Het Avonturen Rollenspel |
nietmeer
|
"Ja, natuurlijk, Ik weet niet wat je wilt gaan doen, maar zolang ik het overleef, mag je gerust het een en ander proberen" |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*Arya legde even haar hand op Muad zijn wand, voelde wat dat nu precies was, en trok deze daarna terug. bijna meteen daarna gaf ze hem een enorm harde klap, precies op die plek. haar hand ging op de een of andere manier door Muad heen, hij voelde niks, maar Arya voelde de weerstand van de tweede persoon in hetzelfde lichaam. ze had Dhib geraakt, precies zoals haar bedoeling was geweest* |
|
nietmeer
|
"Die was raak... netjes..." AAAAUUUUWWWW, Bitch! "ehm... alleen heb je net iets te hard geslagen... Hij is uit zijn kooi..." *Muad trekt wit weg* *Zijn aura begint weer op te gloeien* *Muad valt spontaan om* *De aura rondom Muad begint rood en goud te knipperen* |
|
Arya Oudgediende
|
*Arya stond eerst te lachen, maar toen ze Muad wit weg zag trekken wist ze dat ze verkeerd gehandeld had. vlug ving ze Muad op, en probeerde met de magie die zij bezat ze beide terug te vinden* goede genade.. wat heb ik gedaan.. |
|
nietmeer
|
*Met al zijn krachten trekt Muad Arya weer zijn droomwereld binnen* *Daar ziet ze Muad en Dhib met elkaar vechten, dit keer met de hand, in plaats van met wapens Dhib staat op winnen...* |
|
Arya Oudgediende
|
*Arya rent naar de twee, en verhinderd nog net dat Muad een harde stoot van Dhib moet opvangen door ertussenin te springen. de vuist belande tegen haar schouder, die een krakend geluid uitstoote. Arya schreeuwt, en valt op de grond tussen de twee in* |
|
nietmeer
|
*Dhib merkt dat hij Arya heeft geraakt in plaats van Muad* "Dus je kiest partij voor hem, heh? oooh, dat zul je voelen" *Dhib begint op Arya in te trappen* "En die zijn voor die slag, Bitch!" *Muad ziet dit, en raakt wit heet van woede, en springt boven op de trappende Dhib* *Met een paar rake slagen op de borststreek wordt Dhib tijdelijk uitgeschakeld.* *Muad kan hem, ondanks dat hij nog erg tegenstribbeld weer terug in de kooi proppen, die hij extra beveiligd* *Muad rent terug naar Arya, en helpt haar terug naar de echte wereld* "Arya... nee..." "Madarian! Pablo! Hulp!" |
|
Arya Oudgediende
|
*Arya lag half schokkend op de grond, trillend van de rake klap die ze op had gevangen. ze was nog bij bewustzijn, maar wenste nu hevig dat ze dat niet zou zijn, opdat ze de pijn niet kon voelen. voor de rest kon ze niks zeggen, geen zinnig woord uitbrengen* |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
*ziet dat Arya word meegetrokken* "Nee, Arya!" *hoort een hulpkreet en komt aanrennen* "Arya, Muad, is alles nog goed..? Wat gebeurde er..?" *Ziet weer een beetje beweging in Arya's lichaam komen* |
|
nietmeer
|
*Muad gaat rustig naast Arya zitten, en bekijkt de plek waar Dhib haar met de eerste slag had geraakt* "pfff... gebroken sleutelbeen... lekker is dat" "Even op je tanden bijten, Arya. Ik moet dit eerst zetten" *Hij geeft Arya een stuk leer, en stopt dat tussen haar tanden* *Dan geeft hij een scherpe ruk aan de twee delen van het gebroken bot* |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Ouch... dat zou pijn moeten doen..." "Kan je niet weer wat pijn proberen door te sluisen als eerst?" |
|
nietmeer
|
"Niet deze pijn... Die zal ze helemaal zelf moeten dragen..." |
|
Arya Oudgediende
|
*bijt uit alle macht op het stuk leer tussen haar tanden, zo dat het bijna in twee verschillende stukken scheurt. ze kneep haar ogen helemaal dicht, en bleef vurig wensen dat ze bewusteloos was* |
|
nietmeer
|
*Wist het zweet van Arya's voorhoofd* "Dat is nu over... Je hebt het ergste gehad, denk ik..." *Muad voelt over de rest van Arya's lichaam of er nog ergens anders verwondingen zijn van het trappen van Dhib* "Geef even een schreeuw als ik iets pijnlijks raak" |
|
Arya Oudgediende
|
*bij het aanraken van haar zij uit ze weer een korte, maar harde schreeuw. ze voelde de plaatsen branden, en hoewel minder, schokte ze nog steeds. het waren geen gewone klappen geweest die Dhib haar had toegebracht, deze waren vervuld geweest met magie, compleet gesmeed uit haat* |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Auw... ik heb zo'n medelijden met je Arya" "Kan het bijna niet aanzien om jou daar van de pijn weg zien te kwijnen terwijl ik hier er gewoon maar bij sta" "Is er anders nog iets wat ik voor je kan doen ofzo..?" |
|
nietmeer
|
*Trekt de stof van haar kleding op haar zij kapot, en ziet een behoorlijke blauwe plek in haar zij* "pfff... die is daar goed geraakt zeg..." *Rommelt wat in zijn rugtas, en trekt er een kruidencompres uit* "Dit moet wat verlichting geven" *Gaat verder met haar onderzoeken, terwijl Staart Arya over haar haren aait, en haar zo probeert gerust te stellen*
"Pablo, kun je even een lading stof uit het schip halen? Ik denk dat ik dalijk wel wat extra's nodig ga hebben om haar te kunnen verbinden" |
|
Arya Oudgediende
|
*langzaam begint het trillen te verminderen, en word ahar ademhaling rustiger. nu langzaam haar controle over het lichaam terug komt, beginnen de tranen over haar wangen te stromen* |
|
nietmeer
|
*Merkt dat de overige verwondingen van Arya niet zo ernstig zijn, en gaat naast haar hoofd zitten* *Hij legt haar hoofd op zijn gekruiste benen, en aait haar over haar voorhoofd, terwijl hij sussende woordjes fluisterd* |
|
Arya Oudgediende
|
*langzaam probeert ze weer woorden uit haar mond te vormen, probeert ze ondanks het trillen en zachte snikken weer te praten* "Mu...ad. ik w..wilde. niet da...dat" *sluit heel even haar ogen om te kunnen concentreren op de precieze woorden, en bedenkt zich dan dat het via de andere manier makkelijk zou kunnen gaan* ik wilde niet dat een van jullie je zeer deed. ik weet dat hoewel je het verachtelijk vind, je niet verder kunt zonder Dhib nu. en nu.. |
|
Pablo
Oudgediende
|
*merkt dat er een dergelijk communicatie ontstaat tussen Arya en Muad* "Muad.., gaat alles nog goed met haar?" "Heeft ze nog veel pijn..?" |
|
nietmeer
|
En nu heb ik je eens goed betaald gezet voor die slag Dhib, houd je bek, of anders kom ik hem persoonlijk dichttimmeren, en ik sla harder dan Arya hoor, maar dan zonder je uit je kooi te bevrijden. En dat is een trucje die ik Arya ook ga leren, zodat je echt niet meer vrij komt "Ik leef al langer met hem in 1 lijf, ik weet wel hoe ik hem aan moet pakken. Alleen had hij me net bij verrassing te pakken. Als jij er niet tussen was gaan staan, had Dhib me zeker te pakken gehad, en had ik nu in die kooi gestaan, in plaats van hij... En dan had jij nu waarschijnlijk met je benen gesprijd op een bed gelegen..." *Doet even zijn ogen dicht om het beeld dat hij voor ogen krijgt weer weg te werken* *mompelt* "Dat nooit..." "Hij gaat nu wachten tot hij me weer bij verrassing te pakken kan nemen... maar ik laat me nu niet meer zo snel verrassen, hoop ik..." "En bedankt dat je me gered hebt, zonder na te denken zelfs..." *Een traan valt op Arya's gezicht*
*Merkt plotselnig Pablo weer op* "Huh? oh, het gaat nu beter met haar, maar zou je een draagbaar kunnen halen of maken? ze moet terug naar het schip.." |
|
Pablo
Oudgediende
|
*rent naar het schip en komt met een draagbaar aanrennen* "Niet te geloven wat kippies allemaal mee heeft..." *legt hem naast Arya neer op de grond* "Kan ze er zo opschuiven of moeten we haar erop tillen?" |
|
nietmeer
|
"We zullen haar heel voorzichtig erop moeten tillen..." (Tegen Arya) "Zet je schrap" *Tilt samen met Pablo Arya op de draagbaar, die het uitschreeuwt van de pijn* *Muad controleert nog even snel haar hele lichaam, om te kijken of haar verwondingen niet erger zijn geworden* Dat vind je zeker leuk heh? Haar over haar hele lichaam betastenAch, houd je bakkes, oversekste malloot*Rustig tillen Muad en Pablo haar op, en tillen haar dan heel voorzichtig terug naar het schip, waar ze haar op haar bed neerleggen* *Muad gaat op een stoel naast haar zitten, om te waken, maar hij valt al snel in slaap, zittend op de houten stoel* Offtopic: Ikke nu slapie slapie doen, laters  |
|
Pablo
Oudgediende
|
*krijgt te horen van 't museum dat hij het boek mag meenemen* *zet het boek in de kast in kippies schip* "Zo, kan ik daar later ook weer verder in lezen..." *haalt 2 dekens en legt er 1 over Arya heen, laat dan Muad wat comfortabeler liggen zonder hem wakker te maken, en legt er dan ook 1 over hem heen* "Hmm nog wat honger..." *eet nog wat, pakt dan weer het boek en gaat op de bank liggen terwijl hij langzaam in slaap valt tijdens het lezen* "ZzzZzzzz..." |
|