Het Avonturen Rollenspel |
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
"nou dan ga ik zelf ook ff eten" *gaat zitten en eet zijn maaltje op* "kunnen jullie je wat meer bezig zijn met muad in plaats van elkaar streken leveren en kunstjes laten zien?" |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
"opschepper.." *lacht een beetje, en gaat dan weer bij Muad zitten. ze bleef Maar bezorgt over hem* " Ja Kip, ik doe echt mijn best.. maar als ik telkels word afgeleid door twee zekere personen..." *grijnst, en legt haar hand weer op het voorhoofd van Muad.* |
|
kippies66 Erelid
|
"ik snap niet dat hij nog niet wakker geworden is. en hij heeft nog wel zo'n knappe verpleegster!" *loopt schaterend zijn schip weer binnen* |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*Kijkt naar Arya en Muad* "Kippies, je hebt gelijk. Arya, het spijt me." *Denkt na.* "Konden we maar op één of andere manier in zijn gedachtewereld kruipen om hem te bevrijden." Offtopic: Was een aparte quest in TES4: Oblivion...  |
|
Arya Oudgediende
|
"gooit nog snel iets naar Madarian toe, en gaat dan eventjes verder met Muad onderzoeken, kijken of ze niks kan vinden wat naar nog een ander soort van medisch mankement zou lijden, maar ze kon niks vinden* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Ziet dat ding erg langzaam op hem af komen. Gek toch. Pakt het ding uit de lucht en legt het op de plek terug waar Arya het vandaan had. Gaat aan de andere kant van Muad zitten, nog voor Arya zich kon bukken.*
"Apart. Soms gaan de dingen erg langzaam voor mij."
*Arya stoot bijna met haar hoofd tegen de mijne, maar ik weet dat net te voorkomen.*
"Enig idee wat er met Muad aan de hand is? Zou je ketting misschien kunnen helpen?" |
|
kippies66 Erelid
|
*komt weer uit schip lopen* "he ik moet weten of we nog vandaag vertrekken of niet vanwege muad's toestand. als w niet vertrekken vermssk ik me wel met de voetbalwedstrijd op het tv-tje in mijn schip"  |
|
Madarian Oudgediende
|
*Kijkt naar Kippies* "Het schip is gerepareerd, we hebben allemaal gegeten behalve Muad natuurlijk..." *Kijkt naar de anderen* "Moet er nog iemand anders naar het toilet? Zo nee, dan gaan we. Muad is al geweest...  " *Kijkt naar boven* "Ik hoop dat er geen andere patrouilles langs komen." |
|
kippies66 Erelid
|
*geeft mandarian een schouderklopje* "als dat waar was zou ik ze allang hebben neergeschoten gnagnagnagna!  patrouilleschepen zijn een eitje. alleen hele vloten worden een probleem.. maar die komen we vast niet tegen." |
|
Madarian Oudgediende
|
"Arya, Ik leg Muad weer in het schip."
*Tilt Muad op zonder z'n natte broek aan te raken, tilt hem aan boord en ligt hem voorzichtig neer.*
"Nou, nou. Hij stinkt wel! Misschien moeten we hem gaan wassen." |
|
kippies66 Erelid
|
"dus we gaan vertrekken? goed dan. maareh... waarheen?" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Kijkt Kippies met een schuin hoofd aan. Kijkt daarna naar Arya.*
"Moeilijke keuzes. Arya moet voor Muad zorgen, maar ook vertellen waar we naartoe moeten vliegen. En dat gaat niet allemaal tegelijk." |
|
Arya Oudgediende
|
"waar we heen gaan maakt mij op het moemnt niet al te veel uit, ik bekommer me op dit moment alleen om Muad, want hij blijft mijn naam maar fluisteren.. jullie beslissen maar waar we precies heengaan"
*loopt vastbesloten het schip van Kip in, en gaat naar de ruimte waar Muad zich bevind* |
|
kippies66 Erelid
|
"ach, dan vliegen we toch de vrije ruimte in? op zoek naar het avotuur! ik weet wel een leuk plekje om mee te beginnen. een historische plek waar ik vroeger heb deelgenomen aan een grote veldslag van ruimteschepen. er is daar een groot monument opgericht en er ligt een oude krijgsmakker van me begraven. dan kan ik hem even een bezoekje brengen." *pinkt een traan weg en loopt ook het schip in* |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
*komt weer aanlopen* "Oké gaan we dan?" "Met hier blijven zitten schieten we toch niet veel op" *loopt het schip binnen* "Lekker van de natuur genoten, ook beetje geoefend maar lukt nog steeds niet wat Muad bij me deed, illusies massief maken" Offtopic: Quote Madarian: Was een aparte quest in TES4: Oblivion...  Kunnen we daar niet iets mee? Je moest daar (in zijn gedachten) steeds van die proeven doorstaan om bepaalde gevoelens ofzo van hem terug te winnen (geduldigheid, dapperheid, etc.) daarna werd ie pas wakker ofzo, tijd geleden =/ |
|
kippies66 Erelid
|
*gaat achter het stuur zitten* "is iedereen in het schip? zijn we klaar om te vertrekken? |
|
Pablo
Oudgediende
|
*kijkt rond* "jij bent er, muad ligt hier, Arya zit hier, dat draakje ligt daar te slapen" "en ik zit hier ook, let's go, wel rustig opstijgen hé" |
|
kippies66 Erelid
|
"is mandarian er ook? je wil hem toch niet achterlaten he?  " *grinnikt* |
|
Pablo
Oudgediende
|
"oh, en Madarian is er ook ja" *Madarian kijkt raar op* "nou ehm, laten we dan maar gaan hé" |
|
kippies66 Erelid
|
*drukt een paar knoppen in* "goed, laten we gaan. op naar het oude monument!" *schip stijgt op en vliegt de rumte in* |
|
Pablo
Oudgediende
|
*kijkt raar om zich heen* "hé? ik voelde geen versnelling, hoe kan dat nou" *staart uit het raam* "en toch is dat plekje nu héél ver weg..." *opeens verschijnt de planeet recht voor het schip* "Hahahahaha.., sorry kippie ik had heimwee" *grinnikt nog* "Vlieg er maar doorheen" |
|
kippies66 Erelid
|
*vliegt door de illusie van Pablo heen* "haha pablo, maar mij fop je niet met die illussies  kijk liever even hoe het met muad en Arya gaat" |
|
Pablo
Oudgediende
|
*gaat vlak naast Arya zitten met Muad ervoor* "Hej... gaat het nog? Je kijkt zo... bezorgd" "Ik weet zeker dat het goed zal komen, we hebben Muad toch bij ons, er kan niks met hem gebeuren" *kijkt naar Muad* "Waarschijnlijk heeft zijn lichaam wat rust nodig, hij was behoorlijk uitgeput toen, hij word misschin later op de dag nog wakker" Offtopic: Als Muad terug van werk is  "Maak je maar geen zorgen..." *roept richting de cockpit van het vliegtuig:* "alles goed hier hoor! Zorg liever voor een goede maaltijd zo, vliegen maakt hongerig" |
|
kippies66 Erelid
|
*draait zich om* "we zijn net opgestegen schrokop die je dr bent  er liggen verse voedselpakketten in het laadruim!" *gaat neuriend verder met sturen* |
|
Pablo
Oudgediende
|
*staat op en haalt een voedselpakket* *stopt halverwege even en zegt:* "Arya, jij ook één?" *als hij ziet dat ze maar wat bezorgt vooruit zit te kijken loopt hij maar door en haalt er 1 voor zichzelf* vanuit het laadruim: "hmm... wat een lekkere geur hier" *komt aanlopen met een pakket en gaat zitten op de eerste beste bank die hij tegenkomt en begint te eten* |
|