hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 12:00 - 74446 artikelen - nu online 9 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 4 .... 9 10 11 [12] 13

Peter R de Vries lost zaak holloway op

22-02-08 16:03:44
TerrorJaap
Erelid


WMRindex: 827
OTindex: 2.472
T
Quote pietjevlip:
@TJ: Dat "daar" is dus Nederland... Aruba = Nederland ;)

Maar daar krijg je toch veel hoger berecht?:O..

22-02-08 16:19:42
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Quote Tovernaar:
Omdat het slechter, slechter, slechter en slechter gaat.


Krijgen we nog enige vorm van feitelijke onderbouwing, of moeten we je maar op je woord geloven?

22-02-08 16:20:50
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
TJ: De rechtspraak is in heel Nederland de Nederlandse rechtspraak, of dat nou Groningen, Limburg, of Aruba is, dat zou geen verschil mogen maken.

@Ikke: wat denk je zelf? 8-)

22-02-08 16:21:50
TerrorJaap
Erelid


WMRindex: 827
OTindex: 2.472
T
Okee, Dat wist ik niet.
Ik dacht dat hun gewoon hun eigen strafrechten hadden, Maar dat blijkt dus niet.
Bedankt:).

22-02-08 16:34:16
Tovernaar
Quote Ikke:
Quote Tovernaar:
Omdat het slechter, slechter, slechter en slechter gaat.


Krijgen we nog enige vorm van feitelijke onderbouwing, of moeten we je maar op je woord geloven?


- Wij vervuilen steeds meer.
- Er worden steeds meer bomen gekapt.
- Er sterven steeds meer dieren uit.
- De wereldbevolking groeit steeds meer.
- De spanningen tussen een aantal landen groeien teveel.
- De polen smelten steeds sneller.
- Etc.

22-02-08 16:45:41
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Goede argumenten om een rechtssysteem voor aan te passen :|

22-02-08 16:51:19
Tovernaar
Quote pietjevlip:
Goede argumenten om een rechtssysteem voor aan te passen :|
Ja he? Misschien eens wat meer om de natuur gaan geven? Dieren en planten? Misschien eens iets doen aan de groeiende wereldbevolking? Misschien effectief eens iets doen aan de spanningen en het leger afschaffen.

Snappie vous!?

22-02-08 17:44:19
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Non Sequitur. Volgens jou moeten we ons rechtsysteem aanpassen omdat de polen sneller smelten. Carričadvies: PABO :|

Oh en overbevolking heeft een neiging om zichzelf op te lossen: Er zijn teveel mensen, dus is er te weinig voedsel, daardoor gaan er veel mensen dood, zijn er weer minder mensen, etc... Verder worden er te weinig kinderen geboren om deze groei vast te houden, dan sterven de oudere generaties en blijft er een kleinere jonge generatie over..

22-02-08 17:50:25
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Tovernaar, hoe erg ik jou persoonlijk ook niet mag, je denkt wel hetzelfde als ik omtrent de terreur die door de mens wordt uitgevoerd jegens de aarde. Op een paar kleine dingen na zou je een nazaat van me kunnen zijn maar goed, liever niet, dat zou te veel botsen 8-)

22-02-08 18:05:16
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Ach
Verzuchtend

Dat filmpje vond ik mager

Joranical - joranikaal (iets volgens joran)

22-02-08 18:13:49
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Dat bedoel ik nu met dat de mens beter dier had gebleven Heraux, no nonsense en eerlijkheid, dat is wat wij tegenwoordig missen als mens zijnde :{

22-02-08 19:26:03
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Je wilt van oorlog af, en van overbevolking... dat gaat nou eenmaal niet allebei tegelijk. Ja, gewoon in het wilde weg om je heen iedereen afmaken, dat wil ook weleens helpen... maar dan heb ik liever een oorlog, daar zijn tenminste profs bij betrokken.

Ik snap echt niet wat dit met ons rechtssysteem te maken heeft :|

22-02-08 20:00:32
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Quote pietjevlip:
maar dan heb ik liever een oorlog, daar zijn tenminste profs bij betrokken.

Ik neem maar aan dat dit een geintje is 8O?

En ondertussen is het aardig rustig aan het Joran front ;)

22-02-08 20:09:58
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Quote stormzoeker:

Ik neem maar aan dat dit een geintje is 8O?


Da's afhankelijk van hoe je het bekijkt. Oorlog is niet fijn, maar "liever" geeft aan dat ik dat prefereer boven hetgene dat ik erboven benoem. Ik zie "liever" een stel professionele soldaten een oorlog voeren dan dat een stel levensgevaarlijke amateurs de boel onveilig maakt.

Natuurlijk zie ik nog liever algehele vrede, maar ja, dat gaat wat lastig als je de wereldbevolking wilt verminderen :|

22-02-08 20:29:26
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
PV
Het merendeel van de oorlogen wordt niet gevoerd door professsionele soldaten, maar juist door levensgevaarlijke amateurs.

22-02-08 20:30:23
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Daarom moet je m'n zinnen ook binnen hun verband zien ;)

25-02-08 09:32:47
Tovernaar
Quote Ikke:
Non Sequitur. Volgens jou moeten we ons rechtsysteem aanpassen omdat de polen sneller smelten. Carri�advies: PABO :|

Oh en overbevolking heeft een neiging om zichzelf op te lossen: Er zijn teveel mensen, dus is er te weinig voedsel, daardoor gaan er veel mensen dood, zijn er weer minder mensen, etc... Verder worden er te weinig kinderen geboren om deze groei vast te houden, dan sterven de oudere generaties en blijft er een kleinere jonge generatie over..
Ja, inderdaad.. Volgens mij moeten ze de rechtsystemen aanpassen omdat (oa.) de polen aan het smelten zijn. Ik weet niet of je daar uberhaubt ooit iets over gelezen hebt. Maar als er een deel van de zuidpool afbreekt en richting de evenaar drijft, hebben we een probleem. Dat is dan wel het ergste scenario moet ik toegeven.

En inderdaad, overbevolking lost zichzelf op. Eventueel door natuurrampen. Ik ben er van overtuigd dat natuurrampen eigenlijk als grote schoonmaak dienen. Maar.. Willen wij het op die manier laten gebeuren? We zijn niet in staat om dit zelf in evenwicht te brengen. En dat vind ik zwak.

25-02-08 09:49:59
Tovernaar
Quote pietjevlip:
Je wilt van oorlog af, en van overbevolking... dat gaat nou eenmaal niet allebei tegelijk. Ja, gewoon in het wilde weg om je heen iedereen afmaken, dat wil ook weleens helpen... maar dan heb ik liever een oorlog, daar zijn tenminste profs bij betrokken.

Ik snap echt niet wat dit met ons rechtssysteem te maken heeft :|
Dat gaat wel allebei tegelijk. Je hoeft geen mensen te gaan doden? Dat heb je mij niet horen zeggen. Zoals jij nu praat, komt het over alsof je alle afghanen en Irakezen liever dood wilt. Er zijn genoeg onschuldige mensen vermoord daar. Door Nederlanders en door Amerikanen. En dat in de naam van god. Haha, dat gaat toch nergens over?

Dit heeft allemaal met ons rechtsysteem te maken, dit gaat over de onlogische denkwijze van de No-Life people die ons aan het lijntje houden op elk gebied.

En btw, die volgens jou 'levensgevaarlijke amateurs' zijn misschien wel de best getrainde soldaten op deze wereld. En ze zullen er niet minder dan 100% voor gaan, als ze een missie hebben. Om dit te beargumenteren, verwijs ik je door naar het WTC.

25-02-08 16:32:18
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Quote Tovernaar:
Er zijn genoeg onschuldige mensen vermoord daar. Door Nederlanders en door Amerikanen. En dat in de naam van god.


Klein typefoutje, de juiste spelling is 'olie'.

En ja, de eerste golf van soldaten zijn de goed-opgeleide soldaten die misschien zelfs al ervaring hebben met veldslagen. Maar die mensen zijn op een gegeven moment op, dan moeten ze de minder ervaren mensen in gaan zetten, met alle gevolgen van dien. Daarbij is training lang niet alles, ervaring legt ook een hele hoop gewicht in de schaal.


25-02-08 16:39:03
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Quote Tovernaar:
Er zijn genoeg onschuldige mensen vermoord daar. Door Nederlanders en door Amerikanen. En dat in de naam van god. Haha, dat gaat toch nergens over?

Het zijn meestal de onschuldigen die het niet overleven. Maar waarom nu toch God er aan zijn haren bijslepen? Ik kan me niet herinneren dat de Nederlanders en de Amerikanen die kant op gestuurd werden namens God....

Quote tovernaar:
Dit heeft allemaal met ons rechtsysteem te maken, dit gaat over de onlogische denkwijze van de No-Life people die ons aan het lijntje houden op elk gebied.

Holloway valt nu onder de No-Life people om er maar een draai richting on-topic aan te geven. Misschien is ze wel op een afgebroken stuk van de noorpool geklommen en heeft ze zich laten afdrijven. De gevolgen laten zich raden: IJs smelt, Holloway komt in de onmetelijke oceaan en verdrinkt, raadsel bij deze opgelost. Dan kunnen we nu volgens de aangepaste wetgeving de hele werelbevolking gaan aanpakken. Iedereen is verantwoordelijk voor deze tragische gebeurtenissen(A)(A).

*zucht*


25-02-08 20:45:51
MuseMatt
Oudgediende


WMRindex: 3.360
OTindex: 21.667

30-03-08 09:48:34
Mugsy
Actief lid

WMRindex: 117
OTindex: 3
Wnplts: De schaduw
S
Quote pietjevlip:
Je wilt van oorlog af, en van overbevolking... dat gaat nou eenmaal niet allebei tegelijk. Ja, gewoon in het wilde weg om je heen iedereen afmaken, dat wil ook weleens helpen... maar dan heb ik liever een oorlog, daar zijn tenminste profs bij betrokken.

Ik snap echt niet wat dit met ons rechtssysteem te maken heeft :|

Inderdaad. Ik ben zelf erg betrokken met het probleem van overbevolking en ik heb een idee. Ik voer een coup d'etat uit in Europa, en verenig dat onder de noemer wee-ehm-eristan. Dan gaan we de dienstplicht invoeren en verlagen naar 14 jaar, met het maximum op 55, en hij geld dan voor zowel man als vrouw. Dan, gaan we Azië veroveren. Als we 20% van de Chinezen (per ongeluk natuurlijk) uit kunnen roeien zijn dat sowieso al 200 miljoen monden minder om te voeden.

30-03-08 09:50:15
Mugsy
Actief lid

WMRindex: 117
OTindex: 3
Wnplts: De schaduw
S
Quote stormzoeker:
Quote Tovernaar:
Er zijn genoeg onschuldige mensen vermoord daar. Door Nederlanders en door Amerikanen. En dat in de naam van god. Haha, dat gaat toch nergens over?

Het zijn meestal de onschuldigen die het niet overleven. Maar waarom nu toch God er aan zijn haren bijslepen? Ik kan me niet herinneren dat de Nederlanders en de Amerikanen die kant op gestuurd werden namens God....

Ga maar eens rondvragen in Amerikaanse cellen. De helft van alle blanke moordenaars zegt dat God het ze ingaf.

Ooit van schizofrenie gehoord:P

31-03-08 00:04:29
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Offtopic:
Quote Tovernaar:
Quote pietjevlip:
Je wilt van oorlog af, en van overbevolking... dat gaat nou eenmaal niet allebei tegelijk. Ja, gewoon in het wilde weg om je heen iedereen afmaken, dat wil ook weleens helpen... maar dan heb ik liever een oorlog, daar zijn tenminste profs bij betrokken.

Ik snap echt niet wat dit met ons rechtssysteem te maken heeft :|
Dat gaat wel allebei tegelijk. Je hoeft geen mensen te gaan doden? Dat heb je mij niet horen zeggen. Zoals jij nu praat, komt het over alsof je alle afghanen en Irakezen liever dood wilt. Er zijn genoeg onschuldige mensen vermoord daar. Door Nederlanders en door Amerikanen. En dat in de naam van god. Haha, dat gaat toch nergens over?


Lees je in mijn reactie ook maar één woord over Afghanistan? Of over Irak? Inlegkunde, heet dat. Ook wel het verdraaien van woorden. Als je niet begrijpt wat ik zeg, kun je ook vragen of ik het even duidelijker wil uitleggen. Ondanks dat je dat niet vraagt en je je nogal onbeschoft opstelt door zomaar woorden in te vullen in mijn zin, zal ik het toch uitleggen:

Ik spreek in het algemeen over oorlog. Het maakt niet uit waar die gevochten wordt, en wie daarbij dood gaan, het helpt je van de overbevolking af, als er maar genoeg doden vallen. Natuurlijk moeten we mekaar in leven laten met z'n allen, maar als er dan toch dooien vallen, laat het dan aan de profs over.

Je referentie aan God is er in dit verband eentje die kant nog wal raakt, de laatste keer dat er een stel malloten zei 'In naam van God' te moorden in het middenoosten was voordat Columbus ooit een boot had gezien.

Quote:
En btw, die volgens jou 'levensgevaarlijke amateurs' zijn misschien wel de best getrainde soldaten op deze wereld. En ze zullen er niet minder dan 100% voor gaan, als ze een missie hebben. Om dit te beargumenteren, verwijs ik je door naar het WTC.


Ook hier zit je weer in te vullen in mijn zin, nogal irritant. Zeg ik dat ik met 'levensgevaarlijke amateurs' een groep Arabische terroristen bedoel? Zeg ik dat de profesionals degenen zijn die in Nederland of de VS een opleiding hebben gekregen? Nee, dat vul je zelf in... Je kunt dan nog proberen te 'kraken' in je reactie, maar de enige twee dingen die je daarmee aangeeft zijn hoe slecht je mij kent, wat ik geen slechte zaak vind, en je onvermogen om dingen correct in te vullen, en ik geef je dan ook het advies om daar een cursusje in te volgen, anders kon het leven weleens zwaar(der) worden.
Offtopic:

Goed, nu dat even rechtgezet is, hoop ik dat er niemand meer op het niet al te slimme idee komt om mijn woorden verkeerd uit te leggen. En dat we het hier iets meer ontopic kunnen houden.
Nog nieuwe ontwikkelingen in de zaak gehoord ergens? Wordt het boek van Joran nog verfilmd eigenlijk? Ik weet nog wel een goede regisseur, die is net klaar met een (extreem veel bekeken) film :+

31-03-08 13:57:52
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Niemand durft meer te reageren :+
Joran the movie :o Wedden dat ie zelf de hoofdrol wilt spelen :P

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 9 10 11 [12] 13

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven