Het Avonturen Rollenspel |
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*fluistert van verre in Arya's oor, denk aan dat ene buideltje, open het bij de mond van het moederschip en deze wezens zullen in een verloren dimensie verdwijnen* |
|
nietmeer
|
*fiona wordt woest* "MIJN VERLOOFDE ZO BEHANDELEN??? TUIG!" *begint felgeel te gloeien* |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
* Féinan wordt gescand, maar niet vrijgelaten. *
* Ook Arya wordt geraakt. *
"Genoeg...."
* Laadt zichzelf op. De andere schepen detecteren Madarian, laten de gevangenen snel vrij, de krachtveldmuren verdwijnen en gaan op Madarian af. Er vormt zich een zeer sterk krachtveld om Madarian heen, van alle schepen gecombineerd. *
|
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
de buidel..... dat klopt. maar dan moet ik wel eerst naar binnen. dat word nog eens wat. *schakelt eerst zoveel mogelijk van de wezens uit, en zorgt dat ze door een van de laatst overeindstaande op de grond word opgemerkt, en dat deze ook ziet wat ze heeft gedaan* |
|
nietmeer
|
Madarian wacht, ik hoorde net van ver dat Kpuc zei dat er een andere oplossing is!!
*helpt van afstand Arya om naar binnen te komen* |
|
Arya Oudgediende
|
Madarian, laat je niet te pakken nemen. zoals mijn vrienden mij beschermen, zal ik dat ook bij mijn vrienden doen "Fiona, Kappen!" |
|
nietmeer
|
*Fiona luistert, maar blijft gloeien* Féinan: "Arya, schiet dan op!!" |
|
Arya Oudgediende
|
ik doe mijn bst ik doe mijn best *word door een van de wezens die woedend is mee daar binnen gebracht, terwijl ze doet alsof ze verdoofd is* |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
*blijft staren* "zijn dit jouw makers..?" "hier tegen kan ik ook lekker veel doen..." *concentreert zich* *opeens lijkt in de lucht alles door elkaar te lopen, bomen zijn opeens dichterbij terwijl daarachter opeens weer de lucht zit* "meer kan ik ook niet echt..." *veel schepen raken door de war of verliezen controle* "Toch wel grappig om te zien hoe die scheepjes daar gek van worden" *Opeens beginnen er allemaal schepen neer te storten door de verwarring* "Ah kijk... de eerste slachtoffers, niet dat het veel zal helpen" "Ik wil hun gezicht wel eens zien als er opeens een boom voor hun opduikt, en als ze dan optrekken opeens recht de grond in boren" |
|
nietmeer
|
heel slim arya, heel slim, nou, alles ligt in jouw handen
*fiona stopt met gloeien* |
|
Arya Oudgediende
|
*wacht tot ze langs de mond van het ruimteschip word gedragen, en grijpt dan ineens naar de buidel die haar was gegeven.* "nu zul je het berouwen!" *opent de buidel bij de mond van het schip, en haalt de inhoud eruit* |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Offtopic:  Dit moet uitgewerkt worden en bij een uitgever worden aangeboden ;P |
|
nietmeer
|
*meteen valt alle activiteit stil, een nieuwe dimensie opent, één voor één worden de schepen erin gezogen*
*zorgt met behulp van magie dat Arya veilig terugkomt* |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Hé was dat Arya niet die daar naar binnen werd gebracht?" "Wat zijn hun aan het doen?" "Ehh..." *kijkt om* "Madarian?" *kijkt weer naar de schepen* "WTF? Okééé... nog wat popcorn en dan is het compleet" |
|
Madarian Oudgediende
|
* Schiet een sterke straal af, wat net niet door de krachtveld heen gaat. Krijgt daarna de boodschap door.* * Madarian laadt zich in de tussentijd op, terwijl hij langzaam het moederschip ingetrokken wordt. * * Plotseling worden de schepen weer weggezogen in een andere dimensie* * Féinan en Fiona worden omsingeld door een gedeelte van het leger van de duivelachtige wezens die niet meegezogen werden en wordt aangesproken door de commandant.* "Stop met aanvallen. We hebben wat we willen. We weten dat het je vriend is, maar hij is veel te gevaarlijk om te laten leven. Hij heeft de kracht om een supernova te veroorzaken!" Offtopic: Jullie waren te snel helaas... |
|
nietmeer
|
Offtopic: @Madarian: de schepen zijn al weg in de verloren dimensie. Dus pas het ff aan daar, ok? |
|
Arya Oudgediende
|
Offtopic: Nou Kpuc, ga je gang  *een speciaal schild klemt zich om haar heen, terwijl de schepen en de rest rond haar heen verdwijnen in een portaal naar een andere dimensie, een tussendimensie* |
|
nietmeer
|
*ziet schepen langzaam verdwijnen, alle duivels worden meegetrokken*
"Voorbij? voorbij? voorbij?" Fiona: "Ja, bijna wel!"
|
|
Madarian Oudgediende
|
Offtopic: Kristian, niet alle wezens zijn verdwenen... Jij bent nog omsingeld * Madarian valt verdoofd naar beneden * * De commandant tegen Féinan * "NEE. We waren zo dichtbij. Wat zal er van deze dimensie overblijven?" |
|
nietmeer
|
Offtopic: vandaar ook de tekst: bijna wel  *gaat samen met Fiona vervaarlijk voor de overige duivels staan* *arya komt achter ze staan* |
|
Arya Oudgediende
|
Offtopic: ik ga mee met Madarian, is spannender  *staat weer op de grond, en ziet dat Madarian nog steeds omsingels is door de wezens* "jullie moeten hem gewoon met rust laten!" |
|
Pablo
Oudgediende
|
*Loopt door en ziet Féinan omsingeld* "Oh kijk, ze hebben zich weer in de nesten gewerkt"
*roept naar de mensen die hun hebben omsingeld* "ze staan achter jullie hoor!" *die mensen kijken om en daar staan Féinan enzo opeens* "NEE daar boven in die boom!" *ze kijken daar boven en dan zitten Féinan enzo daar opeens* "kijk toch liever voor je..." *ze kijken allemaal benieuwd voor hun waar ze opeens de aarde zien wegbrokkelen recht in een afgrond* "Ik zou maar beginnen met rennen voor jullie erin vallen..." *ze rennen allemaal als een gek weg terwijl Féinan enzo op hun oude plek weer verschijnen* "Tss... wat een bangerikken, bang voor hun eigen verbeelding" *alles is inmiddels weer normaal alsof er niks gebeurt is* |
|
Madarian Oudgediende
|
* Sommige duivelachtigen knielen neer. *
"Dit moest niet gebeuren. Madarian blijft zich opladen net zolang totdat hij in z'n cryopod terugkeert! Duurt het te lang, dan zal er een explosie volgen gelijk aan een supernova! Alleen op het moederschip kon dat voorkomen worden!"
|
|
Arya Oudgediende
|
"en die is nu weg, als jullie niet waren gekomen, was er ook geen probleem geweest!" *schreeuw zo onderhand uit blinde woede* |
|
Pablo
Oudgediende
|
Offtopic: welk verhaal moet ik nou volgen? heb ik ze nou weggejaagd of niet? "illusie is toch wel om je dood te lachen" *grinnikt* "ze moesten eens weten, dat als ze een paar stappen deden ze gewoon op het gras stonden en totaal niet in levensgevaar verkeerde* |
|