Het Avonturen Rollenspel |
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
*kijkt nog steeds naar Yorik die nog geen antwoord gegeven heeft* "Ey dude, of je 4 op een rij kent? Dat spel..." "Damn.., jij bent ook niet echt gezellig" |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*De onbekende vrouw is zo gefocust op het spel dat ze Madarian nog niet gehoord heeft. Ze heeft in ieder geval nog geen antwoord gegeven. Madarian haalt z'n schouders op.*
"Pablo, wij dan een potje?" |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Neh, heb d'r niet zo'n zin in" "Wel 4 op een rij, als je dat leuk vindt" |
|
Madarian Oudgediende
|
"Dat bedoelde ik ook met dat potje... Ik heb het toch niet over schaken gehad? Ach ja... Soms is het voor anderen niet duidelijk wat ik bedoel...  " |
|
Pablo
Oudgediende
|
*zet het gebeuren klaar* "Nou oké, ik vind het best" "Begin jij maar..." |
|
nietmeer
|
*Begint na een hele lange nacht wakker te worden* *Probeert op te staan, maar valt meteen weer neer* "Oe... au... Waarom moet ik nou weer in slaap vallen op een houten stoel... dat doet pijn..." *Heel voorzichtig staat Muad weer op, al zijn spieren strekkend* "auch..." *Kijkt naar Arya's bed* "ah... zij is al wakker. Mooi zo..." *Wordt zich dan pas bewust van de rest van de groep om zich heen* "huh? ow, goeiemorgen jongens" *Ziet een onbekende vrouw schaken met Frostmourne* "En wie is zij?" *Staart begint vervaarlijk heen en weer te zwaaien, haar duidelijk niet vertrouwend* |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*komt er weer bij staan en deelt wat voedselpaketten uit* "hier alsjeblieft!dit hebben jullie wel nodig denk ik!" *ziet tanja en geeft haar ook wat* "alsjeblieft, als je wil winnen van Frostmourne dan heb je wel wat breinvoer nodig!" *kijkt naar Frostmourne* "jij hoeft zeker niets, maar ik geloof dat azijn heel goed voor zwaarden is." |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*rekt zich uit* "ik verveel me. ik ga maar weer eens verder met patrouilleren. tot later." loopt naar zijn schip* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Heeft het hypnoseboek van Kippies helemaal doorgelezen. Iedereen heeft wat te eten gekregen van Kippies, behalve Yorik. Er ligt wel wat te eten klaar voor hem.* "Yorik, het enige wat we willen weten is wat je van plan bent. Ik zou je kunnen proberen te hypnotiseren, maar liever doe ik dat niet." *Denkt even aan de onbekende vrouw die aan het schaken is met Frostmourne.* "Sorry dat ik je toch even stoor tijdens het potje schaken, maar ik moet het toch weten. Ken jij onze gevangene? Hoort hij bij het leger wat ons wou oppakken?" Offtopic: Ik probeer een kans in te bouwen dat we Yorik vrij kunnen laten. Zie maar of jullie het willen gebruiken...  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
(Yorik) *blijft stug stil, maar eet toch het eten maar dat madarian en kippies hadden neergelegd. de woede in hem was gaan borrelen. HIJ was niet goed ontvangen, terwijl hij eerst alleen maar had geprobeert het meisje te helpen. en uitgerekend ZIJ moest hem op die manier pakken. hij had haar niet meer gezien sinds ze weg was gegaan uit zijn cel* (Arya) *had na de lange tijd behoefte gekregen aan lucht, en was nu buiten aan het rondstruien, wel op de hoede voor eventueel gevaar. na een tijdje ging ze zitten, denkend over wat ze te weten was gekomen. hij was echt een potentieel gevaar, alleen wist hij zelf nog niet eens half hoe veel. ze wenste dat Muad bij haar was* Offtopic: terug van 'vakantie' !  |
|
nietmeer
|
*Ziet Arya de ruimte verlaten* *Na een klein tijdje gaat Muad haar achterna. Na de klim naar boven ziet hij haar op een in de buurt liggende rots zitten. Rustig maar geruisloos loopt hij naar haar toe, en gaat naast haar zitten.* "Je ziet er uit alsof je wel wat gezelschap kan gebruiken." |
|
Arya Oudgediende
|
(Arya) *kijkt op, en ziet dat Muad'Dhib weer wakker is. met een glimlach knikt ze* "dat zou best eens kunnen kloppen.." *schuift een beetje opzij om ruimte te maken, en kijkt daarna weer omhoog* "dank je wel Muad.." |
|
nietmeer
|
"Geen probleem hoor  Graag gedaan zelfs  " *Gaat naast Arya zitten, en slaat zijn arm om haar schouders* *Kijkt een beetje dromerig naar de sterren...* *mompelt* "best mooi hier..." "Zijn jullie er trouwens al achter gekomen wat die knul van je wilde?" |
|
Arya Oudgediende
|
(Arya) *leunt een beetje tegen muad aan, en legt haar hoofd op zijn schouder* "ik heb geprobeert ergens achter te komen... alleen, nu ben ik bang of het wel verstandig was te weten wat ik nu weet." *zucht eventjes* "Yorik is inderdaad een banneling, maar hij word soms gebruikt door de russen om mensen met magie te pakken te krijgen. alleen hij zelf weet niet wat er nu gebeurt met die mensen, hij heeft het met de aanwijzingen neit uit kunnen puzzelen, ik helaas wel." |
|
nietmeer
|
*Aait met zachtjes over Arya's haar* "Je bent ook wel iets slimmer dan die knul ondertussen... Zeker nadat je door die straal geraakt bent... Maar waarvoor willen die Russen ons dan gebruiken?"
*Blijft ondertussen dromerig naar de sterren staren, terwijl Staart langzaam enkele sterrenbeelden volgt* |
|
Arya Oudgediende
|
"ze gebruiken de magie van anderen, zuigen deze er op de een of andere manier uit, en gebruiken dit in de oorlog. de mensen die zonder magie overblijven sterven, welk ras het ook is" *Arya sluit haar ogen even, en geniet van de aanraking van Muad.* "elke keer als zijn taak 'volbracht' is, komt er nog iemand langs, die de mensen met magie meenemen. de reden dat ze hem niet gebruiken is omdat zijn magie nutteloos is." |
|
nietmeer
|
"Maar hoe zit dat dan met die gedachte van hem, dat je van hem bent?"
*Wiegt Arya een beetje* |
|
Arya Oudgediende
|
"ze hadden belooft mij in leven te laten, om bij hem te zijn. vooral omdat er eigelijk weinig meisjes zijn met magie, die weten hoe het is. toen ze mij gesignaleerd hadden... tja.." *heeft haar ogen nog dicht, en blijft tegen Muad aan* "maar ze zullen toch echt beter hun best mooten doen, willen ze mij bij jou weghouden" |
|
nietmeer
|
*Sluit zijn ogen, en neemt Arya in een stevige omhelzing* "Heel veel beter hun best doen... Ik laat niemand je zomaar meenemen, lief." *Geeft haar een zoentje op haar voorhoofd* |
|
Arya Oudgediende
|
*Arya voelt dat haar wangen langzaam rood kleuren, en houd Muad vast, terwijl een traan van geluk over haar wang loopt* "dank je wel..."
(Yorik) *kijkt naar de mensen boven, en ziet dat frostmourne nog net aan het winnen is met het schaken tegen het meisje. hij kende haar maar al te goed, en wist precies wat er aan de hand is* |
|
nietmeer
|
*En zo houdt Muad Arya in een bijna wanhopige omhelzing vast, terwijl de tranen van geluk over zijn gezicht lopen, en langzaam in Arya's haar druppelen* Offtopic: Ik weet 't ff niet meer...  Anyway... ik ga toch naar bed, dus misschien morgen weer, of anders overmorgen... (of dalijk, als ik weer achter de pc beland na de douche  ) |
|
Arya Oudgediende
|
(Arya) *lacht opeens, als ze merkt dat Dhib het niet erg leuk vind. maar toch blijft ze Muad vasthouden. langzaam kijkt ze omhoog, en wrijft ze met een van haar handen over zijn wang, om zijn tranen weg te vegen. een glimlach ligt op haar gezicht* Offtopic: slaap ze, dan maar  |
|
nietmeer
|
"Wat lach je?" *Muad veegt ook bij Arya haar tranen weg* "Wat zeg jij? Zullen we maar weer naar binnen gaan? Of zullen we ze nog eventjes laten stikken, en nog even een avondje van elkaar genieten, terwijl er niemand in de buurt is om ons te storen?" *Hij kijkt haar recht in haar ogen aan* "Ik kies in ieder geval voor de tweede optie" *Grijnst, en geeft Arya een knipoog* |
|
Arya Oudgediende
|
*Arya doet alsof ze twijfelt, en heeft hem dan opeens een zoen op zijn wang* "ik vind het tweede ook wel een goed idee" *lacht op een manier waarvan alle deuren open zouden gaan, en kijkt Muad recht aan in zijn nu compleet gouden ogen. Arya krijgt het gevoel alsof ze smelt, en strijkt met haar hand zachtjes over zijn rug.* "er is nog zat tijd om de anderen te gaan vermaken, maar volgens mij is het zelden dat we samen zijn" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Heeft nog steeds geen antwoord van Yorik. De anderen willen nog geen hypnose proberen.*
"Oké. Nog geen hypnose dan. Ik verveel me een beetje. Ik ga eventjes naar buiten om een stukje te vliegen."
*Loopt naar buiten. Ziet op een afstandje Arya en Muad liggen.*
Laat ze maar even.
*Gaat vliegen richting de stad. Na een paar minuten vliegen komt er plotseling een meteoor de dampkring binnen en raakt Madarian op het hoofd. Bewusteloos stort Madarian neer.
Frostmourne in de grot voelt dit en begint te schrijven op de grond.*
"Iets gebeurd met Madarian!" |
|