Het Avonturen Rollenspel |
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
"ben nog een beetje beduusd van dit alles"
|
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
"ik ga douchen, goed?"  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
"standaard uitrusting.." |
|
Delenn
Oudgediende
(huh?@ andreesie) "ik kan een beetje gedachtenlezen maar weet niet of dat gaat helpen bij zo'n monster" |
|
nietmeer
|
"Kan ik begrijpen" *glimlacht begrijpend*
*Vist een katana uit zijn tas. En gespt hem aan zijn riem vast* *Laat even een kreun van pijn horen tijdens het vastgespen*
(Tegen Delenn) "'t kan helpen. probeer uit te vissen wie van ons hij in gedachte heeft, als je dat naar beneden roept, kunnen wij diegene verdedigen" |
|
Arya Oudgediende
|
" denk eigelijk ook neit dat je de gedachte van zo een gevaarte WILT weten nota bene." *kijkt om, en tilt het hoofd een klein beetje opzij* " wat is er, Muad?" |
|
nietmeer
|
"Huh? wat? oh niks hoor" *denkt in zichzelf* "shit... ben aangekomen... m'n staart is dikker" |
|
Arya Oudgediende
|
" oke, als je zo hard in jezelf gaat praten geen je me ook geen kans om het maar te laten, vertel nu maar eens op wat die staart is" |
|
nietmeer
|
*Wordt rood* "ehm... zie je dat daar?" *wijst naar de demon* "das me pa..." |
|
Arya Oudgediende
|
*springt verschrikt op, en valt haast uit de boom, zij het niet dar er net toevallig een wat dikkere tak hing die ze vast kon grijpen* *hijst zichzelf weer omhoog, deze keer een zwaard in de handen vasthoudend* " fijn.." |
|
nietmeer
|
"M'n ma was wat liever... en daar heb ik de meeste karaktertrekken van overgehouden hoor... Het is dat die lelijkerd daaro jacht op me maakt, maar anders had ik nu lekker in een hutje op de hei gezeten..."
*Kijkt even naar de demon* "shit... hij's snel geworden ook nog... hij is er bijna, dames!"
*Schreeuwt* "Sta klaar!" |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
Arya Oudgediende
|
*een zucht, als ze het zwaard terug in de schede stopt* "de rest van de levensverhalen bewaren we wel tot later, ik denk dat het handig is als weer eerst je pa even een lesje gaan leren, want volgens mij komt ie deze kant uit" |
|
nietmeer
|
*Vangt Delenn nog net aan op, voordat ze uit de boom valt* "Kijk uit. Zo eng ben ik nou ook weer niet."
"Ik vind trouwens die gouden ogen die ik van me ma heb gekregen toch wat meer bij mezelf passen"
"Trek je zwaard maar weer, Arya." |
|
Arya Oudgediende
|
*pakt het zwaard weer uit de schede, en springt alvast de boom uit* " ik probeer m vanaf een ander kant te benaderen, want mij kent ie niet. en hij zou willen dat ie dat nooit had geleerd." *een laatste grijns op het gezicht, voordat ze in de struiken verderop verdween, wachtend op de prooi* |
|
Delenn
Oudgediende
*vindt gedachten Arya lichtelijk verontrustend* |
|
nietmeer
|
Offtopic: shit... pc liep vast... *Springt ook de boom uit* *Roept* "Yoh, Vashternic! Marithenanan keritra vaneh!" *Klopt zichzelf op de borst* *Staart komt los* *Springt met geheven zwaard op de demon af* *Demon pakt zwaard in volle vlucht beet* *Breekt zwaard doormidden* *Lacht* "Shit" *Begint als een bezetene in zijn tas te zoeken* *Roept* "Iemand? HELP!!!" (denkt naar Delenn) "Aan wie denk ie nu?!" |
|
Arya Oudgediende
|
en Delenn, doe me een lol, en blijf eventjes uit mijn hoofd *concentreert zich weer volledig op de aanstormende Demon, en wacht tot die haar net voorbij is geraast. dan springt ze tevoorschijn, een lichte gloed haar verlichtend, haast onopvalbaar, behalve rond de 'handschoenen'* *het zwaard flitst langs de staat van de demon* " hey vieze bullebak, hier moet je zijn!" |
|
Delenn
Oudgediende
"Aan Arya!" |
|
nietmeer
|
*Ziet Arya de staart netaan missen* "shit, shit, shit, shit" *Zoekt haastig vreder* *Wordt aan zijn staart opgetild* *Zoekt verder* *vindt een zwitsers zakmes* *klapt zakmes open* "Burn!" *steekt roodgloeiend zakmes met volle kracht in de hand van de demon* *Wordt gedropt door demon* *Ziet de demon omdraaien* |
|
Andreesie
Oudgediende
|
*neemt een appel en staat gapend toe te kijken* |
|
Arya Oudgediende
|
*springt net op tijd aan de kant om een van de aanvallen te ontwijken, en probeert terug aan te vallen, om Muad de tijd te geven.*
"schiet alsjeblieft op!"
*rent snel weg, als de demon zijn hand in de fik vliegt*
dat was niet handig |
|
Delenn
Oudgediende
*kijkt verschrikt toe* *ziet een mes vallen* *springt uit boom, pakt mes en steekt die in voet demon* |
|
Delenn
Oudgediende
(lol@ Andreas; zou je niet ff komen helpen? btw; je was toch douchen?) |
|
Andreesie
Oudgediende
|
( @Delenn: was ik ook, ben nu klaar) "wat kan ik doen?" |
|