hr
jaargang -25 - laatste artikel 5-4 18:00 - 77599 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic

1 2 3 4 .... 156 157 158 [159] 160 161 162 186 187 188 189

Het Avonturen Rollenspel

24-06-08 11:46:03
Madarian
Oudgediende

WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
*Madarian wordt omsingeld door een gedeelte van het leger. Krijgt nu tweee boeien om, hopend dat dit ervoor zorgt dat hij niet kan losbreken. Het leger probeert Madarian op te tillen, maar dat lukt niet meteen*

"Dus jullie willen me optillen? Is goed."

*Maakt zichzelf lichter, waardoor het leger hem kan optillen, en wordt in een truck geladen.*

*Nu pas luistert het leger naar Pablo...*

24-06-08 11:47:04
Arya
Oudgediende

WMRindex: 746
OTindex: 40.038
*Arya ziet dat ze muad laten gaan, maar Madarian weigeren af te geven*

24-06-08 11:49:24
Madarian
Oudgediende

"Ik bied mijn excuses aan voor het vernielen van die boeien. Dat was niet de bedoeling. Zouden jullie me alsjebleift ook willen verlossen van die boeien? Ik doe niets."

24-06-08 11:52:31
Pablo
Oudgediende

WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
"Mag ik jullie erop attent maken dat dit een zaak van staatsveiligheid is? Alvorens ik jullie vraag hem daar los te maken en aan mij over te handigen"

24-06-08 11:54:03
Peugeot206
Senior lid

WMRindex: 81
OTindex: 252
Wnplts: Veldhoven
S
"Dat gaan wij niet doen, maar wij gaan wel wegvluchten."

24-06-08 11:54:12
nietmeer
opeens kwam er een commandant te voorschijn en zei
*wij geloven je niet
jeullie hebben al voor veel problemen gezorgt
we kunnen het niet losmaken hoe hard je ook blijft doorzeuren en hoe pijnlijk het ook is*

24-06-08 11:56:06
Arya
Oudgediende

*Na de tussenkomst van de commandant merkt Arya dat ze weer in haar rug wordt geprikt, en haar haar naar voren valt, waardoor haar puntigere oren tevoorschijn komen*
Pablo, dit loopt niet goed...
*Arya had het vermoeden dat ze haar taal niet goed meer konden verstaan, maar op de een of andere manier verstonden ze Pablo wel*

24-06-08 12:00:36
Pablo
Oudgediende

WMRindex: 1.461
OTindex: 22.116
Offtopic:
kut, moet nu naar sport, gebruik mijn rol maar :w :w

24-06-08 12:09:43
Madarian
Oudgediende

Offtopic:
ben in ieder geval straks om 12:30 ook een klein tijdje offline.

24-06-08 12:12:21
kippies66
Erelid

WMRindex: 983
OTindex: 1.493
*kijkt vanuit zijn schip naar zijn vrienden die door het leger omsingeld zijn* "dit is niet goed. ik denk dat we hier maar eens even weg moeten wezen. even voor wat afleiding zorgen. waar had ik die smoke grenades nou gelaten?"

24-06-08 13:34:39
nietmeer
Ik weet niet, maar volgens mij is het ondertussen tijd om uit te gaan breken... Dit gaat niet goed lopen
gaan we vechten? yessss

*Langzaam draait Muad zich weer om, maar omdat hij net iets te krampachtig beweegt, scheurt Staart uit de riemlussen*
hm... ik ben echt dikker aan het worden...
*De russen schrikken van de staart, en beginnen iets te roepen wat op duivel lijkt*
"oh shit..."
*Duikt weer weg achter een boom, terwijl hij als een bezetene weer in zijn tas aan het zoeken is naar het schild van net*
"Waar is dat kreng..."

24-06-08 14:02:53
Arya
Oudgediende

*Arya maakt met een klein inspanning ook haar boeien los, en wacht heel even op een bevestiging van Muad dat het goed was. ze zag hem knikken, en toverde zonder al te veel moeite haar zwaard tevoorschijn die ze door de eerste de beste stak die bij haar in de buurt stond. meteen werden er geweerslopen op haar gericht, en geschoten*

24-06-08 14:24:29
nietmeer
*Eindelijk vind Muad zijn schild*
"heheh, hoe is die nou weer onderop gekomen"
*Op dat moment ziet hij dat Arya iemand dood steekt, en dat de Russen daarop reageren door middel van Arya onder vuur te nemen*
"shit, shit, shit, shit, shiiiiiit!"
*Bliksemsnel gooit Muad zijn schild tussen Arya en de troepen in. Het blijft rechtop vlak voor Arya in de grond steken, waardoor alle kogels die op haar afkomen terug gekaatst worden*
"En nu tijd om..."
*Staart smijt plotseling een werpmes richting Arya*
"STAART!"
*Het werpmes komt terecht in de rug van een man die Arya van achter aan het besluipen was*
"Sorry staart... Goed gedaan
En nou opzoek naar m'n zwaarden"
*Muad duikt terug zijn tas in, en vist zijn zwaarden eruit, samen met een serie werpdolken en een mes voor Staart*
*Met een woest onaards gebrul duikt Muad bovenop de Russen*
Als ze denken dat ik een Duivel ben, laat ik dan ook maar aan hun verwachtingen voldoen
Ik help mee, broertje!

24-06-08 14:29:54
Arya
Oudgediende

*Arya staat snel weer op, en gebruikt haar vaardigheid om snel voort te bewegen om wat klappen en lopen te ontwijken, terwijl ze er in slaagt om nog wat van de soldaten dood te steken, precies om de plekken waar de vreemde pantsering geen bescherming bied. een vreemde grijns trekt over haar gezicht, terwijl het bloed uit de lichamen vloeit, sommige nog niet eens helemaal dood, maar te gewond om te bewegen. kreten van afschuw zijn op de plek te horen*

24-06-08 14:36:08
nietmeer
*Met een vloeibare gratie hakt Muad op de Russen in. Hij verspeelt geen tijd met ontwijken. Hij steekt gewoon toe waar hij een opening ziet. Het bloed druipt al snel over zijn zwaard, en zijn gezicht en kleding zijn al snel bloedrood.*
*Naast Muad begint poltseling een figuur te verschijnen. Hij ziet er nagenoeg hetzelfde uit, maar in plaats van Gouden ogen, heeft hij Rode ogen. Met een nog grotere brul stort deze zich ook ni het strijtgewoel, en ondanks dat hij ongewapens is, weet hij al snel vele mensen te doden of verwonden*
(Muad) "ARYA! Ik kom naar je toe!"
*Langzaam maar zeker begint Muad zich een weg door de menigte te banen*
"Makkelijk dat ze niet weten hoe ze zich tegen zwaarden moeten verdedigen"

24-06-08 14:39:08
Arya
Oudgediende

*Arya blijft op een plaats aanvallen, en al snel liggen rond haar heen tientallen lichamen van de russen. ook kermen er nog veel mensen, terwijl Arya zich geen zorgen meer om hun maakt, aangezien ze te erg verwond zijn om nog enige vorm van schade aan te richten. als Muad bij haar is aangekomen, kijkt ze ook even naar van wat zij aanneemt Dhib is, en een glimlach versiert haar gezicht*
"laat je Dhib ook even razen?"

24-06-08 14:42:05
nietmeer
"Ja... Hij vermaakt zich nu wel..."
*Kijkt naar hoe Dhib rustig bezig is een man van zijn ingewanden te ontdoen, terwijl de man het uitschreeuwt van de pijn.*
*Begint een beetje groenig aan te lopen*
"Ik ken maar niet aan zijn sadistische gewoontes wennen..."
*Steekt ondertussen nog een paar Russen neer, totdat het redelijk rustig wordt om ze heen*
"hm... volgens mij worden ze...."
*Ziet een Rus met een gigantisch wapen op zijn schouder naar ze toekomen*
"shit... anti-tank geschut...
DUIKEN!"

24-06-08 14:46:49
Arya
Oudgediende

"ik vind het wel effectief hoor, niks op tegen"
*Arya grinnikt alleen maar, als ze ziet wat Dhib bij de russen uithaalt, maar ook haar ogen verwijden als ze de rus met het enorme wapen op hun af ziet lopen*
"oh sh..."
*duikt op de grond, met haar armen over het hoofd, terwijl ze ook het schot hoort knallen. over haar hoofd hoort ze iets vliegen, en achter haar een enorme knal. door de schokgolf word Arya naar voren geslingerd*

24-06-08 14:53:22
nietmeer
(Muad)"Dhib! Werk voor je!"
(Dhib)"Riep je, broertje?"
*Dhib ziet de man met het overmaatse geweer nogmaals op Muad en Arya richten*
(Dhib)"Ooooh nee, daar komt niets van in! Je gaat dat lichaam niet kapot maken! En al helemaal niet mijn mooeie speeltje!"
*Dhib vliegt de man aan, en komt tegen hem aan, net op het moment dat de man afdrukt*
*Door de plotselinge schok kan de man niet goed richten, en komt de raket een paar meter van Arya en Muad vandaan terecht, waardoor ze nog verder richting de russen worden geslingerd*
*Muad springt snel op, en springt weer tussen de russen in, totdat het gebied rond Dhib en de man volledig Rus-vrij is*
(Dhib)"Muad, heb je toevallig een mes?"
*Muad geeft Dhib een mes, en die begint daarmee heel rustig en voorzichtig de man te villen. De man schreeuwt het uit*
(Muad)"Getver, Dhib... m'n lunch..."
(Dhib)"Watje"

24-06-08 14:54:51
drummerdude
Erelid

WMRindex: 311
OTindex: 2.296
*Loopt eidelijk terug*
"STOP ALLEMAAL!"

"De Russen geloven ons, alleen verdedigen. Daar stoppen ze vanzelf"

*Hoort in de verte in het Russisch stop*

24-06-08 14:55:56
Arya
Oudgediende

*Arya gooit Dhib nog een pot toe*
"verzamel dat even, dan hebben we straks te eten"
*Arya haalt ook nog een paar russen neer, en na een tijd merkt ze dat zo ongeveer alles wel neer is.
van haar zwaard druppelt bloed af, en ook haar kleren zijn volledig ondergesmeerd met het rode levenssap.*

*hoort van de verde drummerdude, en staat op*
"volgens mij ben je iets te laat.."

24-06-08 14:59:15
nietmeer
"Getver, Arya...."
*Muad gaat nu echt over zijn nek van het idee*
"yech..."

*Na een tijdje heeft Dhib de man helemaal gevild, terwijl hij het voor elkaar heeft gekregen hem toch nog in leven te houden, en hij begint de man van al zijn spieren te ontdoen*
*De man gilt het uit van de onbeschrijfelijke pijnen*
(Dhib)"Als je ooit nog iemand gemarteld wilt hebben, je hoeft maar te roepen"
*Met een duivelse grijns gaat hij verder met zijn werk*
(Dhib)"Oh ja, DrummerDude: te laat... En ik vind dit veel te leuk... Ik stop voorlopig nog niet hoor..."

24-06-08 15:00:56
drummerdude
Erelid

WMRindex: 311
OTindex: 2.296
"Komen jullie anders bij mij thuis eten? Daar is het in ieder geval rustiger!"

24-06-08 15:01:38
Arya
Oudgediende

*Arya draait zich om naar Muad, en haalt haar schouders op*
"het spijt me, maar het is voor mij niet veel anders dan dierenvlees eten. het enige andere is dat deze wat harder gillen dan dieren, want die zijn meestal al wat sneller dood, of zelfs al dood voordat je begint met het villen."
*ze ziet dan dat hij echt op het punt van overgeven staat, en ondersteunt hem*
"sorry, gaat het? ik wist niet dat je daar echt niet tegen kon.."

24-06-08 15:04:33
nietmeer
*Eindelijk blaast de soldaat reutelend zijn laatste adem uit*
(Dhib)"Nou moe... nu al... Ik was net begonnen..."
*Snel bekijkt Dhib het resultaat van zijn werk, en begint dan als een bezetene de man op de eten.*
*In no time is de man volledig van de aardbodem verdwenen*
(Dhib)"Buuuurp... aaah, dat was lekker.
Vind je het erg als ik nog even buiten blijf, Muad?"
(Muad)"nou ok dan... je hebt immers ons leven gered, maar je blijft van Arya af..."
(Dhib)"Jammer..."

(Tegen Arya)(Muad)"Normaal kan ik er wel tegen, maar niet als ik zie hoe Dhib het doet... want die gebruikt trucjes om zijn slachtoffers langer in leven te houden... hij geniet echt van het werk... En van het gegil..."

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 156 157 158 [159] 160 161 162 186 187 188 189

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven