Het Avonturen Rollenspel |
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
"aangezien jij een zwarte draak bent, lijkt het me zelf logisch om te kijken op een plaats waar zwarte draken veel leven. ik heb geen idee hoe jullie thuisland er uit ziet." *kijkt naar beneden, en ziet meren, bomen, wegen voorbij schieten onder hun door.* wauw.... *merkt ook meteen dar ze een ietswat rodere kop krijgt* |
|
nietmeer
|
"Draken kunnen overal leven. Een specifieke kleur wil niet zeggen dat er ook een specifieke verblijfplaats is. Maar in mijn thuisland zijn de grotten, in de berggebieden, het meest aantrekkelijk om te wonen. Maar ook enorme bossen zijn in trek. Dus daarom ga ik daar als eerste heen."
Vanwaar dat rode hoofd, arya? *kijkt gauw eventjes om* |
|
Arya Oudgediende
|
geen commentaar.. *draait eventjes weg, en kijkt dan achter zich naar beneden voor zover dat mogelijk is.* "wat een prachtig land..." |
|
nietmeer
|
*landt in het bos*
"Ok we zijn er. Op zoek dan maar"
*begint aan de grond te snuffelen* |
|
Arya Oudgediende
|
stapt van Féinan af, en kijkt even rond naar de omgeving. het bos was dichtbegroeid, en veel bmoen stonden niet ver van elkaar af. ook waren ze hoog, oud.* "ik denk dat we hier eerder moeten denken. kijk eens." *wijst met haar hand in de richting van sommige bomen* "het is hier allemaal dicht begroeid, maar als je even daar kijkt.. dan zie je dat er bijna een natuurlijk pad in ontstaan. daar kan een draak doorheen lopen. dus ik denk dat we die openingen moeten volgen." |
|
nietmeer
|
*ziet het pad*
"Oud bos dit. Ik schat die bomen zo'n 4852 jaar oud. Maar ziet er wel mooi uit. Nou goed, laten we dat pad volgen. Één ding hoop ik wel, ik wil geen draak die veel te oud is voor mijn doen. Minsten mijn leeftijd, tegen de 100 dus. Dat kan ik zelf wel inschatten"
*loopt naar het pad, arya achter me aan* |
|
Arya Oudgediende
|
"ik heb geen enkel idee hoe ik dat zou moeten inschatten, dus dat laat ik inderdaad aan jou over." *loopt achter Féinan aan, en bekijkt de omgeving.* "ik voel me te jong tusen jou en Muad..." |
|
nietmeer
|
*snuffelt her en der aan de bomen in de hoop een spoor te vinden*
"Hoe oud ben jij dan eigenlijk, als je je zo jong voelt?"
*snuffelt aan de grond* |
|
Arya Oudgediende
|
*klimt een boom in, en kijkt rond van wat hoger.* "18 jaar..." *fluistert haar leeftijd* |
|
nietmeer
|
*kijkt om naar arya*
"Ik had je jonger ingeschat. Maar goed, dat is toch niets om je over te schamen. Ik ben in drakenleeftijd ook nog maar een jonge spruit. Mijn overgrootvader is in de 3000 jaar. Mijn vader is ergens in de 500, dus..."
*snuffelt verder*
"Hé ik ruik wat!" *snuffelt iets beter* |
|
Arya Oudgediende
|
"ik ben blijven hangen in het uiterlijk van mezelf als 15 ofzo... niks groeit meer." *kijkt in de richting waat Féinan ook heen bezig is* " Féinan, ik zie dingen daar bewegen. het zouden best draken kunnen zijn" |
|
nietmeer
|
*kijkt in de richting waar arya naar wijst* *gaat wat hoger zitten*
"Ik zie ze nu ook. Het zijn er drie"
*tuurt even wat beter, maar kan niet duidelijker zien*
"Ik moet dichterbij komen om het geslacht te kunnen bepalen* |
|
Arya Oudgediende
|
"lacht, en springt naar de volgende tak* "kom mee dan, dan gaan we voor je kijken" *springt van boom naar boom, en tuurt naar de draken in de verte* "ze zien er wel donker uit, dus volgens mij zijn ze zelfs zwart" |
|
nietmeer
|
*versnelt van pas, blijft laag bij de grond om niet gezien te worden* *tuurt om hoek bij open plek, en ziet de drie nu volledig* *het blijken er meer te zijn*
Ach zie dat toch...een gezinnetje. grmpf, nou, ja dan maar verder. |
|
Arya Oudgediende
|
"we zullen niet stoppen tot we iemand hebben gevonden, dat beloof ik" *klimt hoger de boom in, en tuurt net over de kruinen van de bomen* "woah... dat is denk ik een hele oude draak, want deze komt met zijn kop boven de bomen uit.. hoe groot moet je dan wel niet zijn" *doet haar best om haar gedachte af te schermen* ik zal Féinan gaan missen als hij iemand vind.. |
|
nietmeer
|
"Die is dan wel oud ja. Maar goed, misschien kan ik daar gaan vragen of er nog iets in de buurt is?"
Hé arya, ook al vind ik iemand, dan nog zal ik zo dicht mogelijk bij je blijven. We zijn goede vrienden, hebben elkaar steeds bijgestaan in tijden van nood, en dan moeten we dat niet laten verwateren. Toch? |
|
Arya Oudgediende
|
"dank je wel Féinan..." *klimt weer naar beneden, en wijst in de richting van de oude draak* "die kant op dan maar." |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
* Heeft na het ritueel de 'hartklem' opgepakt en kijkt ernaar. Ziet een merkteken op dat ding staan die erg veel lijkt op een teken die hij eerder gezien heeft.
Gaat eventjes wandelen om te achterhalen waar hij dat teken heeft gezien en komt bij de rivier Pablo tegen. *
" Pablo? Jij hier? "
* Krijgt een idee. Pablo kijkt op. *
" Rustig maar. Je bent geen bedreiging voor mij. Ik heb wel een vraagje. Kun je met jou illusiemagie een soort foto van de ingewanden maken van iemand? Zo ja, wil je dat dan doen van m'n hoofd? Ik wil weten wat er nou in mijn hoofd zit. "
|
|
nietmeer
|
*likt arya*
"Ok, gaan we."
*loopt samen met arya naar oude draak toe. Komen daar aan*
blijf jij maar hier staan, ik ga zelf wel
Oude draak: "Jongeling, wat moet dat hier?" Ik: "Mijn verontschuldigingen, meneer, maar ik had een vraag. Heeft u hier heel toevallig vrouwtjesdraken van ongeveer mijn leeftijd voorbij zien komen?"
Oude draak: "Hm, op mijn leeftijd let ik daar niet meer zo op, maar nu je het zegt. Ga in oostrichting naar de bergen toe, daar leven er een paar van jouw soort. Maar kijk uit, ze willen niet de eerste de beste"
Ik: "Ok, bedankt meneer!"
*loopt weer terug naar arya, en vertelt haar wat de oude draak aan mij had vertelt*
"Stap maar op, we gaan naar de bergen!" |
|
Arya Oudgediende
|
*klimt op de rug van Féinan* "pas wel op voor de bomen bij het opsteigen hier Aub, ik word niet graag geplet door takken" *grijnst* |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Probeert mee te vliegen, maar hij heeft te weinig energie om mee te kunnen komen* Kon je maar die tand gebruiken.. *Kijkt op naar Arya* |
|
nietmeer
|
*loopt naar andere open plek, en stijgt daar op*
"Ik vraag me af hoe het nu met Muad gaat, sinds hij nu met zijn moeder alleen is. Werkelijk, als ik zo'n moeder zou hebben was ik al eerder het huis uit gevlucht."
|
|
Arya Oudgediende
|
"Muad is erger gewend, en voor wat ik weet is het soms nodig zo een moeder te hebben" *lacht, en merkt dan opeens iets op achter zich* "hoe kom jij nou hier?" *kijkt verbaast naar het kleine draakje* |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
"charmander char" *wijst naar de grond, waarin iets ligt* |
|
nietmeer
|
*voelt extra aanwezigheid* "Ach ja die konden we ook nog wel gebruiken. Maar goed, hij houdt van je dus hij mag wel mee komen. En de bergen komen al in zicht!" *gaat ietsje sneller vliegen* Offtopic: euh, jannick, dat gaat zo moeilijk vanuit de lucht  |
|