hr
jaargang -25 - laatste artikel 5-4 18:00 - 77599 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic

1 2 3 4 .... 171 172 173 [174] 175 176 177 186 187 188 189

Het Avonturen Rollenspel

01-07-08 16:24:27
Caster
Oudgediende

WMRindex: 2.086
OTindex: 16.129
*Merkt dat zijn prooien weerstand bieden als ze iets doorkrijgen en slaat op de vlucht*

Gelukkig merkt niemand iets...

Offtopic:
Ik ben weg, kom nog wel terug :P

01-07-08 16:29:22
Pablo
Oudgediende

WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
*Kijkt nog eens goed om zich heen*
"Hier zelf uitkomen gaat niet echt lukken zo..."
*laat een donkere gloed verschijnen die de hele ruimte 'verlicht'*
*de gloed schiet in een straal omhoog door de verdiepingen heen en komt uiteindelijk door de oppervlakte heen*
"Zo.., nu maar hopen dat hij hoog genoeg kwam en hij door iedereen duidelijk te zien was..."
*loopt weer verder en weet een verdieping hoger te komen*

01-07-08 16:41:22
Arya
Oudgediende

WMRindex: 746
OTindex: 40.038
(Yorik)
*Springt opzij, en wekt de overvallers de illusie dat ze weerstand bieden, terwijl hij bij de andere twee de illusie weet te wekken dat er iemand is. met gelimiteerde krachten lukt het net genoeg zodat er niks gebeurt*

(Arya)
*Ziet Yorik opzij springen, maar trekt zich er niks van aan, rent gewoon door achter hem aan, samen met Muad*

01-07-08 16:45:26
Pablo
Oudgediende

"Wat is dit? Ik zie alleen maar lijken, geen fastoenlijk wapen"
*loopt stug door*
"Russen... hebben niet eens een wapenarsenaal waar je even snel bij kan"
*hoort een deur rammelen maar loopt nog stug door*
"Nu even niet..."
*deur vliegt zoals verwacht open maar Pablo duwt hem gelijk weer met al zijn kracht dicht*
*achter de deur hoor je krakend een zombie in elkaar zakken*
"God dammit... waarom zijn die complexen altijd zulke doolhoven..."

01-07-08 16:48:11
nietmeer
*Staart blijft maar bij Arya op de schouder tikken, maar merkt dat dat ook geen reactie geeft.*
*Staart besluit zwaardere maatregelen te treffen, en tackelt Muad*
*Muad gaat plat op zijn gezicht*
"AU! Waar was dat nou weer goed voor, Staart?!"
*Staart schrijft wat in de grond: hinderlaag*

01-07-08 16:54:38
Pablo
Oudgediende

"Hmz... 3 verdiepingen hoger en er lijkt nog steeds geen eind aan te komen..."
*maakt een deur open en ziet een kleine ruimte allemaal kisten waar waarschuwingstekens opzitten*
"Wat zou daar toch inzitten..."
*maakt gretig alle kisten open en pakt de AK-101*
"Of zal ik toch voor de klassieker gaan? De AK-47... Neuh..."
*hoort een zombie door de gangen slenteren en vindt een granaat waar hij meteen de pin uit trekt en naar achteren slingert die gang in, terwijl hij gretig munitie bij elkaar raapt*

01-07-08 20:22:41
Arya
Oudgediende

(Arya)
*remt af, zodra ze greep verliest op Muad zijn hand, en kijkt verbaast als ze ziet dat staart degene is die Muad had getackled.*
"Staart, waar was da..."
*stopt met praten, als ze het woord op de grond ziet staan. verbaast kijkt ze om zich heen, maar ziet niks door de illusie die Yorik had opgewekt*

(Yorik)
*remt ook af, en loopt terug naar Muad en Arya. daar ziet hij een woord in de grond staan, en meteen worden zijn ogen groot*
"hoe... wie?"

01-07-08 20:26:41
Gleadar
Erelid

WMRindex: 1.671
OTindex: 4.278
Nasret vergreep zich aan een hoertje dat een van de weinige straatjes tippelde. ze was aleen en hij vergreep zich. na zijn daad bedankt hij haar met een dolk en liep weer de markt op. hij klom snel een dak op zodat de wachters hem niet zouden zien.
rustig liep hij over de rijtjeshuizen naar de markt. plots klonk een stem
"wat doe jij daar pispot?"
hij keek naar links. een paar huizen vererop stodn een wachter met een gespannen boog. "eraf maat!" zijn zware stem klon daardoor nog bozer. in een oogwenk trok Nasret een werpmes en gooide die in de ribben van de man. deze viel schreeuwend achterover van het dak af. nochelant liep hij door naar zijn bestemming.

01-07-08 20:57:37
Pablo
Oudgediende

*komt zwaar beladen de gang weer in lopen terwijl de zombie uit elkaar vliegt van de explosie*
"Hmmz RIP... Rest in pieces..."

01-07-08 20:57:49
Arya
Oudgediende

(Arya)
*schud het hoofd, en kijkt even rond zich heen*
"Sorry staart.. nu even niet"
*nu rent ze zelf verder in de richting van de stad, omdat Yorik haar al de goede kant had gewezen*
sorry, maar ik voel iets aan mij trekken..

(Yorik)
*vloekt binnensmonds. alhoewel ze Qua gedrag meeviel, was ze schijnbaar zo ongeduldig als wat. hij had niet eens uit kunnen leggen wat er nu precies gebeurt was*
"Arya wacht!"
*roept, en rent haar achterna*

(Arya)
*Ziet na een tijd rennen de stad voor haar opdoemen, maar besteed deze keer geen tijd aan dralen, of treuzelen. Ze hoorde Yorik achter haar aan komen*

01-07-08 21:06:35
nietmeer
*Muad staat op uit het stof*
"Staart, dalijk gaan wij nog even een hartig woordje met elkaar spreken..."
*Ziet Arya wegrennen, en Yorik haar achterna gaan, maar tegen de tijd dat hij op gestaan is, zijn ze uit zicht verdwenen*
"Hey! Oi, wacht effe, willen jullie?"
*Maakt weer een sprint, dit keer een iets langere, en pas tegen de tijd dat ze de stad binnen rennen, heeft Muad hun ingehaald*
"pfff... wat kan *hijg* jij hard *hijg* rennen zeg... *hijg* als je haast hebt...
En nu?"
*Staat voorover gebogen op adem te komen*

01-07-08 21:11:01
Arya
Oudgediende

(Arya)*Legt haar hand op Muad zijn rug, en wrijft er overheen. met haar andere hand strijkt ze het haar achter haar oren vandaan, om de kleine puntjes er op te verbergen. ook de andere dingen die mogelijk opvallen verbergt ze.*
"Sorry Muad... ik had even ergens last van. en nu nog steeds ben ik bang.."

(Yorik)*staat ook op adem te komen, en ziet verbaast dat Arya de enige is die nog overeind staan zonder last te hebben van ademhalingsproblemen.*
"hoe doe jij dat?"

(Arya)*grijnst*
"dat is enkel en alleen omdat ik weer dat rare gevoel heb... Muad, weet je nog toen ik door die pijn geleden werd? datzelfde idee nu weer, alleen deze keer verkramp ik niet van de pijn"

01-07-08 21:13:08
nietmeer
*Langzaam komt Muad weer op adem*
*mompelt* "poeh poeh... wat was een run..."
"Gelukkig zonder de pijn... scheelt mij weer dragen" *Grijnst* "En dat scheelt Staart een hoop elende" *grijnst zo mogelijk nog breder*
"Waar leid het gevoel je naartoe? Ik volg je."

01-07-08 21:13:36
Pablo
Oudgediende

*heeft inmiddels tig zombies omver geknald*
"5 verdiepingen hoger en nog steeds geen levende ziel te bekennen..."
"Ik haat deze plek..."

01-07-08 21:17:07
Arya
Oudgediende

(Arya)*loopt naar Yorik, en vraagt of het een beetje gaat*
"sorry.. ik was iets te veel verzonken in het volgen van mijn instinct. de volgende keer zal ik rustiger aan proberen te doen, oke?"

(Yorik)*staat weer rechtop, en knikt. ook hij was weer bijgekomen van de lange run*
"is al goed... kom op, dan gaan we verder. alleen een probleempje..."

(Arya)*kijkt vragend naar Yorik, die haar lichaam lijkt de inspecteren*

(Yorik) "jullie vallen Qua kleding nogal op.."

01-07-08 21:21:06
nietmeer
*Muad kijkt naar beneden, en ziet dat zijn huidige kleding er inderdaad heel anders uitziet dan die van Yorik. Daar komt bij dat er zo'n grote hoeveelheid scheuren in zitten, dat hij net zo goed geen kleding aan kon hebben...*
"Hm... Daar heb je wel een punt..."
*Kijkt Yorik nog eens goed aan, pakt een lap stof van ongeveer dezelfde kleur als de overjas van Yorik, en naait er in rap tempo 2 nieuwe jassen van.*
"Arya, draag dit... 't zal allicht iets helpen..."
*Trekt zelf zijn nieuwe lange overjas aan*

01-07-08 21:25:45
Arya
Oudgediende

(Arya)*is soms nog steeds verbaast van de hoeveelheid spullen die Muad meedraagt in zijn rugzak, maar pakt de jas aan, en trekt deze aan over haar kleren, welke ook nogal gescheurd en vuil zijn. langzaam knoopt de m zicht, en merkt dat hij goed valt.*

(Yorik)*kijkt onzettend verbaast, maar schud dan het hoofd* "nou ja... het is beter dan wat jullie net aanhadden... t valt zo iets minder op..."

01-07-08 21:29:29
nietmeer
*Steekt nog snel even Staart tussen de lussen van zijn riem, maar hij merkt dat die al lang en breed gebroken zijn*
"shit... daar heb ik ook niet meer aan... Hoe gaan we haar nou weer verstoppen?"
*Staart verzint de oplossing al voor ze. Ze slaat zichzelf al gewoon om Muad's middel, en legt zelfs een losse knoop in zichzelf*
"Dat werkt ook...
Ok Arya, Waar nu heen?"
*probeert ondertussen te verzinnen hoe hij zijn gouden ogen kan verbergen*

01-07-08 21:31:41
Arya
Oudgediende

(Yorik)
*zoekt even in zijn zakken, en vind een klein doosje* "deze heb ik ooit ergens gevonden. iemand zal ze wel kwijt geraakt zIjn.."
*het doosje plus inhoud geeft hij aan Muad. er in zitten twee bruine lenzen*

(Arya) *let niet op Muad en Yorik, en kijkt rond door de stad, hoe de mensen zich gedragen*

01-07-08 21:32:46
Pablo
Oudgediende

*is weer bij het gat aangekomen van Madarian maar dan 12 verdiepingen hoger*
*kijkt door het gat omhoog*
"En d'r komt maar geen eind aan..."
*loopt de gang weer uit en komt in een rare ruimte met zo'n deur die omhoog schuift*
"Wat zou daar achter zitten... damn... m'n ammo is op, daar schiet ik veel mee op"
*Kijkt om zich heen en ziet een setje Perzische wapens*
"Ach, daar moet het maar mee... Deze zwaarden lijken me wel handig..."
*schijnt er opmerkelijk goed mee om te kunnen gaan als hij de deur opent*
"Hé..? Ik zat toch... ondergronds?"
*door de opening ziet hij de muren van een oud Perzisch stadje*
"Vandaar ook die wapens..."
*als hij door de deur loopt weet hij opeens een pijl af te weren met zijn zwaarden*
"Huh, deed ik dat?"
*weert een tweede pijl af en gooit zijn linker zwaard op de schutter die dodelijk aankomt*
"Best handig eigenlijk... 2 zwaarden..."
*haalt zijn zwaard uit de tegenstander, zoekt wat kleren bij elkaar zodat hij niet al teveel opvalt en trekt de stad in*
Offtopic:
Dit wordt nu zo'n Prince of Persia achtig gastje :P :D

01-07-08 21:33:56
nietmeer
"ugh... lenzen... ik haat die krengen..."
*Pakt wat lenzenvloeistof uit zijn rugtas, en doet de lenzen toch maar in. Helaas bedekken ze zijn gouden ogen net niet helemaal*
"Zo beter?" vraagt hij terwijl hij Yorik in de ogen kijkt

Offtopic:
@Pablo: Ik merk 't :P

01-07-08 21:36:41
Arya
Oudgediende

(Yorik)*haalt zijn schouders op*
"je ogen zien er op zn hoogst speciaal uit, laat ik het daar maar op houden. maar ze zullen je in ieder geval niet zo aankijken alsof je van een andere wereld bent."

(Arya)*Draait zich om, en kijkt naar de twee*
"komen jullie nog? ik denk dat ik weet waar we heen moeten"
*weer komt die geheimzinnige glimlach over haar gezicht, als ze zelf vast verder loopt*

(Yorik)*kijkt naar Muad, en schud het hoofd*
"hoe hou je het vol.."

01-07-08 21:38:57
nietmeer
"Ik ben het gewend... en zij heeft met ons nog veel meer te stellen gehad hoor..." *Grijnst weer*
*Loopt rustig achter Arya aan*
"pffff.... wat een krengen zijn die overjassen eigenlijk zeg... hoe kunnen ze zich in die dingen fatsoenlijk bewegen?
Leid de weg, Lief."

01-07-08 21:43:01
Arya
Oudgediende

(Yorik)
*loopt ook achter Arya aan, en ziet haar telkens net voor hem een adner stegje in verdwijnen*
"ik vraag me nu opeens af of het wel zo een goed idee was om met jullie mee te komen. ik vind haar al erg, en als je me dan gaat vertellen dat zij het nog erger heeft met jou..."
*grijnst*

(Arya)
*kijkt soms even over haar schouder achterom, om te zien of de jongens haar nog volgen. op sommige momenten had ze het gevoel bespied te worden, maar ze kon maar niet ontdekken wat het nu was*

01-07-08 21:56:14
nietmeer
*Versnelt zijn pas iets, zodat hij naast Arya komt te lopen*
"Heb je al enig idee waar we naar opweg zijn?"
*Kijkt over zijn schouder*
"hm... iemand kijkt naar ons... en dan heb ik het niet over Yorik..."

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 171 172 173 [174] 175 176 177 186 187 188 189

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven