Het Avonturen Rollenspel |
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*de ketting rond haar nek begint te gloeien. ze put kracht uit beide de saffier en de drakensteen* Madarian, waar ben je? *rent dwars door een van de muern heen, op zoek naar het mentale spoor van Madarian* |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
* Ziet die muren ook verschijnen. *
"Dit vertrouw ik niet. Volgens mij heb ik zo'n muur eerder gezien."
* Ziet de ruimteschepen en shuttels landen. *
" Zo te zien hebben ze me bijna gevonden. "
* Gaat naar een hoekpunt toe * |
|
Arya Oudgediende
|
Madarian, ze zijn met enorm veel. zorg dat je je wapent,. als de sodemieter |
|
nietmeer
|
*vliegt hoog de lucht in, Fiona achter me aan*
Arya, ga jij op zoek naar Madarian, ik geef je dekking!
"yéina gúlei rècta!!" *twee schepen ontploffen* |
|
Arya Oudgediende
|
*probeert Madarian te vinden, en zorgt dat geen van de wezens haar opmerkt hoog in de bomen. springend van tak naar tak* Madarian waar zit je? |
|
Madarian Oudgediende
|
* Na de ontploffingen blijken de ruimteschepen echter intact!*
* Ziet Arya en geeft haar een seintje *
|
|
nietmeer
|
Arya, daar bij dat hutje! Je bent er bijna!
*maakt duikvlucht naar schepen, verwoest de schepen dit keer voorgoed met supersterke magie*
*combineert krachten met die van Fiona* *laat nog een schip voorgoed ontploffen* |
|
Arya Oudgediende
|
shitshitshit wat zijn dit voor dingen? *ziet een kleine hutje ergens* "veel te duidelijk mikpunt, niet handig" *mompelt* |
|
Madarian Oudgediende
|
Féinan heeft 3 shuttels vernietigd, maar de grote schepen krijgt hij niet stuk. |
|
nietmeer
|
*landen voor het hutje* *gebruikt magie om Arya sneller hier naartoe te krijgen*
"NU IS HET MENENS!!!"
|
|
Arya Oudgediende
|
Madarian verdomme, ik meot weten wat die dingen zijn anders kan ik er niks tegen beginnen |
|
Madarian Oudgediende
|
Arya, hier ben ik. Dit zijn m'n makers!
* De troepen hebben de scanners opgezet, en hebben handscanners. Ze beginnen nu alles en iedereen te verdoven en gevangen te nemen. * |
|
nietmeer
|
*drukt zich tegen Fiona aan*
zodra madarian gesproken heeft, verwoesten we de rest! |
|
Arya Oudgediende
|
*blijft hoog in de bomen zitten, en kijkt wat er allemaal precies gebeurt* makkers... ik weet niet of ik blij moet zijn dat jij zulke mensen als jou makkers ziet, erg sympathiek zien ze er niet uit |
|
nietmeer
|
*werpt schild op, scanners werken niet meer*
*samen met Fiona*: térrcà quéna!!!!!" *enorme lichtflits* *enorme explosie* *enorm veel vuur* *alles rustig daarna* *schepen weg*
|
|
Madarian Oudgediende
|
Féinan. Je kunt weinig tegen deze wezens doen. Ze zijn te sterk! Hun shuttels kun je misschien wel pakken, maar daar houdt het mee op! Ze zijn echt veel te sterk!
*Féinan hoorde Madarian, en de scanners werken alleen in de buurt van Féinan niet goed*
|
|
nietmeer
|
*althans, dat dachten we* *moederschip is nog over*
"Wat zijn dit voor lui?" |
|
Arya Oudgediende
|
Offtopic: Kristian, zou het leuk vinden als we ook nog een vijand overhouden... |
|
nietmeer
|
Offtopic: er is nog één schip over |
|
Madarian Oudgediende
|
* Als de duivelachtigen een sectie gehad hebben, laten ze alles en iedereen vrij in die sectie. Ze zoeken duidelijk naar iemand. *
* Uit het moederschip komen nog veel meer grote schepen. * |
|
nietmeer
|
Madarian, offer je desnoods op, of we gaan er allemaal aan! |
|
Arya Oudgediende
|
Madarian, ze willen jou hebben.. *kijkt rond naar het moederschip* Feinan, je hebt niks vernietigt... kijk eens *ziet de schepen terugkomen vanuit een speciaal portaal bij het meoderschip* |
|
Madarian Oudgediende
|
* Féinan wordt geraakt door een verdovingsstraal en wordt gevangen gezet. * |
|
nietmeer
|
*Fiona komt dicht tegen mij aan*
Féinan: "Dit kan...dit kan...niet...meer... *bevriest, kan niets meer* Fiona: "Madarian, offer je in hemelsnaam op!" |
|
Arya Oudgediende
|
"shitshitshit..." *springt de boom uit, en land bijna geluidsloos op de grons achter een van de alleenstaande wezens. ze legt haar hand op de soortement nek, en geleid er elektriciteit door anar binnen, zodat de vitale delen beschadigt raken, en deze even bewusteloos neervalt* |
|