Het Avonturen Rollenspel |
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
"Vertel jij maar wat jij hier komt doen!" *doet een stap naar voren* "Oké, ik geef toe dat ik wat andere plannen had dan Arya maar jouw timing hadden we niet ingepland" "Die ketting, het bevat inderdaad een sterke kracht, eentje onbeheersbaar voor jullie allemaal" *grijnst* "Helaas.., het vereist ook een verantwoordelijkheid die niemand heeft..." "Daarom wouden wij in bezit komen van dat ding en zorgen dat het nooit meer iemands bezit kan worden..." "Tot jij opeens wat te vroeg kwam aanhuppelen..." "Kennelijk had jij nog geen idee wat jouw uiteindelijk doel zou zijn, in plaats van die draakjes" |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Schuilt achter Arya, terwijl ze de anderen ziet ruzieën* "Char.. char char  " |
|
nietmeer
|
*gromt en laat tanden zien*
"Jij denkt dat je stoer bent, dat je sterk bent, maar je onderschat mijn krachten. Wat denk je hier te bereiken? Die ketting behoort Arya toe. Zij weet er mee om te gaan. En als jij durft haar één haar te krenken, dan zal ik geen genade kennen!"
*kijkt met woeste blik naar Pablo* |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
"Pablo... hoe...?" *aait onbewust over het kopje van de kleine draak, probeert die gerust te houden. "Féinan... laat m maar even praten... ik denk dat er wat uitgelegd moet worden" hoe kan dit...Offtopic:
shiops... was net ff weg drinken, en nu hoor ik net dat ik boodschappen moet gaan doen. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Vlam op mijn staart word steeds zwakker en zwakker, totdat hij dooft, e ik val neer, neer op de grond, bewusteloos* Offtopic: Ik ga eten, ik bevoeg Arya om iets met mijn rol te doen, doei  |
|
nietmeer
|
"Arya heeft gelijk. Je bent ons uitleg verschuldigd, pablo!"
*gaat wat dichter bij Arya zitten* |
|
Pablo
Oudgediende
|
*zucht* "Zoals ik al zei bevat die ketting erg veel kracht..." "Kracht die niemand toebehoort dus ook jouw Koning niet" "We wisten dat hij iemand zou sturen om hem te halen" "Vandaar mijn haast, er was niet veel tijd om Arya alles uit te leggen en haar vertrouwen te winnen" "We wisten alleen niet dat jij toch nog zo vroeg zou komen"
*weer zucht*
"Onderschat ik jouw krachten? Waarom dacht je dat ik zo'n haast heb als ik jou ook aan kan?" "Wat een stomme opmerking! Tuurlijk kan ik jou niet aan" "En wat Arya betreft, voordat ik haar een haar heb gekrenkt ben ik al doorboord met tig van haar enerymessen die ze zomaar kan laten verschijnen" "Ik doe illusie weet je nog? Geen kracht" "Vandaar ons hele plan... wat je nu aardig mislukt kan noemen" |
|
nietmeer
|
*schuifelt wat met staart*
"Als je niet wilt dat zo'n kracht mijn koning toebehoort, ben je te laat. Er zijn meer van dit soort voorwerpen. Mijn koning heeft er één van. En ik ben er niet op uitgestuurd om deze op te halen. Ook mijn missie is nu wat in de war gestuurd, maar ach. Hoewel, elke mogelijkheid die ik heb om die ketting terug te brengen, zal ik grijpen. Maar dat hoeft niet onder dwang, want als Arya met alle problemen klaar is, gaat ze met mij terug naar mijn land. En niemand die daar iets aan kan, wil of gaat doen" |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
En dat is waar de Elfde dimensie zich laat zien, hier met die ketting  |
|
nietmeer
|
*drukt kpuc tegen de grond met staart*
"Niet zo snel dwaas! Zolang Arya geen toestemming heeft gegeven, krijg je geen toegang tot die ketting. En zolang zij niet gesproken heeft, zorg ik ervoor dat niemand in haar buurt komt met het idee de ketting over te nemen!" |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Niemand die daar nu nog iets aan kan doen ja..." "Dat er meer van waren en je koning er één had wisten we al, we konden in ieder geval beter zorgen dat hij er niet nog meer in bezit kreeg" "Of dat iemand anders ze ooit nog in bezit zal krijgen" "Waar ik dus in gefaald heb..." "Of schat jij de kans dat ik met illusie een enorme draak om het leven breng hoger in dan 0,0%?" |
|
nietmeer
|
*gromt naar Pablo*
"Je illusie, voor zover dat wat nut heeft, is geen partij voor mij of welke draak dan ook. Dus ja, de kans dat je mij ermee verslaat is inderdaan 0,0%. Maar wat is het probleem dat anderen die kettingen in bezit krijgen? Probeer JIJ ze soms voor jezelf te houden? Of wil je niet dat anderen ermee rondwandelen?"
|
|
Pablo
Oudgediende
|
"Ik zeg toch dat we proberen te zorgen dat NIEMAND ze ooit nog in bezit krijgt, vernietigen dus" "Probeer je eens voor te stellen wat iemand kan doen als hij de macht van alle kettingen bezit..." |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*gij dolende, nimmer ziet gij de krachten die zijn ontketend, uw blik is troebel en onevenwichtig waardoor ik u heb misleid* *stapt op de staart van de drakesteen en is foetsie* (met de ketting uiteraard) |
|
nietmeer
|
*Gaat rechter op zitten*
"Je hebt gelijk. Ik zie al voor me wat er kan gebeuren als mijn koning alles heeft. Dan worden wij het enige drakenras in die wereld...zucht...Maar ik kan onmogelijk mijn koning verzoeken die ketting in te leveren. Er zal hoe dan ook ééntje blijven bestaan. Die van arya kan vernietigd worden. Als het inderdaad zo is zoals je zegt, dan moet het maar. Maar bega geen dwaasheden of het zal je duur te staan komen!"
*duwt Pablo beetje opzij met snuit* |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Dwaasheden? Mij part vernietig je hem zelf maar zolang ik het maar kan zien" "Het enigste probleem nu is het vernietigen, je ging er toch niet vanuit dat dat ding kapot gaat als je erop gaat staan?" "En trouwens... het blijft Arya's ketting, moet zij niet meebeslissen?" Offtopic: Als Arya er nog niet is mag jij voor haar praten |
|
nietmeer
|
*schuifelt wat met staart*
"Goed, we doen het. We zullen de ketting verwoesten, en de krachten laten verdwijnen. Maar als dit een valstrik is, zul je je het nog lang heugen!"
Arya: "ok goed hoor, vernietig die ketting maar. Pablo klonk overtuigend, maar toch vertrouw ik het niet helemaal"
*ketting ligt op de grond* *vernietigd ketting met magie*
"Dat is ook weer voor elkaar. is dit gevaar nu geweken?" |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Eh... als hij nu echt vernietigd is wel..." "In dat geval kan ik me weer met de volgende bezighou... oh wacht die is nog niet gevonden hé..." "Hmm... vind je het erg als je van je koning steelt? Of anders wil ik het wel doen zonder dat jij er voor opdraait.., met jouw toestemming uiteraard"
*gaat erbij zitten*
"Illusie oefent inderdaad niet veel kracht uit, maar je kan er wel een hoop handige dingen mee" "Zoals ehm... je had toen, een tijd terug, gelijk over het draakje, maar ik maakte hem onzichtbaar..." "Sorry nog voor dat... ik wist wel dat het niet jouw uiteindelijke doel zou worden" |
|
nietmeer
|
*gaat wat lui liggen*
"Ik zal nimmer van mijn koning stelen. Zelfs niet als het betreffende voorwerp niet in zijn bezit thuishoort. Maar jij kan dat ook niet. Je zult een serie tests moeten ondergaan, die worden afgenomen door de tovenaar van de koning. Jij zult, ongeacht je krachten, falen voor die tests, en mogelijk nooit meer terugkeren. Ik zal je ook geen toestemming geven om het überhaupt te proberen. Hoe kon jij eigenlijk weten dat dat draakje niet het doel zou worden? Ach wat maakt het uit. We hebben belangrijkere dingen te doen"
*gaapt weer een keer* |
|
Pablo
Oudgediende
|
*gaap* "Gezien het overmatig gegaap hier... wat zijn de belangrijke dingen dan?" "Gezien jij het me niet toestaat die tests te doen zal ik het dan ook maar niet proberen..." "Laat ik me dan ook maar beighouden met dat 'belangrijke' van jullie dan... als het mag?"
|
|
nietmeer
|
"Ik vind het prima. Maar Arya vertrouwt je niet. Ze heeft me eens verteld dat ze jou met een donkere gloed om je heen zag, en dat ze wordt verstoord op plekken waar jij ook bent. Er is iets met haar of jou die niet samengaan"
*strekt vleugels* "Die belangrijke dingen overigens, zijn het uitvinden van de problemen van Arya, en alle dingen die hier op het moment spelen. Er scheen ook nog wat aan de hand te zijn met draken bij de woonplek van de vader van Muad, maar daar ben ik niet zeker van"
|
|
Arya Oudgediende
|
"alleen nu weet ik dus niks meer... dus dat ik een stomme vraag, Pablo." *zucht, en staat op* " ik ga een stukje lopen..." *staat op, en loopt weg van de twee.* ik ga kijken of iemand anders me even kan helpen.. |
|
nietmeer
|
*kijkt Arya na*
waarom zouden wij je niet kunnen helpen? We doen toch ons best?
*kijkt weer naar Pablo* "Ze zit ergens mee, maar met wat? Ik maak me een beetje zorgen om haar" |
|
Pablo
Oudgediende
|
Offtopic: weer een beetje laat... "Dat donkere gloed kan ik je trouwens wel uitleggen" "Je hebt vast gemerkt dat illusie altijd iets 'donkers' heeft, als ik dus ook met de rest probeer te communiceren, planswijzigingen etc., dan heb ik ook zo'n donkere gloed" "Probeerde het een beetje te verbergen maar dat heeft blijkbaar niet gewerkt" "Dat verstoren betreft begrijp ik ook niet.., misschien voelde zij dat ik iets anders in gedachten had, mijn illusie is gewoon visuele illusie en zou dat gebeuren niet moeten verstoren..." "Ik geef jullie alle recht om mij niet te vertrouwen, dat kan ik ook wel begrijpen" "Als Arya het wilt wil ik me best gedeist houden, ik probeer nu alleen te helpen..." Kristian's 2e post "Volgens mij ben ik het... vertrouwd ze mij nog steeds niet" |
|
Arya Oudgediende
|
Féinan, blijf even uit mijn hoofd. *loopt uit het zichtveld van de twee, en loopt nog een stuk door. wat verder weg knielt ze neer bij de kleine draak die was neergevallen.* " nou ben jij hier ook al slachtoffer van.." *aait over het kopje, en staart in de verte.* "gelukkig maar.. dat niemand nu precies weet wat ze hebben gedaan" |
|