Het Avonturen Rollenspel |
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
(Arya) *drinkt haar water op, en knikt* "ik denk het.. maar ja, ze vinden het ook leuk. en de laatste keer hebn ik niks voor hun overgelaten, dus ik denk dat ze wel mogen"
(Yorik) "zo he, wat een barmhartigheid.." *praat met een ontzettend sarcastische toon*
(Arya) "als jij nu eventjes je smoel houd... je beoordeelt me alleen op het kleine beetje dat je hebt gezien" |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*Het moederschip blijkt een sterke bepantsering te hebben en kan de straal weerstaan.* Dus dat moederschip hoopt nu te overleven... Weinig kans. *De straal wordt plotseling 2 maal zo breed en gaat dwars door het schip heen. Het schip begint aan alle kanten te exploderen en stort neer. Bij aanraking van de grond volgt een enorme explosie. Er is niet veel meer over van het moederschip...* Kippies, heb je nog hulp nodig met... Euh... Waar zijn al die straaljagers gebleven? |
|
Madarian Oudgediende
|
*Vliegt terug naar Kippies schip en gaat naar binnen. Loopt naar de cockpit.*
"Je hebt echt snel met die straaljagers afgerekend! Zeg, zullen we maar naar de anderen toe gaan? We hebben iemand gevangen genomen..." |
|
Arya Oudgediende
|
(Yorik) *haalt zijn schouders op, en blijft gewoon met de ogen dicht tegen de muur aan leunen*
(Arya) ik begin zo de neigingen te krijgen hem te wurgen, met zijn arrogrante smoel. ook al doet het mezelf zeer *Arya voelt langzaam haar bloed alweer beginnen te komen, maar houd zichzelf rustig* "hoe overleef jij hier de wacht houden? ik had hem echt al lang gewurgt" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Kippies en Madarian gaan maar richting de anderen en landen vlakbij de plek waar Drummerdude z'n vliegtuig staat. Madarian en Kippies stappen beide uit en lopen naar binnen. Madarian ziet dat Arya eindelijk wakker is.*
"Arya! Eindelijk wakker! Hoe gaat het met je? En Pablo? Is onze 'gast' nog lastig geweest?" |
|
Arya Oudgediende
|
(Arya)"ik snap niet dat pablo het zo lang uithield, ik wou m eigelijk al meteen wurgen" *grijnst nu zelf een beetje, en ramt haar hand regen de muur aan. meteen klinkt er een schreeuw vanuit de cel* "auw..."
(yorik) "trut!" |
|
Madarian Oudgediende
|
"Nu je weer wakker bent, wil ik iets proberen. Het leek te werken toen je bewusteloos was..."
*Pakt Yorik beet, en geeft hem een snee met Frostmourne. Meteen heelt Madarian de snijwond.*
"Arya, voel je dit, of is het helen snel genoeg?" |
|
Arya Oudgediende
|
(Yorik) *wrijft over zijn arm.*
(Arya) *verkrampt bij het voelen van de snee* "Auw...!" *wrijft over haar arm, en kijkt naar madarian* "helaas, ik voel het wel." |
|
Madarian Oudgediende
|
"Jammer. Ik dacht toch echt dat ik iets gevonden had. Misschien kan Muad een gedeelte van die pijn van jou overnemen als hij wakker wordt?" |
|
Arya Oudgediende
|
(Arya) *Schud het hoofd* "hij is helemaal niet wakker geworden he? ik hoop maar dat hij zich niet teveel zorgen heeft gemaakt..." *kijkt naar Madarian* " ik denk dat toen ik sliep, ik niet kermde omdat ik bewusteloos was.." |
|
Madarian Oudgediende
|
"Muad was nog vrij laat op om bij je bed te waken. Ik hoorde hem schreeuwen toen Staart Yorik bewusteloos sloeg en jij ook meeging. Ik heb je toen zo goed als geheeld."
*Kijkt naar Yorik.*
"Yorik, wou je eigenlijk bereiken toen je die magie tegen ons gebruikte? Zo maak je namelijk echt geen vrienden! En dat je die kop van je houdt helpt ook niet. Wil je die cel uit? Vertel dan wat je wou bereiken. Voor zover wij weten kan je bij het leger horen wat ons gevangen wou nemen!" |
|
Arya Oudgediende
|
(Yorik) *houd zijn mond stijf op elkaar*
(Arya) "mag ik dit even doen? hij krijgt namelijk nog iets van mij tegoed" *blijft bij de deur van de cel staan, en wil graag dat iemand m open maakt* "hij kan nks beginnen, walt als hij mij wat aan doet, voelt hij het zelf ook. daarom ben ik de enige die zonder gevaar naar binnen kan" |
|
Madarian Oudgediende
|
"Pablo, hou Yorik even goed in de gaten..."
*Opent de celdeur. Arya gaat naar binnen en Madarian doet de deur meteen weer op slot.* |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*denkt na* "dus... als ik het goed begrijp... voelt Arya wat hij voelt?  wat willen jullie eigenlijk van hem? *draait zich om naar Pablo* "je hebt net heel wat lol gemist" |
|
Arya Oudgediende
|
*Arya gaat tegenover Yorik zitten, maar blijft gewoon stil, terwijl er een kleine glimlach op haar gezicht ligt. ook Yorik schijnt aan het spelletje mee te doen, en blijft stil* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Houdt Arya en Yorik goed in de gaten, samen met Pablo.*
"Kippies, hij bemoeide zich met een trainingssessie tussen Arya en mij, en wie weet wat hij werkelijk is. Hij kan ook wat illusiemagie achtige dingen, en misschien hoort hij bij het leger wat ons wou opsluiten.
Hij houdt echter z'n mond stijf dicht. En hij heeft ook nog een aparte link met Arya. Als hij pijn heeft, dan heeft Arya dat ook, en andersom..." |
|
Arya Oudgediende
|
*deze keer is in Arya haar ogen alleen vriendelijkheid te zien, en bij Yorik rolt er een zweetdruppeltje over zijn hoofd beiden blijven ze dood stil voor de rest, en bewegen niet, op knipperen na* |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
"dat is inderdaad vervelend ja. maar ik heb geloof ik een idee. ik eb geleerd bij de 'special forces' hoe je iemand goed kan uithoren: door middel van hypnose!" *loopt naar het schip om zijn handboek te pakken* |
|
Madarian Oudgediende
|
Staarwedstrijd. Wie zou er winnen?
*Kijkt met genoegen naar de zweetdruppels op Yoriks hoofd...* |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
"Go Arya..." "Hoe lang kan zo'n staarwedstrijd eigenlijk doorgaan? Ik heb ze nooit langer gezien dan 4 uur" |
|
Madarian Oudgediende
|
"Pablo, leidt Arya nou niet af..."
*Ziet meer zweetdruppels vormen op Yoriks hoofd. Bij Arya nog geen enkele zweetdruppel...* |
|
Arya Oudgediende
|
*Arya merkt dat Yorik er ook bedreven in is, maar weet manieren om het zo onconfortabel mogelijk te maken, en gebruikt die ook. Yorik voelt langzaam een steek, terwijl de glimlach op Arya haar gezicht zich verbreed* |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
"Die glimlach op haar gezicht terwijl Yorik helemaal zweet.., dit is eigenlijk om je dood te lachen" *kijkt vol spanning naar Yorik* |
|
Madarian Oudgediende
|
Geblocked voor Arya om haar niet af te leiden: Pablo, Arya gebruikt al haar charmes... Nog even en ik begin haar anders te zien dan alleen een vriendin... Ik hoop dat het niet lang meer duurt... |
|
Arya Oudgediende
|
*zonder dat een van beide het had gemerkt was het mogelijk nog donkerder geworden daar beneden, en zo onderhand was er niks meer te zien van de gezichtsuitdrukkingen van Yorik en Arya voor Madarian en Pablo, op een ding na. het wit in de Ogen van Arya leek verlicht te zijn. Yorik slikte, terwijl de pijn toenam op een onverdraagbare plaats* |
|