Het Avonturen Rollenspel |
drummerdude Erelid
 WMRindex: 311 OTindex: 2.296
|
*Denkt* "Ja, mensen zijn wat meer gaan bouwen. En de defensie is wat scherper, maar dat hebben jullie al gemerkt" |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
"Ik weet het niet. Ik ben hier nog nooit geweest."
*De vliegen met hoge snelheid langs Madarian en Arya*
"Wat waren dat? Arya, ik zet je op de grond. Het is hier te gevaarlijk voor je." |
|
nietmeer
|
*Vliegt wankelend weer naar beneden, en land weer voor Drummerdude* *Is wit weggetrokken, door schrik dit keer* "Drummerdude... welk jaar is het?" |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
*begeeft zich snel door de boomtoppen heen* "Wat is hier allemaal aan de hand?" *naarmate hij hoger komt ziet hij gebouwen tussen de bomen uitsteken* "Nee hé..." *komt al snel bij een strook gebouwen aan die dwars door het bos loopt en blijft zitten in een boom* |
|
drummerdude Erelid
|
"Ook is er een land (Rusland) bezig met de wereld aan het overheersen. Ze worden steeds sterker. Ze noemen het nu al de 7e wereldoorlog." |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
"is goed, ik denk dat ik op dit moment liever op de grond sta met al die rare metalen dingen in de lucht..." *als ze weer op de grond staat, kijkt ze omhoog naar wat de vliegtuigen doen*
"Muad... doe je vleugels eens weg..." |
|
drummerdude Erelid
|
"Muad, als ik je zo mag noemen, het is het jaar 2103" |
|
Arya Oudgediende
|
*kijkt verbaast naar Drummerdude* "het jaar hoeveel? dan.. dat klopt niet... dat.... hoe..." |
|
nietmeer
|
*klapt zijn vleugels weer in, totdat ze niet meer te zien zijn, en doet zijn bontmantel weer om* "Is wel een goed idee, denk ik... 7de wereldoorlog alweer? pfff... waarvoor nou weer? m'n pa is toch al dood?" *Hoort het jaartal van Drummerdude, en valt flauw* |
|
Madarian Oudgediende
|
*De straaljagers maken een bocht en lichten het leger in. In korte tijd is het gezelschap omsingeld door tanks, helikopters en soldaten.*
"Euh... We komen in vrede?" |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
*Er scheert opeens een straaljager over hem heen* "GVD kunnen jullie niet uitkijken?" *er vliegt een 2e straaljager overheen* "Nu ben ik het zat..." *Verwart de piloot door voor hem opeens alles om te laten draaien waardoor voor hem de grond boven zit en hij zich vervolgens in de echte grond boort* |
|
nietmeer
|
Schatje, als je in leven wilt blijven, zou ik je zwaard eventjes op een andere plek opbergen... |
|
Arya Oudgediende
|
*Arya trekt de mantel strakker om haar heen, al weer ze dat het niet de kou is die haar doet rillen* "zoveel gemist.. zoveel veranderd... " *Ze kijkt in de richting van waar de stad lag* "ik wil daar gaan kijken... komen jullie mee?"
*ziet dat ze haar zwaard in de hand heeft, en bergt deze maar op.* "Pablo... ik denk niet dat deze mensen iets van Magie afweten, ehb ik het idee.." |
|
Madarian Oudgediende
|
"Willen wel, maar dat leger tussen de stad en ons wil dat waarschijnlijk niet. En wat Pablo net deed zullen ze nog minder bereid zijn..." |
|
drummerdude Erelid
|
*Begint te praten* "Ερχόμαστε εν την ειρήνη, αυτοί είναι ακριβώς μερικοί φίλοι μου, μας αφήνουν μόνο, παρακαλώ" |
|
nietmeer
|
ARYA!!! Breng Muad hiero eventjes bij, wil je... Ik wil ook weten wat er aan de hand is, maar dat kanniet door zijn gesloten ogen |
|
Arya Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Offtopic:
RussischGrieks?!?! |
|
Arya Oudgediende
|
oke oke! *rent naar Muad'Dhib toe, en laat wat ijskoud water over m heenvallen* |
|
drummerdude Erelid
|
Offtopic: Gefixt;) Hij wou geen traditioneel chinees  Grieks, vond ik even leuker |
|
Arya Oudgediende
|
"Muad... word even wakker, ik denk dat het niet erg handig is als je hier zo blijft liggen.." *blijft er bij zitten, en kijkt angstig naar de dingen die een rare taal spreken* |
|
Madarian Oudgediende
|
Offtopic: dat ziet er beter uit...  *Begint alvast rustig op te laden voor het geval het mis gaat. Dit is echter niet zichtbaar.* "Drummerdude, ik hoop dat je ze kunt overtuigen dat we geen geweld willen." |
|
nietmeer
|
"baaaah!" *Knippert verschrikt met zijn ogen* *Kijkt om zich heen, en ziet een heel leger om zich heen staan* *blijft op staart liggen* Arya? zouden ze schrikken als ik Staart liet zien? |
|
drummerdude Erelid
|
"Wacht even, het zijn wel russen" "Ik ben even aan het overleggen, kom zo terug (Ben even weg  )" |
|
Madarian Oudgediende
|
"Muad, ik zie er ook niet normaal uit. Jij kan er niets aan doen dat je een staart hebt en vleugels." |
|