Het Avonturen Rollenspel |
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*zet de boordtv aan* "aah, zo te zien is de eerste voetbalwedsstrijd van vandaag al bezig  " offtopic: ik ben ff offline omdat ik naar voetbal aan het kijken ben  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
*kijkt er ook even naar* "Roemenië? Naah dat hoef ik niet te zien..." *merkt een tweede tv op en zet hem aan* "Whooo Griekenland tegen Zweden, dat moet ik zien! Zweden staat voor woohoooo" "oh wacht eens.., dit zijn de herhalingen.., agja ook leuk" |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*kijkt eventjes naar Pablo en kip, en een kleine zweem van gerustheid valt weer over haar heen. zij vermaakte zich in ieder geval, ook al weet ze dat ze beide zich ook vreselijke zorgen maakte over Muad. Arya kijkt daarna weer terug, en probeert weer 'contact' te maken met muad.* Muad... alsjeblieft. |
|
kippies66 Erelid
|
*zet het schip op autopiloot en loopt naar de keuken.* "Nederland-Frankrijk gaat zo beginnen. wie wil er popcorn?" |
|
Pablo
Oudgediende
|
*Zit aandachtig te kijken* "Whooo wat een riskante bal en.. ja corner!" "ENNn jaAAA hij maakt hem!!!"
|
|
kippies66 Erelid
|
*springt als een gek op en neer* JAAAAAA HUP NEDERLAND! |
|
Arya Oudgediende
|
*gooit een schoen naar Pablo* "kop dicht! ik probeer iemand hier te helpen ja!" |
|
Pablo
Oudgediende
|
*is gelijk stil* "Auw..." *beseft dat hij niet zo erg enthousiast had moeten doen* "Wil je die schoen nog terug..?" *komt rustig aanlopen met de schoen in zijn hand* "Sorry..." |
|
Arya Oudgediende
|
"je mag best enthousiast zijn, maar doe dan tenminste de deur dicht ofo...." *pakt haar schoen weer aan, nog een betje gepikeerd, en doet dan de deur achter Pablo dicht* |
|
kippies66 Erelid
|
*hoort een ping* "oeh, de popcorn is klaar! wie wil er wat?" |
|
nietmeer
|
Offtopic: hm... dat Oblivion-queste klinkt eigenlijk wel interessant  Arya, daar ga je  Vind je dat OK? *begint na weer een langere periode van zwarte leegte weer schaduwen te zien.* *Op een gegeven moment voelt hij die bekende energie dichterbij komen* Waarom is die energie zo vertrouwd?*Dan voelt hij weer iets op zijn lichaam. Iets geruststellends, iets wat hem bekend voorkomt* *hij voelt weer wat spieren bewegen, die gelukkig niet meer zo'n pijn doen als eerst* *De zwarte wereld wordt fel wit, zo fel, dat het pijn doet.* *De spieren die net bewogen, zijn weer bewegingsloos* Offtopic: Ik heb nu mijn ogen open |
|
Arya Oudgediende
|
Offtopic: ik heb dat niet helemaal.. ik zal gewoon mij best doen  *kijkt verbaast naar Muad, als ze ziet dat zijn ogen opeens open staan, en dat zijn spieren aan het bewegen waren* Muad...muad?! *Gaat snel weer bij hem zitten, en legt haar handen weer langzaam op zijn lichaam.* "zo dichtbij... niet laten gaan.." |
|
kippies66 Erelid
|
*scheurt zijn blik even van het scherm en komt naast Arya staan* "ongeloofelijk, je hebt hem wakker gekregen! petje af hoor  " |
|
Arya Oudgediende
|
*geeft Kip een stoot in de zji, en zegt hem stil te zijn.* "nee wacht.... hij is er niet helemaal.." |
|
Pablo
Oudgediende
|
*pakt ook wat popcorn en merkt dat er iets aan de hand is* "Arya?" *rent er heen en kijkt wat er is* "Is hij... wakker?" |
|
kippies66 Erelid
|
*doet een stap naar achter en is muisstil. loop terug naar het tv-scherm* offtopic:ben offline doei  |
|
nietmeer
|
Offtopic: oh ja... als ik wat langzaam reageer... ik ben (ook) voetbal kijken... @Arya: (zei: Ik heb dat niet helemaal...) huh? owja, en die spieren die bewogen, waren dus mijn ooglidspieren  pijn... pijn... zo'n pijn... wit is pijn...*probeert met alle macht zijn ogen te sluiten, maar het lukt niet* *zweet begint op zijn voorhoofd te parelen* (luid genoeg om te worden opgevangen) pijn... |
|
nietmeer
|
Offtopic: doei Kippies   |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Kunnen we niet iets aan die pijn doen..?" "Houd vol Muad!" *hoort op de achtergrond van de tv: "En van der Sar heeft hem weer! Wat moet Nederland toch zonder hem..." "Kippies, zet dat ding eens wat zachter" |
|
Arya Oudgediende
|
Muad... ik ben bij je. hou alsjeblieft vol. Kom terug...alsjeblieft..*houd met beide handen een van zijn handen vast, en laat een traan vallen* Kom terug...Offtopic: ik bedoelde dat ik het niet KEN, typo van mij  |
|
nietmeer
|
Offtopic: Ik ook niet, maar wat ik uit de beschrijving haalde, komen jullie op een gegeven moment in mijn geestewereld terecht, ofzo... en daar heb jij al een keertje gezeten...  *Voelt dat iets een deel van zijn lichaam vast houdt, iets dat hem heel vertrouwd aanvoelt* *Dan voelt hij plotseling iets nats in de buurt van zijn pijnlijke ogen* hm... wat was dat? voelde goed...*Een traan rolt uit een van zijn ooghoeken* |
|
Pablo
Oudgediende
|
Offtopic: best interessante quest hoor, hier heb je 'm op UESP een van de beste sites voor Oblivion  Maar als jij gaat om Muad te helpen wil ik ook mee hoor! (trouwens wat je in die quest hebt dat je geen magie kan gebruiken vind ik wel leuk, eens wat anders) |
|
Arya Oudgediende
|
Offtopic: aah oke... dat moet wel leuk worden  *Arya blijft naar Muad kijken, naar zijn open ogen. maar ze weet dat ze niet werken, dat ze niet word gezien.* Kom terug.. alsjeblieft... hoor mijn stem, volg het geluid.. laat me iets van je weten*met alle concentratie die ze bezit probeert ze contact te leggen, Muad zijn wezen te zoeken.* |
|
Pablo
Oudgediende
|
*kijkt bezorgt toe maar begint te merken dat er iets raars is, maar weet niet wat* "Hmmm..." |
|
nietmeer
|
*plotseling wordt de wereld weer zwart, en even later begint de wereld om hem heen te wervelen met vele verschillende kleuren* (Ogen zijn weer dicht en Muad's gezicht begint groenig te worden) oempf... niet fijn... maar de pijn is weer weg... |
|