Jannick/draakje tot de rescue te laten komen, maar Jannick geeft helaas geen sjoege/heeft geen inspiratie...
Maar morgen weer verder, lijkt me wel een goed idee :ja (Ik ben er dus 's avonds pas heh...)

11-06-08 22:36:18
Pablo
Oudgediende

Offtopic:
dan lig jij maar een tijd bewusteloos en kan Arya in de middag al iets doen :P
op school kan ik niet veel omdat het filter deze pagina blockt omdat er spel in de url zit, ik zal het proberen te omzijlen

edit: lukt denk ik wel, gewoon die E vervangen door %65, hoop dat het werkt

12-06-08 07:39:33
Arya
Oudgediende

Offtopic:
ships... nu moet ik moeilijk gaan doen zeg 8-)
heb trouwens morgen nog defile, dus waarschijnlijk ben ik zelfs later thuis dan negen uur 8O
*zelfs nu Arya bewusteloos lag, was er het onverklaarbare gevoel dat er gevaar was, een gevaar dat niet te verklaren viel. ze begon te schokken, trillen. over haar gezicht rolde een druppeltje zweet daat beneden. wanhopig probeerde ze een weg te klauwen uit de bewusteloosheid, terug naar de wereld. maar haar krachten waren minimaal.*
ik....ik heb geen controle over mijn eigen lichaam. maar ik moet.. ik moet terug..

12-06-08 08:49:50
kippies66
Erelid

WMRindex: 983
OTindex: 1.493
*komt zwaar gehavend aanrennen*
"dachten jullie nou echt dat jullie dit zonder mij konden doen? terwijl jullie hier liepen bakkeleien hield ik de rest tegen! en dat waren er nogal wat hoor! *ziet de bewusteloze Arya* "wat is er met haar gebeurd? help me even haar mn schip in te dragen zodat we veilig kunnen wegwezen van deze plek!" *probeert Arya met een beetje water bij te brengen*

12-06-08 09:15:01
Madarian
Oudgediende

WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
* De trilling van de gecombineerde aanval van Arya en Muad zorgde ervoor dat de cryopod van Madarian barstte en openbrak.

Madarian wordt wakker en merkt dat er een gevecht is geweest. Hij loopt richting het gevecht. Hij gaat een deur door en ziet als eerste Pablo staan, klaar om Arya en Muad aan te vallen. Ze zijn allemaal vijanden voor Madarian, maar hij heeft Arya en Muad nog niet gezien.

Madarian richt op Pablo. Pablo ziet Madarian net op tijd en duikt snel weg, vlak voordat een energiestraal vanuit Madarian's hand de muur doorboort waar Pablo voor stond.

Kippies sleept Arya en Muad snel achter wat brokstukken zonder dat Madarian ze gezien heeft. Pablo vlucht en Madarian zet de achtervolging in. *

Offtopic:
Pablo, maak er iets moois van Illusie magie is iets waar ik geen weerstand tegen heb. En de anderen moeten nu een manier vinden om me te stoppen... 8)

12-06-08 09:56:01
Arya
Oudgediende

Offtopic:
kut... ik wil wakker 8O alleen ik moet nog even blijven liggen ben ik bang, zo snel kan iemand niet herstellen.

12-06-08 10:06:11
Madarian
Oudgediende

Offtopic:
Misschien dat Kippies iets meer kan dat alleen maar eten koken en een zeer goede technicus zijn? 8)
* Pablo gaat snel naar buiten (we zitten niet meer op een schip) en gaat snel de hoek om. Madarian volgt Pablo, schiet op hem, maar mist weer.*

12-06-08 10:07:45
Arya
Oudgediende

Offtopic:
het zou inderdaad helpen als er iemand op komt dagen om mij en muad, of eerst alleen mij wakker te maken zodat ik ook weer iets kan doen. 8-)

12-06-08 10:12:40
Madarian
Oudgediende

Offtopic:
'misbruik' Kippies rol anders eventjes dat hij je wakker krijgt. Hij is toch al bij je...
* Terwijl Pablo vlucht ziet hij eindelijk kans om wat illusiemagie te gebruiken. Hij maakt zichzelf onzichtbaar en laat een projectie van zichzelf de andere kant op vluchten.

Madarian schiet op de projectie en raakt het. De eerste 6 verdiepingen van de toren achter de projectie ontploffen en de overige 8 verdiepingen storten naar beneden. *

12-06-08 10:54:43
Madarian
Oudgediende

* In de tussentijd is het Kippies gelukt om Arya bij te brengen. *

* Madarian probeert te 'voelen' wat er om zich heen is en voelt Pablo. *

Ik dacht toch echt dat ik hem te pakken had.

* Richt op de plek waar Pablo is en schiet. Pablo kan weer net wegduiken, en een laag gebouw achter hem ontploft. Een leger duivelachtigen wordt inmiddels gemobiliseerd en gaat richting Pablo en Madarian. *

12-06-08 12:06:29
Arya
Oudgediende

*word langzamerhand weer wakker, en springt meteen opzij als ze de explosies hoort*
wat is er gebeurt? waar ben ik nu?
*kijkt even rond om de situatie in te schatten*

12-06-08 12:23:33
Madarian
Oudgediende

* Het leger buiten weet niet dat ik nu bij hun hoor en omsingelt me. Ik doe m'n handen omlaag. *

"Indringer gedetecteerd. Ben die indringer aan het volgen."

* De commandant gelooft me niet en opent het vuur. De wapens doen geen enkele schade. Ik doe niets terug, maar merkt wel dat Pablo een hoek omgaat, en ik stijg op om hem te volgen. *

12-06-08 12:25:20
Arya
Oudgediende

*staat op, en valt meteen bijna weer neer van plotselinge duizeligheid.*
"auwie... k heb hoofdpijn..."
*houd even een hand op het hoofd, en leunt met de andere hand tegen een van de nog half overeind staande muren. dan ziet ze Madarian verder weg opstijgen, en weet nog niet dat hij nu weer onder de controle van de anderen is*
Madarian! hierheen!

12-06-08 12:28:41
Madarian
Oudgediende

* De mind link werkt niet. Madarian reageert niet op haar gedachte. Ze ziet dat Pablo weer een hoek omgaat en dat Madarian weer een schot lost op Pablo en mist. Weer een gebouw kapot.

De commandant ziet Pablo nu ook en stuurt z'n leger op hem af. Arya ziet dat Madarian en het leger samen werken. *

12-06-08 12:32:56
Arya
Oudgediende

wacht even.... Madarian werkt samen met die demonen? dit klopt voor geen meter..
*houd beide handen op har hoofd, en probeert een helder beeld te krijgen. maar ze is nog steeds uitgeput.*
het is ze gelukt Madarian weer onder controle te krijgen, de strijdmachine is weer terug, zonder eigen wil.. en ik kan niks doen... of tenminste..
*er verschijnt langzaam een kleine glimlach*
"als het niet met magie kan, vanwege die uitputting, moet het maara door de hand."

12-06-08 12:38:11
Madarian
Oudgediende

* Pablo gebruikt z'n illusiemagie weer om het leger eruit te laten zien als tig keer hem. Het leger schiet op zichzelf en Madarian helpt mee totdat het leger verwoest is. *

12-06-08 13:07:05
kippies66
Erelid

WMRindex: 983
OTindex: 1.493
*helpt Arya overeind en laat haar op zijn schouder leunen* "met de hand? wat bedoel je? moet ik je ergens heen brengen om mandarian te stoppen?" *kijkt haar bezorgd aan vanwege haar uitputting*

offtopic: @mandarian als je goed had opgelet merkte je dat ik een bepaald verleden had waarin ik als oorlogsveteraan eindigde. en die zijn goed in schip en geweergevechten en... mensen bijbrengen (oh, en sorry dat dit niet paars is mar ik weet niet hoe dat moet :$ )

12-06-08 13:10:16
Madarian
Oudgediende

Offtopic:
Kippies, dit gaat hetzelfde als met quote, alleen dan met het woord offtopic i.p.v. quote.
* Het leger is verleden tijd. Madarian is Pablo nu eventjes kwijt. *

12-06-08 14:19:09
Arya
Oudgediende

"maak je maar geen worgen, ik denk dat ik mezelf wel red."
*een grijns staat op het gezicht van Arya, en dan loopt ze langzaam in de richting van Madarian. om zijn aandacht te trekken*

12-06-08 14:54:03
Madarian
Oudgediende

* Madarian ziet Arya langzaam naar hem toe lopen. Hij richt wel op haar maar wacht af wat ze gaat doen. Pablo kan hij eventjes niet vinden. *

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 124 125 126 [127] 128 129 130 186 187 188 189

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven