hr
jaargang -25 - laatste artikel 7-4 14:00 - 77606 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic

1 2 3 4 .... 90 91 92 [93] 94 95 96 186 187 188 189

Het Avonturen Rollenspel

07-06-08 09:42:00
kippies66
Erelid

WMRindex: 983
OTindex: 1.493
*begint schip in elkaar te zetten*
"nou als ik hiermee klaar ben kan het wel een vloot van honderd schepen verslaan!"
*is de komende uurtjes nog wel even bezig*

07-06-08 09:42:48
nietmeer
*likt arya nog eens*

"Waar wachten we op? Laten we gaan!"

*gooit een steen de grot uit*

07-06-08 09:45:55
Arya
Oudgediende

WMRindex: 746
OTindex: 40.038
" sorry.. ik ben de laatste tijd nogal vaak verzonken in mijn gedachten... ik kom er al aan"

*staat op, had het antwoord gekregen dat ze wou hebben van Muad, en had dehem bedankt. ze zou moeten oppassen, en hoopte op een beetje hulp soms.*

" ben jij er klaar voor? ik wel, in ieder geval"

07-06-08 09:47:29
nietmeer
*likt arya weer*

"Ik ben klaar hoor. Pablo hoop ik ook? Trouwens, goede vriend kippies bouwt een superdeluxe vaartuig of zo, op de oude rustplek. Vind je het trouwens erg als ik je steeds lik of niet?"

*kijkt arya met schattige blik aan*

07-06-08 09:49:22
Arya
Oudgediende

" nee hoor"
*lacht, en aait een beetje over het hoofd van Kristian.*

"nou ben ik vergeten... wat was je andere naam ook alweer?"

*loopt de grot uit, en kijkt naar buiten*
"en als je het niet erg vind.. ik vlieg liever op de rug van iemand, dan dat ik in een voertuig zit. ik houd er absoluut niet van op binnen te moeten zitten, of high-tech bezig te zijn"

07-06-08 09:51:22
nietmeer
*gaat wat rechter op zitten*

"Mijn echte naam is Féinan. Ja dat is misschien niet zo makkelijk te onthouden, maar dat maakt niet uit. Klim zo maar op mijn rug als Pablo ook zover is"

*vloert Arya per ongeluk met staart*

"Oepsie..."
*zet arya weer overeind*

07-06-08 09:57:30
Arya
Oudgediende

*staat met een beetje hulp weer op, en kijkt de grot in. Pablo sliep nog*
"hoewel je het misschien raar vind.. vertrek ik liever zonder.. daarbij slaapt hij nog. ik kan het later wel uitleggen..."

* kijkt met een doordingende en smekende blik naar Féinan.*

" ik heb wat vermoedens..."

07-06-08 09:57:52
nietmeer
Offtopic:
heheh, ik ben er weer even... Arya, bedankt :)
(Iets eerder in de tijd, nog voordat Kristian wakker is geworden)

*Kijkt in de rondte, en ziet Madarian rond lopen.*
hm... ik dacht me een draak te herinneren... Waar is dat beest heen. En waar zijn Arya en Pablo heen? Ik moet ze helpen.
*Gaat snel in kleermakerszit zitten, en volgt het spoor van Arya's gedachte, toen ze met haar gedachte contact met hem opzocht*
Ah... daar zitten ze... Die draak is wel erg snel zeg, dat ze al zo ver weg zijn.... ik zal haast moeten maken
*2 gevederde vleugels groeien op zijn rug*
"Dank je, mam!" *grijnst*
*Springt op, grijpt Madarian aan zijn kraag, en vliegt weg.*

*Komt een even later bij de grot aan, loopt naar binnen en ziet de draak Arya over haar gezicht likken*
"ehm... ik weet niet waar jij mee bezig ben, draak, maar ehm... zij is niet echt eetbaar hoor... nogal bitter..."

Offtopic:
@Arya, wat heb je mij gevraagd? En wat heb ik geantwoord? zou je dat misschien even kunnen mailen? (kon ik niet echt achter komen, zo een twee drie)

07-06-08 10:01:37
Arya
Oudgediende

*hoort een bekend iemand dichtbij*
"muad! gelukkig... en maak je geen zorgen.. hij was me niet aan het opeten"
* loopt naar Muad toe, en kijkt even naar de vleugels*
"hulp gehad he.. nou gelukkig dat je dr weer bij bent.. volgens mij ben ik ergens achter gekomen..."

Offtopic:
mail komt er aan

07-06-08 10:03:53
nietmeer
*kijkt muad aan en begint wat aan hem te snuffelen*

"Vermoedens zeg je? Denk je soms dat Pablo iets van plan is? Want je wil niet met hem verder. Hm. Zoals je verkiest. Gaat muad mee op reis, om de missie te volbrengen?"

*kijkt weer naar arya*
*en weer naar muad*
"dus jij kan ook vliegen huh? Hoe snel?"

07-06-08 10:06:18
Arya
Oudgediende

"hah, het is dat ik net geen keuze had, maar ik laat muad liever niet nogmaals achterwege."
*grijnst, en tikt Muad aan*
" en volgens mij, als ik het goed heb, vind jij het veelste leuk mij achterna te zitten, omdat ik mezelf altijd in de nesten werk."

07-06-08 10:08:14
nietmeer
*verandert weer terug in mensvorm*

"Voordat we verder gaan, moeten we maar eerst de plannen voor vandaag bespreken. Al s het goed is is wel duidelijk waar ik op doel, maar wat willen jullie? Ik ben bereid om te helpen, mocht dat nodig zijn."

*gaat tussen arya en muad staan*

07-06-08 10:09:28
nietmeer
"Ik heb haar beloofd dat ik haar zou helpen, en ik breek m'n beloftes nooit. Ik vlieg met je mee. En wees niet bang, ik ken zelf vliegen. En ik ben sneller dan jij bent."
(Tegen Arya)
"Gelukkig maar" *grijnst*
"Maar brand los, waar ben je precies achter gekomen."
*Kijkt naar de draak, die staat te springen om te vertrekken*
"hm... vertel dat maar als we onderweg zijn..."
"En ja. Je maakt mijn leven tenminste nog een beetje spannend" *grijnst*
"'t wordt zo saai om steeds maar je vader in mekaar te meppen" *knipoogt*

Offtopic:
oh ja... @Kristian: even een snelle fill-in van wat je ziet, als ik in beeld ben :P
Een man, ergens halverwege de 20 jaar oud, heeft een staart, en ondertussen ook 2 gevederde vleugels. Wordt altijd vergezeld van door zijn rugzak. Rugzak is overigens onmogelijk kwijt te raken...
De staart heeft een mind on it's own. kan niets zeggen, maar maakt het wel duidelijk als ze het er niet mee eens is.

07-06-08 10:11:37
Arya
Oudgediende

"laten we inderdaad eerst vertrekken, dan kan ik jullie beide inlichten over verscheindene dingen die ik heb ontdenkt, en waarom we dit eigenlijk doen..."
* kijkt naar Féinan*
" alleen ik zal denk ik toch weer achterop moeten, want ik heb niet de kracht om te vliegen, ben ik bang..."

Offtopic:

de rugzak lijkt op de bagage 8)

07-06-08 10:11:40
nietmeer
*verandert weer in draak*

"Zodra Arya haar verhaal vertelt heeft, kunnen we gaan. Die draakjes kunnen al ver zijn. En ik wil naar huis terug. En arya wou mee, dus ja...maar goed. Ik dwing niemand hoor"

*schuift met snuit langs rug arya*

Offtopic:
begrepen, muad! trouwens, als je wilt weten hoe ik 'eruitzie', ga dan naar mijn blog!

07-06-08 10:12:27
Arya
Oudgediende

" nee, we kunnen beter meteen vertrekken, anders komen we hier niet weg. alsjeblieft.."

07-06-08 10:12:51
nietmeer
"Ok, stap maar op!"

*gaat plat op de grond liggen*

07-06-08 10:15:39
nietmeer
*Staart prikt een beetje in de zij van de draak*
"hey. Kap daar eens mee..."
*Staart gaat stug door*
"hm... je bent dus op jacht naar draken? Hoe was je dan van plan om ze te vinden? Behalve de vorige, en jou dan, heb ik er nog nooit van m'n leven een gezien... En ik ben ouder dan dat ik eruit zie."
*kijkt nog even pissig naar de prikkende Staart*
"zucht"

07-06-08 10:18:05
nietmeer
*gromt zachtjes*

"Ik bedoel die kleine draakjes van eerst. Die beschikken over een buitengewone kracht, die ik aan mijn koning moet schenken. Dat is mijn missie. En kun je die staart van je laten ophouden, anders ben je 'm straks kwijt!"

*hapt beetje naar staart muad*

07-06-08 10:19:03
Arya
Oudgediende

*stapt op op de rug van Féinan, en kijkt een beetje verbaast naar de staart*
" raar ding.. ios denk ik ook een beetje nieuwsgierig. en Féinan, misschien kan ik jou op de een of andere manier nog wel helpen met je zoektocht naar de kleinere draken... ik heb het geurspoor van die ene kleine die nu weg is..."

07-06-08 10:20:07
nietmeer
*kijkt om naar arya*

"Echt? Waar wachten we dan nog op? Enne, muad, hoe groot was die draak die je eerst had gezien?"

*kijkt veelbelovend naar muad*

07-06-08 10:20:31
nietmeer
*Staart schrikt achteruit van het gehap van de draak*
*Staart trekt spontaan een zwaard uit de rugtas*
"Staart! Nee!"
*Staart hangt verbaasd voor Muad's gezicht, zwaard nog vast*
"Hier dat zwaard!"
*Staart geeft zwaard*
*Rijgt staart door z'n riemlussen*
"Je hebt er zelf om gevraagd, jongedame!"

(Draait naar de draak)
"huh? Die vorige draak? die heb je zelf ook gezien. Dat was de eerste ooit, op deze wereld dan...
Bij m'n pa lopen genoeg draken rond, maar die zijn allemaal immens groot, en oud."

07-06-08 10:23:30
nietmeer
*kijkt beetje verbaasd*

"Nou dat heb ik dus nog nooit in m'n 100jarige leven gezien hè! een persoon en staart met elkaar in conflict. Nou goed, probeer die staart in bedwang te houden en kom mee. Waarom zei je eigenlijk 'jongedame' tegen die staart?
Grote draken zei je? Zitten er ook vrouwtjes bij?
Buiten dat, eehhh...ben ik alleen geïnteresseerd in de kleintjes. Die zijn het sterkst qua magie"

*schuifelt opgewonden met staart over de grond*
*gaapt een keer*
"ik ben echt wat duf vandaag"

07-06-08 10:25:42
nietmeer
"Ja, er zitten ook vrouwtjes bij... maar ik denk niet dat er iets voor jou tussen zit... 't zijn allemaal rooie, allemaal met een grafhumeur, en allemaal ongeveer 3 keer groter dan dat jij bent"

07-06-08 10:26:35
Arya
Oudgediende

" kunnen we de lucht in Muad? je staart luistert zo wel, mag ik hopen."

*zucht een beetje.*

" enne... ik kan pas helpen daarmee als je vertrekken"

*gaat een klein beetje geergerd tegen een van de schubben van de draak aanleunen.*

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 90 91 92 [93] 94 95 96 186 187 188 189

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven