Het Avonturen Rollenspel |
nietmeer
|
*Komt het verhaal weer eens binnen wandelen, en struikelt over een vreemde vrouw* "What the...?!?" |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*lacht, als je Muad ziet struikelen over delenn*
" ach sorry, ik was zo erg in mijn gedachte verzonken dat ik even niet doorhad dat je wat vroeg, en dan struikelt er opeens iemand over je" |
|
nietmeer
|
*Hoort iemand lachen* *Kijkt vanuit liggende positie naar waar het geluid vandaan komt* *Ziet een onbekende meid staan lachen* "Hoi. Wie ben jij? En lach je me uit?" |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
*schrikt wakker en begint vre-se-lijk hard te gillen*
"WAT ZIT JIJ AAN ME!?"
|
|
Arya Oudgediende
|
" nee, ik lach niet graag iemand uit, ik lach liever uit vermaak, niet bedoeld om iemand te kwetsen."
*verontschuldicht zich, en draait daarna het hoofd, zodat ze over haar schouder kan kijken.*
" het lijkt erop dat die rare wolk stofachtig iets dichterbij komt.." |
|
Delenn
Oudgediende
*bekomt van schrik en verontschuldigt zich:* sorry voor m'n gegil  |
|
nietmeer
|
*houd zijn oren dicht voor het gegil van Delenn* (Tegen Delenn) "Ik zat niet aan je, ik brak alleen maar mijn nek over jouw benen..." *Staat op* *Kijkt ook naar de stofwolk die op ze afkomt* "Het lijkt wel alsof er iets zwarts onder zit..." |
|
Delenn
Oudgediende
"iets zwarts?" "waar?" |
|
Arya Oudgediende
|
" zwarts?" *kijkt nogmaals, deze keer het ook ziend* "het is dus niet een zwerm van iets, amar een paaar of een groot ding kennelijk, maar wat is het?" *kijkt om naar de twee anderen, en een glimlach verschijnt* " hebben jullie twee zin om te kijken?" |
|
drummerdude Erelid
 WMRindex: 311 OTindex: 2.296
|
"Iets Zwarts?"
*kijkt er goed onder*
"Het is Timo!" (mijn zwarte poes!) |
|
Delenn
Oudgediende
*beetje bangig;* "uh...ok...als jij voorop gaat"(te laat; voor een kat ben ik niet bang  ) |
|
nietmeer
|
"ja joh, is goed. Ben wel benieuwd wat zo'n stofwolk kan veroorzaken..." "Maar ehm... wie zijn jullie eigenlijk?" |
|
Arya Oudgediende
|
"mijn naam is Arya, en wat mag jou naam dan wel niet zijn?" *draait zich dan verschrikt om, bij de volgende onbekende stem* " heel grappig, uuhm...?" |
|
Delenn
Oudgediende
"ik ben Delenn  " |
|
nietmeer
|
(Tegen Arya) "Ik ben Muad'dhib Chimerae, maar zeg maar Muad" *grijnst* (Tegen Delenn) Aangenaam kennis te maken, Delenn, en sorry dat ik je net liet schrikken" (in het algemeen) "Hey, nog een onbekende" |
|
drummerdude Erelid
|
"En ik heet Drummerdude  " |
|
nietmeer
|
"Gaan we nog wat dichter bij die stofwolk kijken? Misschien kunnen we Drummerdude's kat nog te pakken krijgen..." |
|
Delenn
Oudgediende
 "is goed" "doet jouw kat wel vaker zo wild drummerdude dat hij helemaal een stofwolk veroorzaakt?" |
|
nietmeer
|
*Loopt alvast vooruit op de rest.* "Komen jullie nog?"
(denkt: Is dat wel een kat?) |
|
Arya Oudgediende
|
" oh, achternaam vergeten. ik ben Arya Atharn" *lacht een beetje, en kijkt dan weer om naar de zandverschuiving* " kom, en zullen we nu zonder geintjes eens gaan kijken wat dit nou precies is?" |
|
drummerdude Erelid
|
"Gewoon hoog fluiten, komt hij vanzelf" |
|
Delenn
Oudgediende
(kan gedachtenlezen en wordt door Muad's opmerking beetje bang)
"ok, laten we gaan dan, ik loop wel achteraan" |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
hoi  |
|
nietmeer
|
(Tegen Drummerdude) "Fluit dan. Ik neem aan dat jij weet hoe hoog je moet fluiten"
(@Andreas: verkeerde topic?) |
|
drummerdude Erelid
|
*Fluit* *Neemt Timo op de schouder* "Timo, wat heb je gedaan?" *Timo zet ineens nagels in mijn rug* "au?!" |
|