Het Avonturen Rollenspel |
nietmeer
|
*ziet arya schrikken van andreesie maar andreesie verdwijnt*  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
*schrikt ook wakker* "Hey, istie verslagen?" "zo te zien wel" |
|
nietmeer
|
"en nu?"  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*kijkt om bij het horen van nog een stem* " Hey Delenn, ook al wakker?" *staat op, en loopt richting Delenn* "zo te zien wel ja..." |
|
nietmeer
|
|
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
"ben er nog, k heb volgens mij een lichte hersenschudding. het ene moment steek ik een mes in z'n voet, het volgende moment word ik hier wakker" |
|
drummerdude Erelid
 WMRindex: 311 OTindex: 2.296
|
*Begint wakker te worden* "Heb ik wat gemist?" *Hoeft antwoord niet te weten als hij de gezichten ziet.* |
|
nietmeer
|
*Wordt ook wakker* "Goeiemor..." *ziet iedereens gezicht* "Heb ik iets gemist?"
(Staart zwaait rustig los, en lijkt een eigen leven te leiden) |
|
drummerdude Erelid
|
*Gaat zitten om op de staart te drummen* |
|
nietmeer
|
*Staart zwiept verschrikt weg, en geeft drummerdude een klap* "Zou ik niet doen als ik jou was, drummerdude. Die staart heeft een wil van zichzelf..." |
|
drummerdude Erelid
|
"Ik heb het door." *Zoekt een trommel* |
|
nietmeer
|
*Vist een trommel uit de grote stapel wapens die nog voor de grot ligt* "Alsjeblieft" |
|
Arya Oudgediende
|
" zo, ga je nu al weer je passie op andere mensen uitleven?" *grijnst, en stapt uit de schaduw* |
|
nietmeer
|
(Tegen Arya) "Ik hoop dat je het tegen Drummerdude hebt..." "Zullen we trouwens even sparren? Ik heb je een paar mooie dingen zien doen gisteren. Volgens mij kunnen we veel van elkaar leren" |
|
Arya Oudgediende
|
" was inderdaad tegen drummerdude" *lacht, en trekt t zwaard* " en graag, ik hoop wat van je te kunnen leren, zodat dit niet nog eens gebeurt" |
|
nietmeer
|
*Wilt ook zijn zwaard trekken, maar komt er achter dat het nog aan zijn staart hangt* "Hé, kom eens hier jij!" *staart schud met zijn punt, alsof hij nee zegt* "Zucht... kreng... Hierkomen, Nu! Anders gebruik ik je weer als riem!" *Staart lijkt te schrikken, en geeft netjes het zwaard terug* *Trekt zwaard en valt met een vloeiende zwaai meteen Arya aan* |
|
drummerdude Erelid
|
*Roffelt op het ritme van het gevecht* |
|
Arya Oudgediende
|
*krijgt eerst een halve lachaanval van de opmerking van Muad, maar pareert de slag nog net op tijd* " mooie, je had me er bijna mee afgeleid" |
|
nietmeer
|
*Zwaard ketst af op het zwaard van Arya* *Gebruikt de kracht waarmee het zwaard afketst om te draaien* *Komt met een vloeiende halve draai achter Arya te staan* *Valt Arya van achteren aan* |
|
Arya Oudgediende
|
*beweegt een hand in een rare, maar vloeiende beweging, en draait nog net op tijd om om het zwaard weg te zien tikken op een haast onzichtbare barriere* "tja... je had het al gezien merkte ik" *grijnst een beetje* |
|
nietmeer
|
*Steekt plotseling met een rood gloeiende dolk in zijn linker hand naar Arya's middel* *Duwt de dolk door het schild heen* |
|
Arya Oudgediende
|
*ogen worden wijd, terwijl haar zwaard de dolk mist.* die zag ik niet aankomen.. |
|
nietmeer
|
*Stopt vlak voor haar middel* "Had ik je toch even te pakken heh" *Grijnst* "Ga er nooit van uit dat iemand alleen de wapens heeft die je ziet" |
|
Arya Oudgediende
|
*doet een stap achteruit, en knikt* "dat klopt..." *van achter Muad verschijnt opeens een fel licht, en Arya valt van daar aan* "en vertrouw ook nooit een kopie!" *het zwaard met de punt gericht op de staars van Muad* |
|
nietmeer
|
*De staart zwiept snel weg, en strengelt zich om haar benen* "Huh? wat? Oh, ben je daar. Dacht al dat er iets niet helemaal klopte. Bedankt, staart." *Staart trekt Arya onderuit* "Speel ik nu vals?" *grijnst demonisch* *besluit om zijn staart het nog wat langer uit te laten vechten, en blijft met rug naar Arya staan* "Hier, staart, kan je denk ik wel gebruiken" *Gooit staart zwaard toe* *Staart laat Arya rustig opstaan, en wacht op de aanval* |
|