Het Avonturen Rollenspel |
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*ontwijkt nog een slag van de staart, en hakt deze er zonder pardon af* "das een, jou beurt Muad!" |
|
nietmeer
|
"Ja, ja, rustig aan" *Schud tas leeg* *inmense berg wapens en ander materiaal, inclusief een paar levende kippen, vallen in een berg op de grond* (denkt naar delenn) "Als zijn aandacht naar iemand anders gaat, meteen waarschuwen, ok?" "Ah, daar ie tie" *Pakt de naalden tussen de berg vandaan* *Begint de demon op een aantal strategische plekken met de naalden te prikken* "Geef me nog een minuutje!" |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
"hij denkt nu weer aan jou Muad!" |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
(sorry mensen, ik ga naar bed; tot morgen  ) |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
*ruimt staart op zodat er meer ruimte is* |
|
nietmeer
|
(Truste Delenn, morgen is tie waarsch. wel verslagen  ) *Gaat door met de naalden op speciale plekken in de demon te prikken* |
|
Arya Oudgediende
|
(Doei Delenn) "Andreesie, luie donder! steek ook eens een vinger uit!" *ramt het zwaard verscheidenende keren tegen het harde pantser van de Demon aan, maar kom er niet door* " wat een scheitb.. Muad pas op!" |
|
Andreesie
Oudgediende
|
"wat moet ik dan doen?  " |
|
nietmeer
|
*Wordt door de demon van zijn borst geslagen* *rent als een bezetene terug naar de demon, beklimt hem weer, en gaat verder met naalden prikken* (mompelt) "Welke gek heeft verzonnen dat die naald in zijn r... moet?" (tegen Andreesie) "Pak een wapen uit de stapel, en vecht!"
(mompelt weer) "moet ie natuurlijk net weer gaan meuren... blegh Gelukkig is het de laatste" |
|
Arya Oudgediende
|
*ziet een aanval van het beest niet aankomen, en word keihard erdoor geraakt.* " AIE!" *word achteruit gesmeten, maar maakt in de laatste paar seconden nog een rare handbeweging, en een sterke gloed verschijnt rond Muad en Andreesie. dan valt ze neer, bewusteloos door de immense klap van de aanval en van de uitputting van de bescherming* ( oftewel, ik ga weg, en ben morgen pas terug. veel succes met mijn beschermende schild, en doe me een lol, en laat me niet op het slagveld achter ofzo  ) |
|
Andreesie
Oudgediende
|
*pakt een enorme bijl en gaat inslaan op de voeten van de demon* *gaat naar arya en sleept haar weg naar een grot waar ze veilig is* (doieu   ) |
|
nietmeer
|
(Truste Arya)
*Steekt de naald in de Demon zijn r...* *springt van de demon af* (Tegen Andreesie) "Vreemdeling! Sleep Arya weg hier vandaan! daar kom je toch niet door!"
*Rent van de demon weg, al mompelend* "hamathil netherith manamaril...."
*Een inmense klap doet de demon ontploffen*
*Rent naar de grot met Andreesie en Arya, en sleept Delenn met zich mee* "pfoe... we zijn weer veilig, denk ik..." |
|
Andreesie
Oudgediende
|
"al gebeurd goede bekende..."
*creert krachtveld tegen de vallende brokstukken* |
|
nietmeer
|
"Ken ik je dan?" *Kijkt nog eens goed* "Krijg nou wat..." *mond valt open van verbazing* "Andreesie, wat doe jij hier?!?" *omhelst Andreesie* |
|
Andreesie
Oudgediende
|
"toen ik net uit dat douchehok kwam, verschenen jullie uit het niets, tegen de demon vechtend... toen ik naar het douchehok ging, stonden jullie hier helemaal niet"
*omhels andre* |
|
nietmeer
|
(Hier ben ik Muad, Andreas  Muad'dhib Chimerae om precies te zijn, maar iedereen mag Muad zeggen Het is niet voor niet een rollenspel  ) "Ok... vaag..." "maar ehm... ik ga even een bed voor mezelf en de dames maken, dan kan ik even uitrusten van dat gevecht van net... Vind je het erg om op wacht te staan?" |
|
Andreesie
Oudgediende
|
"waar staat jou hut dan, muad? want ik vind je er erg oud uitzien... kom je niet misschien uit een andere tijd?!?"
"is goed hoor, ik blijf wel wakker.." |
|
nietmeer
|
"Mijn hut? Ik slaap nu hier in deze grot... Ik heb geen hut..." "Een paar dennentakken op de grond, en je slaapt prima." *Gaat een slaapplaats voor zichzelf en de dames maken* *gaat op zijn bed zitten* "En wat bedoel je met andere tijd? Is het geen 1093 dan?" |
|
Andreesie
Oudgediende
|
"nee, het is nu het jaar 965..." "zou die demon er iets mee te maken hebben??" |
|
nietmeer
|
"Als je zin hebt in een tripje naar de 7de hel, kan je het hem vragen..." *Knipoogt* "Maar ik val om van de slaap, ik ga plat... weltruste heh" *Valt om, en is in een oogwenk in slaap* |
|
Andreesie
Oudgediende
|
"nee dankje.. ik houd wacht." |
|
nietmeer
|
*mompelt in zijn slaap* "Dank je..." (Nou, weltruste heh, Andreas  ) |
|
Arya Oudgediende
|
*schrikt opeens wakker, nog hevig zwetend. als ze iedereen ziet slapen, word de ademhaling rustiger.* het lijkt erop dat de demon verslagen is. ik hoop maar dat ik een aandeel heb kunnen leveren in de strijd.. ik kan er maar niet bij dat ik... *zucht, en staat op. dan loop ze naar de uitgang van de grot, om te denken* ik ben ook gered door deze mensen... ik kan alleen maar hopen dat ik geen last ben geweest, en vanaf nu nog beter weer gaan trainen |
|
Andreesie
Oudgediende
|
"arya? wat wil je doen? je hebt echt genoeg gedaan om ons op weg te helpen hoor;)" |
|
Arya Oudgediende
|
*kijkt verschrikt om, als ze Andreesie zijn stem hoort* " hoe weet jij wat ik denk? ik voelde geneens...." |
|