Het Avonturen Rollenspel |
nietmeer
|
Ik wil terug, terug naar dat groene veld... Terug naar die bekende... terug naar... ehm... terug naar wie eigenlijk? *Muad begint zich als een bezetene te concentreren, om weer terug te keren naar het groene veld.* *Langzaam maar zeker begint het zwart weer schaduwen te vertonen* Één schaduw zit stil, en hangt naast hem. Hij voelt ook weer dat vertrouwde gevoel, alsof iets of iemand hem vast houdt (Duidelijk genoeg om opgevangen te worden) Zal ik hem of haar weer zien, als ik terug weet te komen? *Langzaam maar zeker begint de zwarte wereld weer te draaien, en beginnen er weer allerlij kleuren te schitteren, alleen nu niet meer zo misselijkmakend snel* *Langzaam maar zeker begint de groene wereld weer terug te komen* *Weer staat er naast hem een schaduw. Alleen nu houd die schaduw hem bij de hand vast* "Arya?" *Hij probeert zich zo sterk mogelijk te concentreren op de schaduw naast hem, en haar naar zich toe te trekken. Om dat voor elkaar te krijgen draait hij haar in zijn armen, en omhelst haar krachtig* "Kom bij me, en blijf nu, alsjeblieft?" |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*zet het schip weer op autopiloot* "ik heb al een tijdje niet bewogen ik ga ff virtuele wapentraining doen. en daarna ga ik slapen. maar heeft iemand nog honger?" |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*Arya ziet dan om haar heen dat groene veld langzaam terugkeert, en ook de schaduw naast haar.* het lukt... het lukt weer.. *ook Arya slaat haar armen om de eerst nog vage schaduw van Muad heen, terwijl ze langzaam beide vorm weer aannemen* "laat me nu niet meer los. ik wil blijven" *Arya laat alles los wat haar in de normale wereld hield, inclusief haar tijdsbesef, tot ze deze keer weer volledig bij Muad was. het groene veld was compleet helder.* |
|
nietmeer
|
*De schaduw die hij vast houdt krijgt snel vaste vorm, en even later staat er een bekend figuur in zijn armen gedrukt* "Arya, Je bent er weer..." "Weet jij eigenlijk waar we zijn? En wat er met mij aan de hand is? Wat is die zwarte wereld van pijn, waar ik al die tijd in heb gezeten? yes... ze is er weer *Hij blijft haar omarmen, bong dat als hij los laat, ze weer verdwijnt* |
|
Arya Oudgediende
|
"ik weet het niet... ik weet zo weinig over wat er nu allemaal precies gebeurt. je ligt daar maar, met je ogen te open. som hoorde ik geluiden, en gemompel. maar daar hielt het altijd op." *Arya houd hem stevig vast, en merkt dat zelfs zijn staart iets blijer leek te zijn* "wat zag jij allemaal?" |
|
nietmeer
|
"Het enige wat ik zag was een grote zwarte leegte, met zo nu en dan wat schaduwen die langs gleden, of die naast me hingen. Totdat iets mij vasthield, en mij leek te roepen. Toen kwamen er kleuren, en gedraai. En even later was ik hier..." |
|
Arya Oudgediende
|
"ik probeerde je te vinden.... alleen ik gleed weg de laatste keer. vervloekt geluid." *Arya kijkt omhoog naar Muad, en waagt dan om even rond te kijken* "Muad..is dit niet..." *stopt even met praten, en herrinert zich dat nadat Muad toen was wakker geworden, hij zich niks meer herrinderde van het gevecht tegen zichzelf dat had plaatsgevonden.* |
|
nietmeer
|
"Ja, ik ken dit gebied. Ik weet niet waarvan, maar ik ben hier vaker geweest..." *Een liggend figuur met een rood aura verschijnt in de verte* "ah... daar ken ik het van..." |
|
Arya Oudgediende
|
*Arya haar blink volgt die van Muad, en ook zij ziet een rood aura daar verschijnen.* "dat ben jij weer he, of niet?" *Ze was niet bang meer voor de andere kant van Muad, zoals ze eerst eigelijk was geweest.* het is niet al te best ben ik bang... ik moet alleen mar zorgen dat ik hier blijf. |
|
nietmeer
|
"Ja, ik denk dat ik dat ben... maar het ziet ernaar uit dat ik bewusteloos ben... Ik snap alleen niet waarom ik die rode aura heb... Weet jij waar dat vandaan komt?" *Kijkt naar zichzelf, en ziet dat hij een gouden aura heeft* "En waarom heb ik eigenlijk een gouden aura? jij hebt immers helemaal geen duidelijk aura..." |
|
Arya Oudgediende
|
*kijkt even van de ene Muad naar de andere* "ik denk dat ik dat wel weet. door je vader te verslaan is de kracht van die kant in je helemaal uitgeput geraakt. het heeft geen bron meer om van te voeden. jij hier hebt een duidelijk gouden aura omdat die kant in je aan het groeien is gegaan, omdat het niet meer 50% tegenover 50% is." *houd even stil, en legt haar hoofd tegen muad aan* "waarom ik geen Aura heb weet ik niet... zo veel weet ik er ook niet van" |
|
nietmeer
|
"Zullen we even gaan kijken hoe het verder met hem gaat? Ik vind het eigelijk best wel zielig, om hem daar zo te zien liggen..." of moet ik zeggen, om mijzelf zo te zien liggen...
*Kijkt in de rondte, en ziet dat de egaal groene vlakte langzaam aan het veranderen is* |
|
Arya Oudgediende
|
"is goed... ik denk dat we wel een klein beetje op moeten passen, zeker na de laatste keer" *merkt dan pas op dat alles rond heb heen aan het veranderen is* "wat gebeurt er... nu dan?" *langzaam ziet Arya kleuren verschieten, dingen vormen, alhoewel er nog geen wijs uit te worden is* |
|
nietmeer
|
*Draait zich uit hun omhelzing, maar houdt wel angstvallig een arm om haar schouder* Ik laat je nu niet meer los... Ik wil niet dat je weer verdwijnt *Loopt naar zijn evenbeeld toe, en gaat op zijn hurken naast hem zitten* "Hij ziet er wel erg slecht uit heh... Helemaal ingevallen, en zijn haar begint zelfs uit te vallen... Ik ben best wel benieuwd wat er met hem aan de hand is" *om hen heen begint alles steeds beter vorm te krijgen. Het lijkt erop dat ze in een open ruimte in een bos komen te zitten* |
|
Arya Oudgediende
|
Offtopic: sorry, t ging onweren, en k moest even stoppen "ik heb geen idee wat er percies gaat gebeuren.. ik heb dit nog nooit meegemaakt.." *zorgt ervoor dat ze dicht bij Muad blijft, maar kijkt toch naar de andere kant van Muad op de grond. rond haar heen ziet ze langzaam een bos verschijnen* "wacht even.. deze plek ken ik" |
|
nietmeer
|
"huh? Ken je deze plek? waarvan dan?" *Het bos is ondertussen volledig gevormd. Het gras onder hun voeten voelt veerkrachtig aan, en de in de buurt staande bomen werpen schaduwen over ze heen* *Alleen de zon is niet te vinden* "Het is wel een mooie plek. Ik denk dat ik hier heel makkelijk tot rust kan komen" *Kijkt naar een boom, die in het midden van de open plek staat* "pfff... das een flinke..." Offtopic: Als ik een tijd lang niet reageer: ik ben strijken...  |
|
Arya Oudgediende
|
"volgens mij is dit de plek waar we voor het eerst je vader tegenkwamen.. toen we met vier waren." *kijkt een beetje raar rond, en kijkt naar de omgeving en de andere Muad* "of tenminste.. het kijkt er erg op..." Offtopic: moest ik ook doen net  |
|
nietmeer
|
"Waar we voor het eerst mijn vader tegen kwamen... hm..." *Denkt na* "Je bedoelt toen met Delenn en Drummerdude, en die kat van 'm..." *Kijkt rond* "mja... daar lijkt het wel op, hier..." *Buigt zich weer voorover, naar de rode Muad* *mompelt* "hm... hij ziet er wel erg slecht uit..." *Legt zijn hand op de andere Muad's voorhoofd, om te voelen of hij koorts heeft* *Een felle flits volgt, en de Muad op de grond ziet er weer wat beter uit* *Zakt iets in elkaar* *Krabbelt weer overeid* "wow... wat was dat?" Offtopic: zoooo... strijk is klaar, tijd voor de volgende  |
|
Arya Oudgediende
|
*helpt Muad weer op te staan, en schud het hoofd* " ik weet het niet.. ik snap niet wat er nu allemaal precies aan de hand is." *knielt neer bij de Muad met het rode aura, en kijkt eventjes of deze ook verwondinegn heeft. tot haar schrik merkt ze precies hetzelfde op als het lichaam van Muad dat bij haar lag.* "hij is ook weg..." |
|
nietmeer
|
"huh? 'Hij is ook weg'? Wat bedoel je?" *Kijkt nog even rond, en ziet dat er allerlij schaduwen beginnen te verschijnen* Dit is niet goed, denk ik... |
|
Arya Oudgediende
|
"hetzelfde als wat er met jou was... je lichaam en geest zijn in verschillende delen gescheiden. het blijkt dat het nu dus nog erger is dan dat ik eerst dacht... ik heb geen flauw idee wat we nu moeten doen" |
|
nietmeer
|
"heh, hoe bedoel je dat? dat mijn lichaam in verschillende delen gescheiden weet ik... Daarom heb ik ook altijd zo'n ruzie met staart... Maar gespleten in geest? die snap ik niet... Of bedoel je dat deze rode hoop elende soms ook mijn lichaam bestuurd?" *gezicht wordt plotseling wit* "Of bedoel je dat mijn lichaam er momenteel precies hetzelfde uitziet als hij?" |
|
Arya Oudgediende
|
"dat laatste... ik zal hetzelfde moeten proberen... ik denk dat als we deze kant van jou niet hierheen krijgen, we jou ook niet gezond terugkrijgen..." *Arya zucht diep, en kijkt eventjes naar de bomen rond hen heen.* |
|
nietmeer
|
*Trekt nog veel witter weg* "hm... maar ik wil hem niet terug hebben... maar zonder hem, ben ik zeker ook weg?" *begint nu echt bezorgd te worden* "En die schaduwen om ons heen, staan me ook niet aan..." |
|
Arya Oudgediende
|
"ik denk dat het nodig is.... ik ben bang dat het is dat de een niet zonder de ander verder kan." *Arya gaat zitten, en kijkt dan naar Muad* "en daarbij. jij bent het ook. het is lastig me voor te stellen dat jij niet compleet bent" *een kleine grijns komt over har gezicht* "denk jij dat je de schaduwen bezig kunt houden? ik ga je proberen te vinden" |
|