Het Avonturen Rollenspel |
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*komt aanlopen en fluistert tegen Pablo* "logisch dat ie zo snel klaar was. de basis was onbewaakt omdat ik die hele vloot vernietigd had in dat laatste gevecht hehehe  " |
|
Eev11 Senior lid WMRindex: 245 OTindex: 18 Wnplts: Scherpenze
|
*zit roeiend in een bootje te zingen* "I'm a pirate, I'm a pirate! Tadadadam.." *Boot word opeens omgegooit door Madarian* "Heee! dat was niet nodig..  " *zwemt snel weg* "I'm a cop! I'm a cop! Tadadadam.."  |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
*Heeft net gehoord wat Kippies zei, en draait naar hem.* "Dat het flink geholpen heeft kan ik niet ontkennen, maar je had maar een kwart te pakken.  Ik heb in totaal drievijfde te pakken, en dit mooie zwaard had de rest te pakken. Ik kan alleen geen mooie naam voor het zwaard bedenken. Weet jij een mooie?" *Loopt tegen Eev's bootje aan* "Sorry, ik had je niet gezien. Ben jij een gids van dit museum, of ook een bezoeker?" |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*Arya is nog steeds een beetje aan het rondneuzen in het museum, terwijl ze rondkijkt naar openliggende teksten. in een paar herkent ze dingen die ze op de een of andere manier al kende, maar niets was zo bijzonder als een bepaalde tekst.* "Als licht en donker in een persoon worden verenigd, hoewel met de nodige inspanning, zal zij ten prooi vallen aan een emotie zo heftig dat deze al het ander kan vernietigen, op een manier dat donker en licht samen werken om te redden wat niet verloren mag gaan." *Arya fluisterde wat ze zag. het leek wel een profetie, over iemand die ze behoorlijk goed kende. er waren verschillende takken, mogelijkheden, maar de kern kende ze maar al te goed* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Kijkt met een scheef oofd die vreemde vrouw na. Ziet even later Arya lopen. Madarian gaat naar haar toe en ziet dat ze iets zit te lezen.
"Hoi Arya. Is het een interessante tekst? Je lijkt er zo verdiept in te zijn."
*Arya kijkt op en ziet het zwaard. Madarian laat haar z'n zwaard beter bekijken.*
"Mooi zwaard, vind je niet? Heeft ook een eigen willetje. Ik wil het zwaard een naam geven, maar ik kan niet op een waardige naam komen. Weet jij een mooie naam voor m'n zwaard?" |
|
Arya Oudgediende
|
*Arya kijkt op van de tekst, en knikt haar hoofd* "tja, ik zal in sommige teksten dingen die me wel boeiden" *kijkt naar het zwaard, en laat haar hoofd schuin hangen* "zeker een mooi zwaard, hoe kom je daar dan nu weer aan? en ik denk... dat Feyren misschien wel iets is... maar dat vind ik" |
|
Madarian Oudgediende
|
"Ik liep door het museum en zat het bordje te lezen wat erbij hing. Het was een magisch zwaard, maar niemand kon de magie activeren of het zwaard gebruiken. Toen begon het zwaard te zoemen, kwam los uit de meteoor en vloog m'n hand in. Ik moest natuurlijk wel betalen. Even een piratenbasis vernietigen. Was zo gepiept met die trucjes die ik van Kippies had afgekeken.  Wat betekent Feyren eigenlijk?" |
|
Arya Oudgediende
|
"zo uit mijn hoofd heb ik geen idee waar het ook alweer vandaan komt..maar het betekend iets in de richting van trouw,volgen. ik weet het niet precies meer." *Arya kijkt nogmaals naar het zwaard, en vraagt of ze het even in de handen mag houden* "het lijkt bekend op de een of andere manier..." |
|
Madarian Oudgediende
|
"Ik heb er geen bezwaar tegen. Maar zoals ik al zei, het zwaard heeft een eigen wil."
*Arya reikt naar het zwaard, maar die probeert haar hand te ontwijken. Madarian pakt het zwaard nu en reikt Arya het handvat. Arya pakt het handvat vast. Het zwaard laat het nu toe. Madarian kijkt naar het zwaard.*
"Rustig maar. Arya is een vriendin. Ze zal je niet misbruiken. Vindt je Feynan een mooie naam?"
*Het zwaard gaat van links naar rechts in Arya's hand.*
"Volgens mij vindt het zwaard dat geen mooie naam."
*Arya ziet er een bekend teken op staan. Die stond op Madarians implantaat en op haar hartklem.* |
|
Arya Oudgediende
|
*ze laat abrupt het zwaard uit haar handen vallen, en doet een stap naar achter* zo lang al... is dat echt al zo lang? het lijkt wel... duizenden jaren oud, en toen al. *langzaam trekt ze bleek weg. het was geen wonder dat het de naam weigerde, omdat het het tegenovergestelde was van wat ze eerst had gedacht* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Het zwaard valt net niet op de grond maar zweet terug naar Madarian. Madarian pakt Arya beet omdat het erop lijkt dat ze flauw gaat vallen.*
"Arya, gaat het? Het lijkt net alsof je een geest gezien hebt." |
|
Arya Oudgediende
|
*Arya wankelt even, maar vind gelukkig snel haar balans weer terug. ze kijkt op naar Madarian* "Sorry Madarian, maar ik kreeg even een flashback." *ze neemt een kleine pauze om de beelden nog eens terug te halen die voor haar waren verschenen bij het zien van het zwaard met het teken* "ik zag een paar beelden langsflitsen. ik weet van sommige niet precies waarvan." |
|
Madarian Oudgediende
|
*Begint zich een detail te herinneren.*
"Ik herinner me nu pas dat ik dat zwaard eerder gezien heb. Op het schip waar ik vandaan kwam. Ik heb hem daar op een tafel zien liggen. Dat kan bijna geen toeval meer zijn!"
*Kijkt Arya aan*
"Wat voor beelden zag je? Misschien dat ze de dingen duidelijker maken." |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
*komt weer aanlopen* "Hey Madarian nog steeds met je zwaard aan het spelen?" *ziet dat hij met Arya aan het praten is* "Gaat het gesprek nog ergens over?" |
|
Arya Oudgediende
|
"aan de plekken op het zwaard te zien is deze echt al oud en heeft dit exemplaar ook tijden ergens vast in gezeten. ik heb ook iets dergelijks in het schip zien liggen, alhoewel het lang niet dezelfde uitwerking had. maar het teken" *Arya ging een klein beetje met haar hand in de richting van het teken, in het zwaard gegraveerd* "dat teken dat was daar ook, en jij had het ook." *even wacht ze, haalt even een adempauze om haarzelf kalm te houden, en dan verteld ze verder* "jij had het op het implantaat staan... op beide." |
|
Madarian Oudgediende
|
*Hoort Pablo en kijkt op.*
"Niet spelen. Ik wil een mooie naam voor het zwaard, maar ik kan er geen bedenken. Weet jij een paar mooie namen?" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Kijkt naar Arya.*
"Dat teken. Wat betekent dat teken... Misschien weet Muad wat het teken betekent. Heb je het wel eens met hem erover gehad?" |
|
Pablo
Oudgediende
|
*denkt even na* "Seger!" *Kan jouw zwaar je niet vertellen welke naam hij eigenlijk wil dan..." |
|
Arya Oudgediende
|
"ik weet het niet... ik ken het alleen, en daar houd het op. het enige wat ik nog meer weet is dat het mij nooit enig voordeel heeft opgebracht.." |
|
Madarian Oudgediende
|
*Kijkt naar Pablo.*
"Het zwaard kan me wel vertellen wat voor namen hij niet wil. Ik zat te denken aan iets als 'Flame of Fury' maar dat doet het zwaard nog niet voldoende eer aan. Als je ziet wat het zwaard alleen deed tegen de piraten die ik moest vernietigen om het zwaard te kopen..."
*Zwaard lijkt te schudden dat de naam in de buurt komt.* |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Seger lijkt me wel een eervolle naam, het betekent overwinning" "Hij is anders wel aardig kieskeurig" *kijkt naar de zwaard die heen en weer lijkt te schudden* "Hopelijk word hij niet zo eigenwijs als staart" |
|
Madarian Oudgediende
|
*Kijkt naar het zwaard.*
We vinden wel een goede naam voor je.
*Kijkt naar Pablo*
"Ik weet niet wat het karakter is/wordt van het zwaard. We zullen wel zien. Hij lijkt gekoppeld te zijn aan mij, dus ik hoop dat het wel meevalt." |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Ik hoop dat je hem in ieder geval in bedwang kan houden" *kijkt naar het zwaard* "Hij glanst ook best mooi..." *ziet zijn eigen spiegelbeeld in de glans* |
|
Madarian Oudgediende
|
*Kijkt naar het zwaard en dan weer naar Pablo*
"Hij glanst wel mooi, maar ik ga hem straks toch eventjes schoonmaken.. Ik zie wat vuil erop zitten." |
|
Madarian Oudgediende
|
"Zullen we de rest van het museum gaan bekijken?" |
|