hr
jaargang -25 - laatste artikel 5-4 18:00 - 77599 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic

1 2 3 4 .... 157 158 159 [160] 161 162 163 186 187 188 189

Het Avonturen Rollenspel

24-06-08 15:06:52
Arya
Oudgediende

WMRindex: 746
OTindex: 40.038
hmm.. meestal kook ik het nog wel even... ieder zo zijn smaak
"lijkt me ook goed Drummerdude, ik kom wel mee, en volgens mij kan Muad ook wel een normale maaltijd gebruiken."
*kijkt even naar Dhib, en ziet dat de man al gewoon compleet verdwenen is*
"Doe je snel zeg.."

24-06-08 15:08:55
drummerdude
Erelid

WMRindex: 311
OTindex: 2.296
*Lijd iedereen naar zijn vliegtuigje.*
"Het was toevallig dat ik in dat huis was, aangezien ik daar normaal nooit ben.
Stappen jullie in?"

24-06-08 15:09:06
nietmeer
(Dhib)"Buuurp... Tja... als je al een tijdje geen mensenvlees heb gehad, krijg je honger heh... En als je honger hebt, gaat het eten nogal snel"
*Grijnst*
(Muad)"hm... wat te eten zou er inderdaad wel ingaan, maar geen rauw doodgemarteld mensenvlees graag... Liever gebakken en snel geslacht..."
*Muad begint weer wat groenig aan te lopen als hij het vliegtuigje ziet*
(Muad)"Ehm... Wij vliegen wel achter je aan..."
*Bij Muad en Dhib verschijnen er vleugels op hun rug. Bij Muad gevederde vleugels, en bij Dhib vleermuisvleugels*
"Ready for takeoff..."

24-06-08 15:11:21
Arya
Oudgediende

*schud het hoofd grinnikend, en loopt met Muad en Drummerdude mee naar het kleine vliegtuigje*
"ik krijg nog eens een trauma aan vliegen..."
*zucht, en gaat naar binnen. eenmaal zittend kijkt ze door een van de ramen naar buiten, en ziet dat Dhib inderdaad nogal wat honger had, aangezien er veel lijken al weer weg waren*
"goede vuilverwerking in ieder geval"

24-06-08 15:13:30
nietmeer
(Muad)"Oh, wees maar niet bang hoor. Vanaf het moment dat ik hem aanraak, wordt hij weer terug gezogen. En ik ben nog altijd sneller dan dat hij is.
En daar komt bij dat we allebij altijd weten waar we zijn. Op de millimeter nauwkeurig..."
(Dhib)"Buurp... lekker eten hier..."

24-06-08 15:13:40
drummerdude
Erelid

*Stijgt verticaal op, en gaat draait zich om in de stoel*
"Hij vliegt zelf. Ik heb van mijn vader in verhalen veel gehoord over staart, maar nooit gehoord wie of wat dat was en waar hij vandaan kwam. Wat is Staart?"

24-06-08 15:15:56
Arya
Oudgediende

"staart is dat ding dat achter Muad'Dhib aanhangt, heeft ongeveer ook een eigen wil"
*Arya word langzaam groen in het vliegtuigje. vliegen op zich was niet erg, maar vastgebonden vliegen, met niet eens de mogelijkheid om de lucht rond je heen te voelen was gewoon vreemd*
ik ben blij als ik hier weer uit ben... Muad, ik benijd je dat je zelf kunt vliegen

24-06-08 15:16:46
nietmeer
(Muad) "Staart is onze staart. logisch heh"
*grijnst*
"Ze heeft een gedachte van zichzelf, en dat botst wel eens, maar verder is ze eigenlijk gewoon een heel lief staartje"
(richting Arya)Is het verstandig om hem de afkomst van haar te vertellen? Dat ze eigenlijk mijn zusje is, die door mijn vader met mij gemerged is?

24-06-08 15:17:51
Arya
Oudgediende

nog niet doen denk ik.... ik weet niks van deze wereld, en alhoewel hij de zoon is van onze goede vriend, wil ik eerst wat meer weten. voorzichtig zijn is geen schande.

24-06-08 15:18:13
drummerdude
Erelid

"OK, dat verklaart. De kotszakjes hangen onder de stoelen. Ik heb nog nooit mensen van een andere dimensie gekent, maar ik begrijp waar je last van hebt. Wees niet bang. Op deze snelheid zijn we er in een minuut of 10."

*Voelt een knal tegen het vliegtuig aan en valt uit zijn stoel*

24-06-08 15:20:04
nietmeer
(Dhib) "Oeps, sorry... Ik keek niet uit waar ik vloog..."
*Kijkt naar beneden*
"oh... Ik was het niet... het waren die aa-guns..."

(Tegen Arya)Dan denken we er gelukkig hetzelfde over

24-06-08 15:21:31
Arya
Oudgediende

"we, of tenminste ik kom gewoon van de aarde, alleen niet uit dit tijdperk"
*vliegt bijna de stoel uit, en kijkt dan door het raam naar beneden*
ah gatverdamme... ik ben het nu echt zat de hele tijd aangevallen te worden

24-06-08 15:22:02
drummerdude
Erelid

*Springt in zijn stoel en pakt de hendel vast.*

"Hou je vast!"
*Duikt naar beneden en laat een paar bommen naar beneden vallen*
"In deze tijd is het zelfmoord om zonder afweer te vliegen!"

24-06-08 15:24:55
Arya
Oudgediende

*is het zat, en maakt de gordel los. door haar hand op de grond te leggen, valt ze erdoor, recht naar beneden*
pak aan!
*om haar heen vormt zich een immense vuurbal, die naar beneden stort, terwijl dichter om haar heen een schild van water haar tegen de hitte beschermt.*

24-06-08 15:27:59
nietmeer
*Muad en Dhib ontwijken ondertussen behendig de kogels van het AA-geweer*
(Muad)"ik wordt hier ook wel een beetje moe van..."
*Muad vliegt razendsnel naar beneden, ondertussen de bommen ontwijkend, die van DrummerDude's vliegtuig af komen, en vliegt naar de bestuurders van het AA-geweer*
*Van de eerste bestuurder draait hij snel zijn nek om, en de tweede wordt doorspiest door Staart*
(Dhib)"Hoe kun je nou genieten als je dat zo snel doet?!?"
(Muad)"Ik houd nou eenmaal niet van de smaak van angst aan mijn vlees"
*Muad vliegt snel met een van de lijken weg, en wacht tot de bommen gevallen zijn*
"Je bent een beetje laat, DrummerDude"
*Grijnst*
*Roosterd de man op het oplaaiende vuur*
(Muad)"Zo zijn ze veel lekkerder, Dhib!"
*Als alles gaar is, gooit hij een stuk naar Dhib, die het snel opeet*
(Dhib)"hm... ik vind het toch wat missen hoor..."
(Muad)"Das dan jammer... ik vind het lekkerder zo..."
*Muad gaat midden op het vliegtuig zitten, en eet daar rustig zijn maaltje op*
*Mompelt, maar hard genoeg om verstaanbaar te zijn*
(Muad)"Tja... ben nogsteeds de zoon van een duivel..."
(Muad)"Oh ja, Dhib, breng jij haar zo weer even naar boven? En waag het niet om haar op onfatsoenlijke plaatsen aan te raken! Ik hoor dalijk alles van Arya"

24-06-08 15:30:55
drummerdude
Erelid

"Tgg, WAAROM zijn wij op aarde zo slecht?8O"

24-06-08 15:31:22
Arya
Oudgediende

*eenmaal beneden op de grond ziet ze dat t ook maar weinig impact heeft gehad, omdat ze twee haar voor waren*
"nou zeg, jullie laten ook niet echt iets voor mij over..."
*Wat Arya niet zag, is dat door de vlammende impact die ze had ze ook een tweede groep mensen in een ondergrondse bunker had uitgeschakelt door de schok*

24-06-08 15:36:54
drummerdude
Erelid

*Zet zijn vliegtuig neer, en draait de gesp van zijn riem om. Ziet dat de grond wegzakt. En dat er een trap naar onderen verschijnt.*
"Uitvinding van mijn pa... komen jullie mee?"

24-06-08 15:37:32
nietmeer
*Dhib vliegt weer naar beneden, en grijpt Arya onder haar oksels*
*Hij vliegt weer naar boven, naar het, ondertussen landende vliegtuig, en al voordat hij haar op het vliegtuig had gezet, zijn ze al geland*
(Dhib)"Nou... dat had ook weinig nut... Je bent trouwens wel lekker licht Arya..."
*Muad is ondertussen klaar met eten, en kijkt naar de trap die ondergronds gaat*
"Hm... interessante uitvinding... Ik hoop dat je het een beetje mooi hebt aangekleed..."
*Dhib legt ondertussen zijn hand op Muad's schouder, en verdwijnt weer*
(Dhib)"Doei mensen"
Dat was leuk... moeten we snel weer eens doen
*Muad begint ondertussen rustig de trap af te lopen*

24-06-08 15:39:36
Arya
Oudgediende

"nou, dan weet je dat ook weer. en ik denk dat je geluk hebt Dhib, want ik vrees dat dit niet de laatste keer was dat ze moesten vechten.."
*Arya loopt met Muad'Dhib en Drummerdude de trap af, en kijkt ondertussen rond. het was vreemd onder de grond, vooral omdat ze nog nooit zoiets had meegemaakt*
"Drummerdude... wat is er eigelijk allemaal gebeurd in al die jaren?"

24-06-08 15:51:44
nietmeer
"Ik vind het nogal beklemmend hier... doet me een beetje denken aan bepaalde gedeeltes van m'n vaders huis... de kelders vooral, eigenlijk..."
Mja... mij ook... Geen leuke herinneringen
"Ik hoop echt dat het binnen er toch beter uit ziet"
"Maar DD, hoe komt het toch dat die Russen ons meteen wilden arresteren?"

24-06-08 15:53:12
Arya
Oudgediende

"Muad, in tijden van oorlog denk ik dat je heel snel oppast met vreemdelingen, omdat het nog wel eens infiltranten kunnen zijn. ik denk dat het een voorzorgsmaatregel is."

Dhib, ik zou toch denken dat jij wel van kerkers hield... vertel eens, wat is t?

24-06-08 15:56:49
nietmeer
ehm... wil ik niet over praten...
*Dhib schaamt zich zo erg, dat Muad rood wordt*

"Ik denk dat je wat dat betreft gelijk hebt, Arya... We waren immers toch een stel rare figuren die uit het niets zomaar opdoken...
Zeker aangezien de 1 puntige oren heeft, de volgende een staart, en weer een ander bijna niet dood te krijgen is, hoeveel patronen je erop leegschiet..."

"Dhib... hou eens op met je schamen... Zelfs ik bloos ervan..."

24-06-08 16:00:09
Arya
Oudgediende

"heeft Dhib soms op de donder gekregen van je oh zo lieve vader? kan ik me weinig van voorstellen..."
*gooit haar haar weer over haar oren heen, en loopt verder naar beneden*
"ik denk dat als die mensen in onze tijd terecht waren gekomen, wij niet veel beters met ze hadden gedaan.. dat ligt gewoon in de aard van de levende wezens, denk ik"
*eenmaal beneden gaat Arya op de grond zitten, en kijkt ze rond in de ruimte. alhoewel het moeilijk was deze er gezellig uit te laten zien, was er toch een kleine poging toe gedaan*

24-06-08 16:02:33
Pablo
Oudgediende

WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
"Waar zijn we nu? Een of andere ruimte... schuiplaats... iets?"
*kijkt wat rond*

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 157 158 159 [160] 161 162 163 186 187 188 189

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven