Het Avonturen Rollenspel |
nietmeer
|
Je had het denk ik wel goed in gedachte, Arya... Het is iets wat duivels eigenlijk ook alleen kunnen doen met andere duivels, omdat de mindere rassen het niet overleven... En als je het wel overleeft, dan overleeft je de geboorte 9 maanden later niet... |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
"hoe komt het dan dat jou moeder en vader samen konden? want die zijn ook niet van hetzelfde ras... juist precies tegenover aan elkaar. het lijkt me dat dat ongeveer onmogelijk is, en toch zitten jullie hier, beide.." |
|
nietmeer
|
Onze moeder is niet van een minder ras... Ze heeft de kracht om zijn energie-slurpende krachten tegen te houden... |
|
Arya Oudgediende
|
"hmm.. dus eigelijk alleen engelen-engelen, demonen-demonen en engelen-demonen is mogelijk. al lijkt het me dat het laatste niet heel vaak voorkomt, tenzij er sprake is van verkrachting.. maar dat kan aan mij liggen.." |
|
nietmeer
|
neuh... dat komt niet vaak voor... Eigenlijk was de verbintenis tussen mijn vader en moeder ook best wel uniek. Ze hadden geen idee wat er zou gebeuren... Moeders is de enige Engel die van een demon heeft kunnen houden, tot op zekere hoogte wel te verstaan... |
|
Arya Oudgediende
|
"hoe is dat dan precies gekomen? want je vader leek mij nou niet iemand die heel snel uuhm... verliefd raakte. zeker omdat hij mijn ingewanden er maar al te graag uit zou willen scheuren. en je moeder leek mij eigelijk iemand die dat gewoon ronduit smerig en onmenselijk vind om te doen." |
|
nietmeer
|
Laat ik zo zeggen... liefde maakt blind, en ze waren nog jong... nog maar 100 jaar, om precies te zijn... En nu houd ik erover op. Ik word er een beetje moe van om niets te zien. Ik ga ook maar slapen... Truste |
|
Arya Oudgediende
|
"natuurlijk precies die leeftijd... nou ja.." *Schud het hoofd, en gaat ook mar even slapen. ze kijkt even rond, maar ziet niet een twee drie een goede slaapplek, dus gaat ze maar voor Muad liggen, met haar armen onder haar hoofd als ondersteuning* "slaap lekker dan maar.." |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
"Het eten is heerlijk drummerdude" *kijkt naar kippies* "Maar kippies kookkunsten weet je toch niet te overtreffen" *eet rustig verder* |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*Tijdens het gevecht had Madarian de boeien weten los te breken, en had in de gaten dat Kippies veel vliegtuigen aan het vernietigen was. Er kwam echter ook een vloot van de andere kant waar Madarian mee afgerekend had. Daarna zag Madarian nog net waar het vliegtuig van Drummerdude geland was. Hij landt daar ook en ziet de ingang. Langzaam gaat hij naar binnen.*
"Hallo? Waar zijn jullie? Ik ben het. Madarian."
*Komt eindelijk bij de anderen.*
"Eten? Lekker. Dat kan ik wel goed gebruiken! Drummerdude, heb je ook wat voor mij?"
*Drummerdude werpt wat eten. Madarian bedankt hem en eet het zeer snel op.*
"Pablo, zo te horen verveel je. Hoe goed ben je in zwaardvechten? Wil je me wat trucjes leren?" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Pablo laat z'n eten zien.*
"Oke, eet eerst maar rustig door. Misschien heb je wel zin na het eten."
*Draait naar Drummerdude.*
"Je had het over de zoveelste wereldoorlog? Kun je me wat meer over de geschiedenis vertellen van deze planeet?" |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
"Ik kan trouwens ook niet echt goed zwaardvechten.., vraag Muad maar als hij wakker is" *Werkt zijn laatste stuk naar binnen* "Zo.., is er ergens een plek waar ik deze troep weg kan gooien?" *krijgt een prullenbak aangewezen en dropt daar zijn restjes* "Oké..." *Gaat bij drummerdude en Madarian zitten en is benieuwd wat drummerdude allemaal te vertellen heeft over de oorlog* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Ook Drummerdude is nog volop an het eten.* "Misschien later dan. Eet eerst maar lekker door." "Pablo, je kunt dan misschien niet goed zwaardvechten, maar heb je misschien een zwaard voor me? Ik heb een ander idee om het te leren." *Frostmourne begint te vibreren.* "Je hoeft niet jaloers te zijn Frostmourne. Aangezien de anderen aan het slapen en/of eten zijn, dacht ik dat jij me misschien wat zwaardvechten wilt leren. En de beste manier is door te sparren met jou, en dat wordt moeilijk als ik geen zwaard heb om vast te houden. Snap je?" *Pablo vist een zwaard uit Muad's rugzak en gooit deze naar Madarian die het zwaard opvangt.* "Oké Frostmourne, de les begint..." *Frostmourne valt eerst vele keren langzaam aan. De aanvallen worden steeds sneller. Dan slaat Frostmourne het zwaard uit de handen van Madarian en neemt het zwaard z'n plek in. Nu leert Frostmourne hoe Madarian zou moeten aanvallen.* "Ik denk dat ik het nu wel een beetje onder de knie heb, Frostmourne. Pablo, kun je jou illusiemagie gebruiken zodat het lijkt of Frostmourne wordt vastgehouden door een vijand?" *Zo gevraagd, zo gedaan. Pablo zorgt voor een 'vijand'. Een schaarsgeklede jonge vrouw.* "Pablo, dit was niet wat ik in gedachte had, maar dan had ik wat specifieker moeten zijn...  " *Madarian pakt het gevallen zwaard weer op en gaat nu sparren met Frostmourne.* |
|
Arya Oudgediende
|
*Arya staat langzaam op na een korte rust, en voelt zich al weer een stuk beter. in de kamer ziet ze Madarian sparren met een 'tegenstander'* "he Madarian... zou je het erg vinden als ik de plaats van je tegenstander inneem? ik heb ook al een tijdje niet heel veel meer aan zwaardvechten gedaan, op gisteren na.." |
|
Madarian Oudgediende
|
*Het sparren lijkt de anderen een beetje wakker te maken, aangezien het steeds sneller en harder wordt.*
"Stop eens Frostmourne. Het geluid maakt de anderen wakker. We gaan een andere keer wel weer verder. Bedankt voor de les."
"Arya, zullen we dan naar buiten gaan? Straks wordt de rest ook wakker."
"Frostmourne, vind je het goed als ik dat zwaard uit Muad's tas gebruik? Als het mis gaat wil ik niet dat eventuele wonden groot zijn." |
|
Arya Oudgediende
|
"lijkt mij een goed idee.." *Staat op, en strekt zich nog even uit, omdat ze even wakker moet worden, terwijl het grotendeels toch spel is. eenmaal opgestaan loopt ze naar buiten, en kijkt even over haar schouder of de rest nog slaapt* "ik ben benieuwd wat frostmourne je al allemaal heeft bijgebracht.." |
|
Madarian Oudgediende
|
"Vergeet niet dat Frostmourne het rustig aan gedaan heeft en ik erg snel KAN zijn...  " *Eenmaal buiten aangekomen gaan Arya en Madarian tegenover elkaar staan.* "Arya, jij mag beginnen." |
|
Arya Oudgediende
|
"ach ja, maar volgens mij heb jij niet heel vaak met een zwaard gevochten hiervoor, en ik ben ermee opgegroeid" *grijnst, en vertelt haarzelf even dat ze het niet gemeen moet gaan spelen. meteen haalt ze uit met haar zwaard, die ze op een manier draait dat het er elegant, en toch dodelijk uitziet, ze draait zelf mee, en richt op zijn zij* |
|
Madarian Oudgediende
|
"Kan ik hopelijk nog meer leren...  " *Madarian weert de slag af, draait om z'n as en zwaait richting de nek.* |
|
Arya Oudgediende
|
*Arya grijnst, had de slag aan zien komen, maar lijkt het zwaard onmogelijk te kunnen draaien. toch klinkt het gekletter van staal net voordat het zwaard haar nek raakt.* "het nadeel is" *duwt zichzelf op halve afstand, en draait het zwaard rond, dat duidelijk te zien is dat er aan beide kanten van de handgreep een lang lemet zit, waarvan er weer een verdwijnt* "dat je vecht met iemand met magie" *Arya grijnst, en haalt weer uit naar Madarian. net voordat ze hen zou raken, en hij het af zou weren, duikt ze naar de zijkant, en brengt haar zwaard naar onder* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian weet die slag toch ook af te weren.* "Vergeet niet dat ik erg snel ben.  Leuk trucje." *De swing gaat nu naar haar linkerbeen, maar vlak voordat het zwaar raakt draait het zwaard naar de zij.* |
|
Arya Oudgediende
|
Offtopic: aangepast *Arya grijnst alleen maar, als ze haar eigen zwaard omhoog haalt, en het zwaard van Madarian blokkeert* "je snelheid is inderdaad het lastige" *Arya praat duidelijk, terwijl ze weer uithaalt, dit keer naar zijn onbeschermde rechterschouder* |
|
Madarian Oudgediende
|
"Je wilt niet weten hoe snel ik werkelijk kan zijn. Ik doe het nu rustig aan zodat ik wat van jou kan leren."
*Madarian duikt naar benedenen steekt rechtvooruit richting Arya's buik.* |
|
Arya Oudgediende
|
*Arya draait haar zwaard rond, en weert nog net de stoot af die Madarian haar wou geven. meteen gebruikt ze de andere kant van haar zwaard, en haalt deze naar beneden, recht naar zijn hoofd.* "dan zullen we het tempo maar eens opvoeren, als jij denkt dat je sneller kunt" *een lach, en Arya springt op hele afstand van Madarian, nog voordat ze doel had geraakt. ze haalt haar schouders op, en maait met her zwaard recht naar zijn zwaard* |
|
nietmeer
|
ktjing was het laatste wat je hoorde madarian had het zwaard goed geblokt maar het leek wel of hij zich niet goed kon bewegen. hij zei ah mooie slag en hij was weg. arya keek nog rond maar zag niemand meer
|
|