Het Avonturen Rollenspel |
nietmeer
|
*komt dichterbij zodat arya me kan aanraken*
"Wat voor wereld zie je?" |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*schud even met haar hoofd, en krijgt dan her volleduige beeld terug van deze wereld*
" oef.. dat was... vreemd... ik zag een andere werel. veel leek hierop, op de wezens die hier liepen na."
*zegt niks over het feit van de saffier* |
|
nietmeer
|
"grmbl.. Féinan, waar was dat voor nodig? Waarom moest je nu zo nodig die tuin vernielen?" *Kijkt even goed in de rugzak* *mompelt* "Gelukkig, hij heeft mijn belangrijkste item niet geraakt" *trekt stiekum een ketting met een safier uit de rugzak, en stopt die in Arya's hand* *fluisterd tegen haar* "Ik zou niet vreemd op staan te kijken, als deze ketting je weer terug verankert in deze dimensie"
*Stuurt Staart de tas in* "Ga dat weer eens even netjes maken, wil je?" *Staart knikt, soortvan, en duikt de tas in* (Tegen Arya) "Wie was die man, daarstraks, die je ketting jatte?"
*Ziet het draakje staan* *Loopt naar draakje toe, en aait het* |
|
nietmeer
|
*kijkt verbaasd naar muad*
"Euh, ja nou omdat we dachten dat er iets ergs inzat maar dat niet zo bleek te zijn...ok goed zand erover. Waar haal jij die ketting overigens vandaan? Die heb ik in het bijzijn van Pablo nog verwoest! In ieder geval de ketting die arya droeg"
*kijkt naar arya* |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Offtopic: Muad, bedoel je nu Kristian met draakje of ik? Ik ben weer van de partij, voor een half uurtje  |
|
Arya Oudgediende
|
"dank je wel Muad.. ik wist dat ik op je kon rekeken" *pakt de ketting aan, en doet deze weer om haar nek, deze keer verstopt onder haar kleren in plaats van erboven.*
" die man... ik heb geen idee.. iemand die tussen de dimenties doorgaat.." |
|
nietmeer
|
Offtopic: @Jannick: Ik bedoel jou... Kristian kan je moeilijk een draakJE noemen  Shit... hij heeft me gezien"Deze is een erfstuk van moeders kant... Ik vond haar ketting al zo akelig bekend, en nu weet ik waarvan..." "Deze gaat overigens ook niet vernietigd worden... anders staat me nog iets veel ergers te wachten dan 10 jaar stallendienst..." |
|
nietmeer
|
*snuffelt aan Arya*
"Is dat soms een nieuwe ketting? Volgens Pablo moeten ze allemaal verwoest worden, want degene die ze allemaal in bezit heeft, krijgt ongelimiteerde kracht. Ik dacht toch werkelijk dat die ketting kapot was"
*kijkt naar muad* "Aha, daar komt ie dus vandaan. We moeten dit voorwerp onmiddelijk vernietigen!" |
|
nietmeer
|
*sluipt naar achter Arya, pakt de ketting van haar af, doet hem bij zichzelf om* Desmond: "wat een prachtige ketting!" |
|
Jannick
Oudgediende
Offtopic: Da's waar, mja, ik ben weer terug dus  *Staart naar Muaddhibs tas die losstaat* |
|
nietmeer
|
*ketting staat kracht af, Jersan wordt de lucht in gekatapulteerd, ketting keert terug bij arya*
"Volgens mij wil dit wat zeggen" |
|
Arya Oudgediende
|
" nee.. en ook de mijne is niet kapot... een replica is vernietigt, en meegenomen de andere dimensie in. ik zag het gebeuren. omdat ik de eigenaar er van was, werd ik bijna meegesleurd. en oh ya, je blijft er van af." |
|
nietmeer
|
*gromt luid*
"Die kettingen moeten verwoest worden! Wie weet wat er kan gebeuren als ze in de verkeerde handen vallen!"
*duwt arya wat naar achteren met staart* |
|
nietmeer
|
Offtopic: Kristian hier heet ik Desmond  *kreunt van de pijn die de ketting maakte, ligt even op de grond maar staat weer op* *bedreigd Arya met zijn zwaard* mag ik die ketting terug? |
|
nietmeer
|
"Is er iets aan de hand met die tas, kleintje? Kun je me het laten zien?" (laat maar... ik was te laat... ik ga ff iets nieuws verzinnen  ) |
|
nietmeer
|
"Dwaas! Als je aan Arya komt, kom je aan MIJ"
*gaat tussen arya en Desmond staan* |
|
Jannick
Oudgediende
*Probeert naar de tas te lopen, maar hij zwakt af* "char.. charmander CHARR!!" *Ziet dat de resterende grond van de moestuin zeer brokkelig word* Ik tegen Arya: "char char char!!" |
|
nietmeer
|
"heer draak, vergeef mij... de ketting riep me, en hoe kan ik daar weerstand aan bieden?" *haalt de ketting van Arya af, bindt de ketting om zijn pols* |
|
Arya Oudgediende
|
"Féinan! ik zal nooit van mijn leven toestaan dat dat gebeurt. je hebt teveel naar Pablo geluisterd" * loopt weg van Féinan, en gaat naast muad staan, die de vreemdeling bij de grond houd, met een zwaard van vuur in haar handen* " en wie ben jij dan wel niet?"
*grijnst, zosdra de ketting terug rond haar nek verschijnt* |
|
nietmeer
|
*Ziet de vreemdeling de ketting jatten, en daarna achteruit geblazen worden* "wow... das een krachtige reactie..." *Springt richting tas, en trekt er 2 zwaarden uit, samen met een verzameling werpmessen* *Staart trekt een goedendag uit de tas* "Ik denk dat ik mezelf maar beter even kan beveiligen, met dieven die hier rondsluipen..." |
|
nietmeer
|
"ik ben Desmond. vergeef me, de ketting... zo mooi, ik moest hem wel hebben." |
|
nietmeer
|
*komt dichterbij, plukt met een klauw de ketting los van Desmond en legt die voor Arya*
*schuurt met staart langs arya* "Wat gaan we met hem doen?" |
|
Jannick
Oudgediende
*Deinst weg achter Arya en Muad* |
|
Arya Oudgediende
|
"dan kun je de volgende keer beter een ander slachtoffer uitzoeken desmond, en dan een minder gevaarlijke" *gooit een bijna pikzwarte bal in de richting van Desmond, die net naast hem beland* |
|
nietmeer
|
"ik kom hier voor de ketting, o draak. al vijf jaar lang roept hij me en nu heb ik hem eindelijk gevonden. hij is voor mij..." Offtopic: wat voor bal? |
|