hr
jaargang -23 - laatste artikel 15-5 18:00 - 74535 artikelen - nu online 63 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens


1 2 3 4 .... 10 11 12 [13] 14 15 16 87 88 89 90

Evolutie, wat is de missing link

23-09-06 23:41:12
100%mafkees
Senior lid

WMRindex: 147
OTindex: 393
Wnplts: hoofddorp
jha maar evertwinter in de ruimte is het toch ook ontzettent koud dus daar zouden de eiwitten gekoeld kunnen blijfen

23-09-06 23:44:22
evertwinter
Senior lid

WMRindex: 318
OTindex: 555
Wnplts: Hasselt
S
Mensen, voor mij is de evolutietheorie een leugen, verdiep je er maar eens goed in, dan blijkt dat de evolutietheorie gewoonweg niet kan bestaan. Volgens mij heb ik dit voldoende aangetoond, vooral die aminozuren zijn voor mij ijzersterk want bij een evolutietheorie zou ja altijd ongeveer evenveel links als rechtsdraaiende zuren moeten hebben, en een cel kan ALLEEN leven als ALLE zuren linksdraaiend zijn. Ook met de positie van de aarde, als deze IETS dichter bij de zon zou staan, was het VEEEEEL te heet, en iets verder weg was veeeeel te koud... Toeval? Bekijk eens een zweephaar van een bacterie, een bacterie, het eenvoudigste organisme maar men weet nog steeds niet hoe een zweephaartje werkt... Hoezo eenvoudig? Nee, het leven kan niet door een knal zijn onstaan... VEEL te toevallig. En die overgangsvormen, als men van vis een amfibie werd, dan moeten daarvan duizenden vormen bestaan die tussen vis en amfibie instaan, of tussen reptiel en zoogdier... Toch?? Die zouden ook als fossiel regelmatig gevonden moeten zijn... Toch??

23-09-06 23:45:45
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Misschien zijn we constant overgangsvormen,we blijven toch veranderen...

23-09-06 23:46:07
evertwinter
Senior lid

WMRindex: 318
OTindex: 555
Wnplts: Hasselt
S
@mafkees: Het leven is op AARDE onstaan, niet in de ruimte en toen op de aarde gevallen... Nou, ik ga slapen. Trusten! Trouwens, ik hou niet zo lang aan om eigenwijs te zijn, ik wil de Schepper niet afvallen en bewijzen dat de evolutietheorie niet waar kan zijn.

23-09-06 23:47:13
evertwinter
Senior lid

WMRindex: 318
OTindex: 555
Wnplts: Hasselt
S
Nog 1 keer...
!Luna: We blijven veranderen, ja, maar dan in lengte en dikte en weet ik veel wat, maar je ziet niet iets van een reptiel dat ook wel op een zoogdier lijkt. Dat moet er dan toch zijn volgens de evolutietheorie?

23-09-06 23:47:22
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Slaap lekker en dit was gewoon een discussie zoals we ze graag zien hier 8)

23-09-06 23:47:45
100%mafkees
Senior lid

WMRindex: 147
OTindex: 393
Wnplts: hoofddorp
inderdaad weltrusten

23-09-06 23:48:09
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Quote:
van een reptiel dat ook wel op een zoogdier lijkt.Dat moet er dan toch zijn volgens de evolutietheorie?

Volgens mij juist niet...

23-09-06 23:49:55
100%mafkees
Senior lid

WMRindex: 147
OTindex: 393
Wnplts: hoofddorp
het maakt allemaal niet uit we zijn hier toch en we vernielen de aarde en we gaan er allemaal aan en daarme is de kous af

23-09-06 23:51:12
nietmeer
@evertwinter. Wat dacht je van het vogelbekdier?

23-09-06 23:54:15
100%mafkees
Senior lid

WMRindex: 147
OTindex: 393
Wnplts: hoofddorp
dat is gewoon een raar dier wat misvormd is

24-09-06 01:07:07
smartjan
Senior lid

WMRindex: 369
OTindex: 200
Wnplts: somewhere
S
een kruising tussen dieren is altijd een verzwakking van de 2 voorgaande rassen. Een ezel en een paard verschillen niet zoveel van elkaar toch???? Toch is een kruising tussen beiden geen beter soort, het is juist omgekeerd; een zwakker (niet vruchtbaar) soort... Lijkt me ook weer een bewijs tegen de evolutietheorie. Trouwens, veel mensen zeggen dat de Bijbel een achterlijk, door mensen verzonnen boek is. Ga het maar eens nalezen en verbaas je eens over het ongelooflijke inzicht wat er aan de dag wordt gelegd bij bijv. de wetgeving voor het volk Israel. De omringende volken hadden zo allemaal hun eigen methodes en voedselsoorten (die veel op elkaar leken) terwijl er in de Bijbel juist spijswetten staan die we de laatste jaren vanuit wetenschappelijk oogpunt kunnen verklaren, maar die in die tijd voor idioot werden aangezien door de heidenen. Blijkt dus uit dat er wel degelijk een 'hoger' Iets is... Moet ik nog meer voorbeelden noemen? Het ontwerp van de ark van Noach, de voorspellingen in de Bijbel (in welk ander geschrift vind je zulke nauwkeurige voorspellingen die uit zijn gekomen?)
Dit is alleen te verklaren als je uitgaat van een hoger Macht. Die noemen wij dus GOD

24-09-06 01:15:26
smartjan
Senior lid

WMRindex: 369
OTindex: 200
Wnplts: somewhere
S
Geloven jullie trouwens in een einde van de aarde? Hoe dat dan ook geschiedde moge...

Ben benieuwd....

24-09-06 01:15:47
100%mafkees
Senior lid

WMRindex: 147
OTindex: 393
Wnplts: hoofddorp
ik wel we gaan er allemaal aan

24-09-06 01:17:59
nietmeer
Wij als mens zeker, en uiteindelijk de aarde als planeet ook, maar die overleeft ons wel wat langer :lol:

24-09-06 06:14:43
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
overleeft wat?
(ofwel; wat is overleven voor een planeet, bedoel je daarmee het biotoop of biomassa of gewoon dat stukje bewaterd steen..??)

24-09-06 07:35:26
nietmeer
In alle drie de opzichten, of die bol ook een keer spat, dat weet ik niet ;)

24-09-06 08:32:49
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
ik las ergens dat een electron 23E+23 jaar kan bestaan en dan uitelkaar valt in andere kleinere energie vormen..

Is dit gegeven de definitie van de grens van ons universum. Als de electron in zijn bestaan een uiterste grens bereikt in zijn leven en dan vervalt..

Denk wel ; hij legt deze tijd-afstand af sinds de oerknal..

met lichtsnelheid, en 23e+23 jaar geeft hij wel een erg ruimte definitie. Maar niet alle electronen bereiken deze uiterste grens..

Hier moet men wel even wat voorstellingsvermogen tegenaan gooien om het beeld te kunnen completeren..

Sorry - voor de misschien erg filosofische gedachtensluier..


24-09-06 11:15:09
nietmeer
Quote smartjan:
de voorspellingen in de Bijbel (in welk ander geschrift vind je zulke nauwkeurige voorspellingen die uit zijn gekomen?)
Voorbeeldje?

24-09-06 11:25:27
puntkomma
Junior lid

WMRindex: 5
OTindex: 3
Wnplts: Drenthe
Tuurlijk eindigt de aarde, je kan wel doen of we heel bijzonder zijn maar dat valt eigenlijk best tegen..

Wij leven op de aarde, dat is een miniscuul puntje in ons zonnestelsel (als je even denkt aan de afstand naar een willekeurige ster) Ons zonnestelsel is dan weer een miniscuul puntje in een grotere cluster die dan weer is opgebouwd uit weer clusters en ga zo nog maar even door.

Tijdbalkje (probeer hier je leven maar eens in te tekenen)

Overigens denk ik wel dat leven een energie vorm is en energie gaat simpelweg niet verloren, dus er zal altijd iets blijven bestaan;)

24-09-06 11:27:02
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Evolutie, emoties vs Ratio

______________________
"The release of emotion is what keeps us healthy. Emotionally healthy."

"That may be, Doctor. However, I have noted that the healthy release of emotion is frequently unhealthy for those closest to you."

McCoy and Spock, "Plato's Stepchildren", stardate 5784.3

24-09-06 11:32:11
nietmeer
Quote evertwinter:
Volgens mij heb ik dit voldoende aangetoond, vooral die aminozuren zijn voor mij ijzersterk want bij een evolutietheorie zou ja altijd ongeveer evenveel links als rechtsdraaiende zuren moeten hebben, en een cel kan ALLEEN leven als ALLE zuren linksdraaiend zijn.
Wat? Dit wordt niet bepaald door evolutie, maar door chemie, kijk hier maar eens: Klik
Quote evertwinter:
Ook met de positie van de aarde, als deze IETS dichter bij de zon zou staan, was het VEEEEEL te heet, en iets verder weg was veeeeel te koud... Toeval?
Je weet heo kanseberekening werkt? Stel je voor, er zijn MILJARDEN zonnestelsel, en stel nu voor dat de kans dat alle factoren in zo'n stelsel optimaal zijn voor koolstof=gebaseerd leven 1 op de 100 miljoen is, wat betekent dit?

24-09-06 11:49:44
dandy
winnaar PW 06


WMRindex: 202
OTindex: 1.935
S
de evolutietheorie is waarheid, of in ieder geval een deel ervan. Want stel nou dat God de aarde had gecreëerd, in 7 dagen. Dan zouden er geen dinosauriers gevonden horen te zijn, of de mens zou al uitgestorven moete zijn, want ik die 7dagen word niks gezegd over dino´s enzo..

24-09-06 12:04:06
evertwinter
Senior lid

WMRindex: 318
OTindex: 555
Wnplts: Hasselt
S
Er staat helemaal niks in de bijbel over welke dieren bestonden, er staat dat ze allen geschapen werden naar hun aard, dus van elk SOORT een dier, een katachtige, hondachtige, paardachtige etc... Dus ook reptielen, een dino is een reptiel. Er zijn skeletten gevonden dus hebben ze bestaan. Een dino is niet meer dan een reptiel die jaren leeft, een reptiel groeit zijn hele leven door, VOOR de zondvloed was het verouderingsproces enorm vertraagd doordat er een bepaald klimaat op de aarde heerste. Dit is na de zondvloed overhoop gegooid, hier zijn aanwijzingen voor... Er zijn bijvoorbeeld subtropische planten gevonden in de noordelijke ijszee, en er zijn scholen vissen gevonden op een bergtop van zo'n 4km hoog, hoe komen die daar? De dino's konden niet in de ark, maar wel een reptiel, een dino is een reptiel en Noach moest alle dieren naar zijn aard meenemen, dus een reptiel, niet per sé een dino

24-09-06 12:05:14
dandy
winnaar PW 06


WMRindex: 202
OTindex: 1.935
S
wow, ok, jij wint!

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 10 11 12 [13] 14 15 16 87 88 89 90

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven