Het Avonturen Rollenspel |
nietmeer
|
*kijkt eventjes omhoog*
"Ja, maar de vraag is of Arya die hulp wel accepteert. Ik vraag me trouwens af waar ze nou mee bezig is. Zullen we kijken of haar verder niets mankeert?"
*staat op* |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*heeft schip eindelijk af* "zo, dat is ook weer gedaan nu maar hopen dat ik de anderen kan vinden met het navigatiesysteem. ze zullen wel blij zijn om mij, en mijn kookkunsten, te zien!" *maakt schip klaar voor vertrek* |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
"Ik denk niet dat ze wil dat wij erachter komen..." "Ga maar kijken als je wilt, ik blijf hier" *gaat languit liggen met zijn hoofd leunend tegen een omgevallen boom* "Ik ben aan wat rust toe..."
"Ik ruik trouwens wat lekker eten ergens héél erg in de verte..." |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
"kijkt omhoog naar de lucht, en ziet de zon langzaam weer onder gaan. ze gaat op de grond liggen, en doet even de ogen dicht, terwijl een traan langs de de wangen rolt* "stom gedoe.." |
|
kippies66 Erelid
|
*landt met zijn schip* "zo, ze zullen niet ver uit de buurt zijn. de geur van mijn kookkunst zal ze wel de weg wijzen" *gaat zitten wachten* |
|
nietmeer
|
*komt bij arya, ziet een traan*
"Arya, wat is er aan de hand? Waarom huil je?"
*stoot zachtjes met snuit tegen arya aan* |
|
Arya Oudgediende
|
*slaapt* Offtopic: misschien ebetje stom, maar k moet tosti klaar gaan maken, en eten!  hou me maar even aan het slapen ofzo... zolang k maar niet doodga door een of andere aancal |
|
nietmeer
|
*gaat naast arya liggen, en wacht geduldig*
als ze straks wakker wordt, kan ze me wel vertellen waarom ze huilde. In ieder geval moet ik er alles aan doen om haar te beschermen
*legt een vleugel over arya heen, als een soort deken* |
|
Pablo
Oudgediende
|
Offtopic: niemand kan dood hier  *staat op* "Hey ik ruik kippies kookkunsten... hallo?" *loopt door en ziet Arya en Féinan* "Eh... wat is er..?" |
|
nietmeer
|
*draait om* "Ik zag dat arya huilde, en ik vroeg wat er was, maar ze viel in slaap. Zometeen zal ik het wel vragen" *strekt andere vleugel wat uit* Offtopic: ik ga er ook ff tussenuit. Laat mij en Arya gezellig samen liggen, wat Pablo doet mag hij zelf beslissen |
|
Pablo
Oudgediende
|
"Blijf daar dan maar lekker liggen.., ik ga kippies even op de hoogte brengen anders blijft hij wachten" Offtopic: ik ben ook weg en kom tot morgen waarschijnlijk niet meer terug, ik zit nu in kippies vliegtuig te dutten of whatever aan het doen, als het vliegtuig crasht ben ik mysterieus weg en kom ik later wel terug, bye  |
|
kippies66 Erelid
|
*na pablo een maaltijd voortgezet te hebbeb, dut ook even in* |
|
nietmeer
|
*zit ook een beetje te dommelen*
O heilige Malassa, waar ben ik in terecht gekomen?
*kijkt naar slapende arya*
Arme meid. Kon je maar een dag leven zonder al die problemen |
|
Arya Oudgediende
|
*word langzamerhand weer even wakker, en als ze zich wil uitstrekken merkt ze dater iets over haar heen ligt* uuh.... waar ben ik..
*wrijft even in de ogen, en ziet dan duidelijk de omtrek van een vleugel.*
" duidelijk..." |
|
nietmeer
|
*ziet dat arya wakker wordt en trekt vleugel terug*
"Ok, je bent wakker. Nou, wat is er aan de hand? Ik zag je net huilen"
*kijkt arya geduldig aan* |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Slaapt ook nog steeds, en hoort ondertussen in de verte wat donder* "chaarr" - vertaling voor Arya: auww" |
|
Arya Oudgediende
|
uuh... oh shit " uuhm.... nou eeh..." *kijkt eventjes weg, weet niet hoe het uit te leggen is.* |
|
Jannick
Oudgediende
*Ziet Arya twijfelen, en geeft haar een poot* |
|
nietmeer
|
*kijkt arya met doordringende blik aan*
"Kom op, er moet iets zijn!" |
|
Arya Oudgediende
|
" heey kleine.... ben jij er hier ook nog?" *lacht een klein beetje, en aait over het kopje van het kleine draakje*
" ik weet niet hoe ik het normaal moet uitleggen.. het is gewoon lastif." |
|
nietmeer
|
"Leg het dan lastig uit"
*duwt met snuit tegen Arya aan* |
|
Jannick
Oudgediende
*Voelt Arya's zachte hand op zijn hoofd, maar hij krijgt koppijn* "charr!" *Slaat Arya's hand weg, en kijkt Arya boos aan* |
|
Arya Oudgediende
|
"weet je die vage figuur nog die soms opeens verscheen, en dan bijna meteen weer weg was?" |
|
nietmeer
|
"Euh nee. Wat is dat voor iemand dan?" |
|
Jannick
Oudgediende
*Vlam dooft bijna, en rent weg* |
|