Het Avonturen Rollenspel |
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
*kijkt raar naar Madarian* "En bevalt onze manier van eten jou..?" |
|
nietmeer
|
"Waarom vraag je dat? Wat maakt het nou uit hoe iemand eet. Pablo. Kom je mee of niet?"
*schuift met snuit over rug Pablo* |
|
Pablo
Oudgediende
|
*zucht* "Als Arya gaat dan ga ik ook maar mee..." "Trouwens heb jij nog een naam of heb ik gewoon niet opgelet?" |
|
Madarian Oudgediende
 WMRindex: 2.597 OTindex: 5.605
|
* Kijkt naar Pablo * " Eten is lekker!" * Krijgt gigantische hoofdpijn. Een puls schiet uit m'n hoofd, en ik val bewusteloos neer. Na een halve minuut doe ik m'n ogen open. * (homing beakon van m'n "makers" ...  ) " Wat was dat nou weer? " * Staat op en is nog een beetje duizelig maar het gaat wel weer.* |
|
nietmeer
|
*schuifelt wat naar achteren*
"Mijn mensennaam is kristian, maar ik heet in het echt Féinan. Nou, pak je spullen en klim op mijn rug"
*arya gaat al zitten* |
|
Pablo
Oudgediende
|
"eh... Madarian alles goed..?" (voordat je naar achteren schuivelde) *duwt de snuit weg die een beetje irritant begint te worden* *kijkt daarbij naar achteren en schrikt een beetje van dat enorme beest wat er aan vast zit* |
|
kippies66 Erelid
 WMRindex: 983 OTindex: 1.493
|
*geeft madarian een zakje met ijs voor zijn hoofdpijn en moppert zachtjes:* "iedereen heeft het ook zo druk hier. altijd maar haast moppermoppermopper" |
|
nietmeer
|
*merkt op dat Pablo schrikt*
"Kom op zeg, nog nooit zo'n grote draak gezien?. Als je nu niet achter Arya gaat zitten, ga ik zonder je weg!"
|
|
Madarian Oudgediende
|
" Gaat wel weer Pablo. Muad, jij bij mij achterop? Goed vasthouden! "
* Maakt zich klaar om op te stijgen. * |
|
Pablo
Oudgediende
|
*springt achterop en zucht* *zegt niet al te enthousiast:* "wel... lets go..." |
|
kippies66 Erelid
|
*wuift naar anderen* "nou ik zie jullie wel weer binnenkort. ik heb nog een boel te doen, maar ik kom jullie wel achterna als ik een vervoermiddel in elkaar heb gezet als ik klaar ben" |
|
nietmeer
|
*slaat vleugels uit en vliegt met duizelingwekkende vaart weg*
"Nou, op zoek dan maar naar kleine krachtbronnetj..euh draakjes hehe"
*kijkt naar de lucht*
"Oei, het wordt donker. Laten we eerst een schuilplek opzoeken" |
|
Madarian Oudgediende
|
* Volgt Kristian. Herinnert een liedje dat Arya wist tijdens de 'taalles'  * Begint te zingen: " Follow the leader leader leader... "  |
|
nietmeer
|
*heeft schuilplaats gevonden. Zijn vele kilometers verwijderd van kippies en madarian*
"Ziezo, hier in deze grot kunnen we wel overnachten. Als je warm wilt blijven kom je maar tegen mij aan liggen. Tenzij jullie liever elkaar hebben, maar dat mag je zelf beslissen"
*loopt de grot in, met P en A nog op m'n rug* |
|
Pablo
Oudgediende
|
(ironisch gezien mag je het zelf beslissen hé? Arya vertrouwde jou haar rol toe  ) *kijkt rond* "Ziet er gezellig uit..." *laat een raar soort licht verschijnen wat verbeelding lijkt maar toch redelijk helpt beter te zien in de donkere grot* |
|
nietmeer
|
*valt in slaap. P en A ook, even later* Offtopic: ik ga nu offline. We doen gewoon dat ook A en P tot morgen blijven 'slapen' en dat we morgen gewoon verder gaan. Ok? |
|
kippies66 Erelid
|
*bgint ondertussen de boel op te ruimen* "ik hoop dat iedereen in orde is! ik moet opschieten met mn klusjes, dan bouw ik een supersnel vliegend voertuig dat zelfs een draak bij kan houden!" *gaat zachtjes zingend verder met zijn werk* |
|
Madarian Oudgediende
|
* Landt een tijdje later bij de schuiplaats en zet Muad voorzichtig op de grond.* " Landen gaat al beter.  Jammer dat vliegen langzamer gaat met extra persoon." * Kijkt naar Pablo. Geen reactie. Pablo slaapt. Gaat erbij zitten en valt ook in slaap. Door nachtmerries kan ik niet goed slapen, maar het geheugen is dan weer grotendeels terug als ik wakker wordt.* |
|
Pablo
Oudgediende
|
Offtopic: oké morgen gaan we verder *begint lichtjes te snurken en schrikt er zelf van en probeert rustig te gaan slapen en geen geluid te maken* |
|
Madarian Oudgediende
|
* Terwijl het gezelschap slaapt gaat er een alarm af in een ander melkwegstelsel. Een vloot van 100 schepen gaan op de planeet af waar het gezelschap zich bevindt. * (ze komen pas aan als we vertrokken zijn...  ) Offtopic: logging off. P.S. ben morgen niet aanwezig. Pablo, neem jij m'n karakter dan tijdelijk over? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Verdwijnt uit het hele Avonturen Rollenspel* "charmander char  " |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Offtopic: Jannick!  we hebben jou rol nodig  *Arya word langzaam wakker. de rit was best vermoeiend op de een of andere manier. ze kijkt rond, en ziet Pablo nog liggen snurken* waarom ging Muad niet mee... ik probeerde nog uit te leggen wat het belang was.. ik hoop maar dat hij het begrijpt..*gaat even ergens anders zitten, en doet de ogen dicht.* Muad...?Muad: *schrikt opeens, als hij zijn naam hoort roepen door een bekende stem* " huh, Arya? ik dacht dat jij meegingn met die draak?" * kijkt een beetje verdwaast om zich heen* Arya: uuhm ja.. dat klopt. daar zit ik nu ook.. geestelijk contact is een van de dingen die ik kan doen, alhoewel het veel energie vergt... ik heb een vraagje..Muad: " brand maar los" Offtopic: Quote Andreesie: Jannick!  je had juist zo'n leuke rol in het spel en een leuke wending erin gemaakt.. |
|
nietmeer
|
(de volgende dag)
*komt overeind en gaapt een keer*
"Nou, dat was even nodig zeg, een dutje. Komaan, we gaan wat eten en we gaan verder. Ok?"
*maakt de rest wakker* *likt arya op de wang* "Nou, wat wou je vragen?" |
|
kippies66 Erelid
|
*wordt kilometers verderop ook wakker* "zo het is tijd om aan de slag te gaan! het duurt wel even voordat ik mijn superwschip in elkaar heb gezet!" *verzamelt onderdelen* |
|
nietmeer
|
*wrijft met snuit langs Arya, likt haar nog eens*
"We kunnen hier misschien wachten tot kippies het voertuig heeft gebouwd, maar ik denk dat dat navigatiesysteem ons wel kan vinden. We vertrekken zodra iedereen klaar is"
*gaapt nog eens* |
|