Het Avonturen Rollenspel |
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
"ik denk dat je voordat je nog een keer wat stoms doet je eerst heel even lief je moeder moet aankijken..." *grijnst* |
|
nietmeer
|
"Graag! En trouwens, moeder van muad, is het niet een beetje zielig voor muad dat hij maar liefst vijftien jaar moet zweten in een schijtstal? Ik vind 't wel een beetje ver gaan hoor"
*kijkt wat boos naar moeder muad* |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
*na een lange tijd doorgelopen te hebben en niks interessants te zien* "Pfft... waarom moet er altijd in de buurt van een kasteel niks anders te zien zijn dan het kasteel zelf" *Ziet een oud hutje liggen aan (en deels over) een riviertje* "Hmm dat lijkt me best wel een ontspannend plekje eigenlijk, als je daar woont" *loopt er heen en klopt aan* "Niemand thuis..." *loopt er omheen en gaat naar het steigergedeelte toe* *ziet een een oude man zitten in een rolstoel* "Oh hoi..?" man: "Hallo daar.., kom er lekker bij zitten" *neemt een stoel en gaat er bij zitten* "Wauw dit is nog eens lekker genieten van je pensioen..." man: "Ach dit gaat uiteindelijk ook vervelen als je het al 20 jaar doet..." "Verveeld het dan al?" man: "Nee nog niet" *grijnst* *na een kort gesprek* "Ik denk dat ik maar eens moet gaan" man: "Is goed jongen, veel plezier verder..." *zet zijn tocht voort richting het kasteel* |
|
Arya Oudgediende
|
*legt de hand op de schouder van Feinan* ik denk dat Muad je zelf wel eens uitlegt hoe dat precies allemaal zit...
" ik denk dat ik Muad nog wel nodig ga hebben als hulp, weet niet of ik hem kwijt kan aan stallen schoonmaakwerk" |
|
nietmeer
|
*voelt aanwezigheid van een kracht*
"Euh, mensen, demonen of wat iedereen ook is. Ik voel dat Pablo ergens buiten het kasteel is. Is dat erg?" |
|
roze_blauw Senior lid WMRindex: 88 OTindex: 129 Wnplts: De Wereld
|
*er komt een piepklein meisje aangelopen dat nergens van weet en geen zin heeft om heel het verhaal te lezen, en dat de weg kwijt is* WEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH SNIK!!!!!!!!!!!!!!    |
|
nietmeer
|
*kind begint aan benen van arya te trekken*
*barst in lachen uit*
"Ze vind je leuk!" |
|
nietmeer
|
(Moeder) (Tegen Féinan) "Die 15 jaar is op die pak 'm beet 1500 à 2000 jaar die hij nog te leven heeft, niet zo heel ernstig hoor... En trouwens, hij had al 10 jaar tegoed vanwege een klein accefietje met Arya" (Tegen Arya) "Ik heb wèl gehoord wat er aan de hand is. Ik denk dat jij op vele manieren beter voor die ketting kan zorgen dan zoonlief hier, En jij hebt 'm nodig om in leven te blijven..." *met een klein stemmetje* "Ik zou willen dat ik meer voor je kan betekenen, maar je bent geen angel-breed, dus ik kan verder niets meer voor je betekenen" *Kijkt Muad boos aan*
(Muad) "Mam, heb je nu niet al voldoende vernederd voor mijn vrienden?" "Hoe bedoel je trouwens? 'nodig om te leven'?" |
|
|
*meisje kijkt met grote ogen naar kristian* |
|
nietmeer
|
*geeft muad schouderklopje*
"Nou, ik heb medelijden met je. En ik maar denken dat MIJN moeder zo erg was, en is. Kennelijk kan 't erger. Maar goed. Moeder van Muad, is het heel erg dat ik op een grote binnenplaats twee fonteinen heb verwoest?" |
|
|
*RB voelt de spanning* |
|
Arya Oudgediende
|
*aait over de hoofd van het meisje* "hoe kom jij hier?"
*kijkt bijna meteen daarna weer op naar Muad.* "die ketting zorgt ervoor dat wat er om mijn hart zit, zich niet gaat versmallen, zodat het word afgekneld.." |
|
nietmeer
|
(Moeder) "Nee hoor, ze zijn al gerepareerd" (Muad) *Steekt spontaan zijn hand met zijn ketting uit naar Arya* "ehm... dan lijkt 2 me beter dan 1..." Offtopic: grmbl... ik ben wel eens beter op dreef geweest, met het roleplayen |
|
nietmeer
|
*kijkt moeder ongelovig aan*
"Wa wa wa huh? zo snel al? Nou ja het zal wel goed zijn. Moet ik trouwens bij het ritueel aanwezig zijn? anders ga ik op vrouwtjesjacht, hehehe" |
|
Arya Oudgediende
|
oh ya.. dat akkefietje. moest hij daar ook al tien jaar voor? oeps...*kijkt naar de uitgestoken hand van Muad, en lacht* " voor zover ik weet ik een voldoende, maar bedankt.." *glimlacht, als ze verder lopen naar de ruimte* Offtopic: je bent niet de enige muad.. ik heb ook problemen met mijn fantasie op het moment.. |
|
|
'ik ik ik.... WEHEHEEHEHEHHEHEHEEEE papa sloeg me en toen ben ik heeeeel hard weggerend en en en..... toen hoorde ik wat en en en toen.. zag ik jou.. ik vind jou lief!'
*klemt zich tussen de benen van Arya* |
|
nietmeer
|
"Ik wil een partner!!"
*merkt dat hij iets te hoorbaar heeft geschreeuwt* |
|
|
'wat is een panrter??' |
|
nietmeer
|
(Moeder) "Ja, we hebben je nodig. Jij bent de enige hier die genoeg krachten heeft, om het schild dat om het veld hangt heel te houden, tijdens het ritueel" |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*rammelt aan de eens zo fiere ketting en zegt tegen Arya dat het nu eenmaal niet anders is* |
|
nietmeer
|
*kijkt tevreden*
"Nou da's mooi. Hoe ver is het nog lopen?" |
|
|
'weet ik niet.... je vraagt het toch niet aan mij he?? nee he??? WEHHHHHHHHHHHHHHHHH' |
|
|
*voelt dat kleine kinderen minder belangrijk zijn dan grote mensen* |
|
nietmeer
|
*wordt horendol van het kind* *pakt het beet en snoert het de mond via magie*
"Daar, houd op met dat gekrijs! Ik wordt er gek van! Nu vraag ik het nogmaals! Hoe ver is het nog lopen?" |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
*is eindelijk bij de poort aangekomen* "Wat stom van me eigenlijk... Wat kan ik hier nou doen? Ze gaan toch echt niet mij gewoon hier naar binnen laten..." *poort gaat opeens open tot een kier waardoor ik er makkelijk doorheen kan* poortwachter: "Kom maar binnen hoor, het kasteel is voor iedereen toeganklijk, wat kom je hier eigenlijk doen?" "Eh... gewoon rondkijken, het kasteel zag er best vet uit en ik was er naar nieuwsgierig..." poortwachter: "Oh oké, veel plezier dan, blijf vooral op de begane grond en in de kelders, daar zit allemaal oud spul enzo wat je vast ook wel interessant zal vinden" "Oké bedankt" *loopt naar binnen en ziet een deur naar een van de torens* "Hmm... word een behoorlijke klim maar het zal het vast waard zijn" *doet de deur open en loopt naar boven* "Kijkt uit een soort raampje tijdens het traplopen, wauw wat een hoogte... je krijgt bijna hoogtevrees..." *loopt helemaal naar boven* "Wauw, wat ziet de omgeving er prachtig uit vanaf hier..." *Gaat naar beneden en wandeld rond op de dak van het kasteel* "Blijkbaar wisten de poortwachters niet dat hier ook allemaal leuke dingen zitten, zoals dit harnas het lijkt wel een blauwe glans te hebben..." *loopt verder en ziet een trap naar een verdieping lager* "Laat ik maar eens kijken wat er in het kasteel te vinden is..." *loopt de trap af en kijkt opeens recht in Arya's ogen* "Héé... dat is nou eens toevallig..." "Weten jullie trouwens waar in dit kasteel nog leuke dingen te bewonderen zijn? Interessante boel hier hoor" |
|