Het Avonturen Rollenspel |
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*komt langszij op de Siberische geest van hoe heet t kreng ook weer* *neemt deze buidel, open haar niet maar waak er goed over, ze zal jullie helpen om geest en lichaam te verenigen* |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*springt zonder na te denken van Féinan af, en land op de grond, precies naast hetgene waar de kleine draak naar had gewezen* Féinan wacht heel eventjes! *pakt iets op* |
|
nietmeer
|
*spuwt een enorme vlam voor zich uit en brult vervaarlijk*
Wat nu weer!!
*keert toch terug* |
|
Arya Oudgediende
|
*kijkt naar een tand in haar handen, en ziet dat het een drakentand is* Soryr Féinan, maar zie dit eens*klimt boom weer in tot het hoogste punt, en houd de tand in haar handen voor de kop van Féinan* volgens mij is dit niet een normale he? ik heb die van jou vaak genoeg gezien.Offtopic: shit moet gaan...  school |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
* Pablo knikt en probeert de doorsnede te tonen, maar alleen de omtrek vormt zich. *
" Oké. Dat wil nog niet. Ik moet me beter concentreren zodat die illusiemagie van jou door me heen kan dringen. "
* Concentreert zich. Pablo probeert het nog een keer en eindelijk komt de doorsnede van m'n hoofd in de lucht. Er zit een apparaat in waar een stuk vanaf is. Er staat een teken op die hetzelfde is als op de hartklem van Arya! *
" Hoe is dat mogelijk? Bedankt Pablo. Ik laat je weer verder vissen. "
* Gaat op zoek naar Arya. * |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Hou 'm goed bij je, Arya.. Je hebt het verdiend.. *Klimt weer op de rug van Féinan en wacht op Arya* |
|
nietmeer
|
*kijkt naar drakentand* "Hm, vreemd inderdaad. Maar volgens mij is er niet zo veel aan de hand, denk ik. Naarmate een draak ouder wordt, worden de tanden ook wat anders, zoals deze. Maar goed, dit is wel erg raar...hm. Doe er wel voorzichtig mee, je weet nooit wat het kan" Offtopic: dan ga ik ook weg. Moet namelijk zometeen ook naar school. ANW toets  . We gaan vanmiddag of zo wel weer verder |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
* Stijgt op en probeert te voelen waar Arya is. Krijgt vaag een indicatie waar ze zijn. * Die zijn een eindje weg, maar geen probleem... * Begint zeer snel richting Arya en Féinan te vliegen. Plotseling klinkt er een luide knal. * Wat voor een knal was dat nou weer? Die knal heb ik eerder gehoord, en de vorige keer was het ook al rond dezelfde snelheid. (door geluidsbarriére...  ) |
|
Arya Oudgediende
|
*kijkt op bij het geluid van de knal, en ziet in de verte iemand aankomen vliegen* "wat krijgen we nu..?" |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*komt aanvliegenmet zijn immers verbeterde schip.* "hallo luitjes! hebben jullie me gemist? ik ben even mijn nieuw omgebouwde schip aan het testen! hoe vinden jullie het? kan wel nog een likje verf gebruiken..."
|
|
Arya Oudgediende
|
"wat is dat... een ruimteschip? ik zou oppassen als ik jou was, want ik heb het idee dat de mensen hier nog leven zoals er in onze dimmentie vroeger vooral gedaan werd, ze zijn dit hier niet gewend." *klimt terug de boom in, en kijkt nogmaals naar de tand in haar hand. dan stopt ze deze in een zakje aan haar riem* |
|
kippies66 Erelid
|
"ja dat wist ik, maar ik had jullie al zo lang niet gezien en ik miste jullie een beetje. al heb ik een mooi schip, het is daar wel eenzaam." |
|
Arya Oudgediende
|
"het spijt me, maar ik ga eerst door met mijn vriend Feinan helpen met zijn zoektocht. Muad is nog in het kasteel, misschien dat je hem zo kunt opzoeken als hij niet al met de stallen bezig is. |
|
kippies66 Erelid
|
"is goed ik stijg op tot de buitenbaan van deze planeet, en wacht daar wel tot jullie me nodig hebben. doei!" *zoeft er weer met een knal vandoor* |
|
Arya Oudgediende
|
"tot later misschien!" *zwaait naar Kippies, en kijkt dan weer naar Feinan.* "dan kunnen wij weer doorgaan... kom mee" *grijnst, en begint al vooruit te rennen naar de bergen* |
|
nietmeer
|
*vliegt op arya af en grijpt haar met voorpoot, en zet haar op mijn rug* "Al rennend lukt dat niet, Arya, we moeten vliegen. En nu laat ik me nergens nog door tegenhouden!" Offtopic: ik zal niet altijd kunnen reageren, omdat ik ook nog met school bezig ben, dus... |
|
Arya Oudgediende
|
"heh jammer, ik wou proberen eerder te zijn" *lacht als ze weer op de rug van Feinan zit, en kijkt vooruit naar de bergen* "sorry dat ik je ophield hier, ik weet hoe erg je verlangt naar een vrouwtje. |
|
nietmeer
|
*snuift een keer*
"Hopelijk gaat die tand die je hebt gevonden geen grote problemen opleveren, anders kan ik het weer voor een tijdje schudden. Ah kijk, daar komen de bergen al!" |
|
Arya Oudgediende
|
"het is maar een tand... dat zou toch niet veel moeten kunnen doen" *kijkt een beetje raar, maar haalt dan de schouders op* "hey Feinan... ik zie beweging daar" *spreekt op plagerige toon, en wrijft dan over zijn schubben* |
|
nietmeer
|
*gromt een keer zachtjes, maar wel tevreden*
"Ik zie het ook, daar bij dat meertje in het dal. Het is er maar één, en het is...."
*versnelt waardoor arya er bijna afkukelt*
wat die tand betreft, vraag dat maar eens aan Muad als hij er tijd voor heeft. Misschien weet hij meer |
|
Jannick
Oudgediende
Offtopic: Eh.. Waar bevindt ik me nu? Want ik ben niet meegenomen, dus volgens mij ben ik nu in mijn eentje   |
|
Arya Oudgediende
|
"nietzosnelnietzosnelnietzosnel je hebt nog een berijder achterop!" *houd zich wanhopig vast in een poging niet van feinan af te vallen* een vrouwtje dus |
|
nietmeer
|
Offtopic: @Jannick: voor het gemak ben je wel meegenomen, ok? je zit trouwens nu achter arya bij mij op de rug, vliegend over een dal *landt in een bebost stukje* "Ok arya, blijf hier met dat charroepende gevalletje. Ik heb wat anders te doen" *loopt zachtjes richting meertje* |
|
Jannick
Oudgediende
*Blijft bij Arya, en probeert de steen te pakken die in een zakje aan Arya's riem zit* "char.." |
|
Arya Oudgediende
|
"veel succes.." *stapt af van Feinan, en aait over het hoofd van de charmender.* ïk hoop dat je geluk hebt eens.. |
|