Het Avonturen Rollenspel |
nietmeer
|
(Moeder) "We zijn er bijna... nog maar een kilometertje ofzo..." *Pakt het meisje op, en zet haar op haar schouders* "Hey meisje, wie is jouw stoute papa?" *Kijkt plotseling heel vals, maar zodanig dat het meisje dat niet ziet* |
|
roze_blauw Senior lid WMRindex: 88 OTindex: 129 Wnplts: De Wereld
|
*schreeuwt onhoorbaar*
...
|
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*kijkt een beetje scheef naar Feinan* ik weet zeker dat je die zult vinden.. je hebt alleen je geduld nodig.
*kijkt daarna naar de vreemde die met de drakensteen en de ketting rammelt* "jaja ik weet het.. laten we het nu maar snel doen."
ik maak me alleen zorgen.. |
|
|
*wil antwoord geven maar kan nog steeds niet praten*
... |
|
Arya Oudgediende
|
"Pablo!" *gaat meteen in de verdediging staan* " hoe kom jij hier... ik wou jou niet meer zien!" |
|
nietmeer
|
"een kilometer? ooohh dat doen we zo ja. Vliegen zou makkelijker en sneller zijn...zucht...yíca!! Téiratèc néiai! Maar goed, hopelijk duurt het ritueel niet te lang!"
en arya, je maakt je vast zorgen om niets
*ziet pablo* "He vent wat moet jij hier! Moeder van Muad, houd hem uit de buurt!" |
|
|
*wordt er gek van dat ze buitengesloten wordt en niet meer kan praten* |
|
Arya Oudgediende
|
*tikt Feinan op de schouder, en wijst naar de bekende gestalte die iets verder weg staat*
"Meisje, maak je geen zorgen.. misschien kunnen we je papa nog wel terugvinden.. maar als je nu even ristug wilt blijven help je ons." |
|
nietmeer
|
*Moeders loopt het kasteel uit, naar een groot grasveld. Op de hoeken van het grasveld staan 4 standbeelden van draken. Iedere draak heeft een andere kleur. Een Groene, een Rode, een Blauwe en een Zwarte* "We zijn..."
(Muad) *onderbreekt zijn moeder* "Pablo, wat in godensnaam doe jij hier?!"
(Moeder) "Muad! Taal!"
(Muad) *Mompelt* "grmbl...ben je 110, wordt je nogsteeds behandelt als een 5 jarige..." |
|
|
*kleine RB ziet de bekende gestalte ook en begint wild te spartelen uit haar mond vormt het woord PAPA zich* |
|
nietmeer
|
*ziet beelden, en vooral die zwarte*
"Joepiejoepie ik hoef al niet meer toe te lichten waar dat beeld op lijkt...ik krijg steeds meer zin in...euh...laat maar hehehe"
*kleurt wat rood* "Moeder muad, houd pablo weg, hij is gevaarlijk!"
*zorgt dat kind weer kan praten* |
|
Arya Oudgediende
|
"Papa?" *kijkt vna het meisje naar Pablo* "dat KUN je niet menen" |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
~Mooi, allen bijeen, ook den Pablo, juist jij bent nodig op dit moment, neem de zwarte drakensteen en loop naar Arya~ |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Offtopic: sorry, beetje laat "Oh sorry, ik liep alleen het kasteel te bewonderen hoor..." *ziet het meisje staan die blijkbaar haar mond niet kan open doen* "Fénian, ben jij daar verantwoordelijk voor?" "Waarschijnlijk komt ze een beetje aandacht tekort... Verlos haar eens van die spreuk of wat je haar dan ook hebt aangedaan" "Gaat op een van de luxe banken zitten, wow dit zit lekker, kom er ook eens bij eh... hoe heet je?" |
|
|
'WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHH help!!!!! dat is papa!! hij gaat me vast weer slaan omdat ik weggelopen ben!' |
|
nietmeer
|
*kijkt ook naar Pablo*
"Nou dat zou eens een stunt zijn zeg!"
*kijkt meteen weer naar beeld zwarte draak en kan ogen er niet meer van af houden*
"vrouwtjes....wil v..." |
|
|
FF VRAAGJE TUSSENDOOR wie speelt de bekende gestalte? |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Ehm sorry... voor wie zie je me aan?" "Achja, voor wie je me ook aanziet, waarom zou ik jou moeten slaan?" |
|
|
*klemt zich vast aan de benen van Arya* |
|
Arya Oudgediende
|
*kijkt van de man naar pablo zodra ze hoort wat er moet gebeuren* " hij helpen?" ik snap het niet meer... *gaat op de grond zitten,maakt even ahar geest lees van persoonlijke gevoelens en wacht vanaf dat moment gewoon geduldig op de dingen die moeten gebeuren.* |
|
nietmeer
|
"Moeder van Muad, laten we beginnen voordat alles in de war gestuurd wordt door iedereen!"
*kijkt weer naar beeld zwarte draak en begint wat druk te worden* |
|
nietmeer
|
*Moeders trekt 1 wenkbrauw op* "Is dat zo?" "Maar ik ben bang dat we dat later op moeten lossen... Dit ritueel is belangrijker" *Loopt naar het midden van het veld, en begint te prevelen* *De draken komen tot leven* |
|
nietmeer
|
*wordt nu helemaal hyper*
"V...v..v...rr....heheheehe VAN MIJ!!" |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Pfft... ik volg het echt helemaal niet meer, waarom is zij nou zo bang voor mij..?" "En ik moet ook nog ergens mee gaan helpen? Mooi niet zeg, ik ben hier voor mijn ontspanning..." *staat op en loopt richting de trap naar beneden* "Ik ga maar weer eens de volgende verdieping uitpluizen, kijken of er nog wat leuks te zien is" |
|
Arya Oudgediende
|
Feinan... je kunt op ELK ander moment op je behoefte afgaan... maar alsjeblieft, doe het me nu niet aan. ik sterf liever nog niet.
*voelt een zweetdruppeltje van de spanning over haar gezicht lopen, terwijl ze toekijkt naar wat er allemaal gebeurt, en aait ondertussen over het hoofd van het meisje*
"niemand zal je slaan..." |
|