Het Avonturen Rollenspel |
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*Springt net op tijd naar achteren. Zwaait een 8 (Ninja stijl) op een dusdanige snelheid dat Arya bijna weggeblazen wordt.*
"Laat maar eens zien wat je werkelijk kunt..." |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Offtopic: er kwam iemand tussen... kijk eventjes. ook al is het niet mijn favoriete manier van doen *Arya zucht, en schud het hoofd* "Pablo! als ik aan het sparren ben om Madarian te helpen dan is het niet gewenst dat je het doet lijken of mijn tegenstander weg is" *Arya vermoede dat Pablo er achter zat, en ging gewoon op de grond zitten, wachtend tot ze het gelach van Pablo hoorde* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Ziet Arya niet meer, maar hoort Arya nog wel.*
"Arya? Ben je nog in de buurt?" |
|
nietmeer
|
opeens kwam arya uit de bosjes *probeer dit maar eens af te weren* arya sloeg keihard met het zwaard op het van madarian. de klap was zo hard dat er een barst in het zwaard was van madarian. *mooie klap* *je bent goed, maar winnen zal je niet madarian deed een beweging die arya nog nooit had gezien en ze verloor haar zwaard
|
|
Arya Oudgediende
|
*Staat op, als ze Madarian wel hoort. dit was niet iets van Pablo, want die liet alles wegvallen mits hij een goede illusie wou creeren. Arya slijpt met haar zwaard over een stuk steen, zodat duidelijk te horen is waar ze is.* "ik ben nog niet weg." Offtopic:
Waliterrr, je mag best meedoen, maar doe dat dan met een eigen caracter, want persoonlijk word ik nogal snel geirriteerd als mensen mijn caracter zomaar voer nemen, en ook meteen gaan auto-hitten |
|
Madarian Oudgediende
|
Offtopic: @Waliterr, Als je mee wilt doen, dan moet je je eigen karakter nemen. Niet de karakters overnemen van mensen die on-line zijn "Wow. Je haalt wel veel uit de kast. Wacht eventjes... Jij bent Arya niet!" *Ontwapent de nep-Arya heel snel en de illusie verdwijnt. Ziet de echte Arya op de grond zitten, en ziet dat z'n eigen zwaard niet stuk is.* "Wat is hier aan de hand? Wie deed dit?" |
|
Arya Oudgediende
|
*als ze Madarian weet ziet verschijnen, staat ze op, en schud het hoofd* "ik weet het niet, maar Pablo was net niet. die slaapt nog als het goed is... en die gebruikt illusies op een andere manier, daar ken ik hem lang genoeg voor." |
|
Madarian Oudgediende
|
*Kijkt om zich heen.*
"Laten we maar weer naar binnen gaan. Ik vertrouw het hier niet." |
|
Arya Oudgediende
|
*schud nogmaals het hoofd, terwijl een grijns op het gezicht verschijnt* "je moet kunnen vechten zonder je vijand te zien, door louter en alleen maar gebruik te maken van je andere vermogens kun je zelfs blind vechten. als het nog eens gebeurt, gaan we door." |
|
Madarian Oudgediende
|
"De volgende keer doen we wel blinddoeken voor."
*Kijkt nog argwanend om zich heen.* |
|
Arya Oudgediende
|
*Arya lacht een beetje. het was misschien vreemd geweest wat er was gebeurt, maar nog niet erg verontrustend* "Madarian, wat voel jij nu dat ik niet voel?" *vraagt zich het af, en kijkt rond.* "wacht.. ik denk dat.." *springt op, en rent met getrokken zwaard in de richting van een groep bomen. haar ogen stonden niet meer vriendenlijk, maar zochten naar het doel* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian stijgt op en vliegt over dezelfde bomengroep zodat de eventuele vijand niet kon ontsnappen.* |
|
Arya Oudgediende
|
Madarian, er klonken geluiden van iemand die wou ontsnappen, waarschijnlijk dezelfde persoon die die rare illusie rond ons heen optrok. het is er maar een, aan het geluid te horen
|
|
Madarian Oudgediende
|
We omsingelen die potentiele vijand.
*Madarian vindt de mogelijke vijand en overmeesterd hem. Een jongeman die angstig naar Madarian kijkt.*
"Wat is je naam en wat was je van plan?" |
|
Arya Oudgediende
|
(jongeman) *met een blik van wanhoop in zijn ogen kijkt hij van Madarian, die heb zojuist overmeesterde nar Arya, die aan komt rennen, terwijl hij zijn mond nog houd*
(Arya) *ziet Madarian iemand vasthouden, en rent er naar toe* "mooi gevonden Madarian.." *ze kijkt naar de jongeman, met een woedende blik in haar eigen ogen* "als er iets aan je gevraagt word, dan beantwoord je dat, begrepen?"
(jongeman) *na de woede in de stem gehoort te horen slikt hij, en knikt* "ik... ik ben Yorik" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Kijkt Yorik intimiderend aan.*
"Was jij degene die onze training door de war schopte?" |
|
Arya Oudgediende
|
(yorik) "ik was slechts aan het kijken, en wou het iets moeilijker maken..." *slikt nogmaals, en blijft van de een naar de ander kijken*
(Arya) "vies vuil liegbeest..." *zonder ook maar te aarzelen trekt ze haar zwaard, en haalt uit naar de nek, maar stopt precies daarvoor* "Luister jij eens even heel goed naar mij.. ik kan heel aardig zijn, alleen er zijn bepaalde dingen waarin je me niet moet testen, zeker een vreemdeling niet. nu, waarom ben je echt hier" |
|
Madarian Oudgediende
|
"Uitstekende vraag! En je kunt hem beter goed beantwoorden, want Frostmourne hier weet of je liegt of niet. En als je liegt, dan haalt hij uit..."
*Frostmourne zweeft vlak voor de ogen van Yorik.* |
|
Arya Oudgediende
|
(Yorik) "nee echt! ik wandel hier vaker rond en nu hoorde ik opeens staal op staal slaan ik kom nooit in de buurt van de stad omdat ik een banneling ben vanwege mijn gave iemand heeft mij verraden zie je en daarom woon ik hier en ik was nieuwsgierig naar war er zou gebeuren" *hij ratelt het hele verhaal aan elkaar zonder een pauze te nemen uit angst voor de twee zwaarden die bij hem hangen*
(Arya) *Schud het hoofd.* "Madarian. gedeeltes zijn waar, maar een ander gedeelte verteld hij ons niet, zodat we hem niet op de leugen kunnen betrappen. ik denk dat Dhib nog wat overtuigender kan overkomen dan ons twee. als we hem los laten gaan weer straks iedereen waar we zitten, dus mee moet hij zowiezo" |
|
Madarian Oudgediende
|
"Nee hoor. Hij hoeft niet mee. Ik ga Muad even halen. Ben zo terug." *Stijgt op en vliegt niet rechtstreeks naar hun schuilplaats maar maakt een bocht. Zeer snel is Madarian bij de schuilplaats en maakt Muad wakker.* "Muad, geen tijd voor uitleg. Je moet even mee naar Arya." *Pakt Muad op voordat hij kan reageren en vliegt weer met een boog naar Arya toe. Als Madarian samen met Muad gelandt is, moet Muad op adem komen dat was afgesneden door de snelheid van het vliegen.* "Arya, special delivery!  " |
|
Madarian Oudgediende
|
*Yorik werpt één blik op Muad en bindt in.* Yorik: "Oké. Ik vertel alles wat jullie willen weten!" Madarian: "Waarom verstoorde je onze trainingssessie?" Yorik: "Ik zag jullie vechten en wist niet dat jullie aan het trainen waren. En ik wou haar helpen.  " *Madarian begint een beetje te lachen.* Madarian: "Arya, zo te horen heb je er nog een bewonderaar bij...  " *Draait weer naar Yorik* Madarian: "En nu de rest van het verhaal, anders geeft ik je aan m'n vriend hier..." *Wijst naar Muad.* |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*ondertussen zit kippies eenzaam in zijn schip.* "het ziet er naar uit dat ze voorlopig wel hier willen blijven. dan hebben ze mij en mijn schip niet nodig. ik zal wel een beetje rondvliegen en patrouilleren voor het geval dat." *stuurt het schip met een leeg gevoel in zijn hart omhoog en patrouilleert hoog boven de plek.* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Het legertje wat in de pan gehakt is, heeft nog net een noodoproep kunnen sturen. Van alle richtingen komen er troepen richting de schuilplaats. Ze zijn nog steeds redelijk ver weg...* Offtopic: Kippies, vermaak je maar met een gedeelte van het leger...  |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*ziet plotseling een aantal schepen komen die zijn vrienden willen aanvallen* "aaaaaah! eindelijk wat afleiding!  " |
|
Madarian Oudgediende
|
*Hoort wat schoten in de verte.*
"Arya, Muad, ik ga even kijken wat dat schieten is. Vragen jullie maar wat Yorik eigenlijk wil."
*Stijgt op en vliegt richting het geluid van de schoten.* |
|