Het Avonturen Rollenspel |
nietmeer
|
In de zwarte wereld begint Muad nu ook dingen te voelen. Iets wat voelt als een grote hoeveelheid energie lijkt uit een bepaalde richting te komen, en een heel ander, op een of andere manier vaag bekende energie komt weer vanaf een andere kant Waar ken ik dat gevoel toch van? Zou dat die Arya ofzo zijn, waar ik net over hoorde praten? *Schrikt zo van zijn eigen gedachtes dat hij snel weer wat verder wegzakt in de zwarte leegte* "mmmm" |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*De meeste schepen zijn nu stuk, mede dankzij Arya's schietkunsten. Helaas wordt het schip geraakt waar we inzitten. We beginnen neer te storten.*
"Niet goed! Kippes, probeer te landen. Ik ga even met die gasten spelen!"
* Stijgt op en vliegt recht op de overgebleven schepen af en vliegt dwars door een schip die ontploft.* |
|
nietmeer
|
*begint een hoop herrie te horen, en vraagt zich af wat dat zou kunnen zijn.* De schaduwen beginnen ook weer een beetje terug te komen, maar nog niet zo sterk als eerst...
"mmmmm" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian vliegt vlak achter een vijandelijk schip maar wordt door een ander schip onder vuur genomen. Het vuur deert hem niet, en hij schiet het schip neer. Arya raakt het schip dat op Madarian schiet, waarbij het schip ontploft.*
Mooi teamwork Arya!
*Kippies weet ons schip redelijk goed aan de grond te krijgen.* |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
"eens zien..." *in een keer komt er een enorme komeet aanstormen* "oooh wat is ie groot..." *in een poging de komeet te ontwijken botsen allemaal schepen tegen elkaar en storten neer* "kijk ze nou eens... bang voor niks, wat een sukkels" *draait zich om en ziet Muad even sterk adem halen* "Muad..?" |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*drukt op knop* "hehehehehe ik heb alleen met ze lopen spelen. jullie hebben me nog nooit met dit schatje van een schip in actie gezien! ik heb nu een paar extra's van het schip geactiveerd: de laserkanonnen!hou jullie vast! dit gaat ruig worden! *maakt een looping en vliegt nu met zijn schip achter de compleet verraste achtervolgers, vuurt een salvo af, en de schepen storten neer "haha! er is meer voor nodig om een doorgewinterde veteraan/technicus te verslaan! ok, nu even een plek zoeken om te landen. dan repareer ik even de schade aan het schip. *maakt het schip klaar voor de landing* |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
*Komt langsvliegen maar ontvlucht het geweld*  |
|
Madarian Oudgediende
|
Pablo, had je dan niet eerder kunnen doen?  *Vliegt naar ons schip en landt.* "Pablo, wat zouden we zonder jou moeten doen..." *Kijkt naar Muad* "Het ziet ernaar uit dat hij wakker begint te worden. Arya, misschien kan jij Muad helpen." *Draait zich naar Kippies* "Hoe groot is de schade? Kan ik helpen om het te herstellen? Ik ben niet zo technisch, maar als je gereedschap nodig hebt of een extra paar handen..." |
|
nietmeer
|
*Hoort dat iets of iemand een naam roept. Het lijkt wel alsof het tegen hem wordt gezegd* "mmmm" Plotseling valt een inmense hoeveelheid pijn op hem. Iedere spier lijkt in brand te staan "mmmmmmmmm" Hij voelt de spieren in zijn gezicht samen trekken (RolePlay Notice: tot een frons dus) Dan hoort hij die naam Arya weer, en hij voelt zijn hart sneller kloppen |
|
kippies66 Erelid
|
"heej! en ik dan? ik ontwijk alle aanvallen, heb er tientallen neergeschoten en pablo ziet dat er schepen tegen een meteoor opbotsen en dan krijgt hij ineens een staande ovatie? niks persoonlijks hoor pablo, ik had het tegen mandarian" *bekijkt het schip* "schade valt reuze mee. heb ik in een wip gefikst" *gaat aan het werk* |
|
Madarian Oudgediende
|
"Pablo was in de buurt Kippies. Zonder jou aan het stuur waren we niet eens zover gekomen, en je hebt een mooie landing gemaakt hoewel we redelijk wat schade hebben! En dat is ook een uitmuntende prestatie! Maar wel een dingetje. Je hebt net niet ALLE aanvallen ontweken...  " *Kijkt naar Muad* "Hoe gaat het met hem?" |
|
kippies66 Erelid
|
"ik weet het niet. ik weet niet wie ik het eerst moet bekijken, Muad of het schip!" *houdt medic-koffertje in de ene en een gereedschapskist aan de andere hand* |
|
Madarian Oudgediende
|
"Kijk eerst maar even naar Muad. Daarna naar het schip. Pablo kan ons wel onzichtbaar maken. Tenminste, dat hoop ik."
*Draait naar Pablo*
"Pablo, hoe gaat het? Lukt het om ons onzichtbaar te maken of ben je te moe daarvoor?" |
|
nietmeer
|
"mmmmm" *fronst nog dieper van de pijn* *linker arm schiet plotseling zonder enige waarschuwing omhoog, en valt dan weer neer* "mmmmmmmmAra" |
|
kippies66 Erelid
|
*lacht terwijl hij muad onderzoekt* "onzichtbaar maken voor wie? we hebben met zijn allen die hele vloot vernietigd. anders was het natuurlijk nooit veilig om te landen" *draait zich weer om naar Muad* "hij is in ieder geval niet gewond. als er iets met hem is dan zit het in zijn geest. ik kan hem wel bijbrengen, maar die magie die in heem aan de gang is, is meer iets voor Arya. misschien gaat het wel over als ze bij hem zit. hij roept in ieder geval wel steeds haar naam." |
|
Madarian Oudgediende
|
"Kippies, werkt de radar nog? Je weet maar nooit of er nog een vloot aankomt." *Kijkt bezorgd naar Muad.* "Arya, kun je voor Muad een aria zingen?  " |
|
kippies66 Erelid
|
*staat op en loopt naar het schip* "aangezien Arya zich nu met hem bezighoudt, hou ik me wel bezig met het schip en controleer of alles werkt. als ik klaar ben maak ik weer een van mijn fameuze maaltijden. daar knappen jullie we van op" *loopt schip binnen* |
|
nietmeer
|
"mmmm" begint nu ook andere dingen te voelen, er beweegt iets over zijn lichaam. Even later voelt hij die dingen niet meer... "mmmAaa" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Gaat Kippies proberen te helpen met repareren en koken.*
Muad, Madarian hier. Hou vol! |
|
Madarian Oudgediende
|
Offtopic: Arya, o Arya. Where art thou Arya?  |
|
nietmeer
|
Offtopic: yes indeed, Arya, we I need you  |
|
Madarian Oudgediende
|
Offtopic: Correctie: Jij hebt Arya nodig in het verhaal. Zodra Kippies het schip gerepareerd heeft kunnen wij vertrekken terwijl jij nog steeds bewusteloos bent.  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
*ziet weer even beweging in Muad's lichaam komen* "Eh... Muad?" *schud hem een beetje heen en weer* "Word eens wakker... je mist het eten  " |
|
nietmeer
|
*Voelt weer wat op zijn lichaam, Het schud hem heen en weer, en doet pijn* *fronst weer* "mmmmmmmau" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Wil Muad een tik geven, maar denkt dat die tik te hard aankomt. Kijkt naar Kippies.* "Kippies, heb je nog wat lekkers op de kip getokt? Euh... Kop getikt?  " |
|