Het Avonturen Rollenspel |
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
"kip, ik denk dat het handig is als je uitkijkt waar je loopt, want ik weet niet of de madarian waar je nu tegenaan praat heel erg aardig is.." |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
*komt aanrennen "Hey, over dat boek, ik heb iets belang..." "Eh hoi Madarian en Madarian, 2..." |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
(Madarian 2 is de 'kopie' ) Madarian 1 tegen Kippies: "Inderdaad Kippies. Een mooi plekkie, en een mooi zwaard  " Madarian 2 tegen Arya: "Ik kan je horen. Wie ben jij?" |
|
Arya Oudgediende
|
gelukkig, ik hoef geen moeite te gaan doen om een andere taal te gaan spreken, en uit te vogelen wat nu wel of niet verstaan word "ik ben Arya Atharn. en ik wou wat vragen stellen." |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Natuurlijk kan je haar horen, je bent toch niet doof ofzo..." *kijkt naar Madarian 1* "Hij is een beetje... tja hoe zal ik het zeggen... stoned bezig" |
|
Madarian Oudgediende
|
Offtopic: Pablo, in het begin lukte dat niet, weet je nog? Ik wil het Arya dit keer niet te moeilijk maken...  Madarian 2 tegen Arya: "Vragen kan altijd. Of je antwoord krijgt hangt van de vraag af." Madarian 1 tegen Pablo: "In het begin was ik doof, dus zo'n vreemde vraag vond ik het niet van Arya." |
|
Arya Oudgediende
|
*kijkt eventjes naar Pablo* "dat was meet bedoeld om te kijken of hij ook onze taal sprak, nitwit." *kijkt dan opeens vreemd.* wacht eens even.. |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian 1 begint een beetje te lachen als hij het vreemde gezicht ziet van Arya.  * |
|
Arya Oudgediende
|
"hoe komt het dat je mij kunt verstaan? Madarian hier moest eerst iets uitvoeren voordat hij onze taal een beetje begreep, en zelfs toen maakte hij nog veel fouten." |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Het was een beetje sarcastisch bedoeld, vooral omdat hij in plaats van te praten gewoon zegt dat hij het kan..." "Vond het ook heel erg raar dat dat zo makkelijk ging" |
|
Madarian Oudgediende
|
Madarian 1 tegen Arya: "Volgens mij zat er een vertaalmodule in het implantaat. Die van mij was defect, waarschijnlijk ook het vertaalgedeelte." |
|
Arya Oudgediende
|
"kan ook nog...." *kijkt een beetje stom. ze verspilde de tijd.* "kun je ons vertellen wie je bent, wat je allemaal precies hebt gedaan, en wat dat zwaard adt Madarian nu vast heeft allemaal precies kan doen en laten?" |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Je vraagt er wel lekker op los..." *gaat op de bank zitten alsof het uren kan duren voordat Madarian 2 gaat antwoorden* "Hij verdwijnt heus niet opeens hoor" |
|
Madarian Oudgediende
|
Offtopic: Euh.. Arya, tot nog toe is mijn verhaal dat ik al die tijd vast zat in de tank totdat ik 'getest' werd. Het zwaard is speciaal voor mij gemaakt, maar ik heb hem nooit vast kunnen houden. Ik zou niets anders weten op dit moment. Je mag zelf iets anders bedenken als je wilt voor Madarian 2...  |
|
Arya Oudgediende
|
*Arya kijkt een beetje boos naar Pablo, terwijl een zweetdruppel over haar gezicht loopt* "ik ben degene die m hier houd ja? het kost mij enorm veel kracht."
*madarian twee kijkt beide aan, en denkt even na of het kwaad kan het te vertellen.* "laat ik jullie eens een vraag stellen. hoe wisten jullie dat ik hier, geroepen kon worden, en dat ik de 'jongere' versie ben?"
*Arya tilt haar hoofd schuin op* "ik zag in een flits, toen ik met mijn hand over het zwaard ging een reeks van vechters, in volgorde van de meest recente tot de oudste. de oudste was jij"
*een grijns gleed over het gezicht van Madarian 2* "inderdaad de eerste..." |
|
Madarian Oudgediende
|
*Madarian 1 luistert zeer aandachtig.* |
|
Arya Oudgediende
|
"Maar de eerste zijn betekend niet dat ik de jongere versie ben." *de tweede Madarian begint langzaam te vervagen, omdat hij zelf wegwil, en de groep met een raadsel achter te laten.*
*Arya voelt het getrek aan de connectie, maar faalt deze in stand te houden. uitgeput van het getrek valt de op haar Knieen* "Madarian... ik geloof dat ik het snap.." |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Madarian wordt continu opnieuw geprogrammeerd of wat dan ook?" "En dan heb je dus Madarian 1, 2, 3, enzovoort, terwijl het eigenlijk dezelfde persoon is..." *kijkt naar Arya alsof hij teveel gezegt heeft* |
|
Arya Oudgediende
|
"nee, absoluut niet. Madarian, het was niet het verleden, amar de toekomst." |
|
Madarian Oudgediende
|
"Wat bedoel je? Is dat m'n toekomstige ik? M'n oudere versie?" |
|
Arya Oudgediende
|
"Alleen het klopt niet. je hebt nu al een litteken dat nog moet komen van een van de gevechten. ik zag je namelijk het litteken krijgen... iets of iemand is met de tijd aan het rommelen geweest" |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Madarian kwam toch uit een komeet?" "Je weet wat daar allemaal voor rotzooi zit, wormgaten enzo, daar kan hij best een stuk terug in de tijd zijn gegaan..." |
|
Arya Oudgediende
|
"dan zou hij zich toch iets herinneren? ik snap het niet.." |
|
Madarian Oudgediende
|
*Kijkt Arya aan* "Vreemd. Hoe, waarom, en vooral wie? Daar komen we nog wel achter. Komt tijd, komt raad...  " |
|
Arya Oudgediende
|
"ik mag het hopen..." *Arya staat weer op, en kijkt over haar schouders naar de twee* "ik ga eventjes bij Muad kijken, hoe het met hem is." *lacht eventjes, en loopt dan de kamer uit |
|