hr
jaargang -23 - laatste artikel 27-4 12:00 - 74457 artikelen - nu online 16 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 4 .6 7 8 [9] 10 11 12 13

Peter R de Vries lost zaak holloway op

09-02-08 12:15:41
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Quote Giovanni:
Die Joran is een misselijke lutser met een totaal gebrek aan respect voor vrouwen.

Daar zijn er veel meer van, niet netjes natuurlijk. Maar luister maar eens wat er over vrouwen gezegd word onder de heren als er geen dames in de buurt zijn (a). Daar kan Joran nog een puntje aan zuigen :P

10-02-08 20:05:19
Tovernaar
Hmm.. Ik wist werkelijk niet dat dat bij NL hoorde. Oh well..

15-02-08 12:26:02
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Ik geloof dat de zaak uiteindelijk toch niet opgelost is door onze nationale superdetective.

15-02-08 19:30:36
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Wat zal P.R. de V. balen. Zal ie wel irritant worden, heeft Joran helemaal geen leven meer :S

17-02-08 22:56:13
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
De Leuge Regeert - maar het alternief is erger.

of hij wordt opgejaagt - veel volksvermakelijke noodzaak om deze zaak verder in grotere spanning te verzetten - blijven porren voor publiciteit - mensen zwijgen of gaan praten - diegene die zwijgen die willen wijs zijn -
en diegene die praten zouden beter wijzer zijn door te zwijgen.

Peter is goed in zijn werk maar onaardige invloeden beginnen tol te eissen - ten eerste het staven van gegevens - te veel ruis, te veel behoeften die niets met recht te maken hebben - te veel winst voor media en pers...

Joran: is de enige echte verliezer - buiten natalie - want als ze nog leeft.. is dat een leven? - en dood.. dan heb je niets meer te vrezen..

Hier ging iets mis - want buiten joran is er niemand aangesproken of aangewezen - lijkt heel veel op andere zaken van deze grote - men pinned zich op een en vergeet al het andere.

18-02-08 09:11:56
Tovernaar
@heraux: Tsja.. Dit deden ze vroeger ook met 'heksen'.

18-02-08 16:11:10
nietmeer
ik blijf erbij dat ze hem met een gps tracker in z'n hol en z'n armen en benen vast in zee bij aruba moeten dumpen....(6) is kijken of hij afdrijft naar het zelfde punt waar ze natalee kunnen vinden. 8)

18-02-08 16:40:27
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Gooien we jou erachteraan Dennis ;)

Of heb je nooit een stoer verhaaltje opgehangen wat niet helemaal de waarheid was?

18-02-08 17:09:08
nietmeer
Quote pietjevlip:
Gooien we jou erachteraan Dennis ;)

Of heb je nooit een stoer verhaaltje opgehangen wat niet helemaal de waarheid was?


geen problemen mee,breng hem maar hier.
maar ik kan goed zwemmen, als je maar niet verwacht dat ik hem ga redden.

BTW wat bedoel je met die opmerking pietje ? leg uit... vertel vertel. :ja

18-02-08 17:13:51
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Ach, Joran wordt nu echt totaal uitgemolken. Die Conjo van een Patrick gaat een boek over zijn leven uitbrengen, met als klapper natuurlijk zijn optredentje als vriendje van JvdS :r Zo zie je maar weer, het draait die gasten alleen maar om de knikkers :r

18-02-08 17:18:30
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Quote Dennis Beekman:
Quote pietjevlip:
Gooien we jou erachteraan Dennis ;)

Of heb je nooit een stoer verhaaltje opgehangen wat niet helemaal de waarheid was?


geen problemen mee,breng hem maar hier.
maar ik kan goed zwemmen, als je maar niet verwacht dat ik hem ga redden.

BTW wat bedoel je met die opmerking pietje ? leg uit... vertel vertel. :ja


Dat je op dit moment net zo (on)schuldig bent als JvdS, dus dan ook maar dezelfde straf moet krijgen.

18-02-08 17:27:37
nietmeer
Quote pietjevlip:
Quote Dennis Beekman:
Quote pietjevlip:
Gooien we jou erachteraan Dennis ;)

Of heb je nooit een stoer verhaaltje opgehangen wat niet helemaal de waarheid was?


geen problemen mee,breng hem maar hier.
maar ik kan goed zwemmen, als je maar niet verwacht dat ik hem ga redden.

BTW wat bedoel je met die opmerking pietje ? leg uit... vertel vertel. :ja


Dat je op dit moment net zo (on)schuldig bent als JvdS, dus dan ook maar dezelfde straf moet krijgen.


ik heb niemand vermoord of van een boot gesmeten of iemand aangerand op een zandbank....dus ik heb geen flauw idee waaraan ik schuldig zou moeten zijn maar.

ga mij nu eensd uitleggen wat ik gedaan moeten hebben volgens jou, hmm..

18-02-08 17:40:47
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Dennis, heb jij voor jouw boude uitspraken ook keihard bewijs? Nee he, dus als ik jou was dan zou ik me niet zo druk erom maken.

18-02-08 18:02:47
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Quote Dennis Beekman:

ik heb niemand vermoord of van een boot gesmeten of iemand aangerand op een zandbank....dus ik heb geen flauw idee waaraan ik schuldig zou moeten zijn maar.

ga mij nu eensd uitleggen wat ik gedaan moeten hebben volgens jou, hmm..


Wettelijk gezien heeft Joran dat ook niet gedaan ;)
Natuurlijk hebben ze een bandje waarop hij dat zelf zegt, maar hoe geloofwaardig is hij? Niet, da's het hele probleem... Hij stond ook niet onder ede... patsen tegenover iemand in een prive-gesprek, is niet netjhes, maar ook niet strafbaar.

18-02-08 18:56:57
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Quote Dennis Beekman:
ik heb niemand vermoord of van een boot gesmeten of iemand aangerand op een zandbank....dus ik heb geen flauw idee waaraan ik schuldig zou moeten zijn maar.

ga mij nu eensd uitleggen wat ik gedaan moeten hebben volgens jou, hmm..


Je bent onschuldig totdat je veroordeeld bent. Joran kan dus van alles vertellen, maar totdat hij een veroordeling aan zijn broek heeft is hij dus onschuldig.
Maar als jij er zo zeker van bent dat hij het gedaan heeft, dan moet je er dus wel bij geweest zijn.... (6) En dat zou jou dus medeplichtig maken :P We hebben een nieuwe medeverdachte in de zaak (A): Dennis Beekman :D P.R.d.V. Komt U er maar in.

18-02-08 21:18:09
Tovernaar
Sorry voor mijn taalgebruik maar.. Flikker op met jullie "volgens de wet". Niet alles kan volgens onze achterlijke (om het maar even voorzichtig te brengen) wetgeving geregeld worden. Media daargelaten, inclusief iedereen die er over roddelt. TEveel mensen zijn het er niet mee eens. En zo zie je maar weer dat hij zich nergens meer kan vertonen.

@stormzoeker: Ik vind dat wat jij zegt hier op het forum een beetje tegenstrijdig allemaal. Wel flink 'trippen' op Wilders. Maar Joran 'vrijspreken'.

Conclusie van mij: Je bent onschuldig 'voor de wet'. Wanneer bepaal je echt of iemand schuldig is? Het wordt allemaal maar door een handjevol mensen geregeld?

Het is hetzelfde als massaproductie: De kwaliteit zuigt!

18-02-08 22:35:14
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
De Wet gaat nog eens op de schop voor een verschoppeling en een verstoppeling..

18-02-08 22:39:22
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Tovernaar schreef: Wanneer bepaal je echt of iemand schuldig is.
-----
Als het bewijs onomstotelijk geleverd is en geen seconde eerder.
Misschien zul jij ooit in je leven nog eens dankbaar zijn dat we hier geen volksgericht hebben, wanneer de schijn tegen jou is.

18-02-08 23:56:40
Tovernaar
Quote ledi:
Tovernaar schreef: Wanneer bepaal je echt of iemand schuldig is.
-----
Als het bewijs onomstotelijk geleverd is en geen seconde eerder.
Misschien zul jij ooit in je leven nog eens dankbaar zijn dat we hier geen volksgericht hebben, wanneer de schijn tegen jou is.
Om er even dieper op in te gaan. Wie heeft het recht om te straffen? Naar mijn filosofie niemand. Ach.. Dat is men hier zeker wel. *Wijst naar een specefiek persoon* Het is een forum, niet meer en niet minder. En wat doe je op een forum? *houdt hand bij zijn oor* JUIST! Discusieren!

19-02-08 00:09:05
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Met sommige mensen moet je gewoon niet in discussie gaan, wijst op een specifiek persoon 8-)

19-02-08 00:18:27
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Quote Tovernaar:
TEveel mensen zijn het er niet mee eens. En zo zie je maar weer dat hij zich nergens meer kan vertonen.

Dus mensen mogen schuldig verklaard worden als de meerderheid van de bevolking het daar mee eens is? Lekker, terug naar de middeleeuwen. Schuldig tot het tegendeel is bewezen :P

Quote Tovernaar:
@stormzoeker: Ik vind dat wat jij zegt hier op het forum een beetje tegenstrijdig allemaal. Wel flink 'trippen' op Wilders. Maar Joran 'vrijspreken'.

Ik vind de uitspraken die Wilders doet kant nog wal raken (net als jouw uitspraken in deze reactie). Ik spreek niemand vrij, ik stel dat hij onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

Quote Tovernaar:
Conclusie van mij: Je bent onschuldig 'voor de wet'. Wanneer bepaal je echt of iemand schuldig is?

Daar heb je al een antwoord van verschillende mensen op gehad. Zo werkt het rechtsysteem in Nederland.

Quote Tovernaar:
Het wordt allemaal maar door een handjevol mensen geregeld?
Het is hetzelfde als massaproductie: De kwaliteit zuigt!

Uitspraak en conclusie kloppen van geen kant. Zelfs een bekentenis van een verdachte hoeft op zichzelf niet te leiden tot een veroordeling. In dit geval is er niet eens voldoende bewijs om de beweringen van Joran te steunen. Sterker nog: hoeveel van de tekst en beelden zijn verknipt/gemonteert/in een andere context geplaatst? Heb jij alle opnames gezien voor de bewerking? Was jij erbij toen Joran daadwerkelijk iets deed? Ander verklaar jij iemand schuldig omdat je van anderen iets gehoord hebt die daarvoor beelden en opnames gebruikt heeft die op verschillende manieren bewerkt kunnen zijn. Nog een beetje suggestief commentaar erbij en Nederland is klaar voor een lynchpartij.

Over het algemeen is de rechtspraak in Nederland helemaal zo slecht nog niet.

19-02-08 00:21:59
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Storm, ik gaf net een tip omtrent een specifiek persoon 8-)

19-02-08 00:23:26
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Quote Musketier4real:
Storm, ik gaf net een tip omtrent een specifiek persoon 8-)

Tsja, toen was ik nog aan het typen geloof ik :$

19-02-08 00:32:57
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
En dat kan Storm razend snel ! :D

19-02-08 01:56:24
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Hoe kan men Joran
- Vrijspreken
- Aanspreken

De betrouwbaarheid is ernstig geschaad
dat werkt voor en tegen 'm - eigenlijk zou hij gewoon opgepakt moeten worden omdat hij een verdachtmaking doet die verder gaat dan normaliter redelijk is - de psychologie cq psychiatry komt later.

De noodzaak voor deze is dat anders inderdaad iedere leugenaar met zijn stuntwerk redelijk ver over de wettelijke grenzen maar drijven.

Maar is liegen verboden?

De waarheid zeggen is meer verboden tegenwoordig dan het verkondigen van leugens.

Maar dan; wat is de waarheid?

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .6 7 8 [9] 10 11 12 13

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven