Het Avonturen Rollenspel |
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
"Muad, ik zie er ook niet normaal uit. Jij kan er niets aan doen dat je een staart hebt en vleugels." Offtopic: Is dit een dubbelpost? Ja dus. Was niet de bedoeling... |
|
nietmeer
|
Offtopic: hij pakt dat ook niet... gebruik maar gewoon westerse letters... |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
"Muad.. ik denk dat je staart beter even als riem kunt gebruiken, ook al vind ie dat niet leuk. maar dat zal veel minder opvallen." *Arya verontschuldigt zich bij staart, en kijkt dan weer even terug naar de 'mensen'* "ik ben niet snel bang. maar dat ben ik nu wel." |
|
drummerdude Erelid
 WMRindex: 311 OTindex: 2.296
|
Offtopic: Kan niet meer veranderen, neem dat maar als russisch  "Ik ga overleggen met de Russen, ik kom zo weer terug" |
|
nietmeer
|
Offtopic: das 2 Madarian  Ik was optijd met die vleugels wegvouwen... maar ik kan Staart niet zo makkelijk verbergen...*Voelt iets onder zich bewegen, en ziet evenlater dat Staart zich door de lussen van zijn broek heen wurmt* Dank je, Staart*Staat rustig op, met zijn handen omhoog* |
|
Arya Oudgediende
|
"Drummerdude! vertel ze dat we verklede mensen zijn of iets dergelijks..." *Helpt Muad opstaan, en voelt dan even over haar oren* "hebben meer mensen puntige oren?" |
|
nietmeer
|
"ehm... nee Arya... Maar zolang je haar eroverheen hangt, zie je er niets van..." *Vraagt zich af of er nog meer vreemde kenmerken zijn aan hem, die kunnen verraden dat hij niet van deze wereld komt* |
|
Arya Oudgediende
|
"Muad... volgens mij zijn er geen mensen met gouden of rode ogen..." *slikt, er waren zoveel kleine dingen die hu zouden kunnen verraden* "en ik denk dat we het ook wel kunnen vergeten om magie te gebruiken.. op de een of andere manier voel ik dat ze dat hier helemaal niet kennen en bezitten" |
|
nietmeer
|
"Oh ja... m'n ogen..." *Sluit zijn ogen, en verzint wat hij daar nou weer aan kan doen..* *Doet zijn ogen weer open, met zijn hoofd schuddend* "niets, denk ik..." "En wat betreft die magie... We redden het wel, denk ik..." |
|
Arya Oudgediende
|
"ik mag het hopen..." *Ziet dat de mensen hun wenken, en Arya loopt naar ze toe. meteen doen ze iets om haar polsen, handboeien* |
|
nietmeer
|
*Loopt ook naar de mensen toe, die hem meteen boeien* *Van schrik trekt Muad zijn armen uit elkaar, waardoor de handboeien uit elkaar spatten* "Dat was niet slim, denk ik..." |
|
Arya Oudgediende
|
*Arya kijkt verschrikt naar wat Muad doet, en ziet een van de russen geweren pakken* "Muad! kijk uit!" *krijgt een harde por in de rug van een van de russen, en word op de knieen op de grond gedwongen, terwijl ze het schot hoort lossen* |
|
nietmeer
|
*Muad springt snel achter een boom, als hij de russen hun wapens ziet pakken, waardoor ze hem missen* "WOW, WOW! Rustig aan. Ik reageerde alleen maar uit reflex! Ik doe jullie geen kwaat!" *Pakt een groot spiegelend schild uit zijn rugtas* *Verbergt zich achter het schild, en komt zo rustig mogelijk achter de aan puin geschoten boom vandaan* "Friend!" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian loopt ook naar het leger toe met de handen omhoog. Ook hij krijgt handboeien om, maar beweegt een beetje verkeerd waardoor die boeien kapot springen. Kijkt met grote ogen naar de boeien.*
"Oeps. Drummerdude, kun je vragen of ze nog een paar hebben?" |
|
Arya Oudgediende
|
ik weet niet of het erg handig is schilden te gebruiken.. ik heb hier namelijk geen enkele van de strijdkrachten er mee zien lopen. ik denk dat ik toch mijn magie gebruiken als ze het nog eens doen. de enige reden dat ik in die dingen zit is omdat ik mezelf tegenhou ze te breken |
|
nietmeer
|
*De Russen beginnen ook op Madarian te schieten* *Muad trekt snel Madarian achter het schild* "Kijk uit, man" Ze zullen deze toch wel ergens in een museum hebben hangen ofzo? Of in ieder geval zoiets |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian wordt geraakt, maar Madarian is niet gewond. Doet z'n handen omhoog en komt achter het schild vandaan, hopend dat ze nu niet schieten.*
|
|
Arya Oudgediende
|
"dat zijn al twee paar boeien kapot... wat is makkelijker. dat ik ook breek en ze help tegenhouden en dat we zelf anar de stad gaan, of dat we ons mee laten nemen? dan beslis ik of ik blijf." |
|
Madarian Oudgediende
|
"We weten niet wat er aan de hand is en hoe sterk ze zijn. Dus is het misschien handiger om ze niet te provoceren?" |
|
Arya Oudgediende
|
*Blijft op de Knieen zitten, en heeft de ogen gesloten. ze hoort een schot van het geweer een dier raken, en hoort deze nog ademen, al zij het rustiger* het verdooft... die schoten zijn verdovend. je kunt je laten raken, en dan val je in een trance. |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
*Komt aanlopen in een net pak* "Dank u heren, ik ben van de FSB, Federalnaja Sloezjba Bezopasnosti. En ik neem deze heren onder mijn verantwoordelijkheid." |
|
nietmeer
|
Ik denk dat het makkelijker is, als we met ze mee gaan, en uiteindelijk in de stad uitbreken *Komt ook rustig achter het schild vandaan, dat hij weer in zijn rugtas stopt* *Krijgt plotseling een rare blik in zijn ogen* "ehm... dat vinden ze ook vast niet normaal... iemand die een manshoog schild in een klein rugtasje stopt..." *Loopt naar de russen toe, met zijn rug naar ze toe, en zijn armen op zijn rug* "Boei me maar, ik zal niets doen"
Pablo? |
|
Arya Oudgediende
|
*moet ondanks de vreselijk benauwde situatie toch lachen, als ze Pablo aan ziet komen lopen in een pak* echt weer iets voor hem.. |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
"Bedankt voor het oppakken van deze mensen, ik neem het vanaf hier van u over" "We zijn ze even kwijt geraakt maar nemen ze weer onder onze verantwoordelijkheid." Yap.., ik ben het... "Als u ze even kunt verlossen van hun boeien? Wij hebben het volledig onder controle..." |
|
Arya Oudgediende
|
*Arya ziet tot haar grote verbazing dat de mensen luisteren naar Pablo* is dit toneelspel? *ze kijkt naar Pablo, en dan naar de anderen* dank je Pablo.. |
|