Het Avonturen Rollenspel |
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
*ziet Madarian met Muad al aankomen en minderd snelheid* "Hej daar zijn jullie weer, gaat alles goed?" |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
Offtopic: Kippies: Ik zag jou post te laat en heb de mijne toen meteen aangepast...  "Ja hoor. Nu het volgende probleem. Hoe komen we hier weg?" |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Ik denk dat dezelfde manier als we gekomen zijn niet gaat werken..." "Of Jessica moet toevallig even aan komen vliegen en ons helpen..." *gaat zitten* "Kunnen we niet weer zo'n soort poort openen?" |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*aait de draak over zijn hoofd, en pakt de tand verbaast aan* "heb je die echt al de tijd voor mij bijgehouden? dank je wel" *kijkt dan weet eventjes naar Madarian, en grijnst dan* "ik weet het wel... volg mij maar" |
|
Madarian Oudgediende
|
" Is goed. Hoe laten we deze wereld zo achter of vernietigen we het?" |
|
Pablo
Oudgediende
|
*loopt maar een beetje met Arya mee* "Als jij het zegt..." *kijkt een beetje naar de buurt en herkent hier en daar wat plekken waar hij langs is geweest* |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*voordat Pablo is uitgesproken komt kippies aanvliegen met zijn schip* "ik zei jullie toch dat dat legertje zo gepiept was? lift nodig?" |
|
Madarian Oudgediende
|
* Pakt Arya op en tilt haat aan boord van het schip van Kippies. * |
|
Arya Oudgediende
|
"dat kan ook nog...." *lacht, en kinkt naar Kip* "is wel iets makkelijker dan meer dan 20 kilometer lopen, mijnen overgaan en de bergen omzeilen vanwege de wezens die daar leven" |
|
Pablo
Oudgediende
|
*voordat het schip laag genoeg is springt hij al aan de rand en trekt zich naar boven* "Lunchpaketten op de gewoontelijke plek?" *pakt een pakket en begint te eten terwijl hij Arya die aan boord komt er ook 1 toereikt* |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Wijst naar het achterste eind van het schip, en wijst daarna naar Arya* *Dommelt weer weg in een slaap* ik wou dat ik het kon vertellen..Offtopic: Weer weg, dingen in huis doen, ik ontwaak wel een keer  |
|
Arya Oudgediende
|
*blijft de kleine draak over het hoofd aaien, en zorgt dat er niks met deze kan gebeuren* "dank je Pablo.. het spijt me dat ik eerst zo bot tegen je ben geweest" *begint heerlijk te eten* |
|
Madarian Oudgediende
|
* Gaat zelf aan boord en legt ook Muad neer. * Tegen Kippies: "Hoeveel personen kan je meenemen? Is er genoeg ruimte voor iedereen of moet ik je volgen?" Offtopic: Ben weer offline voor een tijdje. Eten...  |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Het spijt mij ook Arya.., voor alles..." ook voor dat... *probeert verder te eten* |
|
kippies66 Erelid
|
*als idereen binnen is vliegt hij weg* "ja Pablo, jij leest mn gedachten, ik leg altijd voedselpaketten klaar! en geen zorgen mandarian, ruimte genoeg." *zit neuriend achter het stuur* |
|
Arya Oudgediende
|
"ach... ik denk dat we zo wel verder kunnen." *kijkt eventjes naar wat ze precies eet, en zucht.* "als we weer buiten zijn.. op een normale plek, dan ga ik weer eens oefenen. ik voel me raar" |
|
Pablo
Oudgediende
|
*krijgt weer een vrolijk humeur door kippies geneurie* "hoe lang is het eigenlijk vliegen?" |
|
kippies66 Erelid
|
"licht eraan hoe snel je wil gaan pablo. op deze snelheid zijn we er over een kwartiertje, maar als ik op supersnelheid vlieg is dat veel korter, maar dan worden jullie naar achteren gesmeten als je geen gordel omhebt" *grinnikt en gaat verder met neurien* |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Kwartiertje is goed..." *gaat weer rustig door met eten terwijl hij af en toe diep in gedachten verzonken naar Arya opkijkt* ik zal het uiteindelijk toch moeten vertellen... |
|
kippies66 Erelid
|
offtopic: ik kom na het eten terug  als het nodig is vullen jullie maar iets voor me in als ik nog niet terug ben. tot vanavond *vliegt rustig verder* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Er gaat een alarm.* "Wat is er aan de hand?" *Kijkt in het rond. Ziet op het radarscherm meerdere stippen snel naderen.* "Zo te zien zijn we ontdekt. Als iedereen nou even de achterkant kan mijden. Kippies, kun je de achterdeur even ontgrendelen? Ik wil onze achtervolgers een afscheidscadeautje geven.  " *Zo gezegd, zo gedaan. Madarian laadt zich een beetje op en opent de achterdeur. Hij schiet een straal af op de grond tussen hem en de schepen. Driekwart van de schepen zijn vernietigd door de straal en de brokstukken die omhoog vliegen.* "Beman het boordgeschut! Ik schiet vanf hier!" |
|
Madarian Oudgediende
|
"Pablo, kan je een paar extra schepen projecteren zodat ze niet weten welk schip ze moeten raken? Arya, jij pakt de bovenste geschutkoepel."
* De schepen zijn inmiddels met het blote oog zichtbaar.*
|
|
nietmeer
|
*Ergens ver weg, begint Muad wat stemmen te horen in de zwarte leegte die hem omringt* "bema... ...rdgeschut!" "... Arya, jij pa..."
Hij vraagt zich af waar de stemmen vandaan komen, maar kan niet begrijpen wat ze te maken hebben met de zwarte leegte die hem momenteel omringt. Dan verschijnen er plotseling bewegende schaduwen in het zwart. "mmmm" |
|
Pablo
Oudgediende
|
*opeens vliegen er 2 precies dezelfde schepen naast deze* "hmmm..." *ineens is ons schip omsingeld door allemaal dezelfde schepen* "ach waarom ook niet..." *en vanuit het niets komt er een hele vloot van 200 precies dezelfde schepen aanvliegen die allemaal door elkaar vliegen* "nou... laat ze ons nu maar eens zien te raken"
|
|
Madarian Oudgediende
|
"Pablo, perfect gedaan". *Begint te schieten op de overgebleven schepen. De 'kloonschepen' 'schieten' ook.* Ze weten niet wat ze moeten ontwijken *Het ene schip na de andere wordt geraakt en stort neer. Ziet Muad een beetje bewegen.* "Pablo, kun je ook proberen Muad wakker te maken terwijl wij ons bezig houden met de schepen?" |
|