Het Avonturen Rollenspel |
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*is na een paar minuten al klaar* "zucht. als dit een spel was dan was het level te laag. het leven hier is eenzaam aan de top." *patroilleert verder* |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*Ziet Kippies vliegen. Kippies ziet Madarian ook. Madarian gaat via de airlock naar binnen.*
"Was jij aan het schieten? En zo ja, op wie of wat?" |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
*Hoort wat geschiet en raakt uit zijn verdoving* "Hé wat? Hebben ze ons al ontdekt?" *kijkt wat om zich heen en gaat naar buiten* *Ziet kippies aan komen vliegen* "Werd er net niet geschoten?" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian ziet een ander gedeelte van het leger in de verte.*
"Kippies, laat maar. Ik zie het al. Ik zou zeggen, leef je maar lekker uit. Ik waarschuw de anderen wel!"
*Stapt het ruimteschip uit en landt vlakbij de schuilplaats. Pablo komt net naar buiten.*
"Pablo, waarschuw jij de achterblijvers even? Er komt weer een legertje deze kant op. Ik ga naar Arya en Maud toe die iets verderop zijn.!"
*Voordat Pablo kan reageren vliegt Madarian naar Arya en Muad.*
"Er komt weer een leger deze kant op, dus jullie moeten snel een keuze maken. Laten jullie hem gaan, nemen jullie hem mee of gaan we het uitvechten?" |
|
Pablo
Oudgediende
|
Offtopic: Quote Madarian: *Voordat Pablo kan reageren vliegt Madarian naar Arya en Pablo.* Je zegt dat je eerst naar Muad ging, en voor ik kan reageren ga je naar mij?  "De achterblijvers... da's alleen drummerdude..." *gaat naar binnen en roept* "Ey dude, kippies en Madarian zijn zich aan het uitleven op een legertje dat deze kant op komt, dat je het ff weet" |
|
Madarian Oudgediende
|
Offtopic: Pablo, aangepast...  En wie zegt dat het niet kan met die illusiemagie van je?  "Terwijl jullie beslissen zal ik proberen het leger weg te lokken en uit te dunnen." *Stijgt op en vliegt richting het leger.* |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Hmmmm..." *zoekt een beetje rond naar een klein legertje wat los rondloopt* "Ah dat voldoet..."
*5 min later loopt Pablo met een smile terug naar de schuilplaats en dat legertje is een mijl verder nog steeds voor hun leven aan het vluchten* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Aangekomen bij het leger. Vuurt één plasmabol af op het midden. Waar het leger was is nu een krater.* |
|
Pablo
Oudgediende
|
*Ziet een lichtflits vanuit de richting waar Madarian net heen had geschoten* "Arm legertje toch, verkeerde kant op gevlucht..." "Achja, Madarian zal zo wel snel klaar zijn" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Probeert te 'voelen' of er nog meer aan komt. De kust lijkt veilig. Vliegt weer naar Pablo en Drummerdude.*
"Het gevaar lijkt op dit moment geweken, maar blijf op je hoede. Ik ga naar Muad en Arya."
*Vliegt naar Muad en Arya.*
"En, hoe gaat het hier?" |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Waarom gaat hij altijd naar Muad en Arya, en nooit naar Pablo en drummerdude..." *gaap* "Oké, legertje was even leuk, nu verveel ik me weer" |
|
Madarian Oudgediende
|
Pablo, ik ving dat nog net op. Ik moet wel, wat iemand daar heeft m'n zwaardvechttrainingssessie verknalt en we hebben degene te pakken die dat deed. Kom anders ook even deze kant op... |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*heeft net het laatste schip naar de filistijnen geschoten* "nou, dat was het dan. ik word nooit te moe om schepen neer te halen. het is ook het enige wat ik kan doen aangezien de anderen het te druk hebben." *patrouilleert verder* |
|
Pablo
Oudgediende
|
*begint opeens richting Madarian enzo te lopen* "Dag drummerdude"
*Na een tijdje lopen komt Madarian opeens te voorschijn* "Ey Madar... hee wachts eens even, jij ben Madarian niet... jij bent niet eens echt!" *Die Madarian schrikt opeens en vlucht de bosjes in, Pablo gaat hem achterna maar hij is al verdwenen* "Raar.., ook even aan de anderen vertellen zo..."
*Is eindelijk bij het groepje aangekomen* "Ey..." |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
"ik word echt nog gek van al die mensen hier..." *zucht, als ze een blik op Yorik werpt* "Yorik... als ik met iemand aan het praten ben over technieken tijdens het vechten, dan zou ik toch niet met een tegenstander bezig zijn, of wel? zou ik aan iemand die ik eigelijk dood wil steken uitleggen hoe hij het beter moet doen?" *Ze ziet dat hij zich beschamend wegdraait, en ziet dan Pablo aan komen lopen* "he pablo" |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Ey Arya, eh.., wie is die gast daar? Vriend van je?" *loopt naar Yorik toe* "Hmmm..." |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
"een of ander persoon die tussen de training van mij en madarian kwam verstoren..." *kijkt even boos naar Yorik, en kijkt dan naar pablo* "hij wou mij helpen.." |
|
nietmeer
|
*Muad is nogsteeds op adem aan het komen van de vlucht met Madarian* *Pas na een tiental minuten kan hij wat zeggen* "Dank je, Madarian, maar ten eerste, ik kan zelf ook wel vliegen, en ten tweede: WIL IEMAND UITLEGGEN WAT ER AAN DE HAND WAS, DAT JE ME WAKKER MOEST MAKEN?!?! Ik sliep net zo lekker..." (Duidelijk genoeg dat zelfs Yorik het kon horen) Ja! Je hebt zelfs mij wakker gemaakt! "Dhib, nu even niet... Ik heb een ochtend-humeur..." *Staart zwaait weer eens vervaarlijk heen en weer met een knots, waar een paar spijkers in zitten* "En haar humeur is zelfs nog erger..."
*Ziet nu pas Yorik zitten* "En wie is dat?!?! |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Damn Muad... jouw ochtend humeur is erg, daar moet je echt een keertje iets mee doen..." *gaat op veilige afstand van Muad en zijn staart op een omgevallen boomstronk zitten*
*kijkt naar Arya* "Oké... hij wil je helpen en verstoort daarom de training? Ik volg je even niet meer..."
"Ohja trouwens... Ik zag daarnet Madarian nog lopen... Naja, niet de echte Madarian..." "Een soort illusie... Maar omdat ik de illusie ook beheers kon ik er dwars doorheen kijken, zeker door zo'n zwakke illusie" "Weet iemand wie dat gedaan zou kunnen hebben..?" |
|
Madarian Oudgediende
|
"Ik vermoed Yorik, maar als hij het niet geweest is weet ik het ook niet meer.
En Muad, ik weet dat je kunt vliegen, maar niet zo snel als ik. En als je denkt van wel dan houden we binnenkort wel een wedstrijdje..." |
|
nietmeer
|
"Ik weet ook wel dat je me er vierkant uit trekt, Madarian, maar voor dit kleine trut-stukkie was ik hooguit een seconde of 2 later geland dan jij...." |
|
Madarian Oudgediende
|
"Weet ik, maar ik wou Arya niet zo lang alleen laten. Wie weet wat Yorik allemaal kan. En jij moet ook altijd eerst wakker worden...
Sorry dat ik je zo ruw wakker moest maken." |
|
nietmeer
|
*Als ik Arya's blik zo zie, kan hij momenteel helemaal niets... Het is dat blikken niet kunnen doden, maar anders...." |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Ik heb toch liever dat ie op zijn manier wakker wordt, dan met zo'n ochtendhumeur..." *kijkt naar Yorik* "Okééé... wat zijn we hier mee van plan?" |
|
Madarian Oudgediende
|
"Hij kan ook wat illusiemagie zo te merken. Wie weet wat hij nog meer kan. Ik wou het risico niet nemen. Ik maak het binnenkort wel goed (hoop ik)." |
|