Het Avonturen Rollenspel |
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
pablo? "wacht... ik dacht dat ik..." *kijkt rond, en krijgt een behoorlijk verkeerd gevoel* "oh shit..." |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
"Wat is er aan de hand?"
* Kijkt ook in de rondte, maar ziet nog niets. * |
|
Arya Oudgediende
|
*kreunt inwendig, en rent de andere kant op* "pablo is aan de kant waar jij het kleine leger hebt heengestuurd!" |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
*rent hijgend tussen een paar gebouwen door alleen om weer een blok nieuwe gebouwen te zien* "komt hier geen einde aan..?" *zucht en leund tegen een muur terwijl hij een beetje in elkaar zakt* "dit is de hel.., kan niet anders..." teveel om goed te maken... teveel om mee te leven... |
|
Madarian Oudgediende
|
*Kijkt Arya aan.*
"Dat wist ik niet. Ik zal kijken of ik het leger een andere kant op kan sturen! Pablo zal inmiddels behoorlijk uitgeput zijn."
* Stijgt op. *
"Ga naar de anderen. Ik probeer Pablo te vinden."
* vliegt de richting op waar het leger naartoe is en vindt ze vrij snel. Ook ziet hij Pablo nog net een hoekje om gaan. Madarian landt bij het leger. *
"Commandant, de indringer is die kant op gegaan!"
* Wijst zo'n 60 graden de andere kant op. Het leger loopt weg van Pablo. *
"Pablo, het is nu veilig. Ik ben mezelf weer." |
|
Pablo
Oudgediende
|
Offtopic: Quote Madarian: Ook ziet hij Pablo nog niet een hoekje om gaan. bedoel je niet of net? |
|
Madarian Oudgediende
|
Offtopic: typfout hersteld  : Net * Probeert Pablo te vinden. * |
|
Pablo
Oudgediende
|
*sleept zichzelf doodmoe door* "hé..? Madarian..?" *kijkt achterom en rent terug* *kijkt voorzichtig om het hoekje maar ziet niks* "Waar ben je..?" *loopt wat door* "Ik hoop dat dit geen valstrik is..." *loopt weer een hoek om en ziet Madarian staan* "Eindelijk.., je bent toch nog wel normaal hé?" |
|
Madarian Oudgediende
|
* Loopt naar Pablo toe. * "Het spijt me. Ik was mezelf niet toen ik op je schoot. Kom Ik breng je naar de anderen." * Pakt Pablo stevig vast * "Hou je stevig vast, want we gaan snel." * Stijgt op en vliegt zeer snel richting de anderen. Pablo kan zich niet vasthouden en begint te vallen. Madarian vangt hem weer op en vliegt ietswat langzamer. * "Dat was dus iets TE snel...  " * Eenmaal aangekomen bij het gebouw waar de anderen zijn landen ze. * "En bedank Arya maar. Ze heeft mij gered en erop gewezen dat ik het leger naar jou toegestuurd had. Ik wou ze alleen van Arya wegsturen, maar ik wist niet dat jij daar zat..." |
|
Pablo
Oudgediende
|
*word losgelaten door Madarian* "me arm is ook weer een stuk langer zo..." *loopt naar binnen, ziet Arya en herinnert zich weer duidelijk het moment dat hij haar bijna had vermoord* "ohh... shit" *doet een halve stap naar achteren* |
|
Madarian Oudgediende
|
* Pakt de arm van Pablo beet en heelt hem.*
"Is je arm beter zo?"
* hoort Pablo Shit zeggen *
"Wat is er?" |
|
Arya Oudgediende
|
*kijkt een beetje vreemd naar Pablo, als ze ziet dat hij achteruitwijkt als hij haar weer ziet* "Pablo, gaat het met je?" |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Ontwaakt als een van de laatsten, en vraagt zich af waar hij zich bevindt* |
|
Madarian Oudgediende
|
* Kijkt eerst naar Pablo en dan naar Arya. *
"Heb je Muad al gevonden?" |
|
Pablo
Oudgediende
|
"eh jahoor... gaat wel..." "en met jou..?" *probeert een beetje te kalmeren* |
|
Arya Oudgediende
|
"Muad was bij mij toen ik wakker werd, ik weet wel waar hij ligt." *kijkt eventjes naar Madarian, maar kijk daarna meteen terug naar Pablo, wetend dat er iets aan de hand was* |
|
Jannick
Oudgediende
Offtopic: Betrek me er weer even mij  |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*komt aanvliegen met zijn schip* "enige assistentie nodig met dat legertje? doen jullie maar wat jullie moeten doen, dan hou ik me met dat legertje bezig. ik heb nog een oude rekening met ze te vereffenen! maak je maar geen zorgen om mij, ik heb dat legertje gezien, en ik heb daar vandaag zo'n 3 van neergemaaid. ik heb misschien geen speciale krachten zoals jullie, maar ik kan verdomd goed met wapens omgaan. tot ziens hoop ik! *vliegt weg* |
|
Arya Oudgediende
|
*ziet opeenss de kleine draak, en rent er naar toe* "gelukkig! jij bent er ook nog" *knuffelt het diertje* |
|
Madarian Oudgediende
|
"Waar was dat?"
*Arya wijst de richting aan.*
"Oké. Ik ga Muad proberen te helpen."
*Loopt naar Muad en ziet hem liggen. * |
|
Pablo
Oudgediende
|
(weer wat laat...) *schrikt weer een beetje als Arya zo naar hem kijkt* "ik denk dat ik nog een beetje bij moet komen van jullie gevecht.., het was zo heftig" crap... hoe moet ik hun dit uit gaan leggen... *probeert rustig te gaan zitten* "oké... laten we Muad maar gaan halen dan.., we laten hem daar toch niet alleen liggen?" |
|
Arya Oudgediende
|
*pakt gewoon zonder pardon de kleine draak op, en loopt achter Madarian aan naar Muad.* "kom mee Pablo!" *ze is weer helemaal vrolijk dat alles uiteindelijk is goed gekomen* |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
offtopic: ik WAS bij hem mandarian  ik hebhem wel een beetje opgelapt maar ik ben nu wat soldaatjes aan t neerknallen  |
|
Jannick
Oudgediende
*Loopt met Arya mee naar de rest, maar blijft schuchter naast haar staan naar de anderen kijkend* *Pakt de tand uit z'n vuist, en geeft 'm weer aan Arya* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Legt hand op Muad's hoofd en probeert hem te helen. De wonden zijn geheeld, maar Muad wordt nog niet wakker.*
Denk dat het nog eventjes duurt voordat hij wakker wordt.
* Pakt Muad voorzichtig op en gooit hem over z'n schouder en loopt richting de anderen. * |
|