Het Avonturen Rollenspel |
nietmeer
|
*Muad staat plotseling met een been zijn broek en 1 been eruit volledig gestrekt* "au... mijn oren..." (Muad)Pablo... kan het misschien wat zachter? *komt erachter dat hijin een nogal oncomfortabele positie staat, en valt spontaan om, het scherm waar hij achter staat mee omtrekkend*
"Zei je trouwens wat, Yorik? je werd nogal overstemd door Pablo..." |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Hé Muad? Weird, kan ik ook opeens telepathie? Of ligt dat gewoon aan jullie... *kijkt om zich heen en probeert te luisteren waar het geluid vandaan komt* "Dit zijn gewoon gedachtes... het komt niet uit een bepaalde richting... Weird..." "Maar toch handig..." |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
(Arya) *heeft haar handen op haar oren om het geluid van Pablo's schreeuw iets wat te dempen* dank je wel voor het compleet vernielen van mijn gehoor...
(Yorik) *loopt naar Arya, en trekt haar mee naar het raam. daar wijst hij naar buiten, en laat haar zien wat hij in de verte had gezien* |
|
nietmeer
|
*Probeert zich uit de kluwen broek met scherm te bevrijden, maar merkt tot zijn schaamte dat hij zich alleen maar erger in de knoop werkt* Vanuit zijn liggende positie vraagt hij: "Ehm... Wat zien jullie? Zombies?" |
|
Pablo
Oudgediende
|
Sorry hoor Arya... ik dacht dat ik zo slecht met telepathie ben dat jullie bijna niks zouden horen "Nou blijkbaar niet dus..." Dit is best handig... we kunnen elkaar dus zo gewoon vinden? Als jullie uitgeslapen zijn tenminste... *kijkt nog zoekend om zich heen terwijl hij bij het dorpsplein aankomt* "Hmmm handig herkenningspunt..." |
|
Arya Oudgediende
|
(Arya) "ik ben bang van wel..." *ziet in de verte een grote groep traag bewegende dingen aan komen lopen, en ziet er soms een tegen een boom aanknallen* "we hebben het geluk dat ze nog steeds zo dom zijn.."
(Yorik) "zijn ze ooit slimmer geweest dan?"
(Arya) "leg ik later wel uit.." *loopt naar Muad die vastzit, en probeert hem te helpen met loskomen* |
|
Pablo
Oudgediende
|
*loopt wat door* "Hé wat is dat in de verte?" *rent er heen en ziet tot zijn verbazing een stel zombies lopen* "Nou jullie hebben toch een pech dat jullie mij, bewapent met zwaarden, tegenkomen" *trekt zijn 2 zwaarden* "Heerlijk, geen munitie dat op kan, alleen puur techniek en snelheid..." *gooit 1 zwaard in de rug van een zombie terwijl hij een andere zombie doormidden snijd als hij die weer ophaalt* *rest van de zombies is ook zo neer* "Morsdood... doder dan eerst in ieder geval..." |
|
nietmeer
|
*Met de hulp van Arya weet Muad uit de puinhopen te komen, maar hijkomt er meteen achter dat zijn broek alweer geruineerd is...* "shit..." *Trekt een nieuwe broek uit zijn tas, en trekt die, nadat hij Arya omgedraaid heeft, snel aan* *Hij rent daarna naar het raam, en kijkt naar de zombies* "maal twee..." *Als hij de andere kant uit kijkt, ziet hij het dorpsplein, waarop Pablo een beetje om zich heen aan het kijken is* *Van achter Pablo komen een paar zombies aanlopen* (Muad)Pablo, achter je! "Yorik... ze kunnen veeeel slimmer zijn..." |
|
Arya Oudgediende
|
(Arya)*kijkt uit het raam, en ziet Pablo verdwaast om zich heen kijken* "shit... dat kan niet goed gaan.." *rent even de kamer in, pakt haar zwaard en loopt terug naar het raam. daar grijnst ze, geeft Muad nogmaals een zoen, en springt zonder pardon het raam uit.*
(Yorik) "waar heeft zij last van!?" |
|
nietmeer
|
"Ze gaat iemand redden" *Muad sprint ook de kamer weer in, pakt zijn rugtas, en springt ook zonder pardon het raam uit* "Wacht op mij, schat!" *Onder het rennen trekt hij een goedendag uit zijn tas, terwijl Staart een knuppel pak* "Pablo! Kijk uit man!" *Terwijl hij naar Arya en Pablo rent knuppelt hij een paar zombies neer* |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Die dingen zijn ook niet echt snugger, het punt is dat ze met velen zijn" *hakt een zombie doormidden* "Héél veel..." *staat de aanvallen met zijn zwaarden blockend om zich heen te kijken* |
|
Arya Oudgediende
|
(Yorik)*Staart de twee verbaast na, en doet ze dan na. het was een tijdje geleden dat hij zijn technieken had kunnen gebruiken. hij trok een mes, en ook hij stortte zich in het gewoel*
(Arya)*rent naar pablo, en smijt hem op de grond voordat een zombie zijn nek openhaalt* "ook hallo!" *rolt van Pablo af, en trapt een andere zombie weg* |
|
Pablo
Oudgediende
|
*kijkt wat verdwaasd terwijl hij een zwaard in die zombie slingerd* "Oh d'r zat er ook 1 achter mij, wat is dit irritant..." *staat op rent over een zombie heen die hij doormidden splijt en pakt als hij neer komt zijn andere zwaard die in die ander zombie zat* "Damn dit zijn er veeeeel..." |
|
Arya Oudgediende
|
(Arya)"kleine verbetering, het zijn er veel, en ze staan vaak weer op" *houd de zombies nog maar net op afstand* "ik heb liever levende dongen.."
(yorik) *na elke slag begint hij weer de eenwording met zijn mes te voelen. zijn anderen hand reikt naar een paar werpsterren, waarmee hij de nek van een paar zombies doorboort* |
|
nietmeer
|
*Muad zonderd zich even af, en begint zich uit alle macht te concentreren op zijn broer* (Dhib)Na de nachtrust die je vanacht hebt gehad? Gaat je niet lukken vriend... Als je me nou controle gaf over jouw lichaam... (Muad)Dat nooit! Dan doen we het wel zonder jou... *Hij rent weer met een hoop gebeuk en geram op loslopende zombies richting Arya en Pablo* "Ik heb geprobeerd mijn broer erbij te halen, maar ik ben bang dat het niet lukte." *Snel duwt hij Pablo weer omver, terwijl hij een zombie achter hem bewerkt met zijn goedendag* "Wel op je rugdekking letten, Pablo..." |
|
Pablo
Oudgediende
|
*de Pablo die Muad omver gegooit heeft verdwijnt opeens* "Muad zou je alsjeblieft niet mijn illusies omver willen werpen? Dankje..." *Pablo staat opeens ergens anders een paar zombies af te ranselen*
"Toch vervelend dat als je een zwaard werpt je hem ook zelf weer moet ophalen, gelukkig heb ik er 2..." *een zombie steekt zijn hand uit om hem te raken maar hij pakt die vast met zijn zwaarden en slingert hem boven hem heen* *tot zijn verbazing komt de arm boven hem los en land de zombie 3 meter verder vlak bij Muad* "Oeps, vergeten dat zo'n zombie nogal losjes zit..." |
|
nietmeer
|
*Staart slaat bliksemsnel de zombie tot een pasta* "Is niet erg, Pablo... Mijn rugdekking zit wel goed" *grijnst* |
|
Arya Oudgediende
|
(Arya)"hij zal het altijd blijven proberen, maar we houden het wel vol" *hakt nog wat weg, en ziet dan vol verbazing een opening rond Yorik ontstaan* (Yorik)*begint langzaam de neigingen weer te voelen, begint weer gewend te raken aan het gevoel, en een grijns breid uit over zijn gezicht* (Arya)"hoe doet hij...." |
|
nietmeer
|
"Arya, kun je mij even dekking geven? Dan kan ik even zijn aura bekijken..." *Muad en Staart verwerken ondertussen nog veel meer zombies tot een onherkenbare moes* |
|
Arya Oudgediende
|
(Arya)*knikt, en gaat nu helemaal over in de verdediging, om de aanval even te laten rusten, en zo Muad te kunnen beschermen als hij bezig is* (Yorik)*haalt Zonder enig moeite nog een van de zombies neer, en schijnt precies te weten waar ze geraakt moeten worden om definitief uitgeschakelt te zijn, of ten minste voor een langere periode dan een paar seconden* |
|
Pablo
Oudgediende
|
*een zombie probeert hem weer vanachter te raken, hij draait zich om en leeft zich uit op die zombie* "Damn, kom niet steeds achter me stomme dingen..." *in een vlaag van woede draait hij een paar keer doet wat rare manoeuvres en krijgt een hoop zombies om hem heen neer* "Zo pffft..." *Tot zijn verbazing is het gat in enkele secondes weer opgevuld* "What the..?" *begint er weer op los te zwaaien* |
|
nietmeer
|
*Muad merkt dat het snel een stuk rustiger om hem heen wordt, nu Arya hem beschermd Hij gaat over tot een halve trance, en kijkt aandachtig naar Yorik*
(Arya, hij is jouw karakter, en ik wil hem eigenlijk niet voor jou vormen... Wil jij omschrijven wat ik zie? of zal ik dat toch doen?) |
|
Pablo
Oudgediende
|
*werpt een zwaard met dodelijke precisie op het hoofd van een zombie vlakbij Arya* "Ik weet dat het jouw zombie was maar ik heb nogal de pik op hem, hij valt me steeds vanachter aan, heb hem inmiddels 5x doorboord..." *werkt zich door de groep heen en pakt zijn zwaard weer die in die zombie ligt vlakbij Arya* "Okéé... is het niet handig om in een groepje te vechten? Heb je ook gelijk rugdekking..." *merkt Muad op* "Eh waar ben jij mee bezig? Ach ik zal je maar niet storen..." |
|
Arya Oudgediende
|
Offtopic: ik weet niet og je die stukjes van Gleadar hebt gelezen, maar Yorik hoort bij dezelfde groep, de terf. een groep van assassins. dat moet al wat uitleggen denk ik (Arya) *houd een paar vernietigende slagen tegen die tegen Muad gericht waren, en probeert zo goed en zo kwaad ook nog een beetje haar eigen verdediding op peil te houden* |
|
nietmeer
|
Offtopic: ok... "hm... er staat moord in grote letters over zijn voorhoofd geschreven, lijkt het haast wel... Hij lijkt mij een huurmoordenaar... Ik weet alleen niet wat Terf ofzoiets betekend..." *Kijkt nog wat beter* "Het lijkt erop dat hij zijn verleden niet meer weet te herinneren..." *Muad knippert weer met zijn ogen, en slaat rap een zombie neer die Arya probeert te raken* "Ok... je kan je weer met jezelf bezighouden" *Grijnst, terwijl hij met een maniacale lach tussen de zombies werpt* (Muad) zucht... dat aura kijken maakt me altijd zo aggresief.... |
|